home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  VM blog: TOGO
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Togo er ved VM kommet i gruppe med Argentina, Canada og Sverige. Hvilken placering opnår VM debutanterne?
1. plads - Den største sensation ved et VM nogen sinde!
2. plads - Sverige går ned ... ligesom IRL Opstemt
3. plads - Det man kunne forvente i den gruppe
4. plads - Togo skuffer

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: VM blog: TOGO  (Læst 9689 gange)
Dusty78DK
Manager

VM blog: TOGO
« : 09 Jun 2006, 17:53 »

TOGO

Det er fredag d. 9 juni 2006. Klokken er 17:00 og optakten til VM i Tyskland 2006 er i sin mest hektiske fase. Jeg sidder og glæder mig som et lille barn juleaften. Endelig er tidspunktet kommet hvor VM skal starte. Selv om Danmark ikke er med skal det nok blive en superfed slutrunde.

Jeg sidder med en cola og en skål slik, da jeg konstaterer, at jeg er ramt hårdt af VM feberen. Tanken slår ned i mig: Hvad med at starte en VM blog?

Jeg er ked af det venner, jeg kan ikke gøre for det  crazy . Genoa blog’en kommer på ferie et par uger, og jeg vil starte en mini VM blog med et af de landshold, som jeg tror på kan overraske IRL i Tyskland, nemlig Togo.

At jeg starter denne blog betyder ikke at Genoa-blog’en er lukket. Det betyder at Genoa blog’en er på ferie. Men ikke længe. Min plan er kun at spille denne Togo-blog indtil VM i Tyskland er færdigspillet. Så skal jeg nok vende tilbage til Genoa! Smiley

BLOG’ENS OPSÆTNING

Liga: Sydafrika’s premier league og 1. division.

Tilføjede spillere: Togo

Database: Enorm

Patch: 6.0.3 med data

Yderligere patch: FMFreaks 2.0 final

MINE MÅL MED BLOG’EN

1) Opnå VM kvalifikation gennem de sidste to VM kvalifikations kampe

2) Deltage i Africa Nations Cup uden at blive fyret  Opstemt

3) Stå i spidsen for Togo under VM 2006 og forhåbentlig opnå et godt resultat  Hævet Øjenbryn

Det her er som sagt kun en mini blog for min egen VM-febers skyld

FACTS OM TOGO

Togo var en tysk koloni – ironisk nok – indtil landet under 1. verdenskrig blev invaderet af Frankrig og England, der delte landet mellem sig. Landet blev selvstændigt i 1960.

Fodboldmæssigt er der ikke sket det store i Togo gennem historien.
I 1972 var de med i African Nations Cup for første gang. De er dog aldrig kommet videre fra deres indledende pulje!
Derudover har de aldrig nogen sinde været i nærheden af at deltage i VM … dvs. de havde ikke en mulighed før jeg kom forbi Wink

TOGO’S FODBOLDMÆSSIGE SITUATION I JULI 2005

Lige nu fører de sensationelt gruppe 1 i anden runde af den afrikanske VM kvalifikation.

Der er to kampe tilbage i kvalifikationen:

2/9: Ude mod Liberia (nr. 6 i puljen)
8/10: Ude mod Congo (nr. 4 i puljen)

Det betyder at VM kvalifikation er meget sandsynlig.  Thumbs Up

Næste update: Gennemgang af truppen og VM kvalifikationskampe n mod Liberia
« Seneste Redigering: 09 Jun 2006, 17:55 af Dusty78DK » Logged

SnEEm
Lilleputspiller
*

Sv: VM blog: TOGO
« Svar #1: 09 Jun 2006, 18:22 »

Ja det burde være muligt med en VM billet - jeg kender ingen fra deres hold udover Adabayor, men glæder mig til at se hvordan det går til African Nations Cup...

Freaken
Gæst

« Svar #2: 09 Jun 2006, 18:31 »

Det kan være det lyder dumt, men hvad er en BLOG og hvordan laver man det?  er ny herinde.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #3: 09 Jun 2006, 18:36 »

Blogs
"Her kan I skrive blogs om jeres spil, så vi andre kan følge med i dem."
Du opretter bare en ny tråd i dette forum der hedder Blogs, og skriver om et savegame du har i gang med en klub eller landshold. Tjek nogle af de andre Blogs ud, for at få inspiration Smiley

Freaken
Gæst

« Svar #4: 09 Jun 2006, 18:39 »

Når, man skriver bare hvordan det går i sit landsholds spil  Thumbs Up

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #5: 09 Jun 2006, 18:42 »

Eller klub... prøv at tjek alle de andre blogs der er på siden Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #6: 09 Jun 2006, 19:09 »

Ja det burde være muligt med en VM billet - jeg kender ingen fra deres hold udover Adabayor, men glæder mig til at se hvordan det går til African Nations Cup...

Den uofficielle grund til at jeg valgte Togo er faktisk at jeg kendte Adebayor fra Genoa  Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #7: 09 Jun 2006, 20:00 »

Held og lykke med spillet Thumbs Up

Jeg overvejer faktisk også selv at lave en blog med at landshold jeg ved bare ikke hvilket landshold endnu.

Dusty78DK
Manager

« Svar #8: 09 Jun 2006, 20:30 »

Held og lykke med spillet Thumbs Up

Jeg overvejer faktisk også selv at lave en blog med at landshold jeg ved bare ikke hvilket landshold endnu.

Lav en afstemning!

Mit forslag: Elfenbenskysten, Costa Rica, Colombia, Paraguay, Ghana eller lignende.

MisterFCK
Gæst

« Svar #9: 09 Jun 2006, 20:59 »

Lav en afstemning!

Mit forslag: Elfenbenskysten, Costa Rica, Colombia, Paraguay, Ghana eller lignende.

Jeg ville have valgt min VM favorit SAUDI ARABIEN men dem kan man desværre ikke spille med ticked off

Men nu har jeg startet et spil med et af de lande du har foreslået. Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #10: 09 Jun 2006, 21:40 »

Jeg ville have valgt min VM favorit SAUDI ARABIEN men dem kan man desværre ikke spille med ticked off

Men nu har jeg startet et spil med et af de lande du har foreslået. Thumbs Up

BLOG, BLOG, BLOG, BLOG!!!

MisterFCK
Gæst

« Svar #11: 09 Jun 2006, 22:17 »

BLOG, BLOG, BLOG, BLOG!!!

Der sker ikke rigtigt noget i første update men den burde være der nu Grin

Dusty78DK
Manager

« Svar #12: 09 Jun 2006, 22:50 »

TOGO-HOLDET

Forventningerne til spillerne fra det lille afrikanske land er beskedne. Se bare fodboldforbundets besked til den nye træner, som skal stå i spidsen for det hold, der fører VM kvalifikationsgrupp en:

Der kan man virkelig tale om at forventninger og resultater ikke passer sammen – det plejer bare at være den anden vej rundt – a la England.  Grin

Mine egne forventninger er at den VM kvalifikation ikke må glippe i de sidste to kampe mod ikke særligt imponerende hold.

Den største stjerne på holdet er uden tvivl bomberen fra min Genoa-blog Emmanuel Adebayor

Han slår til dagligt sine folder i Arsenal og ser ud til at klare sig udmærket med de stats han har på dette SS. Han er i hvert fald en af de spillere som jeg skal sætte min lid til i African Nations Cup og VM.

VM KVALIFIKATION, 9. SPILLERUNDE

Togo (1) – Liberia (6)
1: 1,16   X: 6,00   2: 11,00

Mellem åbningskampen Tyskland – Costa Rica og Polen – Ecuador når jeg at gennemgå hele truppen i alle ender og kanter og finder frem til de 26, der skal bruges til den første kamp mod lilleputnationen Liberia.

Truppen til kampen ser sådan her ud:

Nogle få spiller i Europa, men det er absolut Adebayor, som modstanderne skal holde øje med. Jeg har været nødt til at tage en del 18-årige med for at få de bedste spillere  Skuffet .

Optakt:
Dagens modstander har spillet 1 uafgjort og det var mod mit hold Togo  Sur . Derudover har de vundet 1 kamp mod Mali og ellers tabt resten, og det giver dem en placering som nummer sjok i gruppe 1. Jeg bør vinde den her klart, tjek de odds!!  Shockeret

Taktik:
Jeg overvejer at indføre min diamant fra Genoa, men det tekniske niveau hos spillerne er generelt ikke så fantastisk, så jeg vælger at spille almindelig 4-4-2 med offensive wings.

Startopstilling:

GAME ON!

VS           

1 – 0 Adebayor (78) – Boukari sender en bold i dybden og Adebayor har fysikken og teknikken til at få plads til at heade bolden i kassen.
2 – 0 Mickaël Dogbé (80) – Udeholdets højre bak Neplah skal sparke bolden væk, men i stedet dribler han nede ved sin egen baglinie. Det er en dum idé Boukari opfanger bolden og sender den ind over til indskifteren.
3 – 0 Serge Gakpé (85) – Togo har god tid til at bygge op på højre flanke. Højre bak Gakpé trækker ind på midten og fyrer bananskudet af lige ved straffesparkfeltets bue. Sublimt!  Cool

MOM: Serge Gakpé

Kommentar:
En mystisk kamp. Jeg har kontrol over begivenhederne, men kan af en eller anden mærkelig grund ikke score. Først da jeg satser klart mere offensivt kommer målene – i stimer!

Dagens MOM er den
18-årige debutant,
der til dagligt spiller
i franske Monaco

Andre resultater i gruppe 1:

Mali – Congo  3 – 1
Zambia – Senegal 1 – 1

Med alle resultaterne ser gruppe 1 sådan her ud inden de sidste kampe:

At Zambia og Senegal delte i porten er klart til min fordel. Jeg skal bare have uafgjort nu i den sidste udekamp mod Congo for at kvalificere mig til VM.  Hævet Øjenbryn

Næste update: Sidste kvalifikationskamp mod Congo på udebane

Soccerpop
Gæst

« Svar #13: 09 Jun 2006, 23:00 »

GENOA BLOGGEN PÅ FERIE! NEEEEEEEEEEEEEEEEEE J, ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
men held og lykke Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #14: 09 Jun 2006, 23:01 »

GENOA BLOGGEN PÅ FERIE! NEEEEEEEEEEEEEEEEEE J, ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
men held og lykke Thumbs Up

Hæ, hæ ... bare rolig, Genoa blog'en bliver taget op igen når jeg er færdig med VM med Togo  Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010