home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1241 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fobier
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Fobier  (Læst 15482 gange)
Gungner
Gæst

Fobier
« : 22 Jun 2009, 22:37 »

Nej, ikke forbier, men fobier... altså angst.

Ville bare lige høre om der var nogle freaks der var bange for noget (og ville indrømme det), og hvad det evt. var.
Kan selv afsløre at jeg lider af akrofobi (højdeskræk)... Kan slet ikke have det! :/

alek9000
Manager

Sv: Fobier
« Svar #1: 22 Jun 2009, 22:44 »

Bryder mig ikke om at flyve lange rejser.. Altså til Australien, USA, Thailand osv. Kan sagtens klare, hvis det er inden for Europas grænser, men lige så snart jeg flyver ud over dem, bliver jeg nervøs. Måske, fordi jeg ikke er helt tryg ved non-EU flyselskaber, men ved ikke Smiley

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 22 Jun 2009, 22:52 »

Jeg er med på den med at flyve. Det vil sige at det at flyve er ikke så slemt. Det er når der er turbulens at jeg bliver presset.

Og så er jeg nærmest paniske angst for hvepse. Er aldrig blevet stukket, så ved ikke hvad jeg er angst for. Smiley

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #3: 22 Jun 2009, 22:54 »

Bryder mig ikke om at flyve lange rejser.. Altså til Australien, USA, Thailand osv. Kan sagtens klare, hvis det er inden for Europas grænser, men lige så snart jeg flyver ud over dem, bliver jeg nervøs. Måske, fordi jeg ikke er helt tryg ved non-EU flyselskaber, men ved ikke Smiley

Nu er det jo som regel europæiske flyselskaber du flyver med til de fjerne lande.?

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 22 Jun 2009, 22:56 »

Araknofobi (edderkopper) springer jeg på. Andet kryb har egentlig ikke noget imod, men ser jeg en edderkop panikker jeg nærmest! Ved godt de ikke kan gøre mig noget og synes derfor også det er dybt åndssvagt. Men ved sgu ikke helt, hvad jeg skal gøre ved det!

Cesc
Gæst

« Svar #5: 22 Jun 2009, 22:57 »

Haha, hvor sjov en tråd. Jeg har en liste der er meget lang, men lad mig ridse de værste fobier op, som jeg desværre har.

Hunde: Jeg er bange for hunde, og jeg har været det gennem hele mit liv. Et halvt år efter jeg blev født, blev jeg nærmest overfaldet af en hund, og lige siden har jeg været bange for dette dyr. Det er dog blevet meget bedre de senere år, men jeg har stadig store problemer med at skulle gå forbi hunde på vejen og sådan. Katte hører indunder dette, og dem kan jeg heller ikke lide.

Akrofobi: Jeg lider af højdeskræk, ikke at jeg går i panik eller noget, men jeg får det væmmeligt, når jeg kommer op i højder. Jeg er bange for at falde ned, blæse væk og miste mine ting i lommerne. Derfor forsøger jeg at holde mig rimeligt nede på jorden.

Vand: Ikke at jeg aldrig går i bad og sådan, men jeg er ikke den store vandhund. Jeg kan ikke lide at svømme i have og sådan, da jeg er bange for at blive ramt af fisk og sådanne ting. Jeg ville ikke kunne klare, hvis jeg svømmede ind i en guldfisk, for jeg er panisk overfor at røre ved dyr.

Dyr er nok min store angst, og det er pisse irriterende! Men sådan er livet, og jeg har lært at leve med det.

Danielsen
Manager

« Svar #6: 22 Jun 2009, 22:59 »

Jeg har Araknofobi og Hundefobi, en hund der er større end min Bærbar kan få mig fuldstændig ud af skindet..

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7: 22 Jun 2009, 22:59 »

Jeg lider meget af klaustrofobi.
Får det helt dårligt, bare af at gå i bad.

Udover det, er jeg vanvittigt bange for slanger.
Store åbne pladser med masser af mennesker, der bliver jeg også virkelig nervøs.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #8: 22 Jun 2009, 23:07 »

Jeg er bare en sej gut - som ikke er bange for en skid.  Forlegen

Hvor kunne det ellers være fryd. Men jeg har selvfølgelig også noget, som jeg er sikke på alle andre også har, som jeg er bange for. Den ting som lige falder mig hurtigst ind, er faktisk en ret underlig ting. Fx. hvis jeg står med hovedet inde i køleskabet, altså ikke med hovedet fuldstænding inde i det, men hvis jeg prøver at finde en ting, og når jeg lukker lågen har jeg altid en stemme inde i mit hovede der bare fortæller mig, at lige når jeg lukker lågen, står der er en person. Det kan virkelig freake mig totally out!.
Ved ikke om det bare gav nada mening. Men man kan sige at jeg er bange for det ukendte. Eller at der er nogle personen som bare pludselig kommer frem. Fordi sådan nogle chock hvor personer bare ligepludselig er der. Man kender det vel bedst fra når personer prøver at skræmme én. Det kan bare giv mig et sæt, på størrelse med Tyskland.

Ellers kan jeg faktisk ikke lige komme på nogle spændende ting. Jeg vil helst ikke komme ind på nogle emner, som i har nævt, altså erklære mig enig i noget af jeres, da jeg er bange for at blive overfaldt af Cesc. Smiley

alek9000
Manager

« Svar #9: 22 Jun 2009, 23:08 »

Nu er det jo som regel europæiske flyselskaber du flyver med til de fjerne lande.?
Jaja, whatever, jeg har det bare ikke god at flyve til ikke EU lande. Lande, der ligger for langt væk Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #10: 22 Jun 2009, 23:12 »

Jeg er bare en sej gut - som ikke er bange for en skid.  Forlegen

Hvor kunne det ellers være fryd. Men jeg har selvfølgelig også noget, som jeg er sikke på alle andre også har, som jeg er bange for. Den ting som lige falder mig hurtigst ind, er faktisk en ret underlig ting. Fx. hvis jeg står med hovedet inde i køleskabet, altså ikke med hovedet fuldstænding inde i det, men hvis jeg prøver at finde en ting, og når jeg lukker lågen har jeg altid en stemme inde i mit hovede der bare fortæller mig, at lige når jeg lukker lågen, står der er en person. Det kan virkelig freake mig totally out!.
Ved ikke om det bare gav nada mening. Men man kan sige at jeg er bange for det ukendte. Eller at der er nogle personen som bare pludselig kommer frem. Fordi sådan nogle chock hvor personer bare ligepludselig er der. Man kender det vel bedst fra når personer prøver at skræmme én. Det kan bare giv mig et sæt, på størrelse med Tyskland.

Ellers kan jeg faktisk ikke lige komme på nogle spændende ting. Jeg vil helst ikke komme ind på nogle emner, som i har nævt, altså erklære mig enig i noget af jeres, da jeg er bange for at blive overfaldt af Cesc. Smiley

Sådan har jeg det også!
Er pisse bange for, at der står en ukendt skræmmende person bagved mig eller sådan noget.
Fx. inden jeg skal i bad, så plejer altid lige at gå på toilet, og inden jeg gør det, tjekker jeg lige at der ikke er nogen inde i brusenichen. Har det også med, at jeg ikke kan sidde med ryggen mod en indgang/udgang. Skal altid kunne have det fulde overblik over rummet. Tror også det har noget at gøre med, alle de gyserfilm man har set, hvor netop de ting de sker.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #11: 22 Jun 2009, 23:16 »

En anden fobi jeg også har, er spejlsale!
Jeg kan simpelthen bare ikke gå ind i en spejlsal.
Har nok også noget at gøre med min klaustrofobi.
At jeg ikke kan finden en udvej, og man ikke rigtigt kan kigge ordenligt rundt og have overblik.
Det er noget af det eneste der kan få mig til at græde - En spejlsal Opstemt

Vinokourov
Manager

« Svar #12: 22 Jun 2009, 23:22 »

Har fysik/kemi-fobi.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Yoggidk
Gæst

« Svar #13: 22 Jun 2009, 23:29 »

Jeg har Hippopotomonstroses quippedaliafobi Skuffet

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #14: 22 Jun 2009, 23:30 »

Ja - præcis den med badet er sgu rimelig skræmmende. Har godt nok, og heldigvis, glas som dækker for vandet. Men for helved hvor må det være spookie for dem der har brusenichen. Det må være så scary når de lige ruller den for Opstemt

Men ellers har jeg selvfølgelig også overfor Edderkopper osv. De er jo virkelig bare verdens klammeste dyr..

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010