feldthaus
Lilleputspiller
|
|
Hello
Jeg har problemer med at få transferupdaten til at virke på min Macbook. Er der nogen der ved hvor den helt præcis skal placeres? Har forsøgt; User-doc-sports interactive-fm 09 -db. Men det virker ikke korrekt. Nogen forslag?
/ Feldthaus
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
jeg har samme problem på min macbook.. der crasher fm når det starter op.. men først efter updaten er lagt på.. lavede selv en tråd, men fik ingen svar
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
En der kan hjælpe mig med at spille manager på min mac uden cd?  dvs link til download? 
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
En der kan hjælpe mig med at spille manager på min mac uden cd?  dvs link til download?  STEAM det bruger jeg
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Koster det ikke penge så?
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
Søgaard
Gæst
|
|
Du har vel i forvejen spillet købt via steam eller på cd.. Så skal du blot installere spillet via steam og så er det fuldt ud gratis at spille.
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
Ja, man betaler vel for at spille FM? Hvis du er en af de typer der henter spillet ulovligt, skal du nok ikke forvente hjælp herinde.
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Jeg KØBTE det til min hp som gik i stykker, og så vidt jeg ved kan jeg ikke brugeden cd i denne computer, og som fattig studerende vil det være lækkert hvis en kunne hjælpe mig, så jeg kan spille det i de få måneder inden det nye kommer, som jeg selvfølgelig køber!
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Hvorfor kan du ikke bruge cd til din mac?
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Hvis du har din Cd-key kan du gøre det via Steam uden cd.
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Hvor indtaster jeg den steam-code inde på steam? Er inde under fm2011 på steam nu..
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Hvor indtaster jeg den steam-code inde på steam? Er inde under fm2011 på steam nu..
Nede i bunden, Tilføj et spil
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
Oppe i menubjælken vælger du "Spil", og derefter "Aktiver et produkt på steam"
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Tak, nu er den i gang med at downloade 
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
hvad så med at downloade patches og andre databaser? 
|
|
|
|
|
|
|
|