home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1011 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  PCM 09 !
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er PCM 09?
-3
- 4 (5,7%)
00
- 1 (1,4%)
2
- 1 (1,4%)
4
- 0 (0%)
6
- 1 (1,4%)
7
- 5 (7,1%)
8
- 8 (11,4%)
9
- 13 (18,6%)
10
- 23 (32,9%)
12
- 6 (8,6%)
13
- 8 (11,4%)
Antal Stemmer: 70

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 43 Udprint
Forfatter Emne: PCM 09 !  (Læst 92445 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: PCM 09 !
« Svar #450: 11 Jul 2009, 18:41 »

Motherboard, haha Opstemt
Men kunne forestille mig, du skal opgradere noget? Smiley
Ved dog ikke helt hvad.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #451: 11 Jul 2009, 22:04 »

Jeg tror du skal opdatere dit grafikkort. Ellers er det ikke godt nok
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: PCM 09 !
« Svar #452: 12 Jul 2009, 08:26 »

Et lille godt råd til alle når i nu kan skrive kontrakter i Juli, LAD VÆR med at blive for grådige og hente alle stjerner, jeg har dummet mig meget, rigtig meget. Jeg har både hentet Contador, Hushvod, Frank Schleck og Maakant, og kun kommet af med Bennati, det holder slet ikke. Det kunne jeg havde sagt til mig selv..
Så det vigtigste i pcm er bla at klare sine mål = jo flere mål du klare jo flere penge får du næste sæson. Det er måske sjovere at kører Touren i stedet for Giroen, men hvis målet er at vinde giroen, så gå efter det.

I har lagt mærke til der er en balance for oven, den stiger heletiden, forhåbenligt, når i vinder ting. Jeg var oppe på 1,2mill, da jeg kom til Oktober og havde fået mine nye ryttere, da var min løn på 630.000 så da jeg skrev 1-1 2010, der havde jeg sølle 180.000 tilbage, og mine sponsorpenge var halvveret fra 440.000 til 230.000 fordi jeg ikke havde klaret så mange mål da fokus var på de 3 store tours Opstemt

så i løbet af kort tid vil jeg få fallit, så et godt råd, se på hvilke ryttere du ikke forlænger med, regn deres løn ud til sammen, hvis du vinder nok mål, så kan du nok regne med du får flere penge end sidste år, så regn ud hvor mange penge du ca har til rådighed til at hente ryttere for.

I vidste nok alt dette på forhånd, men det kan være der nogen der ikke vidste det.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


absalonsen
Gæst
 
Sv: PCM 09 !
« Svar #453: 12 Jul 2009, 12:44 »

Jeg vidste det ikke, BlaZZo - indtil jeg selv fandt ud af det. xD
Havde bare prøvet at tilbyde kontrakt til nogle ryttere, da jeg gik ud fra, at man skulle bekræfte en evt. handel senere. Det skulle man så ikke, fandt jeg ud af. Heldigvis hentede jeg kun tre ryttere: Cavendish, Sylvian Chavanel og Barredo. Altså fine handler alligevel. Men jeg fik sku et chok, da jeg lige pludseligt havde skrevet med dem.

Ang. økonomien fatter jeg ikke, hvad de tre tal øverst på skærmen betyder, men de relativt høje hos mig. Ved bare, at jeg i sidste sæson opfyldte fem af seks mål.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: PCM 09 !
« Svar #454: 12 Jul 2009, 14:12 »

De 3 tal er:
Balance - du starter på et tal og den stiger forhåbenlig hen af vejen når du vinder løb.
Sponsorbeløb: Et beløb du får hver måned, dette beløb vil enden stige eller falde til den nye sæson alt efter hvor godt du har klaret dine mål.
Løn: Din løn til dine ryttere.

Her skal man være opmærksom på at man også får beløb hvermåned fra de 3 sponsor man selv skriver med. Og Løn, der er løn til personale ikke talt med.

Så man skal finde ud af hvor mange sponsorpenge man får ialt plus hvor meget man betaler til løn/personale ialt. Og det skal helst gå lige op, hvis du har underskud på 40.000, så skal man vel bare tjene penge på løb så tingene går lige op, helst overskud.

Men når man kommer til november og december, her skal du kun betale løn, så der tjener du ikke noget. Så hvis du har 1.2mill og har løn for 450.000, så har du så ca 300.000 tilbage når januar starter. Så man skal være opmærksom på at løn og sponsor går rimelig op med hinanden Opstemt
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Haps
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #455: 12 Jul 2009, 17:25 »

hey, jeg har brug for lidt hjælp. jeg har utroligt svær ved at vinde enkelstarter med Saxo Bank, og selvom jeg har Cance er det stadig svært at vinde i de store løb som f.eks Touren og Giroen, så jeg ville bare lige høre om der er nogen er har en fidus til hvordan man kan køre godt..
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: PCM 09 !
« Svar #456: 12 Jul 2009, 18:28 »

i enkelstart skal de 2 felter kører lige
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #457: 12 Jul 2009, 18:40 »

hey, jeg har brug for lidt hjælp. jeg har utroligt svær ved at vinde enkelstarter med Saxo Bank, og selvom jeg har Cance er det stadig svært at vinde i de store løb som f.eks Touren og Giroen, så jeg ville bare lige høre om der er nogen er har en fidus til hvordan man kan køre godt..

Typisk bruger jeg de mindre ryttere til at fastsætte den optimale arbejdsindsats fra start af. Det vil sige at jeg f.eks. afprøver en med 65 % til at starte med (alt efter længden på etapen) - er det så for meget eller for lidt, sætter jeg den næste rytter til at starte med +/- 5 ift. til ham - ser resultatet osv, og når de vigtige ryttere så kommer, ved jeg hvad det optimale tal er. Som sagt i et tidligere indlæg skal de to felter med grøn og gul(?) helst blive tømt præcis samtidigt Smiley

Hvis det ikke var til at forstå, så sig til Smiley
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #458: 12 Jul 2009, 21:53 »

Bruger i allesammen PCMdaily og er det en god opdatering? Eller kender i andre som er gode? Smiley
Jeg spiller pt med den orginale, men kunne godt tænke mig hvis der var en opdate (:
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Haps
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #459: 12 Jul 2009, 22:02 »

Det er forstået klart og tydeligt (:
- tak for hjælpen..
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #460: 12 Jul 2009, 22:09 »

Bruger i allesammen PCMdaily og er det en god opdatering? Eller kender i andre som er gode? Smiley
Jeg spiller pt med den orginale, men kunne godt tænke mig hvis der var en opdate (:

Jeg bruger en opdatering, som er lavet ud fra en, som er lavet ud fra dailys, og som er lavet til 1.0.3.3 - det vil sige at daily har lavet en, som en anden har bygget videre på ift. det nye patch der er kommet, og derudover har jeg så lavet lidt om på den. Men ja, så vidt jeg ved er dailys ret god Wink
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #461: 15 Jul 2009, 17:38 »

Jeg bruger en opdatering, som er lavet ud fra en, som er lavet ud fra dailys, og som er lavet til 1.0.3.3 - det vil sige at daily har lavet en, som en anden har bygget videre på ift. det nye patch der er kommet, og derudover har jeg så lavet lidt om på den. Men ja, så vidt jeg ved er dailys ret god Wink

vil du ikke sende linket til den DB og en realname db
Logged

,,

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #462: 18 Jul 2009, 21:50 »

Så er man kommet helt hjem, og har taget sig tid til at downloade spillet,

er der nogle med nogle gode råd til hold'valg o.s.v. ? Opstemt
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #463: 18 Jul 2009, 22:02 »

Så er man kommet helt hjem, og har taget sig tid til at downloade spillet,

er der nogle med nogle gode råd til hold'valg o.s.v. ? Opstemt

Plejer altid at starte med Saxo bank, de har ryttere til det meste.
Ellers er Capinordic også en sjov udfordring.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #464: 18 Jul 2009, 22:03 »

vil du ikke sende linket til den DB og en realname db

værs'go Ved dog ikke om du skal være bruger for at downloade den - men så laver du bare sådan en Wink
Logged

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 43 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010