home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Firenzes stolthed
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bør udgøre angrebsduo?
Valeri Bojinov og Luca Toni
- 3 (37,5%)
Giampaolo Pazzini og Luca Toni
- 4 (50%)
Valeri Bojinov og Giampaolo Pazzini
- 1 (12,5%)
Antal Stemmer: 8

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Firenzes stolthed  (Læst 17861 gange)
cube
Manager

Sv: Firenzes stolthed
« Svar #60: 08 Jun 2006, 18:35 »

tak,  Smiley
men er Kai Bülow ligeså god som Freddy Guarin Huh (rent statsmæssigt naturligvis).
ved godt jeg er krævende, Rullende Øjne
men vil gerne have et SS af Kai Bülow.

Nej, han er nok en anelse dårligere, men han er skam stadig god for en 20-årig. En af hans forcer er, at han både spiller naturligt som højre back og højre fløj.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

7kfum
Gæst

« Svar #61: 08 Jun 2006, 19:13 »

Den her blog bliver bare bedre og bedre! Opstemt

Det ser vist ud til at det er klogt at bruge Pazzini, da han er i topform... Thumbs Up

Jeg tror jeg tager navne skifte til Kaj Bülow. Jeg har altid ønsket at hedde Kaj da mit idol er Kaj fra Kaj og Andrea. Og efternavnet Bülow gør deet bare endnu bedre... crazy

cube
Manager

« Svar #62: 08 Jun 2006, 19:48 »

Den her blog bliver bare bedre og bedre! Opstemt

Det ser vist ud til at det er klogt at bruge Pazzini, da han er i topform... Thumbs Up

Jeg tror jeg tager navne skifte til Kaj Bülow. Jeg har altid ønsket at hedde Kaj da mit idol er Kaj fra Kaj og Andrea. Og efternavnet Bülow gør deet bare endnu bedre... crazy

Tak for rosen.

Ja, det er især hans hovedspil, der gør gavn. Bojinov er bedst på jorden.

Det synes jeg oprigtigt du skal gøre! Wink

cube
Manager

« Svar #63: 08 Jun 2006, 20:18 »

19. November 2006: Fiorentina - Palermo
Dagen før min fødselsdag skulle prydes med en sejr, men det lykkedes ikke. Palermo spillede flot og kom hurtigt foran. Det lykkedes os at udligne, men bottom line var at vi ganske enkelt ikke spillede op til vores vante niveau - det har vi ikke gjort i 2 kampe i træk nu. Jeg håber ikke det bliver en epidemi.

21. November 2006: Fiorentina - Real Madrid

Pazzini var som så ofte før manden, der bragte os foran - det skete efter 34 minutters spil, da han headdede et frispark i nettet. Pausestillingen var 1-0 til os.
Der blev begået straffe på Pazzini midt i 2. halvleg, og Montolivo var som altid usvigelig sikker. Et minut senere øgede Pazzini føringen til 3-0, hvilket også blev slutresultatet.

Sejren betyder at vi nu er sikre på førstepladsen i gruppen og dermed får en lettere modstander i ottendedelsfinalen.

22. November 2006: Luca Toni mangler skarphed
Der har været en del snakken om Luca Tonis form de sidste uger, da vores angrebses ganske enkelt har scoret for lidt mål. I hvert fald i forhold til sidste sæson. Den aldrende italiener har i de sidste 9 kampe kun scoret 3 mål og det har fansene ikke været glade for. Til gengæld er der for alvor kommet gang i Giampaolo Pazzini, hvorfor vi stadig holder førstepladsen i Serie A.

26. November 2006: Lazio - Fiorentina

Luca Toni starter på bænken! Sådan lød overskriften i La Gazetta dello Sport, og det var da også faktum. Angrebsduoen Pazzini-Bojinov skulle have chancen.
Pazzini scorede kampens første mål, men føringen blev udlignet. Bojinov havde ikke imponeret og Luca Toni kom på banen efter pausen, men det hjalp intet, da vi tabte kampen med 3-2 og vi nu ligger nr. 5 i Serie A. Kæmpe skuffelse, men se lige hvor tæt ligaen er:

29. November 2006: Fiorentina - Torino (Coppa Italia)

Der var dansk duo i forsvaret og vi dominerede 1. halvleg totalt, dog uden at score. Der kom til gengæld gang i scoringerne i 2. halvleg, hvor Pazzini og Toni fik scoret. 2-0. Luca Toni blev kåret til kampens spiller og fik dermed lidt oprejsning fra de seneste ugers dårlige præstationer.

2. December 2006: Fiorentina - Inter
Dette var en yderst vigtig kamp - kampen mod ligaens etter. Vi kunne for alvor komme med igen med en sejr. Efter 16 minutters spil var Freddy Guarin på pletten i bogstaveligste forstand, da han scorede på et straffespark, mere blev der ikke scoret i 1. halvleg.
I 2. halvleg fortsatte Luca Toni sit gode spil med to scoringer, inden Valeri Bojinov lukkede kampen. Opgøret endte med en 4-1 sejr til os og vi er for alvor med i kampen igen.

I øjeblikket er Luca Toni og Giampaolo Pazzini de to spillere i Serie A med flest scoringer og højest gennemsnitsbedømmel ser. Stærkt gået.
Med sejren er vi igen i spidsen af Serie A, men kun med 1 point ned til Milan, der er nr. 2.

6. December 2006: Porto - Fiorentina (Champions League)

Det var reserverne, der startede inde i dagens kamp, da vi var sikre på førstepladsen. De gjorde det sådan set udemærket i 1. halvleg - der stod 1-1 ved pausen.
Vi faldt dog mere eller mindre sammen i 2. halvleg, hvor Porto let kunne hive en 3-1 sejr hjem, men det ændrede som sagt ikke ved det faktum at vi endte som nr. 1 i gruppen:
http://img267.imageshack.us/img267/9480/clgruppe3aa.jpg

10. December 2006: Udinese - Fiorentina
Der var en del skader i truppen, men jeg troede alligevel på sejr. Efter 33 minutter scorede Luca Toni kampens første mål og pausestillingen var 0-1. Forsvaret havde dog ikke set overvældende skarpt ud. Udinese udlignede kort inde i 2. halvleg, men Luca Toni var manden, der strammede grebet og vi endte med at få en 1-3 sejr. Den 30 årige italiener har igen fundet formen.

13. December 2006: Torino - Fiorentina (Coppa Italia)

Kampen var forholdsvis begivenhedsløs indtil det 87. minut, hvor Mario Salgado fra Torino satte et overraskende sejrsmål ind. 1-0 sejren betød dog ingenting, da vi vandt 2-0 i den første kamp, og vi er dermed videre med en bedre målscore.
I næste runde skal vi op imod Messina.

15. December 2006: Fiorentina trækker Chelsea

Ja, som overskriften siger trak vi Chelsea i Champions League ottendedelsfinalen. Sådan ca. den værste modstander vi overhovedet kunne møde, men set ud fra et mere positivt synspunkt. Hvis man skal vinde Champions League, skal man kunne slå alle hold.

17. December 2006: Fiorentina - Bologna
Vi mødte 19. pladsen. 1. halvleg vandt vi med 1-0 og i 2. halvleg skulle den bare hives i land. Kampen endte 2-0 og Bologna kom aldrig i nærheden af at være tæt på en reducering.

20. December 2006: Parma - Fiorentina
4 dage før jul og kamp mod Parma. Bojinov sikrede os en 0-1 føring efter 10 minutter på en flad bold under målmanden. I 1. halvlegs overtid blev der begået straffe mod Toni og Riccardo Montolivo eksekverede det på sikker vis. Pause, og Ingebretsen erstattede Toni i angrebet, og det var netop Ingebretsen, der gjorde det til 3-0, inden Pasqual udbyggede på straffe til 4-0. Til slut gjorde John Obi Mikel det til slutresultatet, 5-0. Sidstnævnte blev også kåret til kampens bedste spiller.

Vi har nu 2 points ned til forfølgerne i Serie A.
« Seneste Redigering: 08 Jun 2006, 20:22 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #64: 09 Jun 2006, 10:55 »

10. Januar 2007: Cárdenas til Fiorentina
Det colombianske stortalent, Sherman Andrés Cárdenas, kom i dag til Fiorentina, da han accepterede mit kontraktudspil.
Det betyder at min ikke-europæiske handel er brugt og jeg kun kan købe spillere inden for Europas grænser året ud.

14. Januar 2007: Status
I de sidste 3 kampe mødte vi Messina, Vicenza og Siena - 3 kampe vi burde vinde, hvilket ikke skete.
Vi spillede skuffende 2-2 med Messina, og var endda heldige med resultatet, dernæst fik vi oprejsning ved at slå Vicenza sikkert med 2-0, inden vi til sidst besejrede Siena med overbevisende 0-4 (kampen gav også debut til Cárdenas, der kom ind efter pausen og fik et 9-tal for sin præstation.

Der er godt gang i Fiorentinas fans for tiden.

17. Januar 2007: Fiorentina - Piacenza
Efter 8 minutters spil bragte Mikel, der havde fået chancen fra start, os foran. Vi levnede ikke Piacenza en chance i første halvleg, men scorede ikke yderligere. Scenariet fortsatte i 2. halvleg, hvor indskiftede Bojinov udbyggede, inden Pazzini til sidst kunne gøre det til 3-0.

Vi isolerer os efterhånden med Inter i toppen. Vi har 51 points, de har 50 points og nærmeste forfølger har 47.
Inter har vist skræmmende styrke på det sidste og har kun lukket 9 mål ind i sæsonens 22 kampe.

20. Januar 2007: Juventus - Fiorentina
Vi mødte Juventus i en ufatteligt vigtig kamp. Juventus spillede i store dele af kampen klart bedst og det var fuldt fortjent, da Ibrahimovic kunne bringe dem foran på et straffespark i 1. halvleg.
Vi kom aldrig rigtig med i opgøret, men i slutminutter svævede bolden ind i Juve-feltet og så var Luca Toni på plads med en fantastisk udligning.

Vi er nu 1 point efter Inter i mesterskabskampen.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2006, 10:57 af cube » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #65: 09 Jun 2006, 12:12 »

Uha det ser spændende ud i Serie A. Smiley

Lidt ærgeligt at du trak Chelsea i CL men du kan godt klare det tror jeg Thumbs Up

Held og lykke Wink

cube
Manager

« Svar #66: 09 Jun 2006, 12:42 »

22. Februar 2007: Status
Så er der gode nyheder herfra. Først kom vi videre til semifinalerne i Coppa Italia ved at slå Messina ud over to kampe. Den første kamp endte 1-0 hjemme på Artemio Franchi, mens den anden sluttede med et 2-1 nederlag, men udebanemålet var nok til at sende os videre.
I semifinalen skal vi møde Juventus.

Imellem de to Messina kampe skulle vi op imod Milan i en kamp jeg forventede blev meget svær, men fans, jeg selv og hele bænken var i ekstase efter 10 minutters spil, hvor vi førte med utrolige 0-4. Aldrig havde jeg oplevet noget lignende.
Der blev ikke scoret mere i kampen og vi var sensationelt vindere.

I de næste 3 kampe hed modstanderne Ascoli, Livorno og Chelsea (i Champions League).
Ascoli og Livorno blev, som forventet, nedsablet med henholdsvis 4-1 og 0-3, inden vi mødte Chelsea i Champions Leagues ottendelsfinale.
Det lignede en gentagelse af Milan-kampen, da vi efter 28 minutter på fantastisk vis var foran med 0-3. Det var utroligt. I det 54. minut udbyggede Guarín til 0-4 på et straffespark, inden Frank Lampard kunne reducere.
Det ser rigtig godt ud inden returkampen:

MisterFCK
Gæst

« Svar #67: 09 Jun 2006, 13:12 »

Flotte resultater mod milan og Chel$ki Thumbs Up

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #68: 09 Jun 2006, 13:25 »

Utrolige flotte præstationer mod Chel$ki og Milan Thumbs Up. SÅ skal du bare hive den hjem på San siro mod Chel$ki... Smiley

Held og lykke..

PS. Spændende at følge dit mandskab i den sidste del af sæsonen.. Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #69: 09 Jun 2006, 13:29 »

Utrolige flotte præstationer mod Chel$ki og Milan Thumbs Up. SÅ skal du bare hive den hjem på San siro mod Chel$ki... Smiley

Held og lykke..

PS. Spændende at følge dit mandskab i den sidste del af sæsonen.. Thumbs Up

Mange tak, men jeg spiller ikke på San Siro, men på Artemio Franchi Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #70: 09 Jun 2006, 13:32 »

Vidste jeg faktisk godt. Skrev forkert..
« Seneste Redigering: 09 Jun 2006, 13:33 af Juller » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #71: 09 Jun 2006, 13:37 »

Damn, det er godt klaret i de to kampe Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #72: 09 Jun 2006, 14:08 »

8. Marts 2007: Status
De sidste 4 kampe har budt på 3 ligakampe og det andet opgør mod Chelsea i Champions League-ottendedelsfinalen.

Vi besejrede Treviso med 2-0, da Inter endelig satte points til ved at spille 1-1 med Piacenza. Derfor kunne vi med en sejr over Roma i næste kamp sikre os førstepladsen med et point ned til Inter.
Roma-kampen forløb præcis som jeg håbede. Bülow og Jiménez scorede hver en gang i første halvleg og der blev ikke scoret mere i den kamp. Vi var tilbage på 1. pladsen til stor glæde for fansene.
I den næste ligakamp slog vi Chievo med 0-2, og da Juventus slog Inter med 3-2 har vi pludselig nu hele 4 points ned til forfølgerne.

Jeg forventede ikke at vi satte den flotte 4-1 føring over styr mod Chelsea. Det skete heller ikke. I det 35. minut misbrugte Luis Jiménez et straffespark som Stephen Kelly fulgte op på og scorede sit første Fiorentina-mål.
Der blev ikke scoret mere i kampen og vi er videre på samlet 5-1. Fantastisk.

I kvartfinalen af den største turnering af dem alle, skal vi op imod endnu et engelsk hold, nemlig Liverpool. Et par kampe, der på papiret ser lettere ud end Chelsea kampene.

11. Marts 2007: Reggina - Fiorentina
Med en sejr i dag kunne vi sætte ny rekord med 8 sejre i træk.
Første halvleg sluttede uden mål. Til gengæld kom der gang i scoringen efter pausen, hvor Valeri Bojinov kom på banen, og han scorede kampens første mål. Målet til 0-2 blev sat ind af Luca Toni, der har haft en lang scoringspause og til slut var det igen Bojinov, der gjorde det til 0-3.

18. Marts 2007: Fiorentina - Sampdoria
Sampdoria har overrasket alt og alle ved at være med i top 5 og ved pausen stod der da også 0-0, om end vi havde domineret totalt. Først i kampens 69. minut fik vi scoret. Det var Montolivo, der satte bolden i nettet på et frispark. Der skete ikke mere i kampen og vi vandt vores 9. sejr i træk.

7 kampe tilbage og vi har stadig 4 points forspring.

21. Marts 2007: Juventus - Fiorentina (Coppa Italia)
Der var en svær kamp i vente i Coppa Italia semifinalens første kamp mod Juventus. De dominerede første halvleg og var fortjent foran ved Trezeguet.
2. halvleg var meget hårdt spillet og ingen af holdene formåede at score. Vi skal virkelig stramme os an i returkampen.

I den anden semifinale slog Roma Milan med 1-0.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2006, 14:26 af cube » Logged

Rooland
Manager

« Svar #73: 09 Jun 2006, 14:22 »

Jeg syntes er du er den suverænt bedste blog skriver på fmf.

Det er så fremragende skrevet. Thumbs Up

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #74: 09 Jun 2006, 14:27 »

Ja, det er utroligt så spændende du kan skrive bloggene. Man lever sig virkeligt ind i det. Super Cube.  O0Håber du genvinder titlen, og kommer rigtig langt i Cl. Tror på det..

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010