home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 695 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ivory Coast/Elfenbenskysten
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vi er havnet i en svær gruppe til VM. Hvordan klare vi os i gruppespillet.
En sentationel 1. plads
En flot 2. plads
En lidt skuffende 3 plads
En skuffende sidsteplads

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Ivory Coast/Elfenbenskysten  (Læst 9794 gange)
Hojgaard
Ynglingespiller

Sv: Ivory Coast/Elfenbenskysten
« Svar #15: 10 Jun 2006, 14:57 »

TAK Thumbs Up

Jeg kan ikke finde ham Didane i mit spil Skuffet Jeg har ellers loadet alle spillere fra landet

Mener dindane hedder ARUNA dindane, altså han er i spillet under navnet Aruna:)

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

MisterFCK
Gæst

« Svar #16: 10 Jun 2006, 15:00 »

Mener dindane hedder ARUNA dindane, altså han er i spillet under navnet Aruna:)

Okey jeg har ham jo med i truppen så jeg tror jeg vil prøve ham oppe foran i næste kamp. Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #17: 10 Jun 2006, 21:58 »

Yes, elfenbenskysten til VM. Godt gået. Håber du får en lettere pulje end jeg har fået med Togo  Skuffet

MisterFCK
Gæst

« Svar #18: 11 Jun 2006, 11:10 »

Yes, elfenbenskysten til VM. Godt gået. Håber du får en lettere pulje end jeg har fået med Togo  Skuffet

Håber jerg også. Din ser jo ikke for let ud. Men det kunne jo være godt hvis du kan komme videre alligevel Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #19: 11 Jun 2006, 15:15 »

18. september 2005
Zokora er skadet
Idag er Elfenbenskystens midtbanedynamo Didier Zokora blevet syg. Han lider af influenza og vil være ude i omkring 2 uger. Det betyder at han formentlig bliver klar til den sidste gruppekamp mod Sudan. Jeg har dog tænkt mig at stille med reserver i den kamp så han bliver nok sparet.

1. oktober 2005
Zokora klar igen
Blot en dag før truppen til Sudan-kampen skulle udvælges er Didier Zokora blevet skadesfri. Derfor er han til rådighed i kampen.

2. oktober 2005
Trup til Sudan VS Elfenbenskysten
Den 26'mand store trup til kampen mod Sudan er idag blevet udvalgt. Truppen er den samme som altid men der vil dog være ændringer i den endelige startopstilling. Truppen ser sådan ude:

Målmænd:
Copa
Gérard Gnanhouan
Jean-Jacques Tizié

Forsvar:
Arthur Boka
Mamadou Coulibali
Daouda
Guy Demel
Emmauel Eboué
Saliou Lassissi
Mahan
Abdoulaye Meïté
Kolo Touré

Midtbane:
Kanga Akalé
Emerse Faé
Tchiressoua Guel
Bonaventure Kalou
Salomon Kalou
Yaya Touré
Gilles Yapi Yapo
Didier Zokora
Aruna
Marc-Eric Gueï

Angribere:
Ibrahima Bakayoko
Didier Drogba
Cedric Konan
Arouna Koné

8. oktober 2005
Sudan VS Elfenbenskysten

Optakt:
Kampen har ingen betydning for gruppespillet da vi er videre allerede. Det forhindre dog ikke at vi skal vinde denne kamp. Jeg har valgt at stille med nogle reserver for at afprøve nogle lidt andre spillere.

Opstilling:

Copa

E. Eboué          K. Touré          A. Meïté          A. Boka

Y. Touré
B. Kalou                                                          S. Kalou
G. Yapi Yapo

D. Drogba          Aruna

Bænk:
G. Gnanhouan
Daouda
G. Demel
D. Zokora
A. Koné
K. Akale
C. Konan

Kamp:
1. Halveg:
6 min: Drogba skyder på mål men Al-Hirinda får bokset bolden væk. BOlden lander hos Aruna der skyder............i sidenettet.
12 min: Drogba dribler en forsvarer og løber direkte mod målmanden. Han skyder men Al-hirinda redder bolden igen.
23 min:Yapi Yapo spiller bolden ud til Eboué på kanten. Eboué løber til baglinjen og smækker bolden ind over. Aruna kommer højst og hætter bolden i mål til 0-1!
44 min: S. Kalou dribler Al-Essa og spiller bolden til Eboué. Eboué løber ind i målfeltet og skyder. Al Hirinda redder desværre.

Pause:
Vi er det suveræntbeste hold indtil videre. Vi har mange changer som vi got kunne have scoret på men deres målmand står godt. Jeg vælger at skifte Zokora, Koné og Akale ind i pausen.

2. halveg:
47 min: Aruna spiller bolden til S. Kalou der skyder første gang. Bolden rammer en forsvarsspiller på vejen og skifter retning. Men indnu engang står deres måmand rigtig godt og redder alligevel bolden.
59 min: B. Kalou dribler to mand og skyder på mål. Al-Hirinda  hopper dog godt og får reddet bolden.
61 min: Yapi Yapo spiller bolden til Aruna der hurtigt løber fra forsvaret og skyder. Igen lykkedes det dog Al-Hirinda at redde bolden.
65 min: Koné laver en god aflevering til B. Kalou. B. Kalou kommer fra foran målet og denne gagn kan Al-Hirinda ikke forhindre et mål. 0-2!

Match Facts:
Boldbesiddelse: 38% - 52%
Tilskuere: ?(det står der ikke Huh)
MOM: Salomon Kalou - Elfenbenskysten(8)

Jeg undre mig lidt over at det var Kalou der blev Man Of the Match og ikke deres målmand, Al-hirinda. Han lavede ellers mange gode redninger. Men det er jo ligemeget. Vi spiller klart bedst hele kampen og sejren var fuldt fortjent.

Det var sidste kvalificationskamp til VM og her er et SS af den færdigspillede kval. liga.

Det var alt for denne gang:) Næste update vil handle o0m optakten til African Nations Cup.

MisterFCK
Gæst

« Svar #20: 11 Jun 2006, 18:26 »

17. December 2005
ANC Gruppespil udstrukket
Idag er gruppespillet til African Nations Cup blevet udtaget.Elfenbensky sten er havnet i gruppe D sammen med Togo, Syd Afrika og Zimbabwe. Det er ingen let gruppe men jeg mener at vi kan gå videre.
Den stærkeste modstander vil nok være Syd Afrika. De har spillere som Lebohang Mokoena, Benni McCarthey, Steven Pienaar, Aaron Mokoena, Quinton fortune og Sibusiso Zuma. Vi burde dog godt kunne spille lige op med dem og også vinde hvis vi spiller godt.
Togo er det andet hold der har en change for at true os. De råder f.eks over arsenal-angriberen Emmanuel Adebayor. Jeg mener dog at vi sagtens kan vinde over dem og det skal vi også gøre hvis vi vil videre fra gruppespillet.
Sidste hold er Zimbabwe som jeg ikke mener kommer til at spille den store rolle i denne turnering. Deres bedste spiller hedder Benjani og spiller i Portsmouth. Han er ikke specielt god og hvis han er deres bedste spiller vil det overraske mig meget hvis vi ikke vinder over dem.
Jeg mener vi skal gå videre men vi skal ikke være overmodige for så går det sikkert galt. Alle grupperne ser sådan ud:

Gruppe A: Angola, Libyen , Nigeria & Zambia

Gruppe B: DR Congo, Marokko, Senegal & Tunesien

Gruppe C: Cameroon, Egypten, Ghana & Guinea

Gruppe D: Elfenbenskysten, Syd Afrika, Togo & Zimbabwe

21. December 2005
VM Gruppespil udtrukket
Grupperne til det kommende FIFA World Cup 2006 er idag blevet sammensat. Elfenbenskysten er landet i Gruppe H med Mexico, Sverige og Ukraine. En svær gruppe men med lidt held og meget godt spil kan vi godt avancere.
Det stærkeste hold må siges at være Sverige. De råder over stjerner som Zlatan Ibrahimovic, Henke Larsson og Kim Källström. De bliver en meget svær modstander og jeg tør ikke satse på at vi får mere end 1 point.
Ukraine bliver også en meget svær modstander. Men hvis vi kan holde Schevchenko væk fra fadet kan vi sagtens slå dem. Udover Shevchenko kender jeg ikke nogen af deres spillere men hvis man kigger på nogle af dems stats er de bestemt ikke dårlige.
Sidste hold i gruppen er Mexico. De har et par kendte spillere f.eks. Rafael Márquez fra Barcelona og Jared Borgetti fra Bolton. Vi skal slå Mexico for at komme videre og det mener jeg også vi kan.
En meget svær gruppe men jeg håber vi kan overraske. Alle grupperne kan ses nedenunder.

Gruppe A: Brasilien, Rusland, Syd Afrika & USA

Gruppe B: Colombia, Holland, Iran & Tyrkiet

Gruppe C: Nigeria, Polen, Spanien & Sydkorea

Gruppe D: Ecuador, Frankrig, Japan & Tyskland

Gruppe E: Bahrain, Italien, Kroatien & Marokko

Gruppe F: Argentina, Jamaica, Tjekkiet & Zambia

Gruppe G: England, Paraguay, Portugal & Saudi Arabien

Gruppe H: Elfenbenskysten, Mexico, Sverige & Ukraine

Det var alt for denne gang. Næste update kommer til at handle om ANC Smiley Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #21: 11 Jun 2006, 18:34 »

Spænende grupper du er havnet i. De øvrige ser også spænende ud, både ANC og VM Smiley

Held og lykke, du får brug for det Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MisterFCK
Gæst

« Svar #22: 11 Jun 2006, 20:14 »

Spænende grupper du er havnet i. De øvrige ser også spænende ud, både ANC og VM Smiley

Held og lykke, du får brug for det Cool

Det bliver ikke nemt at gå videre Smiley

Og tak Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #23: 11 Jun 2006, 20:29 »

15. Januar 2006
Trup til ANC annonceres
Idag skal skal truppen til den kommende African Nations Cup udvælges. Den må højst indeholde 22 spillere. Den eneste ændring i truppen er at derselvfølgelig er taget et par spillere fra og så at Eli Kroupi er kommet ind i truppen. Truppen kan ses herunder.

Målmænd:
Copa
Gérard Gnanhouan
Jean-Jacques Tizié

Forsvar:
Arthur Boka

Daouda
Guy Demel
Emmauel Eboué
Saliou Lassissi
Mahan
Abdoulaye Meïté
Kolo Touré

Midtbane:
Kanga Akalé
Bonaventure Kalou
Salomon Kalou
Yaya Touré
Gilles Yapi Yapo
Didier Zokora
Aruna

Angribere:
Eli Kroupi
Didier Drogba
Cedric Konan
Arouna Koné

Det var en meget kort update da der jo ikke er så meget at skrive om omkring et landshold.
I næste update kommer første gruppekamp i ANC Smiley
« Seneste Redigering: 11 Jun 2006, 20:40 af MisterFCK » Logged

Soccerpop
Gæst

« Svar #24: 11 Jun 2006, 20:59 »

der skal noget af en overraskelse til at gå videre fra din VM pulje,
og din ANC pulje ser heller ikke for let ud, men du skal niok gå videre i ANC,
men KUTGW

MisterFCK
Gæst

« Svar #25: 11 Jun 2006, 21:09 »

der skal noget af en overraskelse til at gå videre fra din VM pulje,
og din ANC pulje ser heller ikke for let ud, men du skal niok gå videre i ANC,
men KUTGW

Ja grupperne ser ikke så lette ud men jeg SKAL gå videre i ANC ellers er det for dårligt:)

MisterFCK
Gæst

« Svar #26: 11 Jun 2006, 22:13 »

23 Januar 2006
African Nations Cup, Gruppespil - Syd Afrika VS Elfenbenskysten

Optakt:
Så er det endelig blevet tid til starten på African Nations Cup. De bliver afholdt i Egypten. Vi starter mod Syd Afrika der nok er den bedste af de hold vi skal op imod i gruppespillet. Den eneste ændring fra sidste kamp mod Sudan er at Zokora igen har overtaget den defensie midtbane og derfor har jeg bænket Y. Touré. Både Aruna og Salomon Kalou imponerede mig meget i sidste kamp så de får påny changen fra start. Det betyder at A. Koné og Akalé starter på bænken.

Opstilling:

Copa

D. Zokora
G. Yapi Yapo

D. Drogba          Aruna

Bænk:
G. Gnanhouan
Daouda
G. Demel
Y. Touré
A. Koné
K. Akale
E. Kroupi
S. Lassissi
Mahan
C. Konan
J-J. Tizié

Kampen:

1. halveg:
1 min: Efter blot 20 SEKUNDER lægger S. Kalou bolden ind over til Drogda der flot headede bolden i mål. 0-1!
3 min: Mendu laver en frispilning til McCarthy der løber fra forsvaret. Han løber alene med Copa og skyder flat mellem benene på ham. 1-1!
30 min: Aruna bliver spilelt fri med målmanden og scorer. Der bliver desværre dømt offside.
36 min: Boka spiller Yapi Yapo der løber direkte mod målmanden og skyder. 1-2!

Pause:
Vi spillede en god halveg og kom frem til en del changer. Jeg ahr valgt at skifte aruna ud til fordel for Koné.

2. halveg:
52 min: Halvegens eneste store forsøg tilfaldt Benedict Vilakazi der efter en friløber forsøgte at lobbe boldden over Copa. Der kom dog for meget fart på lobbet så bolden røg over målet også.

Match Facts:
Boldbesiddelse: 47% - 53%
Tilskuere: 49981
MOM: Copa - Elfenbenskysten(8)

Der skete ikke så meget i anden halveg og vi kørte lige så stille sejren hjem. Det var dog lidt heldigt at Vilakazi misbrugte sin store change men det var jo kun godt. I den anden kamp i guppen vandt Togo 2-1 over Zimbabwe så vi ligger nr. 1. Her er lige et SS af stillingen.

Så er der ikke mere denne gang. I næste update gælder det kampen mod Togo.

MisterFCK
Gæst

« Svar #27: 11 Jun 2006, 22:45 »

27. Januar 2006
African Nations Cup, Gruppespil - Elfenbenskysten VS Togo

Optakt:
Denne kamp skal vi næsten vinde. Dels fordi jeg mener vi har evnerne til det og dels fordi det er vigtig for ligaplaceringerne at vi vinder. Opstillingen er den samme som sidste kamp.

Opstilling:

Copa

E. Eboué          K. Touré          A. Meïté          A. Boka

D. Zokora
B. Kalou                                                          S. Kalou
G. Yapi Yapo

D. Drogba          Aruna

Bænk:
G. Gnanhouan
Daouda
G. Demel
Y. Touré
A. Koné
K. Akale
E. Kroupi
S. Lassissi
Mahan
C. Konan
J-J. Tizié

Kampen:
1. halveg:
2 min: Drogba sætter hovedet på et flot inlæg fra Aruna. 1-0.
15 min: Salomon Kalou stikker Aruna der løber fra forsvaret og skyder. 2-0!
22 min: Salomon Kalou spiller bolden til Zokora på kanten. Han trækker ind i banen og skyder. 3-0!

Pause:
Vi spillede en rigtig flot 1. halveg og fører fortjent. En skadet Drogba er blevet skiftet ud til fordel for A. Koné

2. halveg:
64 min: Efter et inlæg får Togo's Adebayor hovedet på bolden men den ryger over.
82 min: Kolo Touré spiller bolden op til Boka der 25 meter ude forsøger sig med et langskud. 4-0!!!
85 min: Boka spiller bolden til Koné der hurtigt skyder på mål. 5-0!

Match Facts
Boldbesiddelse: 55% - 45%
Tilskuere: 39983
MOM: Boka - Elfenbenskysten(10)

Jeg regnede med en sejr men ikke en storsejr. Togo kan åbenbart kun spille godt når det er "levende" managers der styrer dem( Rullende Øjne Rullende Øjne ::)Dusty78DK Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne) Vi spillede ne rigtig god kamp og vandt fuldt fortjent.Vi fører med 3 point ned til Syd Afrika og Togo mens Zimbabwe stadig ikke har nogle point. Zimbabwe kan ikke nå at gå videre så jeg ved ikke om de vil yde stor modstand i den sidste kamp men nu må vi se. i øvrigt er vi også gået videre da viSyd afrika og Togo skal spillede mod hindanden i sidste kamp og derfor kan de ikke begge to få 3 point. Til sidst er der lige et SS af stillingen.

Det var alt for denne gang. I skal sige hvis i vil have SS af noget Smiley

Næste update handler om kampen mod Zimbabwe.

MisterFCK
Gæst

« Svar #28: 12 Jun 2006, 09:17 »

2. Februar 2006
African Nations Cup, Gruppespil - Elfenbenskysten VS Zimbabwe

Optakt:
Ingen af de to hold har særligt meget at spille for. Vi er sikret videre deltagelse, men kan dog godt ryge ned på en 2. plads. Zimbabwe liggger sidst med 0 points så de kan ikke nå at komme videre i turneirngen. I dagens start-11'er er der lavet en lille ændring. Den går ud på at målscoreren fra sidste kamp, Koné, erstater en skadet Drogba oppe i front. Derudover går der to mand af udskiftningsbænken. Det er Drogba og Mahan.

Opstilling:

Copa

D. Zokora
G. Yapi Yapo

Aruna          A. Koné

Bænk:
G. Gnanhouan
Daouda
G. Demel
Y. Touré
K. Akale
E. Kroupi
S. Lassissi
C. Konan
J-J. Tizié

Kampen:
1. halveg:
5 min: Aruna spiller bolden til B. Kalou han løber mod mål og skyder bolden op i trekanten. 1-0!
17 min: S. Kalou får bolden ude på siden. Han dribler en mand og ligger bolden ind mod Koné. Målmanden kommer dog højst.

Pause:
Det er ikke blevet til mange changer men vi fører og det er jo det vigtigste. Midt i halvegen blev Zokora skadet og hvis han er langtidsskadet har vi et problem. VI har skiftet backen Eboue ud og sat Demel ind.

2. halveg:
51 min: S. Kalou løber ind i feltet. Han bliver fellet og vi får straffespark. Det tager Aruna sig sikkert af. 2-0!
55 min: Koné spillede flot Aruna fri der løb mod målmanden og skød. 3-0!
59 min: Salomon Kalou fik bolden ved midten. Han trak lidt frem og skød fra ca. 30 meters afstand. 4-0!

Match Facts
Boldbesiddelse: 55% - 45%
Tilskuere: 39982
MOM: Aruna - Elfenbenskysten(9)

Vi spiller en rigtig god kamp og giver ikke Zimbabwe nogen change. Vi vinder derfor helt fortjent og går videre med maximumpoint. Syd Afrika vandt over Togo i den anden kamp så de går også videre. Den endelige stilling ser sådan ud:

I kvartfinalen skal vi op mod værterne fra Egypten. De råder over spillere som Mido fra Roma, Mohamed Zidan fra Werder bremen og Hossam Ghali fra Tottenham. Det bliver ikke en let kamp men vi tro på os selv.

Det var alt for denne gang i næste update kommer kampen mod Egypten.

Soccerpop
Gæst

« Svar #29: 12 Jun 2006, 09:24 »

Nu vinder du lige ANC ikke Wink

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010