home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1262 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kongehuset
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kongehuset  (Læst 2282 gange)
Simze
Landsholdsspiller

Kongehuset
« : 02 Jul 2009, 00:57 »

Hej Freaks.

Jeg har længe tænkt over noget og i denne tråd kan i diskutere det. Hvad syntes i om kongehuset? Skal det afskaffes? Skal det blive? Jeg selv er lidt i tvivl men bliver dog vred når de bare bruger pengene fra skat til nogle ting. Idag er det kommet frem at Kronsprins Frederik og Mary har brugt 1,5 millioner kr. på at leje en yacht i en uge på ferie. Når de sløser sådan nogle penge væk bliver jeg en smule vred. De skattepenge de får skal de bruge til noget fornuftigt.

Lad os få en god debat om det Smiley

PS: Jeg har ikke kunne finde en tråd der ligner men bare lås denne tråd hvis der er.

Caspper
Manager

Sv: Kongehuset
« Svar #1: 02 Jul 2009, 01:02 »

Kongehuset er lort.  ticked off ticked off ticked off

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #2: 02 Jul 2009, 01:07 »

Kongehuset er lort.  ticked off ticked off ticked off

Kan du begrunde?

Cesc
Gæst

« Svar #3: 02 Jul 2009, 01:09 »

Det behøves ikke blive begrundet.

Kongehuset er for gamle mennesker uden indhold i deres liv.

Caspper
Manager

« Svar #4: 02 Jul 2009, 01:10 »

Kan du begrunde?

Det behøves ikke blive begrundet.

Kongehuset er for gamle mennesker uden indhold i deres liv.

Cesc gjorde det lige så flot. Kongehuset er danmarks repræsentanter til No-life konkurrencen.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #5: 02 Jul 2009, 01:23 »

Enig. Man finder næsten ikke noget der er mere røv.

maaahhh-h-h-h

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 02 Jul 2009, 01:29 »

Hvis I endelig vil diskutere kongehuset, så gør det i det mindste ordentligt i stedet for det fis der. Præmisserne for en god debat er til stede, så find lige jeres indre debattør frem hvis denne tråd skal overleve.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #7: 02 Jul 2009, 01:32 »

Jeg har ikke sat nogen afstemning op fordi så kommer folk ikke med deres begrundede meninger. Kom med dem!

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #8: 02 Jul 2009, 01:37 »

Jeg går ind for monarki i Danmark, da jeg synes de giver Danmark et super godt image. At de så engang imellem brugere nogle penge fra os skatteydere, er det i orden, da det vil koste meget mere at ´brande` Danmark på andre måder.

:-)

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #9: 02 Jul 2009, 01:38 »

Jeg går ind for monarki i Danmark, da jeg synes de giver Danmark et super godt image. At de så engang imellem brugere nogle penge fra os skatteydere, er det i orden, da det vil koste meget mere at ´brande` Danmark på andre måder.

Men syntes du at det er rimeligt at når de får ca 40 mil. om året fra skat at de bruger 1,5 på en yacht?

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #10: 02 Jul 2009, 01:40 »

Så længe de ikke springer deres budget, er det vel deres valg.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #11: 02 Jul 2009, 01:41 »

Egentligt er jeg lidt træt af at høre om dem og synes at det skulle afskaffes, for det første fordi at ingen burde kunne fødes til sådan en position og for det andet, så får de for mange penge og jeg kan ikke forstå hvorfor at de gør og skal ha det, men egentligt er grund 2 også nok til at afskaffe det...

Vh.Blackstone

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #12: 02 Jul 2009, 01:41 »

Så længe de ikke springer deres budget, er det vel deres valg.

Jeg syntes bare at det er urimeligt at de bruger så mange penge på en ferie fra skat. Det hjælper da ikke på nået med Danmarks image og branding.

Enged
Gæst

« Svar #13: 02 Jul 2009, 01:42 »

Fedt at folk bare kan sige at det er noget lort uden at kunne sige hvorfor Smiley Hvis der er noget man ikke bryder sig om, så er det da det nemmeste i verden at sige hvorfor Rullende Øjne
Personligt er jeg sgu egentlig lidt ligeglad, men jeg har ladet mig fortælle at de skaber gode forretningskontakte r for Danmark ude i verden, altså når de forskellige tager ud på officielle besøg gavner det åbenbart den danske eksport til det pågældende land. Jeg tror også at det er godt for Danmark når vi 'henter' partnere til vores royale i udlandet, da det kan skabe gode diplomatiske kontakter, samt gøre opmærksom på vores land i udlandet.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #14: 02 Jul 2009, 01:47 »

Jeg syntes bare at det er urimeligt at de bruger så mange penge på en ferie fra skat. Det hjælper da ikke på nået med Danmarks image og branding.

Nu skal jeg selvf. hellere ikke gøre mig for klog, men de 40. milioner de får til rådighed er da til dem selv ikke ? Når de skal på officielle besøg, bliver alt jo betalt fra det pågældende land.
Kan da godt ske 40. milioner er mange penge, og det har de slet ikke brug for, men de arbejder altså mere end den normale dansker, og det vil koste Danmark mere end 40. milioner om året, for at få den branding de giver.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010