Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
29 Jun 2025, 22:17
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23596
0 Brugere, 595 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Macmal
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: Blogs FM2009
La Beneamata
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
Forfatter
Emne: La Beneamata (Læst 8536 gange)
- MESSI -
Gæst
Sv: La Beneamata
«
Svar #15:
23 Jul 2009, 14:31 »
Tak for de mange flotte ord Yoggidk.
Det betyder meget for mig at du kan lide bloggens og dens sprog. Jeg bruger meget tid, som du selv pointerer, på at få sproget til at flyde så let som muligt. Det har jeg det nemlig selv bedst med. Har overvejet at sætte billeder ind, men syntes egentlig også selv at det fungerer fint uden.
Dejligt med lidt positivt respons, troede lidt der ikke var interesse for bloggen, da det ikke er særlig mange der har kommenteret den. Men jeg fortsætter ufortrødent, for kommentarer som dine er meget inspirerende.
Yoggidk
Gæst
«
Svar #16:
27 Jul 2009, 15:22 »
Godt at min kommentar hjalp på skriveriet, og jeg er sikker på at der er en masse interesse.
Hvornår kommer der en update
?
- MESSI -
Gæst
«
Svar #17:
28 Jul 2009, 15:39 »
Jeg regner med at update i løbet af ugen...
Skal lige have klaret et transfer-vindue et par sæsoner henne...
- MESSI -
Gæst
«
Svar #18:
29 Jul 2009, 13:46 »
Pressemeddelelse.
Grundet den sidste tids spekulatiner ang. et salg af Football Club Internazionale Milano SpA, har jeg følgende meddelelse til pressen.
Jeg har i samarbejde med ledelsen i Football Club Internazionale Milano SpA, og med støtte fra min familie, valgt at sælge klubben. Det er med et blødende hjerte at familien Moratti for 2. gang i historien overlader denne fantastiske klub i andres hænder. Familien Moratti er ikke kongelige, men der flyder blåt blod i vores åre. Inters blå farve.
Jeg takker alle tilhængerne og spillerne for de fantastiske oplevelser I har givet mig, og de vil for altid være én del af mit liv.
Jeg er ikke tvunget til et salg, men har forståelsen for at det er for alles bedste. De nye ejere har mange gode visioner, og har allerede nu invisteret betragtelige summer for at gøre klubben endnu bedre. På vejene af de nye ejere kan jeg bekræfte at der på nuværende tidspunkt arbejdes på at fremme klubbens ungdomsafdeling. Planen er at etablere et af verdens fineste akademier, samt give dem de bedste tænkelige forhold. På sigt er der planer om mange flere tiltag.
I korte vendinger kan jeg fortælle yderligere ang. de nye ejere, at det er et konsortie fra Hong Kong bestående af bestyrelsesformand Wong Kin Man samt flere. På posten som administrerende direktør er Emiliano Corso udnævnt. De resterende personer i ledelsen er følgende: Chung Wai Pan, Chang Tak Chi, Cheng Chi Kit, Tang Chi Lun, Lai Man Wai og endelig Chan Tzo Ho. Disse personer kommer til at besidde forskellige stillinger i direktionen.
Målsætninger for klubben i fremtiden.
Målet er at gøre klubben til den rigeste og mest succesfulde i verden. Dette skal forekomme igennem godt købmandskab og sportslig succes. Vi vil bestræbe os på at hente de bedste spillere vi kan få, og på den lange bane fokusere på talent udvikling. Træningsfaciliteter i verdensklasse, hvis lige endnu ikke er set, samt et garanteret transfer budget på minimum 1,1 milliard pr. sæson de næste 4 sæsoner frem.
Vi takker Massimo Moratti, samt hans familie, for dennes indvirken og mangeårige ledelse af Football Club Internazionale Milano SpA. Vi håber at alle omkring klubben vil støtte denne beslutning, og vi vil gøre alt hvad der står i vores magt for ikke at skuffe jer.
Et sidste ord fra forhenværende præsident Massimo Moratti:
Jeg garanterer alle tilhængere af Inter verden over, at dette er det rette valg. Klubbens vil få en kæmpe finansiel indsprøjtning taget de svære tider i betragtning. De visioner der er lagt for klubben kan intet andet end blive en succes, og jeg garanterer at klubben og dens tilhængere i fremtiden kommer til at leve op til deres kælenavnet:
La Beneamata (de forkælede).
Massimo Moratti.
«
Seneste Redigering: 12 Aug 2009, 16:55 af - MESSI -
»
lefevre81
Lilleputspiller
«
Svar #19:
30 Jul 2009, 09:33 »
Sikke et sprog.
Her sidder man i den danske sommer og nyder regnvejret og så falder man over din blog. Når du skriver er det ligesom at være der selv. Det gør ingenting at der ikke er nogen billeder, men senere kunne det være fedt med nogen ss.
Fortsæt det gode arbejde, du har en fast læser her.
Quixotry
Førsteholdsspiller
«
Svar #20:
30 Jul 2009, 10:10 »
Fantastisk sprog.
Super blog. Har sjældent set så levende en blog.
Følger med hele vejen.
KIU..
Citat af: ptrN 08 Apr 2013, 21:23
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
Skanse
Ynglingespiller
«
Svar #21:
30 Jul 2009, 13:09 »
Grafikken er måske ikke i top, men det gør ikke det store når teksten er som den er.
KUTGW!
Fodboldspilleres IQ står på ryggen!
- MESSI -
Gæst
«
Svar #22:
30 Jul 2009, 20:26 »
Mange tak for de fine ord.
Der vil formentlig komme SS senere, så det bliver lidt lettere at følge med ang. formation og indkøb eksempelvis.
Rent grafisk har jeg valgt at gøre det simpelt, så ikke det stjæler fokus fra det vigtigeste - sproget.
Er ikke selv fan af at man kommenterer mere på hvor flot det grafiske i en blog er, hvis det skriftelige lader meget tilbage at ønske.
-MESSI-
Cesc
Gæst
«
Svar #23:
01 Aug 2009, 21:31 »
Du er jo blog-scenens Messias, - MESSI -!
Jeg synes ikke den seneste update havde noget exceptionelt sprog, og exceptionelle vendinger, men det er jo naturligt at en besked som denne skal kunne forståes på en måde, og ikke flere. Derfor ser jeg det som positivt, at du har skrevet det på den måde du har, uden at bruge metaforer og andet i den dur. Fantastisk.
Derudover er det sjovt med de nye ejere fra Hong Kong. Jeg glæder mig til at se om de kan gøre dit hold bedre med deres mange millioner, men det kan de helt sikkert. Jeg håber du kun vil gå efter italienske spillere, nu hvor du har gjort det hele meget let. Naturligvis er argentinere også velkomne, da Italien har mange kolonier dernede - og derfor er Agüero og Messi velkomne for min skyld - og sikkert også for Wong Kin Mans skyld. Håber dog at du vil købe italiensk for det meste, for at gøre dit hold mere spændende.
Mere tak!
xaagaard
Landsholdsspiller
«
Svar #24:
02 Aug 2009, 14:54 »
Nu faldt jeg lige over din blog,
IMPONERENDE!
Jeg skal da lige love for at du ved hvordan man fanger folk. Skønt sprog du har. Gør på ingen måde noget at din blog ikke er fyldt med grafisk gelj, når du har sådan et sprog!
Glæder mig til at læse med.
KIU!
- MESSI -
Gæst
«
Svar #25:
03 Aug 2009, 10:48 »
Tak for de fine ord.
Jeg kan selvfølgelig ikke kommentere på hvordan jeg vil agere på transfermarkedet, udover det faktum at jeg beskriver at Blanc jo har meget fokus på talenter - men mon ikke den nye præsident har noget at skulle have sagt, når nu de smider så mange penge i klubben.
Til Cesc.
Jeg ved ikke om du mente at jeg selv havde været inde og gøre så Inter blev overtaget? Men kan fortælle at det har jeg ikke, havde ca spillet en måned da de pludselig begyndte at nævne det i "pressen".
Er glade for I følger med, og glæder mig til at give jer mange flere updates af samme kvalitet.
sells!
Førsteholdsspiller
«
Svar #26:
03 Aug 2009, 18:10 »
kommer der snart en update?
Guldbrand
Gæst
«
Svar #27:
05 Aug 2009, 15:57 »
Citat af: sells! 03 Aug 2009, 18:10
kommer der snart en update?
Jeg savner også en ny update til denne flotte blog
- MESSI -
Gæst
«
Svar #28:
08 Aug 2009, 11:53 »
Jeg regner med at komme med en update i løbet af næste uge. Har ikke lige haft tiden, og vil gerne lave den så god som muligt.
Håber I vil føle det er ventetiden værd.
- MESSI -
Gæst
«
Svar #29:
12 Aug 2009, 18:25 »
Interview med Laurent Blanc.
Ved Riccardo Pratesi, La Gazzetta dello Sport.
"Først vil jeg starte med at byde dig velkommen som træner for Internazionale. Hvordan har den første tid i klubben været?"
Laurent Blanc rømmer sig. Han knytter sine hænder fast, og tænker over spørgsmålet et øjeblik.
"Jamen, mange tak. Det er en kæmpe drøm der er gået i opfyldelse. Jeg havde aldrig troet jeg skulle blive en del af denne fantastiske klub igen, kun drømt derom."
"Din trænerkarriere er gået langt hurtigere end de flestes. Du har kun trænet få år, og kommer som forholdsvis uprøvet fra en lavere rangerende liga end Serie A. Du har ført Bordeaux frem til ét mesterskab, og nu sidder du som træner for én af verdens største klubber. Hvordan føles det?"
Laurent Blanc flytter sig uroligt rundt på stolen. Krydser det ene ben over det andet, kigger ned. Han fører den ene hånd op til hagen, og kradser sig.
"Jeg taler sjældent om mine følelser. Jeg er selvfølgelig beæret over allerede at sidde i så fornem en position, for en klub jeg elsker, men jeg kan forsikre dig at jeg er helt klar til at udfylde min rolle."
"Men er det ikke gået meget stærkt det hele?"
"Jeg har ingen holdning til hvor hurtigt eller hvor langsomt det hele er gået. Jeg forholder mig kun til den mulighed jeg har fået. I moderne fodbold skal man tænke hurtigt, hvis ikke, bliver man straffet."
Han spreder sine ben og sætter sig frem på stolen, albuerne hviler på hans knæ. Han kommer tæt på journalisten, som for at tage kontrollen. Det ligger ham naturligt at være den der fører samtalen.
"Udemærket. Du siger at du sjældent snakker om dine følelser. Men hvis du alligevel skal sætte ord på hvordan du vil føle det første gang du skal stå i spidsen for holdet på Giuseppe Meazza, hvad forventer du så?"
Laurent Blanc sætter sig tilbage i stolen med armene over kors. Hans kropssprog lyver ikke. Han gider ikke snakke om sine følelser, og indtager en afvisende holdning. Til sidste svarer han dog alligevel.
"Der er da ingen tvivl om at det bliver helt specielt. Jeg har tidligere repræsenteret denne klub og endda været valgt af fansene som årets spiller i 2000, så det vil uomtvisteligt løbe mig koldt ned at ryggen."
"Hvis vi skal snakke lidt om holdet Laurent. Hvad kan vi så forvente os rent taktisk?"
"Nu ville det jo være dumt at diskutere taktik så tæt på vores første kamp, (Bochum red.) og dermed give modstanderen en fordel. Men min generelle fodbold-filosofi er at vi skal spille offensivt, og hele tiden presse modstanderen. Vi skal være over dem ved hver eneste fejl, og straffe dem via hurtigt omstillingsspil. Jeg foretrækker at have et solidt 4-mands forsvar, styret af WS (Walter Samuel red.). På den DM kommer vores vicekaptajn Cambiasso til at ligge og rydde op, og lige foran ham en 2-mands midtbane. Længere fremme på fløjene har vi to offensive, hurtige og kreative spillere som skal presse modstanderens forsvar og give plads til Zlatan. Helt på toppen skal Zlatan hele tiden presse sin direkte modstander, men også være klar til at løbe i de frie rum eller være mål for indlæg."
Han rømmer sig, som om han føler han har sagt noget forkert, eller måske bare for meget. Han er en mand der sjældent fortæller åbent om sine planer, men i en opstart er det også et godt signal at sende til sin trup og klubbens fans. Han ved at der har været pres på spilleren, og tager gerne byrden på egne skuldre så de kan præstere på banen.
"Det lyder meget interessant og offensivt, men meget lidt italiensk. Hvordan tror du de spillere der har spillet hele sin karriere i denne liga, eller andre mere defensivt orienteret vil tackle dette?"
For første gang svarer han hurtigt og uden behov for at tænke spørgsmålet igennem.
"Spillerne har taget godt imod mine taktiske oplæg, og jo flere kampe vi får spillet, jo lettere vi det være for dem at falde ind i deres roller."
"Du har fra din start sagt at du ingen indkøb vil foretage. Hvordan kan det være, når nu den nye ledelse har garanteret dig et enormt budget til netop dette?"
Han rømmer sig og tager en slurk af sin Evian kildevand.
"Bare fordi man får en masse penge behøver man jo ikke bruge dem..."
"Jamen, du vil jo kunne kø..."
Han afbryder journalisten.
"Op til denne sæson er der blevet hentet særdeles gode forstærkninger, og hvis jeg så vælger at gå ud og invistere inden jeg overhoved har dannet mig et overblik over hvad jeg har at arbejde med, vil dette have en effet på holdet. En dårlig effekt. De spillere den tidligere manager (José Mourinho red) har hentet er alle gode spillere, og vil alle få chancen for at vise deres værd."
Han virker en smule irritabel og uforstående over hvorfor man absolut altid skal købe sig til succes. Hans kropssrog signalerer tydeligvis at han ikke længere ønsker at tage del i dette interview. Han ved dog at det forpligter i et job som dette.
"Til sidste ønsker jeg at vide lidt om den nye ledelse i klubben. Kan du fortælle lidt om det Laurent?"
"Det ville jeg forfærdeligt gerne, men jeg er på nuværende tidspunkt ikke i stand til at fortælle dig andet end det der er skrevet i den pressemeddelelse der er udsendt. Eventuelle spørgsmål kan rettes til min administrerende direktør Emiliano Corso."
"Tak fordi du tog dig tid til at komme og snakke med mig Laurent, det sætter jeg pris på."
"Det er mig der takker."
Laurent Blanc rejser sig og trykker hånd med Riccardo Pratesi. De udveksler nogle korte ord, og forlader derefter lokalet. Et par minutter senere trisser han ud til sin bil og kører i retningen af sit hotel. Det eneste der flyder igennem hans tanker er forberedelserne til de kommende venskabskampe, og ikke mindst den nye sæson der står for døren.
Dette bliver hans største prøve som manager nogensinde. Måske større end noget han endnu har prøvet. Det er nu han skal træde i karakter.
Det er nu Inter skal stråle.
«
Seneste Redigering: 13 Aug 2009, 17:05 af - MESSI -
»
Sider:
1
[
2
]
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »