home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Digte:
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Digte:  (Læst 13667 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Digte:
« : 04 Jul 2009, 20:34 »

Hej alle...

Jeg ved ikke om der er en tråd om emnet digte:

Men jeg vil gerne skrive nogle her og i må gerne gi kritik, hvis i vil og jeg har også en digtside, hvis i vil læse mere, som er en del af mit livsværk, men hvis i vil se den, så skriv en pb til mig, men hvis at der er mange, som gerne vil se dem offentliggør jeg siden her med adresse osv...
Det 1. er det her, det er lidt/meget rodet skrevet...sig hvis at jeg skal publicere mere/flere:



Kampen i mit indre...
Kampen mod Angsten, frygten, depressionen, negative tanker, pessimismen og ensomheden, som altid har været der...
Tingene som ødelagde mit liv og kampen om at overleve dem og komme ud på den anden side, som et stærkere menneske, som har lært at elske sig selv og som ikke troede at han havde brug for andre, men som efterhånden længes efter det og en mening for at leve for andre end sig selv, men at blive som jeg vil og jeg ved at styrken er der og altid har været der, men som så mange andre skulle jeg igennem en masse før at eventyret endte lykkeligt og det er ved at være tid til at det skal efter at ha været en masse igennem, oplevet, set og levet et liv mellem himmel og helvede og som sagt været en masse igennem...
Klar til næste fase, voksen livet og en ny begyndelse med erfaring, som taler og en drøm om et bedre liv...
Efterlader smerten og de andre ting, som har tynget mig, som en slange, som skifter ham.
En kamæleon som skifter farve til en bedre og mere positiv, ser igen på livet med positive øjne, parat til at se fremtiden i øjnene og et bedre liv, hvor at jeg har forladt de negative ting måske for altid(evigt?), men kun fremtiden kan vise det...
Vi får at se?

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 04 Jul 2009, 20:52 af Blackstone » Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Digte:
« Svar #1: 30 Jul 2009, 23:27 »

Hej alle.
Så vil jeg lige poste/skrive et af mine nyere digte her og så er det op til jer om i vil kommentere og læse mere, men her kommer det:

At føle igen:

(Det er som at kæmpe mod sig selv
tør du, tør du lade dig sluge/opsluge
kampen for livet tilbage
eneste ene du(jeg)helt alene
kampen for livet tilbage...)
Det er som at være tilbage igen
ikke levende død, men i live igen
følelserne som kommer tilbage
ikke følelsesløs mere
gemt dem væk, men de kommer tilbage igen
og en lille tåre slippes
igen levende
jeg lever nu igen
med følelserne i behold
som ellers var gemt, så langt væk
inden i

Vh.Blackstone

Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Digte:
« Svar #2: 30 Jul 2009, 23:36 »

Nå, nu må der hellere komme et digt fra andre end dig Blackstone, så er er et skrevet af undertegnede:

Dream on

---

Dream on
Life isn't easy to control
But seek for that little smile
And try to cross the line

Dream on
Take a risk for real
Give the plan a chance
Then all will come together

Dream on
Let yourself go out and shine
Don't go with the flow
Stand out and live your life

When you have dreamed
Then the world will look bright
Look in the mirror and say
"Dreams is how to live life"

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Digte:
« Svar #3: 30 Jul 2009, 23:40 »

Gerrarden: Jeg læste lige dit digt lidt hurtigt. Det kunne faktisk godt lyde som en sang..
Har du nogensinde overvejet at lave en sang, med den tekst? Tunge

Blackstone: Jeg kom til at tænke på.. Dine digte omhandler vel dig selv, gør de ikke?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Digte:
« Svar #4: 30 Jul 2009, 23:50 »

Næ, den tanke har egentlig aldrig faldet mig ind. Versene skal dog have en linje mere i det tilfælde, ellers bliver der ikke gang nok i den. Og der skal sådan set og laves et decideret omkvæd, men det kan nok godt lade sig gøre Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Digte:
« Svar #5: 31 Jul 2009, 00:01 »

Tak til jer for at få gang i den her tråd og især Gerrarden for det smukke digt og ja der kunne sagtens laves en sang ud af det.
Jeg gør mig ikke så meget i at skrive på engelsk, men lidt dog og måske kommer der også engelske digte fra mig, men jeg gør míg  mest i danske digte...

Til DavidMadsen: Jo de omhandler mig selv og jeg kan kun skrive på den måde og jeg har nu i løbet af 9 år skrevet  ca. 270 digte...

Vh.Blackstone
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Digte:
« Svar #6: 31 Jul 2009, 00:08 »

Her er så endnu et digt fra undetegnede, denne gang på dansk:

Du fanger mine tanker

Du fanger mine tanker
Jeg ser dit navn over alt
Det springer tydeligt frem
Tanken om dit søde smil
Bringer ønsket hid

Vi kender ikke hinanden
Har kun snakket lidt
Men alligevel er der noget
Noget der vare ved

Du er i mine drømme
Du blander min fantasi
Jeg hører tydeligt din stemme
Når mine øjne lukker i 

Men er det blot forventninger
Et lille forvirret ønske
Eller er det virkelig en drøm
Om dig så sød og fin

Jeg holder kontakten
Vil have mere en det
For du er ikke til at glemme
Du er min lille smukke bi

Men hvad skal det blive til
Det kan ikke siges
Men dine øjne vil jeg søge
Da stjerner er deri

Jeg sidder nu og venter
Kan det mon snart ske
Lad nu tiden vise
Om blikket kigger forbi

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Digte:
« Svar #7: 31 Jul 2009, 00:12 »

Det må jeg sku sige respekt Gerrarden og du kan noget med ord og meget endda og jeg kan nikke genkende til  noget af det/ en del af det, så tak for de 2 smukke digte...
Mange mange tak...

Er det noget som du gør dig meget i Gerrarden at skrive digte?

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 31 Jul 2009, 00:17 af Blackstone » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Digte:
« Svar #8: 31 Jul 2009, 00:18 »

Mange tak Blackstone. Det er altid dejligt med ros for sit arbejde. Nu er det også noget der interessere mig meget, og bruger det til tider som en slags terapi at skrive Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Digte:
« Svar #9: 31 Jul 2009, 00:39 »

SYnd at tråden her ikke er mere fremme. Jeg synes det er utrolig spændende med sådan noget (: er også selv begyndt at bikse lidt sammen, men indtil videre har det først og fremmest bare været følelser der skulle ud på en eller anden måde...

Desuden meget interessant at I skriver på så forskellige måder og så alligevel ikke. I kommer frem med følelserne på hver sin måde, men fortæller alligevel begge noget om jeres (indholdsrige) liv. Du kunne da være spændende med mere (:

Derudover kan jeg da også lige poste et par stykker om lidt, så må vi se hvad folk siger.. Som sagt er de dog kun skrevet kort pga. tanker og følelser (:

/Jau-Kax
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Digte:
« Svar #10: 31 Jul 2009, 00:43 »

I cannot stop loving you,
even though I really want to.
When you shout and act,
you never seem to consider my feelings,
you always keep yourself in mind,
only thinking about flooring me.

The only thing that you can see hits me
is your f*****g spit, but guess what,
I am just as sensitive as you,
the difference is that I ain't showing it
'cause I got to be strong, won't make you win.

You keep nagging at me, just like a mattock,
but my heart of glass is going to shatter,
soon it cannot be loving you anymore,
and at that point you won't be in doubt -
I do not feel the way I did before.

(Jacob Svensen)
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Digte:
« Svar #11: 31 Jul 2009, 00:44 »

Det er som en mållinje
i det største cykelløb,
som det sidste fløjt
i den vigtige fodboldkamp.
Det er som en orgasme
efter den hede sex,
som kærligheden
efter bruddet med den tidligere kæreste.
Det er som din søde farmor
der døde i eftermiddags,
som din nye kusine,
der blev født i går.
Det er som når din dejlige veninde
forsvinder fra hjertet,
som når din bedste ven
finder en kæreste.
Det er som din glade hund
der er løbet væk,
som dine elskede forældre
der nu skal skilles.

Vi ved aldrig om det er slutningen på det hele
eller begyndelsen på noget nyt.
Det er livet.

(Jacob Svensen)
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Digte:
« Svar #12: 31 Jul 2009, 00:46 »

Det var så lidt Gerrarden og jeg har det på samme måde og hvis at det ikke havde været for det at skrive digte havde jeg nok ikke været her den dag i dag for jeg har oplevet og set det meste og været afhængig af både hash og druk i en del år og prøvet de fleste stoffer på nær lige LSD og heroin og har færdes i forkert og halvkriminelt miljø, men er ude af det og har været det i 3 år nu og det er jeg glad for jeg har dog flere psykisk sygdoms diagnoser som damp, paranoid/skizoid personlighedsforsty rrelse og paranoid skizofreni, men det har hjulpet mig at skrive og jeg føler ikke at jeg har prøvet ret meget i forhold til andre, men det har nok noget at gøre med at de folk, som jeg kendte har prøvet meget og været fucked up, men alligevel gode mennesker, hvilket måske er svært at forstå at man kan være begge dele, men jeg kan godt se at når jeg snakker med andre, så synes de at  jeg har prøvet en del, hvilket jeg også har undtagen på kærlighedsområdet der mangler jeg en del og arbejdsmæssigt, men det skyldes at jeg har haft misbrug og været afhængig af druk og hash, men nok om mig, men dejligt at snakke med andre, som har interresse for digte og det at skrive digte.

Har du skrevet meget og har du tænkt på at få udgivet noget?

Til Jau-kax:
Ja tråden er desværre overset, men ja du har ret vi skriver begge om følelser og sådan kan jeg bedst li digte og at læse dem, når de handler om digte og følelser...men ja kom da med nogle digte... Kan godt li det 1. Digt...

Vh.Blackstone
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Digte:
« Svar #13: 31 Jul 2009, 00:51 »

Det var så lidt Gerrarden og jeg har det på samme måde og hvis at det ikke havde været for det at skrive digte havde jeg nok ikke været her den dag i dag for jeg har oplevet og set det meste og været afhængig af både hash og druk i en del år og prøvet de fleste stoffer på nær lige LSD og heroin og har færdes i forkert og halvkriminelt miljø, men er ude af det og har været det i 3 år nu og det er jeg glad for jeg har dog flere psykisk sygdoms diagnoser som damp, paranoid/skizoid personlighedsforsty rrelse og paranoid skizofreni, men det har hjulpet mig at skrive og jeg føler ikke at jeg har prøvet ret meget i forhold til andre, men det har nok noget at gøre med at de folk, som jeg kendte har prøvet meget og været fucked up, men alligevel gode mennesker, hvilket måske er svært at forstå at man kan være begge dele, men jeg kan godt se at når jeg snakker med andre, så synes de at  jeg har prøvet en del, hvilket jeg også har undtagen på kærlighedsområdet der mangler jeg en del og arbejdsmæssigt, men det skyldes at jeg har haft misbrug og været afhængig af druk og hash, men nok om mig, men dejligt at snakke med andre, som har interresse for digte og det at skrive digte.

Har du skrevet meget og har du tænkt på at få udgivet noget?

Til Jau-kax:
Ja tråden er desværre overset, men ja du har ret vi skriver begge om følelser og sådan kan jeg bedst li digte og at læse dem, når de handler om digte og følelser...men ja kom da med nogle digte... Kan godt li det 1. Digt...

Vh.Blackstone

Jeg har en fin lille af skriftligt arbejde liggende. Og er flere gange blevet opmuntret til at forsøge at få mine ting udgivet. Mine lærere inden for de sproglige fag har flere gang sagt at jeg burde indsende noget materiale til nogle forlag om se om de ville være interesserede. Er i øjeblikket også igang med at skitsere handling til en bog, så der er nok at lave inden for den genre Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Digte:
« Svar #14: 31 Jul 2009, 00:55 »

1, 2, 3
Vi har det sjooov
4, 5, 6
Vi har det sjooov
8, 9, 10
Vi har det sjooov
Hov, vi glemte 7. Men hvad gør det? Så længe vi har det sjooov
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010