home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Football Manager Live
| | |-+  FMLive: Spørgsmål..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FMLive: Spørgsmål..  (Læst 4650 gange)
TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
FMLive: Spørgsmål..
« : 28 Jun 2009, 14:40 »

Hey freaks.
Jeg går her og overvejer at købe FM Live.. IDAG!!! Det er sådan at det jo er søndag, og butikker derfor har lukket. Jeg overvejer derfor at købe det over www.footballmanager live.com - men, KAN man nu også virkelig det? Jeg kan se at man kan betale ting derinde, men er det KUN gametime, eller er det også selve spillet?

Mvh.
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMLive: Spørgsmål..
« Svar #1: 28 Jun 2009, 14:44 »

Hvorfor venter du ikke bare til i morgen?
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMLive: Spørgsmål..
« Svar #2: 28 Jun 2009, 14:44 »

Hvorfor svarer du ikke bare på mit spørgsmål?
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMLive: Spørgsmål..
« Svar #3: 28 Jun 2009, 14:46 »

Af hvad jeg lige har fundet ud af kan man godt købe det derinde
Logged

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: FMLive: Spørgsmål..
« Svar #4: 01 Aug 2009, 13:35 »

Hej jeg har set FootballManager Live Til 100 Kr. i Bog & Idé overvejer at købe det men hvad synes i om spillet jeg kender nu ikke FM Live så godt så ville høre om i kunne anbefale det   Wink
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMLive: Spørgsmål..
« Svar #5: 13 Dec 2010, 13:48 »

Jeg går og overvejer om jeg skal investere i FML så jeg vil lige høre om hvor tit man spiller kampe i FML?
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMLive: Spørgsmål..
« Svar #6: 13 Jan 2011, 21:41 »

Hver server har 5-7 forskellige Football Associations (FA) som man kan vælge imellem, disse har så igen forskelligt antal kampe. Økonomisk er man lige godt stillet, men antallet af kampe varierer fra FA til FA.

Standardmodellen er 2 kampe mod hver klub per sæson (ca. 20 hold i hver liga, og en sæson er 23 dage, dvs. gennemsnitligt 2 kampe om dagen, hvis man indregner cupkampe). De FAs der følger denne model findes i to varianter, 1 variant hvor man skal spille 25% af sine kampe online eller blive straffet økonomisk, og en model hvor man ikke behøver spille nogen af sine kampe online.

Derudover findes der "Dugout FA", der spiller 4 kampe mod hver klub per sæson, hvilket samtidig med liga kampe bliver en 4 kampe om dagen. Her er det samtidig et krav at man er online til de fleste kampe, spiller man under 70% af sine kampe online bliver man straffet økonomisk, og under 60% af dem får man ikke lov til at spille den efterfølgende sæson, medmindre man har en rimelig undskyldning. Dette er klart min Favorit FA.

Sidst men ikke mindst findes Extra-time FA, hvor samtlige turneringer kører 3 gange på en sæson, hvilket giver en 6-7 kampe om dagen, her er det dog ikke et krav at man er online i mere end 25% af kampene.

Jeg kan i øvrigt kun anbefale at investere i spillet, det koster ikke noget at købe, udover 5£ for den første måned, og herefter betaler man så bare de 5£ hver måned (ca. 44kr om måneden.)
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010