home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  14 Galehuset på nye eventyr
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  skal Erik Rasmussen tage jobbet i Liverpool?  (Afstemning slut: 08 Jul 2009, 16:05)
Ja han skal
- 13 (41,9%)
nej han skal ikke
- 18 (58,1%)
Antal Stemmer: 31

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: 14 Galehuset på nye eventyr  (Læst 11873 gange)
Zeman
Gæst
 
14 Galehuset på nye eventyr
« : 01 Jul 2009, 00:23 »



Eriks nye klub

1 juli 2008


Efter at han for andet år i træk endte på en meget flot anden plads, valgte Erik Rasmussen i sommeren 2008 at sige farvel til ulvene fra FC Midtjylland, og tage sig en pause fra det stressende liv som fodbold manager, på højeste niveau. Han havde virkelig leveret et meget flot stykke arbejde i Midtjylland, og de var utroligt kede af at skulle skille sig af med en så ung og talentfuld manager.

 Men Rasmussen ville som sagt ikke længere samarbejde med midtjyderne, og så var der jo ikke så meget at gøre. TryllErik, tog så på sommerferie, men livet hvor man blot slapper af, blev åbenbart for kedeligt for Rasmussen, for nu er han tilbage hvor han hører til, nemlig som manager for en topklub. 




Traditionklubben som Erik Rasmussen, nu er blevet ansat i er meget gammel og blev stiftet 26. september 1880. I starten var det ikke fodbold de gik op i, men nemlig gymnastik. I 1902, fik de så også gang i fodbolden.

 Det var slet ikke så dumt at starte med fodbold, for nu til dags, er klubben en af de mest vindende klubber i Danmark, med 5 dansk mesterskaber og 9 pokaltitler. De 9 pokaltitler er dansk rekord. De seneste mange år har resultaterne dog ikke levet op til fordums storhed hvilket har medført en del interne stridigheder hvilket igen har medført at klubben har fået tilnavnet Galehuset. Klubben Rasmussen er blevet ansat i er selvfølgelig AGF.

Det er også på grund af de lidt svingende resultater de sidste par år at bestyrelsen har valg at ansætte succes manageren Erik Rasmussen som nu skal lede dem til en ny storhedstid.
« Seneste Redigering: 08 Jul 2009, 18:49 af Zeman » Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Galehuset på nye eventyr
« Svar #1: 01 Jul 2009, 00:46 »

Du starter godt nok mange blogs i tiden, men det skriftlige er på et godt niveau, så vil da give den her en chance.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Galehuset på nye eventyr
« Svar #2: 01 Jul 2009, 00:52 »

Du starter godt nok mange blogs i tiden, men det skriftlige er på et godt niveau, så vil da give den her en chance.
ja det ved jeg godt, håber den her holder lidt længere end de andre  Smiley
tak for rosen og glad for du giver mig en chance Opstemt
Logged

DennisKjeldsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på nye eventyr
« Svar #3: 01 Jul 2009, 01:06 »

Hvornår kommer der en update? :-)
Fint skrevet indtil videre
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Galehuset på nye eventyr
« Svar #4: 01 Jul 2009, 01:10 »

Stolte AGF i hvid og blå
stolte AGF i hvid og blå
stolte som få
stolte som få
stolte AGF i hvid og blå.

på tide der kom en blog med Danmarks perle, fast læser her.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Galehuset på nye eventyr
« Svar #5: 01 Jul 2009, 01:14 »

Stolte AGF i hvid og blå
stolte AGF i hvid og blå
stolte som få
stolte som få
stolte AGF i hvid og blå.

på tide der kom en blog med Danmarks perle, fast læser her.
Haha det er jeg sq gald for at hører Opstemt
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Galehuset på nye eventyr
« Svar #6: 01 Jul 2009, 01:15 »

Hvornår kommer der en update? :-)
Fint skrevet indtil videre
mange tak, om lidt
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Galehuset på nye eventyr
« Svar #7: 01 Jul 2009, 01:51 »



Truppen anno 2008/2009

2 juli 2008


Truppen ser efter min mening meget stærk ud og kun med få svage punkter. Et sted der sikket vil bliver forstærket er på målmandsposten, hvor vi ikke ser alt for stærke ud. Steffen Rasmussen har simpelthen ikke niveauet til at spille på dette her plan. En mulig forstærkning på denne plads kunne være den danske målmand i Burnley nemlig Brian Jensen som lige nu står i Coca Cola Championship. Eller måske Göteborg målmanden kim Christensen. 

I forsvaret ser det rigtig godt ud og der skal næppe forstærkes, da kun hvis vi sælger nogen af spilleren fra den kæde. En af dem der måske ryger i dette vindue er Michael Lumb. Det 20 årige talent rygtes allerede til mange af de danske store klubber blandt andet FC København og Brøndby. Men om AGF kan hold på ham må vi vente til den 1. september med at finde ud af. Sorin er en af de største profiler AGF har nede i forsvaret og han skal spille en god sæson, hvis klubben skal nå sit mål om overlevelse i superligaen.

På midtbanen er vi også ganske stærke og det ville heller ikke være nødvendigt at forstærke her, men man skal aldrig sig aldrig, så vi kan måske forvente os en lille forstærkning her. Den 18 årige AGF midtbane Kasper Povlsen rygtes til en række danske klubber der i blandt AaB, Brøndby, OB, Vejle og SønderjyskE. Men om han ryger eller ej er endnu uvis, men han er ikke andet end en reserve for førsteholdet, så AGF, ville godt kunne undervære ham, men han har et stort potentiale og kan blive rigtig god, så det er med om AGF har tålmodighed til at vente på han udvikler sig. Den bedste midtbane i AGF truppen lige nu må siges at være Jacob Poulsen, som ikke nok med at han er en ledende profil i superligaen, men er også begyndt at komme i morten Olsens søgelys.

Helt på toppen er nok AGF’s stærkeste kæde med hele 3 klasse angribere nemlig Dioh Williams, Peter Graulund og Nando Rafael. Alle 3 er rigtig dygtige angribere og nogen af de bedste i Danmark. Også derfor rygtes både Graulund og Williams væk til henholdsvis Vejle og FCK. Jeg tror dog kun det bliver en af de 2 angribere der skifter hvis overhovedet nogen af dem gør. Selvom de alle 3 er rigtig gode, er der dog en der skiller sig lidt ud, og er lidt bedre, og det er Nando Rafael. Han er virkelige en rigtig klasse angriber, og det ville ikke overraske nogen, hvis han gik hen og blev topscore i Superligaen.   

« Seneste Redigering: 01 Jul 2009, 12:07 af Zeman » Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: 2 Galehuset på nye eventyr
« Svar #8: 01 Jul 2009, 02:42 »

god update, men en lille ting irriterer mig. nu gør keg det ikke sel når jeg skriver hurtigt, men der er enkellte steder du har glemt at lave stort for bogstav foran spilleren. det er en lille ting og se på det som en god ting at det er det eneste jeg lige kan kritisere.

en anden ting er at jeg håber du kan holde på povlsen, lumb, graaulund og williams. hvis du skal sælge nogen syntes jeg det skal være rafael, men selvfølgelig er det bare min meninng Opstemt
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2 Galehuset på nye eventyr
« Svar #9: 01 Jul 2009, 03:42 »

Bare lige et hurtigt råd, prøv at ændre billedtypen af dit topbanner fra JPG/JPEG til PNG, for at få en bedre opløsning Wink
Logged


Zeman
Gæst
 
Sv: 2 Galehuset på nye eventyr
« Svar #10: 01 Jul 2009, 09:39 »

god update, men en lille ting irriterer mig. nu gør keg det ikke sel når jeg skriver hurtigt, men der er enkellte steder du har glemt at lave stort for bogstav foran spilleren. det er en lille ting og se på det som en god ting at det er det eneste jeg lige kan kritisere.

en anden ting er at jeg håber du kan holde på povlsen, lumb, graaulund og williams. hvis du skal sælge nogen syntes jeg det skal være rafael, men selvfølgelig er det bare min meninng Opstemt
mange tak Opstemt
retter det lige
Bare lige et hurtigt råd, prøv at ændre billedtypen af dit topbanner fra JPG/JPEG til PNG, for at få en bedre opløsning Wink
hvordan gør man det?
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2 Galehuset på nye eventyr
« Svar #11: 01 Jul 2009, 09:42 »

mange tak Opstemt
retter det ligehvordan gør man det?

Du gemmer billedet på din Computer
Du åbner billedet i Paint,
og gemmer billedet som en PNG fil
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Zeman
Gæst
 
Sv: 2 Galehuset på nye eventyr
« Svar #12: 01 Jul 2009, 09:49 »

Du gemmer billedet på din Computer
Du åbner billedet i Paint,
og gemmer billedet som en PNG fil
Tak så er det rettet Opstemt
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2 Galehuset på nye eventyr
« Svar #13: 01 Jul 2009, 10:24 »

Heeey Zeman..

Dit holdvalg er jeg sku ikke særlig glad for men, Fin blog du har skrevet, jeg kan rigtig godt lide dit sprog, og dit layout er sku også udemærket, Jeg sidder lidt her og håber på Brian'Beast'Jensen som ny mand i GF'trøjen..

KIU. Jeg følger med
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Zeman
Gæst
 
Sv: 2 Galehuset på nye eventyr
« Svar #14: 01 Jul 2009, 10:40 »

Heeey Zeman..

Dit holdvalg er jeg sku ikke særlig glad for men, Fin blog du har skrevet, jeg kan rigtig godt lide dit sprog, og dit layout er sku også udemærket, Jeg sidder lidt her og håber på Brian'Beast'Jensen som ny mand i GF'trøjen..

KIU. Jeg følger med
ked af at du ikke syntes om klubben, men eller godt at hører du kan lide resten Opstemt
ja det bliver spændende og se om vi kan få ham hentet Opstemt godt at hører at du følger med
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010