home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:55:04 warmon Blogkonkur... [14] Journeyman - Play...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 296 Gæster Online.

Indlæg: 1132741 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  SAS Liga-tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: SAS Liga-tråden  (Læst 68300 gange)
Modric
Gæst
 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #30: 02 Jul 2009, 18:07 »

Tjahh vil også starte med FC Midtjylland pga. jeg havde stor succes med dem i 08 og det bliver jo nok sjovt at spille med dem i 09.   Peace
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #31: 02 Jul 2009, 18:07 »

Jeg får da selv helt lyst til at starte et spil i Danmark efter det er et stykke tid siden. Nu tænker jeg lidt over hvem jeg skal være...
Det fedeste er altså, at starte et spil med klubben fra sin hjemby. Især hvis det ikke er en ret stor klub, og man kan føre den til tops i Danmark. Dog kræver det meget tålmodighed (og ærlighed, da snyd er for åndssvagt - især hvis man skal prale med det herinde, som vel lidt er formålet), men det er helt sikkert et forsøg værd. Hvis ikke kan jeg anbefale et hold som Horsens, hvis det ikke skal være for store klubber. De har Lawan og Gilberto f.eks, og har stort potentiale.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #32: 02 Jul 2009, 18:09 »

hehe så du lige mit råd cecs? Wink

Jeps, og han blev sikret hurtigere end du kan blinke med øjnene. Har vidst haft ham før i et tidligere AC Horsens spil, men har glemt alt om ham. Jeg er sgu' lidt af en torsk..

Han er jo dejligere end dejlig.

ja undskyld jer spørger men hvofer lige FCM ?

 Smiley

Fordi FCM har noget som ingen andre har. Deres trup er jeg vild med, deres stadion er jeg meget fascineret af, og hele den måde deres klubstruktur er på, synes jeg er sublim. Det er en klub jeg har haft følelser for, og kan tydeligt huske, at jeg skulle til Brædstrup for at se en af Mohamed Zidans første kampe for FCM imod HSV. En kamp, hvor han ikke spillede ret godt, men jeg så ham og gav hånd til ham. Et uforglemmeligt øjeblik for en lille dreng, der var FCM-fan ind til benet...

FCM er bare for seje. Derfor skal der spilles med dem i FM.

Cecs har lige 2 spørgsmål til dig og dit FCM save:

1. Hvem vil du bruge som målmand eller køber du en ny

2. Hvilken patch spiller du med, da jeg har frank kristensen og fagerberg og callif ude :/

1. Bare Raska til at starte med. Jeg tror på hans evner, men der kommer nok snart en anden, dog ikke i dette transfervindue.

2. 9.0.3. Har også de to førstnævnte ude, Califf er klar.

Så er der spillet 20 minutter af min første kamp i år, et gennemspillet mål mod TNS - og så banker Ariel Borysiuk den ind! Genialt.
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #33: 02 Jul 2009, 18:10 »

Det fedeste er altså, at starte et spil med klubben fra sin hjemby. Især hvis det ikke er en ret stor klub, og man kan føre den til tops i Danmark. Dog kræver det meget tålmodighed (og ærlighed, da snyd er for åndssvagt - især hvis man skal prale med det herinde, som vel lidt er formålet), men det er helt sikkert et forsøg værd. Hvis ikke kan jeg anbefale et hold som Horsens, hvis det ikke skal være for store klubber. De har Lawan og Gilberto f.eks, og har stort potentiale.

Den klub der ligger tættest på mig er HIK men de er rivaler til min egen klub så der er ikke nogen rigtig tæt klub for mig. Der er også Lyngby og AB men de er heller ikke så personlige.
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #34: 02 Jul 2009, 18:11 »

Så er der spillet 20 minutter af min første kamp i år, et gennemspillet mål mod TNS - og så banker Ariel Borysiuk den ind! Genialt.

Ja ham Ariel er genial Wink
Logged

Modric
Gæst
 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #35: 02 Jul 2009, 18:14 »

Det fedeste er altså, at starte et spil med klubben fra sin hjemby. Især hvis det ikke er en ret stor klub, og man kan føre den til tops i Danmark. Dog kræver det meget tålmodighed (og ærlighed, da snyd er for åndssvagt - især hvis man skal prale med det herinde, som vel lidt er formålet), men det er helt sikkert et forsøg værd. Hvis ikke kan jeg anbefale et hold som Horsens, hvis det ikke skal være for store klubber. De har Lawan og Gilberto f.eks, og har stort potentiale.

Hej David Madsen jeg kommer fra Ringsted men kan jo ikke spille med dem med mindre jeg laver deres hold i Data Ediotern.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #36: 02 Jul 2009, 18:19 »

Så er min første kamp netop overstået, og det blev ren opvisning fra vores side af. 4-0 blev slut resultatet, og jeg føler selv, at jeg greb hele kampen rigtigt an. Vi var spilstyrende, og vandt klart skudstatistikken, da den endte med 20-1. Vi havde mange forsøg der blev reddet lige på stregen, og mit træk med hele tiden at spille den dybt på angriberne, gav virkelig pote. Oliseh løb og løb, han trak ud i højresiden gang på gang og løb til baglinjen, hvor han slog indlæg i det bagerste felt.

Det var en fryd at opleve holdet spille sådan. Jeg kunne dog til tider godt se, at der manglede den sidste skarphed og koncentration, men den kommer nok i takt med at sæsonen bliver ældre.

Hvordan går det i jeres SAS Liga-spil?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #37: 02 Jul 2009, 18:20 »

Hej David Madsen jeg kommer fra Ringsted men kan jo ikke spille med dem med mindre jeg laver deres hold i Data Ediotern.
Det kan du jo bare lave så? Smiley

Den klub der ligger tættest på mig er HIK men de er rivaler til min egen klub så der er ikke nogen rigtig tæt klub for mig. Der er også Lyngby og AB men de er heller ikke så personlige.
Hvilken klub spiller du i til dagligt da? Den kan jo være med i editoren, hvor du så kan lave det.
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #38: 02 Jul 2009, 18:24 »

Det kan du jo bare lave så? Smiley
Hvilken klub spiller du i til dagligt da? Den kan jo være med i editoren, hvor du så kan lave det.

Jeg kan godt rykke holdet op og det tror jeg måske også jeg gør. Men nu er det jo Superliga så jeg ved ikke helt hvem jeg vil være der?
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #39: 02 Jul 2009, 18:26 »

Så fik jeg sku også lyst til at prøve et spil med en SAS-Liga klub, og ikke overraskende har jeg valgt FCK, som jeg grundet reputationen og økonomien ikke kan undvære når det handler om dansk bold i FM.

Der er ikke pt. meget at skrive om lige nu, men jeg dukker sandsynligvis op senere når indkøb, pre-season, taktik, osv er på plads.
Logged

Modric
Gæst
 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #40: 02 Jul 2009, 18:39 »

Så er min første kamp netop overstået, og det blev ren opvisning fra vores side af. 4-0 blev slut resultatet, og jeg føler selv, at jeg greb hele kampen rigtigt an. Vi var spilstyrende, og vandt klart skudstatistikken, da den endte med 20-1. Vi havde mange forsøg der blev reddet lige på stregen, og mit træk med hele tiden at spille den dybt på angriberne, gav virkelig pote. Oliseh løb og løb, han trak ud i højresiden gang på gang og løb til baglinjen, hvor han slog indlæg i det bagerste felt.

Det var en fryd at opleve holdet spille sådan. Jeg kunne dog til tider godt se, at der manglede den sidste skarphed og koncentration, men den kommer nok i takt med at sæsonen bliver ældre.

Hvordan går det i jeres SAS Liga-spil?

Hej Cecs kan du oploade en taktik ? eller skrive hvilken taktik du bruger eller eventuelt komme med et link til din taktik ?  Peace
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #41: 02 Jul 2009, 18:47 »

Jeg kommer med taktik og trup når transfervinduet er lukket i. Det sker nok engang senere denne dag. Det går sgu' skide godt, og jeg slog lige OB på Fionia Park med 1-2, hvilket jeg er meget tilfreds med, da bookmakerne slet ikke regnede med sejr til mig. Der var snak om at jeg skulle spille defensivt og alt muligt, men nej da, mit flotte offensive bold med mange berøringer før mål blev spillet - og det gav pote! Spændende kamp..

Derudover vil jeg gerne bare sige, at jeg er mega glad for at folk er begyndt at spille hjemme i Danmark. Det var i bund og grund mit formål med denne tråd, for det er så fedt at spille hjemme i rækken. Og drenge, lad os fastholde debatten, da det altid giver mere lyst til ens eget spil, når der bliver snakket om det..

Til slut vil jeg lige spørge; kan folk anbefale en billig angriber? Han skal naturligvis være god og have mål i støvlerne, men føler godt, at jeg kunne bruge en angriber ved siden af Smolov, eftersom jeg ikke finder Oliseh eller Christensen god nok. Fagerberg og Kristensen er ude i lang tid..
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #42: 02 Jul 2009, 18:51 »

Milton Caraglio Wink super talent, men starter også med gode stats. Han kan købes billigt :b.. han spiller på Argentina´s U20 Landshold  Wink

SS af ham: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/xTk53541.png  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Jul 2009, 18:54 af Brøndby 1964 » Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #43: 02 Jul 2009, 18:53 »

Milton Caraglio Wink super talent, men starter også med gode stats. Han kan købes billigt :b

Han er desværre ikke med i mit save. Desværre.
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #44: 02 Jul 2009, 18:54 »

Hvad med en Lewandowski?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010