home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Firenzes stolthed
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bør udgøre angrebsduo?
Valeri Bojinov og Luca Toni
- 3 (37,5%)
Giampaolo Pazzini og Luca Toni
- 4 (50%)
Valeri Bojinov og Giampaolo Pazzini
- 1 (12,5%)
Antal Stemmer: 8

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Firenzes stolthed  (Læst 17873 gange)
cm-master
Gæst

Sv: Firenzes stolthed
« Svar #90: 09 Jun 2006, 20:46 »

Ja, godt klaret. Thumbs Up Thumbs Up
Og et godt køb du gjorde dig der Wink

CMM
« Seneste Redigering: 09 Jun 2006, 20:49 af cm-master » Logged

cube
Manager

« Svar #91: 09 Jun 2006, 21:35 »

Du skovler jo pokaler ind ... kan du ikke kaste nogen hen til Genoa?  Kys

ALDRIG! De er mine... alle sammen!  Djævel

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Soccerpop
Gæst

« Svar #92: 09 Jun 2006, 22:54 »

Næste år nakker du alle pokalerne.
Tillykke med mesterskabet Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #93: 09 Jun 2006, 22:55 »

ALDRIG! De er mine... alle sammen!  Djævel

*lol*

cube
Manager

« Svar #94: 09 Jun 2006, 22:59 »

18. August 2007: Back in business
Supercoppa Italiana bød på en sølvmedalje sidste år, men i år ville vi have guld, da vi mødte Roma.
Bülow og Toni stod for kampens første to mål og pausestillingen var 2-0 til os. Der skete ikke meget i 2. halvleg - Roma dominerede og fik da også reduceret, men vi vandt kampen og Supercoppa Italiana for første gang under min ledelse. Vi fik hele 22 mio. kr. for sejren.

20. August 2007: Annoncering af årets trup
Her vil jeg beskrive ændringerne i truppen i forhold til sidste år og give en komplet holdliste:
- Martin Jørgensen er blevet udlejet til Livorno
- Marchena er blevet købt i Valencia
Altså er der kun sket to ændringer i truppen. Jeg har en indkøbsstil, hvor jeg ikke køber specielt mange spillere hvert år, da jeg mener det kan ødelægge et mandskab.

Årets startende elleve er følgende:
Sébastien Frey
Fabio Grosso
Leon Andreasen
Marchena
Stephen Kelly
Freddy Guarín/Marco Donadel
Riccardo Montolivo
Kai Bülow
John Obi Mikel
Valeri Bojinov
Luca Toni

Udskifterne er følgende:
Per Krøldrup
Bjarne K. Ingebretsen
Sherman Andrés Cárdenas
Giampaolo Pazzini (kommer dog til at få masser af chancer, når de to andre angribere svigter)
Luis Jiménez
Thomas Ujfalusi
Bogdan Lobont
Dario Dainelli
Giuseppe Pancaro
Manuel Pasqual.

21. August 2007: Diverse nyheder
Titel odds for Serie A er blevet offentliggjort, og på trods af at Juventus ikke har været med i mesterskabskampen sidste år, er det dem, der er favoritter til at tage titlen.

Vi har også fået trukket CL gruppe. I den skal vi møde Barcelona, Tottenham og Panathinaikos - ikke en let gruppe, men vi burde kunne snuppe en 2. plads.

25. August 2007: Fiorentina - Roma
Vi mødte Roma endnu engang i årets første ligakamp. Det blev en hæsblæsende affære med hele 7 mål i. Vi havde vores op- og nedture. Den største nedtur, var da vi var foran med 3-1 og blev hentet, 3-3. Til alt held fandt kampen en afgørelse, da Luca Toni i det 77. minut satte det sidste mål ind.
En flot præstation i særdeleshed fordi vi siden det 23. minut havde været en mand i undertal, da Ujfalusi blev vist ud.

MisterFCK
Gæst

« Svar #95: 09 Jun 2006, 23:46 »

Tillykke med 2. mesterskab i træk. Det kunne være sjovt hvis du lavede et hattrick Thumbs Up

Held og lykke

cube
Manager

« Svar #96: 10 Jun 2006, 10:35 »

28. September 2007: Status
Vi har fået en super god start i Serie A med 4 sejre og 1 enkelt uafgjort. Der er også blevet spillet 2 kampe i Champions League.
Siden 4-3 sejren over Roma fik vi følgende resultater:

Parma - Fiorentina 0-5: Parma blev grundigt trynet, da Luca Toni førte an og vi fik en storsejr. En overraskelse var det at Stephen Kelly kom på måltavlen.
Fiorentina - Barcelona 0-0: Jeg regnede med en meget svær kamp, men vi spillede lige op med de spanske mestre og fik uafgjort. Udemærket.
Fiorentina - Livorno 6-1: Endnu en forrygende indsats og i særdeleshed af Luca Toni, der fire gange kom på måltavlen.
Treviso - Fiorentina 1-1: Vi styrede kampen, men måtte skuffende se 1-1 i øjnene, da det udlignede i slutningen af 1. halvleg.
Fiorentina - Messina 2-0: Sådan en indsats vil jeg se hver gang. Drengene spillede usandsynligt sikkert forsvarsspil og Pazzini var skarp i angrebet med to scoringer. Eneste skuffelse var Toni, der lignede en skygge af sig selv.
Panathinaikos - Fiorentina 0-2: Endnu en god gedin indsats, dog præget af lidt skønhedsfejl.

30. September 2007: Palermo - Fiorentina
Donadel spillede fra start og han gjorde det hurtigt til 0-1 på et flot langskud. Første halvleg sluttede 1-2 til os, men præstationen havde ikke været lige overbevisende hele tiden. Bojinov erstattede Toni og Guarín erstattede Jiménez efter pausen.
Under et minut efter udlignede Palermo på et flot hovedstød, men Guarín var ikke sen til at slå igen. 2-3. Palermos afrikanske angrebsduo, Koné og Makinwa, virkede meget skarpe og det var kun fantastiske redninger fra Frey, der holdt dem fra uafgjort. I kampens slutminutter fik vi straffespark og Mikel udnyttede det iskoldt. Jeg tror faktisk ikke vi overhovedet har brændt et straffespark på de her mere end to sæsoner.

Dusty78DK
Manager

« Svar #97: 10 Jun 2006, 10:39 »

Cube kører med klatten!  Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #98: 10 Jun 2006, 15:06 »

Det ser SUPER ud. Du får lov at få en flot smiley af mig: Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #99: 11 Jun 2006, 20:13 »

Lige nu spiller jeg altså bare videre på dette spil uden at skrive om det. Der er simpelthen ingen overraskelser. Vinder alt =) 17 sejre, 2 uafgjorte og 0 nederlag i Serie A og klar 1. plads i CL gruppen.

Når jeg kommer med updates fra nu af bliver det om "utrolige kampe", CL-finaler, sjov statistik etc. Altså en nedtrapning, men i vil stadig få af vide, hvordan det går.

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010