home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan redder jeg min økonomi?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan redder jeg min økonomi?  (Læst 1657 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller

Hvordan redder jeg min økonomi?
« : 07 Jul 2009, 18:15 »

Jeg er igang med et super save med 2. Divisions klubben Søllerød-Vedbæk, hvor jeg her ved vinterpausen ligger på en 2. plads, som er meget bedre end hvad alle havde forventet. Jeg har dog det problem at jeg får større og større underskud hver måned. Det ligger lige nu på omkring 2,5 mil og min bestyrelse har bedt mig rette op på det omgående, men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg kan skaffe de penge, da jeg er forholdsvis nu. Jeg har ikke overskredet midt lønbudget, så ved ikke om det hjælper at fyre nogen. Bemærk dette er FM08.

Nogen der har en ide eller to?

-Zeptor

former zoesuckins

V-4-E
Førsteholdsspiller

Sv: Hvordan redder jeg min økonomi?
« Svar #1: 07 Jul 2009, 18:52 »

Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at sælge nogle spillere, da jeg er 100% sikker på, at du kun får en procent-del af dit salg til dit transferbeløb, dvs at bestyrelsen tager nogle af dine penge, hvilket i dette tilfælde er godt. At du så er en lavt-rangeret klub og spillerne ikke har en værdi er self. et problem.

Jeg har ikke de store erfaringer med økonomien overhovedet, men dette var da en idé:p

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 07 Jul 2009, 19:29 »

Har fået en del bud på spillere, men det er højst 20.000 de giver og det kan ikke rigtig noget, samt min trup vil blive endnu mere ustabil end den allerede er.

former zoesuckins

vestergaard3
Ynglingespiller

« Svar #3: 07 Jul 2009, 19:34 »

det fordi du ingen tvpenge for, det er forskellen på at spille i lave rækker og superligaen, du kan gå ind i udgifter og indtæger og kigge nærmere på det Smiley

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

Zone 43
Manager

« Svar #4: 07 Jul 2009, 19:36 »

Arranger nogen træningskamp mod nogen store modstander, nationalt som internationalt. Det giver altid lidt i kassen. Ellers er den sædvanlige med køb billigt, sælg dyrt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cjensen94
Gæst

« Svar #5: 07 Jul 2009, 19:36 »

det hjælper selvfølgelig på lønbudgettet at fyre et par stykker. endnu bedre at sælge så du for penge.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 07 Jul 2009, 19:42 »

Okay tak for rådene. Må bare håbe jeg ikke bliver fyret eller noget inden sæsonen er slut, så jeg kan finde en anden klub.

former zoesuckins

fckfreak
Ynglingespiller

« Svar #7: 03 Aug 2009, 19:00 »

Hey Zeptor, jeg var engang meget tæt på at blive fyret, med Søllerød Vedbæk faktisk, det var 2.sæson, lå til oprykning i 2.division. De var simpelthen så bekymrede over økonomien, at hvis det ikke ordnede sig, ville de fyre mig.

1. Få en større samarbejdsklub. Det er ikke altid det lykkes, men hvis det gør, kan du som regel få lov at få nogen træningskampe mod dem, plus låne en del spillere fra dem, uden at betale løn. Det er en kæmpe besparelse i lønudgifter, plus de ofte klart matcher, endda ofte er en del bedre end dem du har i forvejen. Så kan du med det samme skille dig af med de spillere du betaler løn til som bliver overflødige.

2. Arranger en masse venskabskampe, hjemme naturligvis. Jeg arrangerede ganske enkelt en venskabskamp hver dag i januar Opstemt - det skaffede nogen millioner på kontoen - hold dog en pause fra venskabskampene på minimum en uge inden sæsonstart, ellers når de slet ikke at komme på niveau i kondition.

3. Se om du ikke har nogen dyrt lønnede spillere, som vil gå ned i løn, indimellem når jeg tilbyder kontrakt til en spiller jeg har i 2. division som får f.eks 10.000 eller 15.000 om måneden i løn, vil de gå med til mindre.

4. Overflødigt personale. Indimellem Har man ofte næsten for meget personale ansat, i forhold til hvad man har brug for i 2. division.

Bare lige nogen hurtige forslag Wink

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010