home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1381 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Taktik forespørgsel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taktik forespørgsel  (Læst 1292 gange)
lacop
Ynglingespiller

Taktik forespørgsel
« : 30 Jun 2009, 15:46 »

Hej.

Jeg har oprettet denne tråd til alle jer der ikke gider sidde og fin pudse jeres taktikker.

så er der hjælper at hente i denne tråd, jeg kan desværre ikke finde ud af at lægge dem op på så man bare kan downloade dem Skuffet så svar på denne tråd kort om dit hold og dine tidligere resultater, jeg har meget lidt erfaring med at lave LLM taktikker så det kan jeg ikke drages til ansvar.. Wink Taktikkerne der er tale om har jeg haft god succes med stortset alle sammen, det er dog ikke nogle jeg alle sammen har lavet fra bunden nogle af dem har jeg bare ændret lidt på med hjælp fra TT&F (Tactical Theories and Frameworks af FM-Britain)

Så skriv hvis i har brug for lidt Tactic support, men i skal ikke regne med at jeg laver dem for dem, jeg sender en grund model som i så kan ændre efter behov så den passer til jeres hold Smiley

god fornøjelse.

Ps Jeg kan stærk anbefale at læse den danske udgave at TT&F, den giver et helt nyt indblik i den taktiske del i FM. Smiley

Link til TT&F:
http://www.fmdanmark.dk/downloads/show_download.php?id=75&d=1

fcm--freak
Lilleputspiller
*

Sv: Taktik forespørgsel
« Svar #1: 30 Jun 2009, 16:03 »

HEJ! -lacob
jeg spiller med viborg i 1.div. jeg hælder mest til en 4-4-2 så hvis du havde nogle gode metoder i holdinstillinger ville jeg gerne prøve dem.. xD

Barcelona
-més que un club

lacop
Ynglingespiller

« Svar #2: 02 Jul 2009, 09:10 »

HEJ! -lacob
jeg spiller med viborg i 1.div. jeg hælder mest til en 4-4-2 så hvis du havde nogle gode metoder i holdinstillinger ville jeg gerne prøve dem.. xD

Jeg håber jeg kan hjælpe dig Smiley
hvis du lige sender mig din mail adresse så skal jeg sende noget til dig, evt bare smid den i en privat meddelelse Smiley

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 08 Jul 2009, 15:29 »

jeg kan desværre ikke finde ud af at lægge dem op på så man bare kan downloade dem Skuffet

Der tror jeg, at jeg kan hjælpe.

1. Gå ind på en valgfri upload-side, fx: Zippyshare, MediaFire eller lignende.

2. Her beder den dig om at vælge hvilken fil du vil uploade.
Gå ind i "Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2009/tactics" og vælg den taktik du vil lægge op.

3. Kopier linket herind i tråden - husk evt. at skrive en kommentar til den, så du ved hvad, der er hvad!

Real Madrid <3

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010