home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 883 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hårdeste sport?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Hårdeste sport?  (Læst 39216 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller

Sv: Hårdeste sport?
« Svar #15: 08 Jul 2009, 14:34 »

Jeg har selv kørt motor cross og det er sindsyg hårdt, folk kan ikke forestille sig det!
Men jeg ville sige Amerikansk fodbold, forestil jer at tag en hue og en jakke på og så løb rundt i flere timer og få bank, det er sådan vi har det til kampe!

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

lacop
Ynglingespiller

« Svar #16: 08 Jul 2009, 14:57 »

Amerikansk fodbold er hårdt, ja... men har sku også prøvet det selv også slemt sys jeg ikke det er, det kræver ikke den store fysik at være ham der løber touchdowns (ved sku ikke lige hvad han hedder;)) han skal jo bare være hurtig, og dem der står på linjen skal bare være store. der er ikke en kombination af de 2 ting..

MLL
Manager

« Svar #17: 08 Jul 2009, 14:59 »

I Amerikansk fodbold er der pauser uafbrudt, derfor synes jeg ikke den kommer i nærheden af så mange andre sportsgrene

Tilbage på FmF Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #18: 08 Jul 2009, 15:00 »

Imo er amerikansk fodbold meget hårdere end almindeligt fodbold i hvert fald Wink

Edit: Skal lige siges at jeg kun har spillet det én gang til en polterabend Opstemt Men for fanden det var hårdt. Vi havde ikke særlig mange pauser, og der var bare intens fight hele tiden. Og så var det lige krydret med små 30 grader Wink

MLL
Manager

« Svar #19: 08 Jul 2009, 15:04 »

Imo er amerikansk fodbold meget hårdere end almindeligt fodbold i hvert fald Wink

Edit: Skal lige siges at jeg kun har spillet det én gang til en polterabend Opstemt Men for fanden det var hårdt. Vi havde ikke særlig mange pauser, og der var bare intens fight hele tiden. Og så var det lige krydret med små 30 grader Wink

Ja det vil jeg også mene Smiley

Haha fair nok Wink

Tilbage på FmF Opstemt

Pepe
Gæst

« Svar #20: 08 Jul 2009, 15:06 »

Jeg mener at have hørt noget med, at ishockey er den hårdeste sport i verden. Ved dog ikke om det passer Smiley

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 08 Jul 2009, 15:08 »

Jeg mener at have hørt noget med, at ishockey er den hårdeste sport i verden. Ved dog ikke om det passer Smiley

Måske en af de sværste, men ikke de hårdeste.   IMO.

(:

Skanse
Ynglingespiller

« Svar #22: 08 Jul 2009, 15:15 »

Skak, hvor man skal løfte de tunge heste og konger :O

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

lacop
Ynglingespiller

« Svar #23: 08 Jul 2009, 15:19 »

Jeg spiller selv ishockey, det er super hårdt og folk der prøver det for første gang er ofte fuldstændig ødelagt efter følgende... Det er også en sport der kombinere Kondi, styrke og udholdenhed godt, ishockey spillere er normalt i super god fysisk form (desværre ikke så meget mig selv, jeg spiller mere hygge hockey Smiley )

Men dengang jeg spillede seriøst blev vi trænet af en bokse træner hver pre-season som optakt, og det var simpelthen ulideligtt hårdt så jeg tror boksere er i endnu bedere form..

Altid FCK
Manager

« Svar #24: 08 Jul 2009, 16:30 »

Ironman, F1, cykling, roning, boksning, svømning Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #25: 08 Jul 2009, 16:32 »

Måske en af de sværste, men ikke de hårdeste.   IMO.

Der er nok en grund til at spillerne skiftes ud så meget i ishockey som de nu gør ..

Jeg tror den sport er meget hård.

Vi skal alle være her.

Altid FCK
Manager

« Svar #26: 08 Jul 2009, 16:36 »

Der er nok en grund til at spillerne skiftes ud så meget i ishockey som de nu gør ..

Jeg tror den sport er meget hård.

Ja en kæde bliver skiftet ud cirka hvert minut. Du skal tænke på at de spurter hele tiden mens de er inde stort set Wink

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #27: 08 Jul 2009, 16:40 »

I nævner mange sportsgrene, hvor der er mange pauser for de spillende, så som Americansk Fodbold, Ishockey osv. Både med udskiftninger og med pauser i kampene, men den hårdeste sport jeg har prøvet, og har spillet meget, og gør stadig, det er Squash. Helt seriøst, Squash er sygt hårdt, man er på hele tiden, og hvis man kommer ud i lange dueller er det endnu værre.
Det kan godt være at man står inde i et forholdsvis lille bur, og "bare" skal slå på en bold, men efter første gang jeg havde prøvet det, var jeg overbevist om, hvor hårdt det er, samtidigt også hvor sjovt det er.
Har hørt at det er den hårdeste ketcher sport, men vist også højt placeret overall.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 08 Jul 2009, 16:44 »

Vand polo eller boksning

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #29: 08 Jul 2009, 16:44 »

Ja en kæde bliver skiftet ud cirka hvert minut. Du skal tænke på at de spurter hele tiden mens de er inde stort set Wink

Jeg sagde også det var hårdt . det var Theis Mørup der sagde det var den sværeste men ikke hårdeste-

Vi skal alle være her.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010