home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Oddsblog: Johnsons pensionsopsparing
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Oddsblog: Johnsons pensionsopsparing  (Læst 2311 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Oddsblog: Johnsons pensionsopsparing
« : 10 Jul 2009, 10:16 »

Det er efterhånden forsøgt en del gange. Et lille indskud skal yngle og nurses, hvilket i sidste ende gerne skulle medføre, at jeg kan trække mig tilbage fra arbejdsmarkedet og leve det søde liv.

Tilbage i slutningen af maj kørte Betsafe en kampagne, hvor man fik 50 kr. kvit og frit til at spille for. Jeg takkede ja til tilbuddet og satte i gang. Det er ikke svimlende summer, der startes med, og man er derfor fristet til at satse hele dynen for at komme op, hvor det batter bare en anelse mere. Jeg modstod dog fristelsen, og jeg satser i stedet på at føre en strategi, der betyder, at jeg satser ca. 5% (lidt mere her i starten) af min bankroll, når jeg better. Samtidig spiller jeg stort set kun singler, da det er vejen frem, hvis man skal tro dem, der gambler rigtig meget.

Jeg startede allerede i maj, så lidt er der sket, men det faktum, at fodboldligaerne ligger stille, har medført, at det har været begrænset med spilleobjekter. Jeg har indtil nu følgende statistik:

Træfprocent: 6 ud af 7
TBP%: 159,13
Bankroll før igangværende bets: 77,20 kr.

Pt. har jeg følgende udestående bets:
19.07.09: FCM – Esbjerg 2 (5,00)
Bettet blev sat for et stykke tid siden, og var ret impulsivt. FCM under Thomasberg har været forholdsvis svingende, mens Ove P’s hjemkomst til Esbjerg har løftet holdet i niveau. Midtjyderne er stærke på hjemmebane, men umiddelbart er det min opfattelse, at holdet langsomt degenereres under Thomasberg, mens jeg oplever at det modsatte sker for Esbjerg under Ove P. Indtil videre har FCM ikke hentet nævneværdigt af spillere (udover Onyszko) mens Esbjerg har været lidt mere aktive. Derfor må vestjyderne også være styrket relativt mere, men det kan samtidig også betyde, at der går lidt tid før holdet er spillet sammen. Nuvel, det er et long shot og oddset er også derefter. Spillet blev sat tidligt, og derfor er der ikke taget højde for skader mv.

SAS-liga 2009/10: BIF dansk mester (4,75)
Ingen logik i dette bet overhovedet. Jeg spiller normalt aldrig de her sæsonspil, da pengene bindes alt for længe, og der er sjældent det store at hente. Derudover ser FCK ud til at være langt foran BIF, og det er så som så med mesterskabschancern e. Alligevel boblede min optimisme over den pågældende dag, og den femkrone er vel så godt som tabt.

10.07.09: Tony Martin – Fabian Cancellara 1 (1,4)
Det mest interessante, at spille på for tiden, er Touren. Jeg er dog ikke cykelekspert, hvilket betyder at jeg bevæger mig ud på gyngende grund. Flopper jeg totalt, så holder jeg mig formodentlig væk fra flere cykelbets.

Tony Martin har gjort det strålende indtil nu, og hans begrænsninger i årets tour står indtil videre hen i det uvisse. Jeg synes dog, at han ser stærk ud og har rimelig fidus til ham, selvom hans evner i bjergene endnu ikke er blevet testet ordentligt. Som den anden kombattant har vi Cancellara, som (hvis ikke jeg husker forkert) har en ambition om at blive bedre i bjergene. Jeg tror dog stadig, at han mangler et stykke vej. Samtidig kunne jeg godt forvente at Cancellara fik lov til at bruge krudt på at trække, såfremt Saxo Bank ønsker presse de andre hold, og ryste nogle af Andy Schlecks konkurrenter af.

10.07.09: Cadel Evans – Lance Armstrong 2 (2,73)
Et bet som er præget af stor portion naivitet. Lance var i sin regeringsperiode et overmenneske, og jeg har særdeles svært ved at slippe den opfattelse af ham. Indtil nu har han ikke vist svaghedstegn, hvilket har øget min tro på ham. Omvendt så lader Cadel Evans også til at være ret godt kørende, og der er således ingen indikationer på, at han skulle knække. Objektivt set må australieren være favorit, men jeg mener alligevel at odds 1,4 i Evans’ favør er for lavt, og anser opgøret mellem de to for mere jævnbyrdigt.

Det, der bliver afgørende, er om Evans virkelig er mere aggressivt kørende end tidligere eller om han forfalder til at være en grå og trist skygge, der udviser et minimum af initiativ og er tilfreds med at sidde på hjul af de bedste. Jeg tror det er for tidligt i Touren til at Evans vil køre aggressivt, og derfor er mit gæt at Armstrong og Evans kommer ind i samme gruppe, og Armstrongs antrit mod mål viser sig en anelse bedre en Evans’. Det er i dag, vi kommer til at kende Armstrongs styrke. Det bliver enormt spændende.
Logged


-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Oddsblog: Johnsons pensionsopsparing
« Svar #1: 10 Jul 2009, 20:52 »

Nå, cykelbetting var ikke en ubetinget succes. Tony Martin havde ganske vist ingen problemer med at slå Cancellara, men Armstrong var mere loyal end jeg havde forventet. Desværre. Som jeg antog, så kom Evans og Armstrong ind samtidig. Armstrong kunne/ville dog ikke angribe, og vi fandt derfor heller ud af, om han havde mere at skyde med.

Status er således følgende:
Træfprocent: 7 ud 9
TBP%: 143,21
Bankroll før igangværende bets: 74,20 kr.

Vi prøver igen en af de kommende dage.
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010