Manniche
|
|
Hej er der ikke nogen som vil smide et SS op af Fulgsang efter ca en sæson, da jeg ikke synes han udvikler sig rigtigt hos mig s: må meget gerne være som nedestående billede 
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Efter hva jeg kan se så er du da kun nået til Marts mdr. Så det er da klart at han ikke har udviklet sig ...
|
|
|
|
|
|
|
|
lacop
|
|
Er det vær at købe? jeg har haft 08, og jeg sys det var sjovt i starten, men det mister hurtig interesse sys jeg.. det er sjovt 1 sæson også er det lort efter.. Sjovt nok købte jeg det også under Tour de France sidste år, så er jeg ligesom i humør til spillet der 
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
patrick J
|
|
Hej er der ikke nogen som vil smide et SS op af Fulgsang efter ca en sæson, da jeg ikke synes han udvikler sig rigtigt hos mig s: må meget gerne være som nedestående billede  han er meget bedre i mit spil. Fra start  Tjek talent tråden for at se ham 
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
Manniche
|
|
han er meget bedre i mit spil. Fra start  Tjek talent tråden for at se ham  Hvilken db og er det, det nye spil du spiller?
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
hvordan træner man rytterne ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
hvordan træner man rytterne ?
når du har ansat en masse trænere går du ind i din trup så øverst i højre side er der så et panel hvor du kan vælge træning .. så midtfor og lidt til højre kan du så vælge hvilken træner der skal træne ham 
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
Sehested47
|
|
 Sådan ser Fuglsang ud hos mig i starten af 3. sæson med PCMDailys.
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
Manniche
|
|
Okay jeg bruger den orginale jeg ved ikke om det har noget med det at gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Hvad betyder de der + - tal, som er ved rytteren unde løbet? Er det hvor gode ben de har, eller er det hvor godt de synes etapekørslen, eller noget helt trejde ?
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
Shaft
|
|
Hvad betyder de der + - tal, som er ved rytteren unde løbet? Er det hvor gode ben de har, eller er det hvor godt de synes etapekørslen, eller noget helt trejde ?
Det er deres dagsform. Den kan være alt for -5 til +5.
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Det er deres dagsform. Den kan være alt for -5 til +5.
Sagt på en anden måde. Det er om de har en god eller dårlig dag ? 
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
Shaft
|
|
Sagt på en anden måde. Det er om de har en god eller dårlig dag ?  Lige præcis  +5 er selvfølgelig det bedste og -5 det dårligste.
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Jeg skulle installere spillet på min bærbar og det fik jeg da også gjort. Men når jeg skal ind i spillet kommer denne besked:  Hvad kan jeg gøre ved problemet? ):
|
|
|
|
|
|
|
|