home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1315 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Hvad **** skal jeg gøre med dette?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvad **** skal jeg gøre med dette?  (Læst 5563 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Hvad **** skal jeg gøre med dette?
« Svar #15: 16 Jul 2009, 01:54 »

Læg mærke til alle dem han har købt.. Cristiano, Nani, Obertan, Rafael, Guardado, Bendtner, Vela, Zapata, Adu, Anderson og Vuckevic. Og jeg har sikkert overset nogle køb.. Men nå. Og Guardado er den bedste forsvarsspiller i truppen, ifølge assistenten. Siden hvornår er han så syg på venstre back?

Tja. Jeg dømmer dig sgu ikke. Det er bare underligt, at vi ikke må se datoen på dit SS, eller hvad det er, den hvide firkant nede i hjørnet skal gøre godt for. HVIS det er snyd, kan du ligeså godt sige det fra starten. Hvis ikke, må du undskylde.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #16: 16 Jul 2009, 02:04 »

Læg mærke til alle dem han har købt.. Cristiano, Nani, Obertan, Rafael, Guardado, Bendtner, Vela, Zapata, Adu, Anderson og Vuckevic. Og jeg har sikkert overset nogle køb.. Men nå. Og Guardado er den bedste forsvarsspiller i truppen, ifølge assistenten. Siden hvornår er han så syg på venstre back?

Tja. Jeg dømmer dig sgu ikke. Det er bare underligt, at vi ikke må se datoen på dit SS, eller hvad det er, den hvide firkant nede i hjørnet skal gøre godt for. HVIS det er snyd, kan du ligeså godt sige det fra starten. Hvis ikke, må du undskylde.

Guardado kan godt blive en af de bedste på venstre back pladsen efter nogle år ...

Vi skal alle være her.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #17: 16 Jul 2009, 10:34 »

den hvide firkant kan jo ogs være at der er en der har logget på deres msn lige da han skulle tage ss'et og så fjerner han det.

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 17 Jul 2009, 15:25 »

den hvide firkant kan jo ogs være at der er en der har logget på deres msn lige da han skulle tage ss'et og så fjerner han det.

Det er lige præcis hvad der er sket. Men jeg er ked af at skuffe dig Hr. David Madsen.. Guardado er en fantastisk venstre back. Screenshot kommer om 2 sekunder..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #19: 17 Jul 2009, 15:36 »

Hehe kan du så ikke også lige tage et SS af dine transfers for hver sæson ??
Vil lige se hvad du har givet for de forskellige spillere og hvornår du har købt dem?

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 17 Jul 2009, 15:50 »

Hehe kan du så ikke også lige tage et SS af dine transfers for hver sæson ??
Vil lige se hvad du har givet for de forskellige spillere og hvornår du har købt dem?

Nej, det gider jeg faktisk ikke, fordi det er debatten fuldstændig uvedkommende, og jeg har intet behov for at vise DIG, om jeg snyder eller ikke.
Den med Guardado har intet at gøre med at jeg vil bevise om jeg snyder eller ikke, evt. bare et lille tip til ham - så han kan se at guardado ikke er en dårlig venstre back.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #21: 17 Jul 2009, 15:55 »

Nææ det har du nok ikke .. Er egentligt også ligeglad der er bare en del der er interesserede i det ..
Men det er sjovt du går så meget i defensiven - om du snyder eller ej er din egen sag kan bare ikke se hvordan du ik ka sige dig selv at du skal sælge nogle af dine offensive spillere..

Du har for mange spillere hvad kan du gøre ?? Der er jo kun to ting at gøre og det kan enhver sgu da sige sig selv... Sælg det du ik har brug for eller udlej det .. Underligt at spørge til råds om det ...

Cesc
Gæst

« Svar #22: 17 Jul 2009, 16:01 »

Jeg synes bare folk skulle passe sit eget. Det er da lige meget om han har snydt eller ej. Hvis brugeren har trang til at få skabt sit absolutte drømmehold, og han gerne vil gøre det i løbet af første sæson, skal han da være mere end velkommen til at gøre det.

Som han selv siger, er det fuldstændig ligegyldigt for debatten om han har snydt eller ej. Vi andre har måske en anden holdning, men hold den for jer selv, da den ingen gavner.

DavidMadsen
Manager

« Svar #23: 17 Jul 2009, 16:35 »

Det er lige præcis hvad der er sket. Men jeg er ked af at skuffe dig Hr. David Madsen.. Guardado er en fantastisk venstre back. Screenshot kommer om 2 sekunder..
Det har jeg bare aldrig set ham blive, og specielt ikke blive bedre end eksempelvis Dani Alves. Men som jeg sagde, må du undskylde hvis det ikke er snyd. Jeg sagde bare, at hvis det var kunne du godt have sagt det. Men det er også ligemeget - faktum er, at du bør at sælge dine gamle spillere som er i overskud, og udleje yngre spillere som er i overskud.

pølleboben
Ynglingespiller

« Svar #24: 20 Jul 2009, 20:08 »

Nææ det har du nok ikke .. Er egentligt også ligeglad der er bare en del der er interesserede i det ..

Jeg ville da også gerne se hvor meget du har købt de forskellige for, for det er jo nogle fremragende handler og spillere som er svære at få til klubben og finde prisen på. Så det kunne være god inspiration at se hvad du har givet for dem, for fremtidige handler i andre spil Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010