home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1198 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  4' Der Club
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 4' Der Club  (Læst 2664 gange)
andersfa123
Gæst
 
4' Der Club
« : 03 Jul 2009, 14:06 »



Der Club
Ny træner

Da Thomas von Heesen fik rykket FC Nürnberg ned i sidste sæson, blev han fyret. Men nu præsenterer Michael A. Roth en ny træner. Manden der skal stå bag roret for FC Nürnberg, er Michael Oenning som er 43 år. Han har aldrig været cheftræner for et hold før, og nu er blevet præsenteret for et af de tidligere store hold i Tyskland. FC Nürnberg er nemlig blevet tyske mestre 9 gange, og har vundet sølvet 4 gange. Nu skal Michael Oenning først rykket op til Bundesligaen, og derefter skal han prøve at komme op i toppen. Det bliver en svær opgave, men Oenning selv mener han godt kan klare det.

- "Jeg er meget glad for at blive cheftræner i min første klub. Jeg håber selvfølgelig at mine evner rækker så langt, så jeg kan rykke op fra 2. Bundesliga og derefter komme op og drille topholdene i Bundesligaen. Jeg tror selv på mine evner, og det ved jeg at Michael også gør. Angående transfers så vil jeg først kigge alle spillere igennem, også sortere fra og derefter vil jeg købe ind til det der mangler."
« Seneste Redigering: 09 Jul 2009, 13:03 af Falke » Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: 1' Der Club
« Svar #1: 03 Jul 2009, 14:07 »

Ved godt det er en kort intro, men i skal nok få nogle længere updates længere henne Peace.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 1' Der Club
« Svar #2: 03 Jul 2009, 14:09 »

Rigtig spændende projekt Falke! Nürnberg har nogen gode spillere, på trods af at de er rykket ned, så mon ikke du er en af favoritterne til at rykke op? Wink

Synes det er en fin start, og jeg ser frem til flere updates, måske med lidt mere længde som du selv siger. Thumbs Up
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1' Der Club
« Svar #3: 03 Jul 2009, 21:02 »

FED INTRO !  SUPER GRAFIK Thumbs Up

Glæder mig til næste update .. Tunge

Øøø høø Hvornår kommer den egentlig  Tunge  Peace ?
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 1' Der Club
« Svar #4: 03 Jul 2009, 21:06 »

Super fed intro. Grafikken er da også rigtig god. Wink

Jeg følger. Smiley
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: 1' Der Club
« Svar #5: 04 Jul 2009, 01:01 »

Regner med at updaten kommer imorgen efter jeg har været på arbejde, så nok ved en 18 tiden Thumbs Up.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1' Der Club
« Svar #6: 04 Jul 2009, 20:23 »

Den er 20 nu  Tunge

Gider ikke at vente længere, jeg smutter fra bloggen Skuffet

funny Ej slap af, det kunne jeg ikke finde på Wink
Men kommer den idag eller hvad Tunge ?

For kan ikke vente med at få lidt læsestof til hjernen Grin
Logged

(:

andersfa123
Gæst
 
Sv: 1' Der Club
« Svar #7: 05 Jul 2009, 03:28 »

Sry at den ikke kom idag gutter. Men var på arbejde og tog på stranden bagefter og kom hjem kl 1. Men har updaten liggende så den kommer imorgen Thumbs Up.
Logged

andersfa123
Gæst
 
2' Der Club
« Svar #8: 05 Jul 2009, 12:23 »


Der Club
Træningskampe & Transfers

Offenbach 1 - 1 FC Nürnberg
Hapoel Be'er-Sheva 0 - 4 FC Nürnberg
Hapoel Ra'anana 0 - 3 FC Nürnberg
Maccabi Irony Petach-Tikva 1 - 3 FC Nürnberg
Maccabi Netanye 1 - 0 FC Nürnberg
Westerlo 0 - 2 FC Nürnberg

Som opvarming til 2. Bundesliga blev der spillet træningskampe. FC Nürnberg spillede 6 træningskampe, og ud af de 6 vandt de 4, spillede 1 uafgjort og tabte 1. Selvom FCN tabte og spillede uafgjort, spillede de alligevel flot i alle 6 kampe. De var gode til at holde på deres føringer, når de førte. Men når de var bagud, gik det ikke så godt med at score. Alle dem som Michael Oenning satte til at spille angriber, scorede. Det er et godt tegn, da det viser at angriberne er godt varmet op til den nye sæson.

Michael Oenning har også været ude og handle lidt ind og solgt lidt til den nye sæson. Jaouhar Mnari er solgt til Aachen for 1,5mio, Matthew Spiranovic er solgt til Hull for 1,2mio. Af køb har Oenning lavet nogle spændende nogle af slagsen. Jan-Philipp Kalla er hentet på fri transfer. Jan-Philipp er 21 år, og er derfor købt som reserver for enten forsvaret eller midtanen. Grunden til at Michael Oenning ikke vil bruge ham fast endnu, er fordi han stadig er så ung, og mangler lidt endnu for at kunne spille med. Den næste handel er også en fri transfer handel. Kenny Scmidt er nemlig hentet ind, og skal bruges som reserver i angrebet eller på midtbanen. Kenny Scmidt er også 21 år. Den sidste der er hentet ind på fri transfer, er Benjamin Venekamp. Han er 22 år, og er hentet ind som reserver for forsvaret. Nu kommer handlen om rigtige penge. Nemlig Maurício som kun er 19 år. Han er købt fra Palmerias, og skal kæmpe sig ind i forsvaret for at få en startplads. Michael Oenning har sagt til pressen, at han vil få nogle af de første kampe og derefter vil han tage beslutningen.
Logged

andersfa123
Gæst
 
3' Der Club
« Svar #9: 05 Jul 2009, 17:00 »


Der Club
Pokalturnering & 2. Bundesliga

Paderborg 1 - 0 FC Nürnberg
Ingolstadt 2 - 2 FC Nürnberg
FC Nürnberg 1 - 0 Hansa Rostock

Så blev det endelig tid at spille noget pokal- og ligafodbold. I pokalturneringen skulle FC Nürnberg møde Paderborn. Et hold som Nürnberg burde kunne slå. Men sådan gik det ikke. For efter 7 minutter sparker Maurício bolden tilbage til Raphael Schäfer, som ikke får fat på bolden. Bolden ryger ind i mål, og Maurício scorer derfor sit første mål for FC Nürnberg, et selvmål. Efter selvmålet dominerede Paderborn kampen, og Nürnberg fik ikke en ordentlig chance til at score.

I ligaen spillede Nürnberg mod Ingolstadt, og fik uafgjort. De spillede også mod Hansa Rostock, og  fik Nürnberg endelig en sejr. Spillet har ikke været prangende, og hvis Nürnberg vil rykke op til Bundesligaen skal de til at spille bedre. Men der er kun spillet 2 kampe, og alt kan jo stadig nå at ændres.

Efter de kampe som er spillet, ser det ud til at Michael Oenning har fundet hans startopstilling.

Startopstilling
« Seneste Redigering: 05 Jul 2009, 17:13 af Falke » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 3' Der Club
« Svar #10: 05 Jul 2009, 17:06 »

Lidt for kort update, og med lidt for mange dumme fejl. Tjek uodaten igennem inden du poster. Thumbs Up
Paderborg bliver til Paderborn, og han hedder vidst Schäfer og ikke Scäfer. Derudover er ligafodbold i et ord, og den rigtige måde at skrive det på er "pokal- og ligafodbold".

Altså lidt konstruktiv kritik på det skriftlige, og jeg håber kun du ser det som positivt, og en hjælp du kan bruge fremover. Thumbs Up
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: 3' Der Club
« Svar #11: 05 Jul 2009, 17:10 »

Yeps, sry for fejlende. Har rettet igennem nu Thumbs Up
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3' Der Club
« Svar #12: 05 Jul 2009, 18:56 »

Meget gode updates selvom de var ret korte.'

Men jeg er sikker på at du laver en lidt længere næste gang  Wink

KIU Tunge
Logged

(:

andersfa123
Gæst
 
4' Der Club
« Svar #13: 09 Jul 2009, 13:02 »


Der Club
September måned

Augsburg 0 - 2 Nürnberg
Nürnberg 2 - 0 1860 München
Duisburg 1 - 1 Nürnberg
Nürnberg 2 - 0 Koblenz


Med tre sejre og en uafgjort kan Nürnberg kun være tilfredse med September måned. Først skulle Nürnberg møde Augsburg. Nürnberg startede godt ud med at score allerede efter 16 minutter og i det 33. minut. Raphel Schäfer gjorder det også rigtig godt, og efter det 79. minut tog han et straffe som blev sparket af Imre Szabics. Kampen ender 0-2 til Nürnberg.

Så var det 1860 München's tur, til at skulle spille mod Nürnberg. Det gik meget godt for 1860 München i starten, men de kom ikke frem til de store chancer. Men i det 59. minut brød helvede løs for 1860 München, da Isaac Boakye får prikket bolden i mål. Selv samme mand scorer på et flot hovedstødsmål. Kampen ender 2-0 til Nürnberg.

Næste kamp var det Nürnberg, som skulle rejse. Denne gang til Ruhr-destriktet. Første halvleg var egentlig ikke så spændende, som den kunne havde været. Men allerede tre minutter inde i 2. halvleg scorer indskiftede Albert Bunjaku til 0-1. Duisburg pressede på, og til sidst kunne Nürnberg ikke holde dem fra at score, da Niklas Stegmann header bolden ind i det 79. minut.

Kampen efter fik Nürnberg besøg af Koblenz. En kamp som først var spændende til sidst da José Goncalves i det  79. minut, og Dominik Reinhardt scorede et minut inde i overtiden.

Nürnberg kan være tilfredse med September måned, da de har spillet rigtig god fodbold. Nürnberg ligger også på en rigtig flot delt 1. plads med Mainz, hvor begge har en målscore på +7 og har 14 point.

Logged

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 4' Der Club
« Svar #14: 09 Jul 2009, 13:11 »

Enkelt og godt.

KIU Thumbs Up
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010