home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 936 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  PCM 09 !
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er PCM 09?
-3
- 4 (5,7%)
00
- 1 (1,4%)
2
- 1 (1,4%)
4
- 0 (0%)
6
- 1 (1,4%)
7
- 5 (7,1%)
8
- 8 (11,4%)
9
- 13 (18,6%)
10
- 23 (32,9%)
12
- 6 (8,6%)
13
- 8 (11,4%)
Antal Stemmer: 70

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 43 Udprint
Forfatter Emne: PCM 09 !  (Læst 92626 gange)
Kasper9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #270: 02 Jul 2009, 22:28 »

Når man cykler med rytterne hvorfor viser deres bjælke så nogle gange en farve? De har gjort det et par gange med mig og jeg ved ikke hvad man skal gøre.
Håber der er nogle der er lidt klogere end mig
Logged

FCK

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #271: 02 Jul 2009, 22:36 »

Er det en orange farve?
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #272: 02 Jul 2009, 22:42 »

Når man cykler med rytterne hvorfor viser deres bjælke så nogle gange en farve? De har gjort det et par gange med mig og jeg ved ikke hvad man skal gøre.
Håber der er nogle der er lidt klogere end mig

Er det når deres navne-bar blinker grønt? Det er vidst hvis de har gode ben og er klar til at give lidt ekstra i et angreb.
Har selv ledt efter det, da min en rytter fik det i sidste løb, problemet var så bare at han gik død efter meget kort tid, de rytter på designer køk er sku ikke de skarpeste. ;(
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #273: 02 Jul 2009, 22:44 »

Hej hvordan får man sin "energi gel" aktiveret når man vil bruge den?
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

motZ
Gæst
 
Sv: PCM 09 !
« Svar #274: 02 Jul 2009, 22:47 »

@ Sej007

Du trykker på den grønne stang/bar som er ved den rytter du nu engang gerne vil give sin energi gel ude i venstre side.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #275: 02 Jul 2009, 22:52 »

skal man sætte i et angreb før man gør det eller? Kan ikke rigtig få det til at fungerer :s
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

motZ
Gæst
 
Sv: PCM 09 !
« Svar #276: 02 Jul 2009, 22:59 »

skal man sætte i et angreb før man gør det eller? Kan ikke rigtig få det til at fungerer :s

Når du har trykket på den, går der lige et øjeblik før den begynder at blinke, og det vil sige at den virker.
Det kan i hvert fald anbefales at bruge den, for en rytter der lige skal til at angribe op af et bjerg, en sprinter som sidder i feltet og jo skal have lidt ekstra energi til at kunne komme med op af bjerget mens han evt. sidder nede i feltet og så han ikke falder fra. Derudover kan du selvfølgelig også give sprinteren den lige et par kilometer før sprinten begynder.

Smiley
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #277: 02 Jul 2009, 23:01 »

Når du har trykket på den, går der lige et øjeblik før den begynder at blinke, og det vil sige at den virker.
Det kan i hvert fald anbefales at bruge den, for en rytter der lige skal til at angribe op af et bjerg, en sprinter som sidder i feltet og jo skal have lidt ekstra energi til at kunne komme med op af bjerget mens han evt. sidder nede i feltet og så han ikke falder fra. Derudover kan du selvfølgelig også give sprinteren den lige et par kilometer før sprinten begynder.

Smiley

Bare for ren nysgerrighed, kan man så selv hente dem ligesom med vand? Og hvor mange har man?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #278: 02 Jul 2009, 23:02 »

Når man cykler med rytterne hvorfor viser deres bjælke så nogle gange en farve? De har gjort det et par gange med mig og jeg ved ikke hvad man skal gøre.
Håber der er nogle der er lidt klogere end mig

En grøn farve betyder rytteren har flere kræfter til at angribe. Kommer lige nå du har trykket "attack", hvis rytteren vel og mærket har gode ben.

Et rødt blink kommer nå rytteren er kørt over bjergspurten. Kan ikke huske om der er forskel på farven til en evt. sprint spurt.

Blinker den blå, er det fordi rytteren mangler vand. Alvorligt! Så kan det kun gå for langsomt, ellers mister han hurtigt alle sine kræfter.

Dem jeg lige kunne huske.
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: PCM 09 !
« Svar #279: 02 Jul 2009, 23:04 »

Bare for ren nysgerrighed, kan man så selv hente dem ligesom med vand? Og hvor mange har man?

Nej de kan ikke hentes. Hver rytter har en energi bar som kan fyres af på et tidspunkt under løbet.. Wink
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #280: 02 Jul 2009, 23:05 »

Nej de kan ikke hentes. Hver rytter har en energi bar som kan fyres af på et tidspunkt under løbet.. Wink

Okaygodt nok Hævet Øjenbryn
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #281: 02 Jul 2009, 23:06 »

Jeg har lidt svært nogengange med at vinde etaper i 3d, så jeg vil lige spørge om noget.

Hvad er jeres taktik?

Jeg ser nogengange en masse ryttere stikke af meget tidligt i etapen, og jeg følger med (nogengange). Jeg er ikke sikker på om det er godt eller dårligt. Jeg har det lidt svært med hvornår jeg skal bruge min spurt knap i slutningen. Jeg plejer at bruge den ligeså snart den kommer, men det har jeg fundet ud af er ret dumt nu, da hans energi hurtigt går dødt.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #282: 02 Jul 2009, 23:10 »

Hmm taktik.. Det varriere utroligt meget. Men på de to ting du nævner.

1. Du skal ikke gå i udbrud med dine klassement ryttere i starten i hvertfald. Det kan være vandbære som skal prøve chancen. Sådan et udbrud holder vel hjem i 1 ud af 20 forsøg.

Ang. spurten mener jeg der er en øvelse man kan prøve i selve spillet hvor man kan blive god til det. Men det er bedst at kontrasprinte en af de forreste og hurtige, hvis de mand ligger lige bag ham, og så gå forbi ham ved at spurgte med en km igen.
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #283: 02 Jul 2009, 23:17 »

du skal bare være rigtig hurtig .. lige så snart cyanide ikonet kommer frem når den er ved at starte op så tryk på esc knappen og vent selvom skærmen er hvid lidt .. min gjorde det samme men skyndte mig at trykke esc når cyanide ikonet kom frem ..
Det er lige så let hurtigt at slette filerne. For jeg gider hvertfald ikke vente til hver gang det kommer, og så hurtigt trykke ESC
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #284: 02 Jul 2009, 23:19 »

Nogle som spiller med Trek Livestrong? Smiley
Er det overhovedet muligt at vinde etaper med 1 stjerne holdene? Wink
Selvfølgelig er det muligt. Det gælder lidt om, at kunne fokusere på  at vinde etaper og ikke etapeløb, med så småt et hold, som de nu er.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 43 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010