home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:55:25 szukizek Blogkonkur... 11# Hjertet banker kun...
I går kl. 20:29:17 Bubbles Blogkonkur... #14 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:55:05 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 336 Gæster Online.

Indlæg: 1132819 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #10 AC Fiorentina
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #10 AC Fiorentina  (Læst 10143 gange)
NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #15: 02 Jul 2009, 00:05 »

Det har du ihvertfald, og tak for det!
Men det kunne være rart med lidt mere credit. Det er jo ikke så spændende og skrive en blog, hvis der ikke rigtig
er nogen som gider følge med i den. Ya know?
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #16: 02 Jul 2009, 00:07 »

Ja, har haft en blog hvor kommentarene ikke lige'frem strømmede ind.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #17: 02 Jul 2009, 00:09 »

Der kommer aldrig mange kommentarer i en blog der lige er begyndt. Hold hoved højt og fortsæt med at komme med updates. Jo længere og bedre bloggen bliver, jo flere læsere og kommentarer kommer der. Jeg ved selv at det er svært i starten med en blog men hvis man får et breaktrough så bliver det hele meget sjovere. Nogle blogs bliver også kommenteret meget i starten men det er kun hvis man har et rigtig godt ry inde for blogs.

KIU!
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#5 AC Fiorentina
« Svar #18: 02 Jul 2009, 18:15 »


- 22/10-08 -
   Fortsættelse


Champions League
Fiorentina 2-1 PSV
MUTU, adrian 16' 45+2'
TOIVONEN, ola 28'


Serie A
Fiorentina 1-1 Lecce
MONTOLIVO, riccardo 25'
PAPADOPOULOS, dimitris 41'


Champions League
Zenit 2-0 Fiorentina
ZYRYANOV, konstantin 18' 50'

Gruppen igen helt åben.
Fiorentina spillede sig tilbage i kampen om de to pladser som giver videre deltagelse i Champions League med en 2-1 sejr over hollandske PSV. Allerede efter seksten minutter fik Adrian Mutu bragt hjemmeholdet på sejrskurs. PSV's Ola Toivonen ville det dog anderledes da han satte unge Jack Rodwell af og let kunne passere Sebastian Frey. Kort før halvleg var Adrian Mutu så igen på pletten, efter et noget sløjt PSV-forsvar ikke rigtig kunne skille sig af med bolden. Denne stilling holdet anden halvleg ud, og Fiorentina vandt fortjent. I den anden kamp blev det 3-3 mellem Lyon og Zenit st. Petersburg.

Skuffende Fiorentina.
I en kamp som blev præget af mange personlige fejl, må man sige at Lecce må være mest tilfredse. Fiorentina var klare favoritter, og de færreste havde regnet med en uafgjort. Det startede fint for Firenze-mandskabet da Riccardo Montolivo fik sendt et hovedstød i mål, men kort før halvleg blev Dimitris Papadopoulos sendt dybt og her kunne han let passere Sebastian Frey. Resultatet holdte anden halvleg ud, og dermed 1-1.

Europærisk nedtur.
Endnu engang måtte Fiorentina sande, at man var havnet i en svær Champions League gruppe. Denne gang tabte man 2-0 ude mod russiske Zenit st. Petersburg, begge mål blev scoret i første halvleg af Konstantin Zyryanov.
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _____

Nyheder.
Efter Fiorentina's noget middelmådige kampe er der blevet spekuleret i om man når sin målsætning. Tophold/titeludfordre, lød det fra klubbens ledelse, da man ansatte Heinevilla Nielsen tilbage i Juni månede. Heller ikke i Champions League sammenhæng er det blevet til den helt stor point høst. tre point i tre kampe er hvad det er blevet til. I et interview med Fiorentina bossen spurgte en jounalist om den manglende point høst var på grund af den uprøvede manager.
"Nej. Det er jeg rigtig uenig i. Det har kun været en lille sportslig nedtur vi har haft, alt andet omkring holdet og ledelsen har fungeret perfekt." Dette udsagn fra manageren var bestyrelses formand, Diego Della Valle, helt enig i. "Vi er rigtig glade for Heinevilla's styrelse af holdet indtil videre. Vi kan lide ham, og spilleren kan lide ham. Det er som Heinevilla siger, vi har en meget lille sportslig nedtur som vi selvfølgelig håber at vi snart er ude af. Man skal jo huske at seasonnen næsten kun lige er begyndt, så vi har masser af tid til at få det hele på rette spor."
Lød det fra Heinevilla og Diego Della Valle.
« Seneste Redigering: 02 Jul 2009, 18:26 af NiielsenxD » Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #19: 02 Jul 2009, 18:19 »

Endnu en god update NiielsenxD, det skriftlige er fandme godt, og det grafiske fejler godt nok heller ikke noget..
Så lad os håbe du får rettet op på den såkaldt 'sportslige nedtur' eller hvad de nu kalder den..

KIU makker
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #20: 02 Jul 2009, 18:23 »

Jeg har forsøgt med lidt nyt "lir", der er kommet en 'underoverhovedskrif t' på hvert kampreferat (f.eks: Skuffende Fiorentina) og så er der kommet en lille 'merkat' der viser om det er Champions League,
Serie A eller Pokal Tuneringen (f.eks Serie A)

Skal jeg forsætte med det, eller gå tilbage til det andet i de tidligere updates?
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #21: 02 Jul 2009, 18:27 »

Synes det skal blive som det er nu, synes det ser bedst ud.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #22: 02 Jul 2009, 19:26 »

Kan super godt lide dit layout, da det ser rigtig godt ud. Synes også du skriver godt, så du skal bare fortsætte i samme stil, så er jeg sikker på at du får flere læsere og flere kommentarer.
Jeg vil i hvert fald følge med!
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#6 AC Fiorentina
« Svar #23: 02 Jul 2009, 20:14 »


- 05/11-08 -
     Fremgang


Serie A
Roma 1-0 Fiorentina
DE ROSSI, daniele 55'

Serie A
Fiorentina 4-2 AC Milan
SANTANA, mario 10'
GILARDINO, alberto 14'
MUTU, adrian 19'
GAMBERINI, alessandro 33'
PATO, 57'
KAKÁ, 75'


Serie A
Fiorentina 2-0 Genoa
MUTU, adrian 60' (str)
GILARDINO, alberto 73'


Champions League.
Fiorentina 0-0 Zenit

Uskarpe Fiorentina.
Endnu en gang var opskriften den samme, hurtige kombinationer og flow i spillet, men igen var resultatet det samme.. Fiorentina taber 1-0 i Rom. Daniele De Rossi scorede kampens eneste mål på langskud efter 55 minutter. Begge hold havde oplagte målchancer efterfølgende, men i begge ender stod to fremragende målmænd, Doni og Sebastian Frey.

Oprejsning.
Efter 90+3 minutters spil på Artemio Franchi, gik største delen af de 47323 tilskuere amok. En komfortabel 4-2 sejr over titelaspiranterne fra AC Milan. Takkede været en stor spillende Mario Santana stod der både 1-0, 2-0 og 3-0 inden for de første 20 minutter. Det var først i anden halvleg Milan for alvor havde noget og byde på, to flotte mål af de to brasilianske landsholdsspillere, Alexander Pato og Kaká betød 4-2. Det var dog forsent at Milan fik lagt presset, så Fiorentina kørte stille og roligt kampen hjem det sidste kvarter.

Gode takter.
Fiorentina kom til kampen med stor selvtillid efter at have slået topholdet AC Milan 4-2. Derfor forventede man selvfølgelig også endnu en sejr hjemme på Artemio Franchi over, på papiret, svagere Genoa. Vi skulle dog til anden halvleg, og til det 60'ende minut før at Adrian Mutu kunne sætte et straffespark ind bag Genoa keeperen. 2-0 blev det efter 73 minutter ved Alberto Gilardino på et flot kontra-angreb.

Tredje eller fjerde.
én sejr, to tabte og én uafgjort er status pt. for Fiorentina i Champions League, gruppe F, efter den sidste kamp hjemme mod Zenit st. Petersburg. Efter de fire første kampe må man nok sande i Firenze at det nok maksimalt kan bllive til en tredje plads, som giver videre advancement til Uefa-cup'en.



« Seneste Redigering: 02 Jul 2009, 20:25 af NiielsenxD » Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #24: 02 Jul 2009, 20:21 »

Super flot update igen..

må jeg anbefale at du istedet for at lave ''______________'' hele vejen igennem bruger koden [hr ] istedet dog uden mellemrum

KUTGW
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #25: 02 Jul 2009, 20:25 »

Mange tak Wink
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #26: 02 Jul 2009, 20:26 »

Så lidt du Thumbs Up
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

DennisKjeldsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #27: 02 Jul 2009, 20:26 »

Rigtigt god blog, masser af læse stof :-)
Jeg kigger med, og glæder mig til næste update
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #28: 03 Jul 2009, 01:01 »

Ny update imorgen lige når jeg står op! Desværre valgte siden og have et lille svigt da jeg var to minutter fra at 'godkende' den update jeg var igang med, men hvad fanden, havde kun brugt omkring tre-kvarter på den... Det var sku træls.

I skulle gerne få over fem updates imorgen! Wink
(Det vil så faktis sige idag, altså den 03/07)
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Fiorentina
« Svar #29: 03 Jul 2009, 01:07 »

Heej Niielsen, jeg håber at jeg kan låne et internet nede i spanien, når jeg rejser her i morgen, men ellers er det jo bare at sige god vind i de næste ti uger, og jeg håber din blog fanger mange fleres interesse for den er virkelig god. Jeg tror sagtens du kan holde dit niveau og kan fange fleres opmærksomhed...

Held og Lykke og alt det der...



Me/out
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010