|
LukasPodolski
|
|
kan man faa et ss af ligaen
Ja self kan du det  Billedet er ikke så godt, men du kan bare lige klikke på det. Er stadig en newbie med alt det med at sætte billeder ind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Jeg vandt sgu ligaen med Rushden & Diamonds 1 sæson, 4 runder inden slut. + jeg er i ifnalen i cuppen. Det er sku perfekt for jeg var ranket til 10 plads
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Jeg vandt sgu ligaen med Rushden & Diamonds 1 sæson, 4 runder inden slut. + jeg er i ifnalen i cuppen. Det er sku perfekt for jeg var ranket til 10 plads
Finalen i cuppen? hvilken cup?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Engelske FA cup hedder den. men tror ikke det er den fa cup.
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Ny klub - CD Provincial Osorno Blev desværre nød til at starte et nyt game da jeg ikke blev tilbudt et nyt job i mit gamle. Så nu kommer der en stor udfordring da jeg har overtaget en lille klub fra Chile ved navn C.D. Provincial Osorno. Glæder mig til at se hvad denne klub kan bringe til mig, og håber det kan blive en springbræt til en større klub i en af de store ligaer i Europa. CD Provincial OsornoKlubnavn: CD Provincial Osorno Grundlagt: 1983 Række: Chilenske 1 Division Medieprognose: 19 Nuværende: 2 Stadion: Parque Schott (10800) Kontrakt startet: 16.7.08 Kontrakt slutter: 31.12.09 Løn: 2.750 kr. om ugen Lønbudget: 18,75 kr. om ugen Nuværende løn: 22,04 kr. om ugen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V-4-E
|
|
WeymouthDenne klub befinder sig i den tungere ende af Blue Square North Medieprognose: 18 ud af 24 hold Transferbudget: 25.000- Dkr. Lønbudget: 90.000,- Dkr. Pt. 14 K/uge over Egen Ugeløn: 7250- Dkr. Har spillet 5 kampe med utroligt dårlige resultater. 5 kampe har resulteret i 5 nederlag. Er heller ikke den store FM-Gamer. Da jeg som tidligere har skrevet, så vil jeg prøve at holde det realistisk, vil jeg så vidt muligt blive i England, da jeg har slået mig ned der.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schöler/*-*
Gæst
|
|
Hey Freaks!
Jeg overvejer kraftigt at starte et sådant spil, men vil gerne vide hvilke ligaer i anbefaler at tage med i spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Hey Freaks!
Jeg overvejer kraftigt at starte et sådant spil, men vil gerne vide hvilke ligaer i anbefaler at tage med i spillet?
Jeg har loadet dette i mit save
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Jeg er lige rykket op i league 1 med rushden & diamonds
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Theis Mørup
|
|
Har lige prøvet det. Der er gået 5 dage.. Har indtil nu ikke noget hold. 
|
|
|
|
|
|
(:
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
så bliver det svært  det skal helst være lige i starten.
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Theis Mørup
|
|
Jaa.. Hehe, men har sendt nogle anøgninger  Og har valgt en masse ligaer 
|
|
|
|
|
|
(:
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
nåå ok. held og lykke mned det. har fået et dejligt spil ud af det.
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
|
|
Herlev
|
|
Nu har jeg jo som sagt tidligere rykket to række op med Boavista, mit problem nu er bare at jeg ikke kan komme væk fra klubben. Vil virkelig gerne prøve et andet land men ingen vil have mig, jeg tror jeg lader min kontrakt løbe ud og se om det hjælper på interessen
|
|
|
|
|
|
The mighty Blues from London CHELSEA!!
Obi Mikel - En af de største!
|
|
|
|