home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  2 Brugere, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Skabelon til blogs.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skabelon til blogs.  (Læst 2096 gange)
fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Skabelon til blogs.
« : 20 Jul 2009, 15:17 »

Jeg har gået og tænkt lidt på, om jeg skulle starte en blog. Jeg skriver godt, og kan holde en læser interesseret men alt det der grafiske, du'r jeg overhovedet ikke til. Så jeg tænkte på om nogle af de mere erfarne blogskribenter eller grafikerer, kunne lave en skabelon til en blog? Bare hvor mselv skulle sætte billeder og tekst ind Smiley Eller en guide til hvordan man gør? Opstemt

Det ville hjælpe mig og sikkert mange andre, meget! Og så får i nyt læsestof her i ferien Opstemt
Logged

DennisKjeldsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #1: 20 Jul 2009, 15:29 »

Jeg kan sagtens lave grafik hvis der ikke er andre melder sig. Har brugt photoshop i lidt over 2 år nu :-)
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #2: 20 Jul 2009, 15:44 »

Det lyder godt Smiley

Men det jeg mangler er en guide til HTML Smiley Eller en skabelon hvor man bare skal sætte billeder og skriftfaver og sådan noget ind i Smiley
Logged

Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #3: 20 Jul 2009, 16:03 »

Ja kunne faktisk være rigtig fedt hvis man havde mulighed for at sælge en slags Skabelon inden for Fmfreaks når man sku skrive sin blog Smiley men sker jo nok aldrig Opstemt
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #4: 20 Jul 2009, 16:09 »

Nej men det er det jeg forsøger at gøre muligt Opstemt
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #5: 20 Jul 2009, 16:11 »

Det er voldnemt at lave et fedt design til sin blog:




ARSENAL KØBER 15-ÅRIG STJERNE
20.07.09 : London

Nikolaj Emil Birk Poulsen er i dag skiftet til Arsenal, det 15-årige talent underskriver en ti-årig kontrakt, der vil sikre ham omkring 30 millioner danske kroner. Han anses som et af de dygtigste fodboldtalenter på den store fodboldhimmel, og af mange bliver han sammenlignet med selveste Juan Roman Riquelme. Deres spillestil ligger utrolig tæt på hinanden, og Nikolajs talent nærmer sig med hastige skridt Riquelmes. Derfor har Arsenal accepteret et bud fra Barcelona på Fàbregas, hele 800 millioner har de spanske mestre punget ud med, men Arsene Wenger vil gerne satse på Poulsen, som han mener, virkelig har potentiale og allerede i sin nuværende alder, kunne komme ind og gøre det bedre end Fàbregas.

 - "Jeg er stolt af min nye signing. Nikolaj er åbenlyst det største talent i hele verden, og det er en stor dag for Arsenal at have sikret ham i de kommende ti år. Han er stor Arsenalfan og har været det sidens barnsben, hvorfor han har dedikeret sit liv til klubben. Han har lovet højt og helligt, at han vil spille der resten af sine dage, og han vil gå efter at blive større klubikon end Tony Adams - jeg glæder mig til at have en så passioneret spiller i min trup, og jeg er sikker på, at han om få år render rundt med anførerbindet på sin overarm," udtaler Arseene Wenger.

Nikolaj har adskillige trofæer på sit bælte, og triumferne hagler ned over de klubber han har optrådt i. AC Horsens var hans første klub, og de sikrede sig hurtigt fem danske mesterskaber med ham i truppen. Han blev allerede en fast substans af holdkortet fra hans 5 års fødselsdag, og mange bed hurtigt mærke i hans uovertruffen omgang med bolden. De fem pokaler har alle fået broderet Nikolajs ansigt ind i, da han ene mand var grund til de mange trofæer. Han lavede over 45 mål i hver eneste sæson, og han fik meget personlig hæder. De fem mesterskaber i træk, gjorde at Brøndby IF fik øjnene op for den unge knægt, der også hurtigt fik Brøndby fremad. De kvalificerede sig til Champions League fem år i træk, og to af gangene stod de som vinder. I finalen slog de Manchester United med hele 4-0, hvor Poulsen stod for alle scoringerne.

Han er en sand legende, og på trods af sine kun femten år, har han allerede opnået meget. Arsenal har hentet en suveræn spiller, og Nikolaj har lovet at mesterskabet kommer til London.

Om hans påstand er korrekt vil kun tiden vise, men adskillige eksperter hævder, at han kun kan have ret.



 Opstemt

Sådanne kunne layoutet i en blog se ud.  Wink
Logged

Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #6: 20 Jul 2009, 16:12 »

Ku hvertfald være lækkert jeg er kalr så skal jeg nok skrive en blog også Smiley
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #7: 20 Jul 2009, 16:16 »

Det kan være, at vi i Crewet kommer op med et par forslag på et tidspunk. Dog ikke sikkert endnu Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #8: 20 Jul 2009, 16:19 »

Min ærlige mening må være, at det ville være fuldstændig uoriginalt, at have sin EGEN blog så. Det er en selv som skal tilpasse sit layoutet, skille sig ud fra mængden og dermed få læsere på den måde. Det ville være sådan et kedeligt blogforum, hvis alle bloggerne lavede ens layoutet, fordi de en drop-down menu kan vælge mellem 5 layouts, hvoraf kun ét af dem er rigtig fedt og holder i alle folks øjne. Så vil blogforummet blive så ens, og slet ikke med nye idéer og sådan..

Jeg synes den idé skal droppes fuldstændig, da der slet ikke vil komme noget originalitet. Det er kun de gamle og rutinerede bloggere som vil forsøge sig ud med nye idéer, alle de unge knægte på scenen vil bare vælge i drop-down menuen, da det er lettere.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #9: 20 Jul 2009, 16:23 »

Jeg synes det er en super ide. Der er uden tvivl mange (inkl. mig selv), som ikke har de store grafiske evner men alligevel gerne vil have en fin blog. At kunne vælge imellem er par fede skabeloner ville i hvert fald gøre tingene meget nemmere.

Jeg tror i øvrigt ikke man bør frygte at alle blot hopper over og laver standard-blogs hvis det skulle blive en realitet. Der findes heldigvis masser og atter masser af bloggere på scenen som ønsker og kan finde ud af at være nyskabende og lave deres helt eget design. Det har vi jo efterhånden nydt godt af i mange år her på siden.

Idéen diskuteres under alle omstændigheder i Baglokalet nu, så må vi se hvad det kan føre med sig Smiley
Logged



KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #10: 20 Jul 2009, 16:25 »

Jeg synes det er en super ide. Der er uden tvivl mange (inkl. mig selv), som ikke har de store grafiske evner men alligevel gerne vil have en fin blog. At kunne vælge imellem er par fede skabeloner ville i hvert fald gøre tingene meget nemmere.

Jeg tror i øvrigt ikke man bør frygte at alle blot hopper over og laver standard-blogs hvis det skulle blive en realitet. Der findes heldigvis masser og atter masser af bloggere på scenen som ønsker og kan finde ud af at være nyskabende og lave deres helt eget design. Det har vi jo efterhånden nydt godt af i mange år her på siden.

Idéen diskuteres under alle omstændigheder i Baglokalet nu, så må vi se hvad det kan føre med sig Smiley

Enig, Johan.... og hvis alle bloggere begynder at bruge skabelonen, saa er det jo bare fordi, de ikke selv mener, de kan goere det bedre... og saa gaar man jo alligevel ikke glip af noget.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #11: 20 Jul 2009, 16:34 »

Jeg ser frem til at høre resultatet af jeres "møde" Smiley

Og tak til Cesc for en flot skabelon Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #12: 21 Jul 2009, 00:11 »

Hvis det bliver en realitet, kunne i så ikke også gøre det muligt at skrive i spalter? Smiley
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Skabelon til blogs.
« Svar #13: 21 Jul 2009, 00:15 »

kunne være meget fedt med nogle skabaloner. og så Cjensen siger vil spalter også være nice. så kom endelige med en masse flere redskaber til blog skriveriet :d
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010