home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  6' Lige ved og ..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: 6' Lige ved og ..  (Læst 8425 gange)
cjensen94
Gæst

6' Lige ved og ..
« : 05 Jul 2009, 23:52 »

Lige ved og næsten
Slår ingen mand af hesten

Sådan lyder et gammelt ordsprog som er meget karakteriserende for FC Midtjyllands seneste sæsoner. Med 2 andenpladser og 2
tredjepladser indenfor 6 år, ligger FCM stabilt i toppen. Nu vil jeg så tage skridtet videre og erobre guldet, dog indenfor 3 år. Bestyrelsen har givet mig et særdeles godt transferbudget på hele 30 millioner DKK. Det har forhøjet mine personlige forhåbninger for denne og næste sæson. Europa og pokalturneringen er ikke noget vi vil satse stort på, men alligevel vil vi gøre en god figur.
    Jeg har overtaget en virkelig talentfuld trup, krydret med rutinerede kræfter i hver kæde. Enkelte positioner kan dog godt forstærkes. Vi går ind til sæsonen med stort gå på mod og håber nu sæsonen bærer det bedste af sig.

Dette er ikke en blog jeg vil bruge timer på, men derimod en der vil køre for min egen skyld. Det er derfor heller ikke sikkert at der kommer updates hver dag. Jeg håber alligevel i vel følge den og komme med ris og ros. Jeg er også betegnelsen for grafisk invalid, så jeg søger også folk der kan klare det for mig!
« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 19:23 af cjensen94 » Logged

cjensen94
Gæst

Sv: Nær ved og næsten, slår ingen mand af hesten
« Svar #1: 05 Jul 2009, 23:54 »

Pokalskab 08/09

SAS Ligaen - 1. plads.
EkstraBladet Cup - 2. plads.
Uefa Cuppen - 4. i gruppespillet

Pokalskab 09/10

SAS Ligaen - ?
EkstraBladet Cup - ?
Champions League - ?

Karriere statistik

FC Midtjylland - 25/6/2008 - ?
« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 19:26 af cjensen94 » Logged

Zeman
Gæst

« Svar #2: 05 Jul 2009, 23:58 »

jubiiiii en blog med mit danske yngligs hold Opstemt det er sq ikke så tit man ser. meget god start og det lyder virkelig spændende. du har en sikker fast læser her
KIU mester

cjensen94
Gæst

« Svar #3: 06 Jul 2009, 00:02 »

Lyder godt Zeman, altid dejligt at få sådan en kommentar Opstemt

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #4: 06 Jul 2009, 00:33 »

fin intro og ikke et hold man hører så tit om. Jeg følger da med Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

alek9000
Manager

« Svar #5: 06 Jul 2009, 00:34 »

Hedder det ikke: lige ved og næsten slår ingen mand af hesten? Smiley

motZ
Gæst

« Svar #6: 06 Jul 2009, 00:43 »

Hedder det ikke: lige ved og næsten slår ingen mand af hesten? Smiley

Det mener jeg nu også det gør. Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #7: 06 Jul 2009, 00:48 »

FCM Transfer

Allerede på førstedagen af transfervinduet, kunne der præsenteres en ny spiller hos ulvene. Det er norske Arnar Førsund der er tale om. Han blev hentet til det midtjyske, fra Ham Kam, for godt 5 millioner. Førsund betegnes som en særdeles hovedstødsstærk spiller. Med sine 22 år er han også en fremtidens mand hos ulvene. Den nu tidligere U-21 spiller nåede at optræde 19 gange og score 2 mål for Norge U-21. Han får trøje nr. 5. ”Han er en rigtig stabil forsvarsspiller, som kan gå lige ind som en af de startende elve. Ydermere er han kun 22 år så han har masser af år foran sig. Han kan blive en rigtig god investering for os”. Lød det fra FCM manager, Christian Jensen. 12 dage efter blev der præsenteret endnu en spiller fra det norske. Denne gang en midtbanespiller, Kristofer Hæsted. Man måtte slippe hele 14 millioner for ham. Hæsted har fået tildelt nr. 8. ”Kristofer er blevet hentet for at styrke vores lidt tyndt besatte centrale midtbane. Og med hans enorme arbejdsstyrke ser jeg ham også som en klar gevinst for holdet”. Sådan lød det fra Christian Jensen under pressemødet. Det blev ikke den sidste handel man foretog sig på heden. Amerikanske Charlie Davies, blev hentet for 10 millioner i svenske Hammarby. Davies er en lyn hurtig angriber som er garant for en del mål hver sæson.  ”Jeg mener bestemt vores hold er styrket efter transfervinduet. Vi har forstærket hver kæde med én spiller. 3 spillere jeg forventer, kan hæve vores niveau i denne sæson”.

Startende 11
     L. Heinze
K. Afriyie – A. Førsund – W. Reid – C. Poulsen
     K. Hæsted – G. Florescu
M. Thygesen                           J. Borring
 K. Fagerberg – C. Davies
« Seneste Redigering: 06 Jul 2009, 10:57 af cjensen94 » Logged

cjensen94
Gæst

« Svar #8: 06 Jul 2009, 00:49 »

Alek og motZ: Det har i sikkert ret i, tænkte bare det var Nær ved og næsten så der er bogstavsrim Smiley
« Seneste Redigering: 06 Jul 2009, 10:56 af cjensen94 » Logged

Zeman
Gæst

Sv: 1' Lige ved og ..
« Svar #9: 06 Jul 2009, 12:34 »

igen en  rigtig god update. fine indkøb især førsund.
kiu

cjensen94
Gæst

« Svar #10: 06 Jul 2009, 13:08 »

SAS Ligaen, 15. runde

SAS Ligaen 08/09 er nu 15 runder gammel. 15 runder som er gået helt som man kunne forvente. Det er blevet til 9 sejre, 4 uafgjorte, og 2 nederlag til ulvene. En af de største faktorer til de 9 sejre er nyindkøbet Charlie Davies der har fået netmaskerne til at blafre hele ti gange. De ti mål har også gjort ham til ligatopscore. I 7 runde tog vi
Liga målscorer
10, C. Davies
4, A.Salami
3, K. Christensen
3, K. Fagerberg
2, K. Hæsted
2, A. Førsund
1, M. Thygesen
1, W. Reid
1, D. Olsen
imod vores rivaler fra København, FCK. Der var på forhånd lagt op til en storkamp, og kampen blev da også uforglemmelig for begge parter. En drøm for FCM, et mareridt for FCK. Kampen gik nemlig over al forventning for jyderne. Kampen endte nemlig 5-1 til ulvene. FCM spillede magisk mens FCK bare kunne kigge på bolden blive spillet rundet om dem. Resultatet
var 5-0 indtil det 74’ min hvor U. Laursen pyntede på det for FCK.
    I 15. Runde var der lagt op til hård fight, vi gæstede nemlig vores jyske rivaler Vejle. En kamp med masser af drama. Et stort drama udspillede sig nemlig da vi var foran 2-0 og fik hjørne. Sladen Peric fik nemlig vist det røde kort efter at have givet en mavepuster, i rigtig Christian Poulsen stil. Det valgte Arnar Førsund så at hævne ved at heade bolden i mål på selv samme hjørnespark. Det blev for meget for Martin Pedersen da han kort efter skubbede til anfører Mikkel Thygesen. Heldigt for Vejle fik han kun gult. Baba Collins, som er udlejet fra FCM, ville ikke være med til at tabe 3-0 så han tog en solotur og bankede bolden i kassen. I det 90’ min gjorde C. Davies det så til 4-1.
    Sådan er status efter 15 kampe.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2009, 13:33 af cjensen94 » Logged

schöler/*-*
Gæst

« Svar #11: 06 Jul 2009, 13:16 »

Det ser sgu rigtig godt ud! Du skriver godt og din opsætning er næsten fantastisk. Bare fortsæt i samme stil, så vil jeg hvert fald følge med i lang tid!

vestergaard3
Ynglingespiller

Sv: 2' Lige ved og ..
« Svar #12: 06 Jul 2009, 13:24 »

faktisk en god blog! Wink

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

cjensen94
Gæst

« Svar #13: 06 Jul 2009, 13:28 »

Tusind tak i 3, håber jeg kan holde på jer Smiley

Tumle3175
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 06 Jul 2009, 14:15 »

Super godt valg af holf Opstemt
Super godt skrevet og nogle rigtig gode resultater Smiley
Jeg vil gerne læse med Smiley
KIU

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010