home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 197 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Vamos Los Blancos
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Vamos Los Blancos  (Læst 24916 gange)
FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #105: 03 Jul 2009, 19:21 »

Okay du syntes ikke om den idé Opstemt hehe

Men du syntes ikke den er for lang ?
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #106: 03 Jul 2009, 19:34 »

Jeg syntes ikke at updaten var for lang.
Og fed idé om at Mourinho er alkoholiker. Bare du håndtere det ordentligt, du kunne evt. skrive videre som en anden manager. Real Madrids træner kan sgu ikke være alkoholiker. Wink
Logged


FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #107: 03 Jul 2009, 19:43 »

Ja jeg tænkte også at han ikke kunne være alkoholiker.. Men hvad mener du med at skrive som en anden manager ?
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #108: 03 Jul 2009, 19:52 »

Fx.

Guus Hiddink er ny Real Madrid træner. Så skriver du bare som om at du var ham. Wink
Logged


FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #109: 03 Jul 2009, 19:59 »

Så du syntes jeg skal droppe den idé om at Mourinho er alkoholiker eller skrive om at Real Madrid ledelsen opdager det, og fyre han og ansætter en ny en ?

Faktisk en god idé Opstemt
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #110: 03 Jul 2009, 20:09 »

Præcis. Wink
Logged


FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #111: 03 Jul 2009, 20:19 »



Real Madrid rykker nærmere og nærmere

Barcelona fejler og Real Madrid vinder. Barcelonas pludselige nedadgående formkurve, har været det helt store samtaleemne her i Spanien. Og ikke nok med det. Real Madrid er også begyndt at vinde igen. Halt inde i sæsonen tegner LIGA BBVA til at blive meget spændene.

Hercules 2-4 Real Madrid

Real Madrid skulle på en forholdsvis nem opgave ude mod oprykkerne fra Hercules. De var klart storfavoritter og det skulle også vise sig at de levede op til forventningerne.

Det startede vanen tro med en god start for Real Madrid. Nistelrooy, der i Villas skadesfravær, bragte Madrid i front efter godt 15 minutters spil. Men Real Madrid fordoblede den føring godt 20 minutter senere, da Rafael van der Vaart bragede Real Madrid på sejrskurs med 2-0. En sikker føring, og Madrid kunne tage til pause med god samvittighed.

I anden halvleg startede Real Madrid igen godt. Denne gang var det Mata der satte bolden inde, og det var bare efter 2 minutters spil. Derefter var det Hercules tur til at vise sig frem. Et flot mål af hjemmeholdet, der af en eller anden grund fik troen tilbage. Men den blev skudt ned, bare 5 minutter senere, da storspillede Alexis Sanchez kunne score til hele 4-1. Et trøstemål fik Hercules dog til sidst, men sejren var sikker. 4-2 til Real Madrid.


Real Madrid 0-0 Racing


Et skuffende resultat hjemme, gjorde at Barcelona kunne udbygge føringen.

En kedelig 0-0 løsning fandt sted på Bernabeu. Men det var klart Real Madrid der havde mest spil, men kunne bare ikke få bolden ind. Og dermed kom Barcelona endnu længere væk.


Deportivo 0-4 Real Madrid

Et anderledes Real Madrid hold havde mødt op til kampen mod Deprotivo. Et mere defensivt hold, der i dagens anledning kun spillede med 1 angriber, og 3 centrale midtbanespillere. Det vidste sig at giv pote, og Mourinho havde lavet en lille genistreg.

Real Madrid sad totalt på første halvleg, og det gav også udbetaling. En halv time spillet, og Mata kunne score efter et godt opspil. Og bare 8 minutter efter kunne De Rossi score sit første mål som Real Madrid spiller. Det var et fantastik langskud der gjorde at Real Madrid kunne udbygge føringen. Real Madrid så tilfredse ude, og kørte bolden stille og roligt rundt.

Anden halvleg var billedet det samme. Real Madrid havde overtaget, og var også gode til at udnytte deres chancer. Et kvarter inde i anden halvleg, og Lass kunne udbygge føringen med 3-0. Men det var ikke nok for Madrid. Pepe kunne score efter 65. minutter efter et godt slået hjørnespark af van der Vaart. En fantastisk flot 4-0 sejr ude over Deportivo vidnede om nye tider i Madrid. Og ikke nok med at Real Madrid spillede en flot kamp, så vandt Valencia også højst overraskende over mægtige Barcelona, og nu var Madrid for alvor tilbage.  

 
Real Madrid 3-1 Athletic

Det var forandringer I den spanke liga, og Real Madrid havde nyfundet selvtillid. Denne gang var det Athletic der stod for skud, og det skulle vise sig at de ikke ville få et ben til jorden.

Allerede efter 6 minutter kunne tilbagevendte David Villa score til 1-0. Derefter pakkede Athletic sig ned. Det var tydeligt at de ikke ville ydmyges. Og det resulterede i at der ikke blev scoret flere mål i første halvleg.

Anden halvleg kunne athletic ikke holde den gående mere. Med 20 minutter igen kunne Mata score, et super flot mål. Og 15 minutter senere scorede Pepe for anden kamp i træk, og Real Madrid var nu foran 3-0. Men så kunne Athletic score. Eller det vil sige at Real Madrid scorede selvmål. En godt sejr, og for at det ikke skulle være nok, ser det ud til at Barcelona er inde i en mindre krise. De tabte endnu en gang point. Denne gang var det 1-1 ude mod Getafe. Og nu er LIGA BBVA helt åben.



 


Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #112: 03 Jul 2009, 20:20 »

Så kom der endnu en update op..

En rigtig god idé du kom med, og den vil jeg nok godt føre ud i livet Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #113: 03 Jul 2009, 20:43 »

Hvad skete der med alkoholigeren ??  Græder  ..   Grin

God update! Godt billede af Mata.

Lyder godt at de ...Rykker sig nærmere og nærmere...   Wink

Logged

(:

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #114: 03 Jul 2009, 20:46 »

Okay du syntes ikke om den idé Opstemt hehe

Men du syntes ikke den er for lang ?

Nejnej .. Slet ik... Mener den var ret lang, men den var så overskuelig at den faktisk havde en god længde. Peace
Det var ikke bare smidt oven i hinanden, der var afsnit som gjorde overskueligt samt billeder  Thumbs Up

Så det var skam helt fint.. Dog griner jeg stadig af idéen med alkoholigeren  funny  (alletiders idé  Kys)

 Peace
Logged

(:

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #115: 03 Jul 2009, 20:50 »

hehe.. Hvis du kigger lidt længere oppe har jeg med hjælp fra Magnus fundet på en alletiders idé Opstemt og den idé deler jeg med jer andre i dag eller i morgen.. Men jeg kan sige at Barceloan er halt ved siden af sig selv lige i øjeblikket:D
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #116: 03 Jul 2009, 20:51 »

Og selvfølgelig tusind tak for kommentarene Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #117: 03 Jul 2009, 20:55 »

Har set det, glæder  mig    Wink

Og det var da så lidt.  Tunge
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #118: 03 Jul 2009, 21:10 »

Så glæder jeg mig da til at min idé bliver en realitet. Grin

btw.
Rigtig god update, og jeg håber da vildt på at trofæet lander i Madrid. Smiley
Logged


FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vamos Los Blancos
« Svar #119: 03 Jul 2009, 21:14 »

Fedt at der er nogle der interresere dig for min blog.. Opstemt Og jeg har også genfundet min lyst til at spille og blogge videre.. Tak for det
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010