home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 707 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  VM blog: TOGO
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Togo er ved VM kommet i gruppe med Argentina, Canada og Sverige. Hvilken placering opnår VM debutanterne?
1. plads - Den største sensation ved et VM nogen sinde!
2. plads - Sverige går ned ... ligesom IRL Opstemt
3. plads - Det man kunne forvente i den gruppe
4. plads - Togo skuffer

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: VM blog: TOGO  (Læst 9734 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: VM blog: TOGO
« Svar #15: 09 Jun 2006, 23:07 »

Snøft snøft Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
okay så er det i orden (sådan næsten da Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder)

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #16: 09 Jun 2006, 23:09 »

Det ser jo ud til at Togo skal en tur med til VM.. held og lykke med at hente VM guldet til TOGO Hævet Øjenbryn

MisterFCK
Gæst

« Svar #17: 09 Jun 2006, 23:40 »

Det ser godt ud. Togo skal til Tyskland Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #18: 10 Jun 2006, 18:27 »

VM KVALIFIKATION, 10. SPILLERUNDE

8. oktober 2005
Congo (4) – Togo (1)
1: 8,00   X: 4,00   2: 1,33

Optakt:
Modstanderen i dagens kamp har vundet 3 af deres 9 kampe, spillet 1 uafgjort og tabt 5. Deres resultater har været enormt svingende, og de ser ikke alt for stærke ud – hvilket kampens odds også viser.

Togos trup er uændret i forhold til sidste kamp, fordi jeg har udvalgt de bedste spillere og der har heldigvis ikke været nogen skader.

Opstillingen til dagens kamp ser sådan her ud:

Forsvaret er uændret, men både på midtbanen og i angrebet har jeg blandet kortene en smule anderledes baseret på hvilke indskiftere, der gjorde det godt i sidste kamp. Det største problem op til denne kamp er at den suverænt bedste målmand Agassa ikke er klar til at spille. Hans reserve er absolut ikke i nærheden af at have de samme evner, og det er ikke specielt betryggende.  Skuffet

GAME ON!

VS         

1 – 0 Ladislas Douniama (15) – Hjemmeholdet opfanger en dårlig fremspilning af Dossevi og ved hjælp af 2 engangsberøringer står angriberen helt blank, og kan føle bolden fladt ind fra 20 meter.
29. minut: Straffe til Togo! - Baudry Massouanga vises ud, Boukari sparker lige på målmanden. Stadig 1-0 til hjemmeholdet og VM kvalifikationen hænger i en tynd tråd.  Sur
1 – 1 Emmanuel Adebayor (45 +2) – Et hjørnespark til Togo afværges i første omgang, men gæsterne holder fast og kører bolden rundt. Bolden sendes ind over til Malm, der header flot og målmanden redder lige så flot. Heldigvis ender nedfaldsbolden hos bomberen. En meget vigtig udligning!

PAUSE: Jeg siger til drengene at de skal kæmpe videre og tro på det.

1 – 2 Makita (selvmål, 54) – Makita opfanger bolden i et Togo-angreb og sender klatten blødt tilbage til målmanden. Han står dog og sover på midten og langsomt triller bolden ind i mål. Det underligste mål jeg har set i FM hidtil.  Shockeret
1 – 3 Emmanuel Adebayor (58) – Robert Malm dribler på venstre fløj og sender bolden ind mellem forsvar og keeper, hvilket er guf for bomberen.
1 – 4 Robert Malm (61) – Togo kører powerplay omkring Congos straffesparksfelt. Gakpé sender bolden ind til fjerneste stolpe, hvor Malm er helt sikker.
1 – 5 Robert Malm (66) – Congo får muligheden for at slå kontra på en fejl på Togos midtbane. Men bolden takles frem til Malm, der løber fra alt og alle inden han afdribler målmanden og sparker klatten i kassen fra en spids vinkel.

MOM: Razak Boukari

Den 18-årige venstre
wing brændte straffe,
men blev alligevel den
bedste spiller i kampen

Kommentar:
Hvis vi skal blive i VM feberen minder den her kamp om den sidste kvalifikationskamp, som Danmark spillede op til VM i ’86 mod Norge, i Oslo. Dengang var vi bagud ved pausen, men vandt alligevel 5-1. Åh, ja, det var dengang Danmark kunne slå møghold og kvalificere sig.  Græder

I denne kamp får vi hjælp af en udvisning, efter Congo spillede os ned under græstæppet de første 20 minutter. Efter selvmålet 10 minutter inde i 2. halvleg går der legestue i den, og Adebayor og Malm udråber sig som den nye super angrebsduo med to mål pr. næse.  Thumbs Up

SLUTSTILLINGEN I VM KVALIFIKATIONS GRUPPE 1:

Yes, suverænt kom VM pladsen i hus. Hvem åbner champagnen?

Næste update: Venskabskamp mod Iran

United-styrer
Gæst

« Svar #19: 10 Jun 2006, 18:39 »

Det skulle du også meget gerne (med til VM altså). Tillykke med det Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #20: 10 Jun 2006, 19:37 »

VENSKABSKAMPE ARRANGERET

Venskabskampe for Togo i 2006 er blevet arrangeret. Spilleplanen ser sådan her ud:

29/3: Ude mod Marokko
2/9: Ude mod Danmark
11/11: Ude mod Frankrig

Ja, specielt kampen i Parken mod Danmark tror jeg kan blive spændende  Hævet Øjenbryn

VENSKABSKAMP: IRAN – TOGO

Yes, det er blevet 13. november og tid til årets sidste kamp, nemlig venskabskampen mod Iran. Dagens modstander har kvalificeret sig til VM lige som os, og kampen giver en god indikator på hvor langt Togo er fra VM formen.

Opstilling til kampen:

Ikke de store eksperimenter, fordi jeg stadig forsøger at spille holdet sammen så det bliver helt klar til Africa Nations Cup i januar.

Iran – Togo

5 – 0   (5-0)

1-0 Arash Borhani (5)
2-0 Arash Borhani (12)
3-0 Arash Borhani (20)
4-0 Mohammad Alavi (22)
5-0 Karim Bagheri (32)
Udvisning: Hamilton, Togo (64)

Kommentar:
Så hurtigt kan man komme ned på jorden efter at have vundet en storsejr. Det er min skyld at vi taber i dag, for jeg tænker kækt at selvfølgelig kan vi spille vores sædvanlige fremadrettede 4-4-2 på udebane mod et af asiens 5 bedste hold. Det var hybris, og det blev straffet.  Forlegen

Jeg håber Togo bliver mærkbart bedre inden VM ellers ser det skidt ud.  Græder

Næste update: African Nations Cup og lodtrækning til VM grupper!

United-styrer
Gæst

« Svar #21: 10 Jun 2006, 19:49 »

Avs, det må siges at være en ommer. Det gør du bedre ved African Nations Cup Wink

9530-This
Ynglingespiller

« Svar #22: 10 Jun 2006, 20:30 »

Held og lykke med VM  Cool

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Dusty78DK
Manager

« Svar #23: 10 Jun 2006, 21:00 »

LODTRÆKNING TIL AFRICAN NATIONS CUP

Så er der lodtrækning til African Nations cup. Resultatet ser sådan her ud:

GENNEMGANG AF MINE MODSTANDERE

22/1: Angola

Angola har også i dette spil kvalificeret sig til VM sensationelt foran Nigeria, hvilket gør det til en udfordrende kamp, som er svær at forudsige. Men Angola har aldrig før deltaget ved VM og de har aldrig opnået noget stort i det afrikanske mesterskab. 

26/1: Ghana

Modsat RL lykkedes det ikke for Ghana at snyde Sydafrika og komme med til VM. Men det er stadig et godt hold, der har en bedre tradition i et afrikanske mesterskab end Togo har. Har vundet dette mesterskab 4 gange og været i finalen yderligere 3 gange, men det er længe siden de nåede langt i turneringen. De blev det tredje bedste hold under OL i 1992. Kan blive en svær kamp.

1/2: DR Congo

Var i samme VM kval gruppe som Ghana. Hvor Ghana blev nr. 2, så blev DR Congo nr. 3. De har et talentfuld hold, men har i VM kvalen ikke været skarpe nok. Alligevel kan de godt blive svære at spille imod. De vandt en tredjeplads i denne turnering tilbage i 1998.

Generel vurdering:
Det kunne have været meget værre. Ghana tror jeg bliver min største konkurrent. Men Angola kan også godt overraske – lige som de gjorde i VM kvalifikationen mod bl.a. Nigeria. DR Congo er et ganske godt hold med talentfulde spillere. Blandt andet Franck Matingou, som nogle måske kender fra min Genoa-blog. De kan også godt overraske.

Så, jo, jeg burde gå videre. Ghana er det stærkeste hold i gruppen – sammen med os – men Angola og DR Congo kan altså gøre det svært for favoritterne. 

LODTRÆKNING TIL VM GRUPPER

Ja, så skulle min plads ved VM også findes, og det var absolut ikke den letteste gruppe jeg kom i. Jeg skal møde Sverige, Argentina og Canada. Puha, det bliver svært!  Skuffet

Mine forventninger til denne gruppe er at jeg kan slå Canada og ikke tabe med mere end to mål til svenskerne og argentinerne. Måske, hvis jeg pakker mig godt defensivt a’ la’ Trinidad & Tobago IRL, kan jeg måske stjæle et point fra Sverige, men jeg tror godt nok ikke på at jeg går videre til 2. runde. Øv, ville gerne have Togo til at gå videre.
  Græder

Næste update: Min åbningskamp mod Angola ved African Nations Cup.

ZhotLog
Gæst

« Svar #24: 10 Jun 2006, 21:31 »

nØØJ... VM feberen er også over mig!! Og stærkt inspireret af denne blog vil jeg nu selv starte et spil med en af de hold du nævnte i starten af bloggen. Der bliver dog ikke nogen blog herinde, bare et dejligt VM spil med et dejligt lille hold  Opstemt

Mht. Togo: Fremragende i VM kval'en! Dog noget af en hård tur til mellemøsten du fik....  Ubeslutsom

Stort held og lykke herfra!  Smiley

P.S Du kan vel godt drille svensken en smule! Lidt dansker må man da være, Togo træner eller ej  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #25: 10 Jun 2006, 21:52 »

nØØJ... VM feberen er også over mig!! Og stærkt inspireret af denne blog vil jeg nu selv starte et spil med en af de hold du nævnte i starten af bloggen. Der bliver dog ikke nogen blog herinde, bare et dejligt VM spil med et dejligt lille hold  Opstemt

Mht. Togo: Fremragende i VM kval'en! Dog noget af en hård tur til mellemøsten du fik....  Ubeslutsom

Stort held og lykke herfra!  Smiley

P.S Du kan vel godt drille svensken en smule! Lidt dansker må man da være, Togo træner eller ej  Wink

Tak for din opbakning! Hvem har du valgt at spille med?

Jeg har måske et håb om at kunne klare 0-0 mod svenskerne ligesom T&T her i aften

Freaken
Gæst

« Svar #26: 10 Jun 2006, 21:53 »

Tro på det, hvor ikke slå dem når du er i gang?

Dusty78DK
Manager

« Svar #27: 10 Jun 2006, 21:55 »

Tro på det, hvor ikke slå dem når du er i gang?

Ah, det ved jeg sgu' ikke helt. Jeg tvivler på mine spillere er fysisk stærke nok.  Skuffet

Dusty78DK
Manager

« Svar #28: 11 Jun 2006, 15:23 »

AFRICAN NATIONS CUP

GRUPPE B, 1. SPILLERUNDE

TOGO – ANGOLA
1: 2,25   X: 3,20   2: 2,75

Optakt:
Yes, Togo er svag favorit til denne kamp, og det gør mig positiv. Men det er ikke alle spillerne i truppen tror på Togo’s chancer i African Nations Cup:

- utaknemmelige skarn. Opstemt

Opstilling til dagens åbningskamp:

GAME ON!

VS         

1 – 0 Robert Malm (21) – Togo bryder Angolas opspil og bolden sendes hurtigt bag forsvaret og frem mod den offensive angriber.
2 – 0 Emmanuel Adebayor – Indkast til Togo på Angolas banehalvdel. Gakpé sender bolden ind over hvor Adebayor stiger op sammen med sin oppasser. Forsvarsspilleen kan dog ikke dække ham af og Angolas målmand kan slet ikke holde hovedstøddet ude.
74 minut Gakpé nedlægger en spiller i straffesparksfeltet og smides ud. Johnson træder frem men sparker ikke yderligt nok. Stadig tomålsføring til Togo
3 – 0 Mickaël Dogbé (83) – én mand i undertal. Togo spiller defensivt, men Assemoassa går frem og presser, da Angolas midtbanesjusker. Dogbé sendes på en umulig opgave – alene mod tre forsvarsspillere i sololøb mod Angolas mål. Alligevel lykkedes det ham at holde fast i bolden og lobbe den ind over målmanden. Ydmygelsen er komplet.  Cool

MOM: Kossi Agassa (9)

Togos keeper havde ikke
vildt travlt i dag, men var
alligevel en sikker ankermand

Kommentar:
Fantastisk. Bedre end jeg turde håbe på! Jeg beder mine spillere om at være en smule mindre poleret og i stedet spille direkte og tackle sig igennem, og det virker åbenbart.

DR Congo vandt deres kamp med  2-0 over Ghana, og derfor ser stillingen i gruppen sådan her ud efter 1. spillerunde:

Det lover jo godt!

Næste update: 2. kamp i gruppespillet mod Ghana.

MisterFCK
Gæst

« Svar #29: 11 Jun 2006, 15:31 »

God start på ANC Thumbs Up Det kunne være fedt hvis du gik hele vejen Djævel

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010