home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fobier
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Fobier  (Læst 15532 gange)
motZ
Gæst

Sv: Fobier
« Svar #30: 25 Jun 2009, 18:55 »

Utroligt så meget jeg kan genkende fra mig selv i denne tråd..

F.eks som Ghert siger, så har jeg heller aldrig været den store svømmer.. Jeg kan da svømme og hvis en lige pludselig falder i vandet og er ved at drukne så skal jeg da nok springe i og prøve at gøre et eller andet.. Smiley Men tror det stammer fra en gang hvor jeg var på ferie med familien på Kreta, var ikke ret gammel og gik langs swimmingpoolen og faldt så pludselig i og kunne jo ikke svømme så baskede bare med arme og ben.. Men fik så på en eller anden måde 'svømmet' hen til min mor som også stod i vandet.. Resten af den ferie holdt jeg mig også væk fra poolen.. Svømmede i hvert fald ikke i den.. Det er dog blevet bedre med årene og i dag er det ikke noget jeg tænker over..

Også det med at være på høje steder hvor jeg har f.eks mobil, penge osv. i lommerne med frygt for at tabe det man har i lommerne eller i hænderne..

Smiley

sindsygt
Gæst

« Svar #31: 25 Jun 2009, 18:58 »

Jeg kan simpelthen ikke klare at FCK taber, og går i panik. En fobi? Hmmm.
Har det faktisk på samme måde. Dog hader jeg når United taber Ubeslutsom (hvilket de heldigvis ikke gør særlig tit)..

Jeg har det ikke for godt med at være for lang tid i et lille rum. En lille slags klaustrofobi.. Ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om andre lige nu Smiley..

sindsygt
Gæst

« Svar #32: 25 Jun 2009, 19:01 »

Utroligt så meget jeg kan genkende fra mig selv i denne tråd..

F.eks som Ghert siger, så har jeg heller aldrig været den store svømmer.. Jeg kan da svømme og hvis en lige pludselig falder i vandet og er ved at drukne så skal jeg da nok springe i og prøve at gøre et eller andet.. Smiley Men tror det stammer fra en gang hvor jeg var på ferie med familien på Kreta, var ikke ret gammel og gik langs swimmingpoolen og faldt så pludselig i og kunne jo ikke svømme så baskede bare med arme og ben.. Men fik så på en eller anden måde 'svømmet' hen til min mor som også stod i vandet.. Resten af den ferie holdt jeg mig også væk fra poolen.. Svømmede i hvert fald ikke i den.. Det er dog blevet bedre med årene og i dag er det ikke noget jeg tænker over..

Også det med at være på høje steder hvor jeg har f.eks mobil, penge osv. i lommerne med frygt for at tabe det man har i lommerne eller i hænderne..

Smiley
1/ Mennesker har noget 'indfødt' agtigt noget, der gør at hvis de virkelig skal være, så laver de noget hundesvømning. Det mener jeg at have læst et sted Smiley.

2/ Har det lidt på sammen måde der.. Jeg mærker tit i mine lommer for at mærke om min mobil stadig er der, om mit plektar stadig er der osv... Jeg hader det, men man kan vel ikke ligefrem kalde det en fobi?? Peace

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #33: 25 Jun 2009, 19:06 »

Det er ikke en alvorlig fobi, men en dag i vinters hvor jeg skulle i seng, gik jeg ned i kælderen hvor jeg sover. Da jeg gik forbi døren, lød det som om der var nogen uden for døren der gik lidt rundt i kælderskakten (Et skridt eller to). Jeg var lige ved at skide i bukserne, så det eneste jeg gjorde var at rykke i håndtaget for at se om døren var låst, mens jeg allerede var på vej ind på mit værelse så hurtigt jeg kunne. Så kunne jeg ellers få benene på nakken    Forlegen funny

Jeg har altid været en lille smule bange for at der skulle stå en morder uden for døren, men det er slet ikke noget som tager overhånd.. 

Yoggidk
Gæst

« Svar #34: 25 Jun 2009, 19:07 »

Fobi    (Angst for)

Liste over fobier Wink

akrofobi cirkusartister
algofobi: vandplanter
Ambulofobi: udrykningskøretøjer
Hippopotomonstroses quippedaliafobi: lange ord
Hydrofobi: tankstationer
Klaustrofobi: at møde Klaus Bondam i Ørstedsparken
Lexifobi: Lademanns leksikon
Polyfobi: alt
økofobi: alle former for husligt arbejde

sindsygt
Gæst

« Svar #35: 25 Jun 2009, 19:13 »

Fobi    (Angst for)

Liste over fobier Wink

akrofobi cirkusartister
algofobi: vandplanter
Hippopotomonstroses quippedaliafobi: lange ord
Hydrofobi: tankstationer
Klaustrofobi: at møde Klaus Bondam i Ørstedsparken
Lexifobi: Lademanns leksikon
Polyfobi: alt
økofobi: alle former for husligt arbejde
Nice liste Grin..

Håber ikke du lider af dem allesammen? Smiley

SebastianLyngsøe
Gæst

« Svar #36: 25 Jun 2009, 19:15 »

Hver gang jeg er ude og svømme, i havet, har jeg den kæmpe angst for enten brandmænd, eller bare generelt fisk svømmer op af mine ben. Forfærdeligt Sur. Edderkopper er jeg ligeglade med Tunge. Dog har jeg også en mærkelig angst for, at en dødbringende sygdom/epidemi rammer Danmark Forseglede Læber.

Yoggidk
Gæst

« Svar #37: 25 Jun 2009, 19:24 »

Nice liste Grin..

Håber ikke du lider af dem allesammen? Smiley

haha ja Opstemt

Jeg elsker simpelthen den hjemmeside (www.spademanns.dk), den er sååååå genial Opstemt

Lider af stort set allesammen, haha Opstemt

Caspper
Manager

« Svar #38: 25 Jun 2009, 19:25 »

Nu er det jo som regel europæiske flyselskaber du flyver med til de fjerne lande.?

Du flyver næppe europæisk hele vejen til australien Smiley
Men til Thailand og USA rammer du ikke helt skævt.

Men jeg tror sgu ikke at jeg har nogen fobier..
Edderkopper generer mig ikke, det gør vand, højder, edderkopper, andre dyr, små rum osv. nu heller ikke..

Men dog har jeg som MotZ nævnte, måske en lille angst for at tabe de ting jeg har i lommerne når jeg er højt oppe.
Da jeg var oppe i Sky Tower i Auckland, New Zealand, tog jeg mig hele tiden til lommen fordi jeg var bange for at min mobil faldt ud  funny

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #39: 25 Jun 2009, 19:56 »

Tja, i forbindelse med min dimission i går, fik vi udleveret vores blå bog, i den stod der at jeg frygter at Liverpool vinder mesterskabet, men helt ærlig, det ved vi alle jo ikke kommer til at ske.  Tunge

Men ellers tror jeg det må være højder, har squ aldrig været glad for dem.  Rullende Øjne

LOVE UNITED - HATE GLAZER

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #40: 25 Jun 2009, 19:59 »

Du flyver næppe europæisk hele vejen til australien Smiley
Men til Thailand og USA rammer du ikke helt skævt.

Men jeg tror sgu ikke at jeg har nogen fobier..
Edderkopper generer mig ikke, det gør vand, højder, edderkopper, andre dyr, små rum osv. nu heller ikke..

Men dog har jeg som MotZ nævnte, måske en lille angst for at tabe de ting jeg har i lommerne når jeg er højt oppe.
Da jeg var oppe i Sky Tower i Auckland, New Zealand, tog jeg mig hele tiden til lommen fordi jeg var bange for at min mobil faldt ud  funny

Den sidste kender jeg godt Grin
Da jeg var oppe i Empire State Building og skulle tage billeder udover New York, var jeg utroligt bange for at tabe mit kamera ned. Opstemt

Caspper
Manager

« Svar #41: 25 Jun 2009, 20:01 »

Den sidste kender jeg godt Grin
Da jeg var oppe i Empire State Building og skulle tage billeder udover New York, var jeg utroligt bange for at tabe mit kamera ned. Opstemt

Det er sgu mærkeligt man har det sådan, selvom man ved det ikke kan ske.

andersvilster
Lilleputspiller
*

« Svar #42: 25 Jun 2009, 20:47 »

Ved ikke om det er en/et fobi, men er sindsygt bange for slanger hver gang jeg ser dem på TV eller ja sågar i gågaden (har oplevet det Shockeret) så kryber tæerne sig sammen. og er bare sindsygt bange for dem. Og hunde men det er ikke på samme måde som slangerne, kan godt klare at se dem på tv og hvis jeg går og ser en hund komme på samme fortov som mig går jeg bare over på det andet fortov

Yoggidk
Gæst

« Svar #43: 25 Jun 2009, 20:55 »

Ved ikke om det er en/et fobi, men er sindsygt bange for slanger hver gang jeg ser dem på TV eller ja sågar i gågaden (har oplevet det Shockeret) så kryber tæerne sig sammen. og er bare sindsygt bange for dem. Og hunde men det er ikke på samme måde som slangerne, kan godt klare at se dem på tv og hvis jeg går og ser en hund komme på samme fortov som mig går jeg bare over på det andet fortov

Fobi betyder sådan set bare "angst for", så ja det er en fobi Wink

Danielsen
Manager

« Svar #44: 25 Jun 2009, 22:34 »

akrofobi cirkusartister

De to lider jeg desværre også af.

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010