home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1250 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  trætte spillere?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: trætte spillere?  (Læst 1261 gange)
al-masry
Lilleputspiller
*

trætte spillere?
« : 16 Jul 2009, 19:19 »

hej jeg har startet nyt game i frankrig, med PSG men har det problem at spillerne er alt for trætte til stortset hver eneste kamp. træning er slet ikke blevet rørt ved, hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre for at begrænse deres træthed? mange tak Opstemt

pølleboben
Ynglingespiller

Sv: trætte spillere?
« Svar #1: 17 Jul 2009, 12:55 »

Hvis det er starten af sæsonen så er det fordi de mangler kamptræning. Så er der ikke så meget andet at gøre end at sætte de mest friske spillere på banen og så udskifte alle/dem der er virkelig trætte ud i pausen eller hvad du nu føler for og så på den måde give dem spilletid, men stadig begrænse det så de ikke går fra hus og hjem i træthed. Hvis det ikke hjælper så dl et træningsprogram her fra og se om det virker Smiley

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 17 Jul 2009, 20:53 »

det var blot nogle få ting du kunne gøre.

Det kan os være noget med spillerens kondition, du kan f.eks. gøre sådan han er til rådighed til reserve holdet. det vil sige han spiller kampe med førsteholdet, på den måde får han en bedre kondition.
Sådan du gør det er at: Klikke på spilleren -> Vælge Trup -> Gør til rådighed for reserve holdet

hvis han f.eks. har 100 % energi før en kamp, og så til halvleg har 79 %, så skyldes det hans kondition så skal du gøre ham til rådighed for førsteholdet, for at forøge hurtigheden til at forbedre hans kondition.

men hvis vi siger vi er på 1/4 inde i sæsonen og dine spillere alle sammen starter på 85 % skyldes det nok trænnings programmet, som du bare ændre i.

// Baztik

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

SimonHO
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 17 Jul 2009, 20:57 »

Jeg startede et save med PSG her igår og spillernes fysiske stats er ikke imponerende til at starte med. Men det er bare et tegn på, at de mangler kamptræning. Alvor kamptræning = 80%, derved tror man spilleren er træt, men han er faktisk bare sultne efter kampe. Smiley

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

al-masry
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 17 Jul 2009, 21:19 »

nej nej jeg er i midten af sæsonen men de starter næsten alle kampene med ca 91-92% nogle nede på 88ca.. hvad kan jeg evt gøre ved træningen? plejer normalt aldrig at ændre ved træningen

Caspper
Manager

« Svar #5: 17 Jul 2009, 21:23 »

nej nej jeg er i midten af sæsonen men de starter næsten alle kampene med ca 91-92% nogle nede på 88ca.. hvad kan jeg evt gøre ved træningen? plejer normalt aldrig at ændre ved træningen

Hvis du har et tæt kampprogram kan det jo være de ikke når at samle energi igen.. Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010