|
Sulo
|
|
Der kan jeg ikke hjælpe, jeg plejer bare at gemme dem i "billeder"  Okay
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Jeg er da også kommet til Sæson nr. 2  Jeg har også lige et par forsinkede. 1. Er som sagt Liquigas, og i Giroen det første år, endte jeg 1-2-4, men Pelizotti som vinder, Nibali 2'er og Kreuziger 4'er. 2. Har nu kørt TDF to gange, og begge gange har Kreuziger vundet den hvide trøje, og er endt 3'er begge gange. Lyder også som et fedt save du har gang i Har du hentet nogle til den 2. sæson?
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Lyder også som et fedt save du har gang i Har du hentet nogle til den 2. sæson? Frerie, Fuglsang, Remy Di Gregorio og en del ungdomsryttere. Kan ikke huske om jeg hentede flere. 
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Gode ryttere du har hentet, kan specielt godt lide Freire og Fuglsang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
De sgu ret vilde synes jeg Har du en måde hvor de udvikler sig godt på? og hvor lang tid går der før man kan se udvikling fra rytternes side?
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
De sgu ret vilde synes jeg Har du en måde hvor de udvikler sig godt på? og hvor lang tid går der før man kan se udvikling fra rytternes side? Du skal bare finde en god træner til dem. Udviklingen kan ses efter ca. et par måneder sådan cirka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Jeg er snart i starten af april og synes ikke jeg kan se dem udvikle sig Jeg kan prøve at smide et SS op hvis det er
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Jeg er snart i starten af april og synes ikke jeg kan se dem udvikle sig Jeg kan prøve at smide et SS op hvis det er Det ved jeg ikke så. Prøv at gå ind i træning ved rytteren og se efter deres potentiale og prøv så at træne dem i det de har størst potentiale i.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Hvor mange etaper kører i selv? Jeg er meget doven og kører kun de største løb. 
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Jeg kører ikke så mange etaper. Jeg simulerer mest. Om jeg vil køre etapen afhænger af om jeg er i humør til det. Kan faktisk godt lide at køre alle slags etaper, både flade og bakkede og bjergetaper samt enkeltstarter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Hvor mange etaper kører i selv? Jeg er meget doven og kører kun de største løb.  Jeg kører bjergetaper og enkeltstarter  jeg kører i de løb jeg synes er lidt vigtige og dem jeg har lyst til
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Jeg kører stort set alle mine etaper selv! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Mange tak! De er sgu blevet gode 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Hvor mange etaper kører i selv? Jeg er meget doven og kører kun de største løb.  Jeg plejer altid at køre forårs klassikerne. Ellers er det kun TDF, Giro & Vueltaen. 
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|