home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  PCM 09 !
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er PCM 09?
-3
- 4 (5,7%)
00
- 1 (1,4%)
2
- 1 (1,4%)
4
- 0 (0%)
6
- 1 (1,4%)
7
- 5 (7,1%)
8
- 8 (11,4%)
9
- 13 (18,6%)
10
- 23 (32,9%)
12
- 6 (8,6%)
13
- 8 (11,4%)
Antal Stemmer: 70

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 43 Udprint
Forfatter Emne: PCM 09 !  (Læst 92878 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #60: 30 Jun 2009, 11:46 »

I morgen når det udkommer. Det tager en hverdag hvis du bestiller før 16 tiden Smiley
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #61: 30 Jun 2009, 15:03 »

Til dem som har købt det Thumbs Up
Er der ikke nogen der gider fortælle om spillet er værd at købe, eller man bare skal beholde sit "gamle" 08 version. Derudover ville jeg gerne have et SS af managerdelen hvis det er muligt. Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #62: 30 Jun 2009, 15:19 »


Har læst lidt om det på PM Geeks og nogen andre sider som jeg ikke er helt sikker på at jeg kan finde igen.
Men jeg får spillet i morgen, og så skriver jeg lige om der er med dansk.



Det hedder nu PCMGeeks, og der har det netop ikke stået. Da jeg bruger PCMGeeks, og PCMScandinavia, kan jeg ikke rigtig se, hvordan den skulle være smuttet forbi mig. Men jeg får også selv spillet i morgen, og hvis der er danske kommentatore, er det da år hundredes nyhed..
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #63: 30 Jun 2009, 15:22 »

Det hedder nu PCMGeeks, og der har det netop ikke stået. Da jeg bruger PCMGeeks, og PCMScandinavia, kan jeg ikke rigtig se, hvordan den skulle være smuttet forbi mig. Men jeg får også selv spillet i morgen, og hvis der er danske kommentatore, er det da år hundredes nyhed..

Min fejl!!!!

Jeg troede at der kom danske komentatore i 09 udgaven men jeg har nu kigget de steder igennem som jeg så på, og nu kan jeg at det ikke var i 09 udgaven men lidt mere inde i fremtiden.

sORRY....
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #64: 30 Jun 2009, 15:23 »

Jeg tror jeg prøver dem til at starte med da jeg kender et par ryttere derfra, hvor jeg så begynder at prøve Saxobank eller andre hold.

Er der nogle Islandske hold?
Der er sågar ikke engang en eneste islandsk rytter.

Min fejl!!!!

Jeg troede at der kom danske komentatore i 09 udgaven men jeg har nu kigget de steder igennem som jeg så på, og nu kan jeg at det ikke var i 09 udgaven men lidt mere inde i fremtiden.

sORRY....
Fair nok, jeg ville da bare lige sige at det var sådan Wink
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: PCM 09 !
« Svar #65: 30 Jun 2009, 15:23 »

så har jeg bestil pro cycling manager 09 jeg kunne ikke lade være Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #66: 30 Jun 2009, 15:24 »

Team Columbia High Road og Ceverlo Test Team er nogen super all round hold.
Logged

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #67: 30 Jun 2009, 15:24 »

Haha 3 indlæg på 21 sek.
Logged

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #68: 30 Jun 2009, 15:26 »

Jeg tror der kommer rekord salg på 09 udgaven.
Rigtig manage snakker om det.
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #69: 30 Jun 2009, 15:29 »

Til dem som har købt det Thumbs Up
Er der ikke nogen der gider fortælle om spillet er værd at købe, eller man bare skal beholde sit "gamle" 08 version. Derudover ville jeg gerne have et SS af managerdelen hvis det er muligt. Smiley

Hvis du leder efter SS, så prøv denne tråd, en slags åben bar som cyanide holdte, i forbindelse med download-udgivelsen.

Også her er der taget nogle SS.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

coppi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #70: 30 Jun 2009, 16:30 »

Her er min mini anmeldse af Pro Cycling Manager 2009. Jeg har kun spillet meget lidt så den bliver mest baseret ud fra de første indtryk.

Gameplay
Gameplayet minder meget om PCM 08 men jeg har dog bemærket at der kommer lidt flere angreb på det sidste bjerg i bjerg etaperne hvilket faktisk er meget realistisk.

Grafik
Ud fra hvad jeg så ligner grafiken meget den samme som i 08. Det kan dog være at der er lidt ændringer hvis du spiller med bedre grafik end hvad min PC kan trække. I selve løbene er menuer ændret en del hvilket man lige skal vende sig til.

Karriere
Når du starter op på en karriere kan du som noget nyt selv vælge hvor stort et budget dit hold starte op med og hvor hurtigt rytterne udvikler sig. Den største nyhed er dog klart at du kan lave dit eget hold hvilket i mine øjne fungerer rigtigt godt.

Bane Cykling
Bane cykling delen ligner sig selv men der er dog kommet fire nye disipliner som er Pointløb (Rytterne kæmper om at vinde de indlagte spurter og den der har flest point til slut vinder), Scratch  (Man kører 20 eller 30 omgange og vinderen er den der først krydser målstregen) 200 m Sprint (Sæt en så hurtig tid som muligt) og Omniun (Man kører 200 m Sprint, Pointløb, Scratch og Udskilledes løb hvorefter pointene bliver lagt sammen). Jeg har ikke haft tid til at prøve alle diciplinerne men især Scratch er rigtig sjov.

Konklusion
Spillet fungerer rigtigt godt og er også bedre end 2008 versionen. Dog er der ikke de helt store nyheder men hvis du elsker Tour de France eller cykelsport generelt skal du selvfølgelig også have PCM 09. Hvis du derimod ikke er den store cykelfan og er ligeglad med at f. eks. Zubaldia kører for Euskatel så kan du godt nøjes med sidste års version.


« Seneste Redigering: 30 Jun 2009, 16:46 af coppi » Logged

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #71: 30 Jun 2009, 16:39 »

Hehe sjovt at det er udkommet i DK, selvom det da først skulle være den 1 det udkom? Købte i hvertfald mit i fona igår Smiley
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: PCM 09 !
« Svar #72: 30 Jun 2009, 16:42 »

Hehe sjovt at det er udkommet i DK, selvom det da først skulle være den 1 det udkom? Købte i hvertfald mit i fona igår Smiley
Jeg undrede mig også meget, da jeg var inde i Fona i dag og så det. Men til gengæld tager de også overpris for det. 400 kr. Jeg betale omkring 210 kr for mit, da jeg downloadede det Tunge
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: PCM 09 !
« Svar #73: 30 Jun 2009, 16:42 »

Hehe sjovt at det er udkommet i DK, selvom det da først skulle være den 1 det udkom? Købte i hvertfald mit i fona igår Smiley

Det er vel ligesom med FM. Butikkerne modtagerne spillene nogle dage før, og sætter det bare på hylden i stedet for at vente.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: PCM 09 !
« Svar #74: 30 Jun 2009, 16:43 »

Jeg undrede mig også meget, da jeg var inde i Fona i dag og så det. Men til gengæld tager de også overpris for det. 400 kr. Jeg betale omkring 210 kr for mit, da jeg downloadede det Tunge

Takket være mig. Du burde faktisk betale mig de 190 DKK, du sparede.  Hævet Øjenbryn Thumbs Up Cool
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 43 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010