home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 907 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Klubnomade
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Klubnomade  (Læst 73303 gange)
Erzael
Manager

Klubnomade
« : 18 Jun 2009, 01:55 »

KLUBNOMADE

Vi kender alle en nomade. En person, som går fra sted til sted, dag efter dag, år efter år. Nogle gange kan nomaden godt blive der et stykke tid, sågar nogle år, men de går derhen hvor de vil, og hvor der er bedst for deres dyr. Jeg er begyndt på et spil som jeg har valgt at kalde for Klubnomade. I dette spil er det meningen at man starter som en ung gut, som lige er kommet ud på arbejdsmarkedet, og vil finde sig et arbejde. Som helt grøn i faget kan man selvfølgelig ikke få en stilling som manager for Premier League hold. Man bliver nød til at grave dybere. Man bliver nød til at grave ned i de allerdybeste ligaer der findes i et land. Så åben Football Manager, start et nyt spil. Vælg så de lande og ligaer du vil have med. For mig blev det til Danmark, Sverige, Norge, Italien, Spanien, Tyskland, England, Skotland, Grækenland, Kina, Sydafrika, Argentina og Brasilien, hvor jeg i alle lande har loadet alle ligaer. Jeg har så også loadet alle spillerne fra Argentina, Brasilien, Sydkorea og Sydafrika. Så venter man lidt tid på at den skal loade spillet, og når den frygtelige ventetid er ovre, er det tid til at lave din manager. Du vælger selvfølgelig dit eget navn, og en relativ ung alder. Dererfter vælger du at starte som arbejdsløs, da du i virkeligheden heller ikke kan vælge hvilken klub du helst vil blive ansat i. Der må man også gå den hårde og lange vej. Du vælger at starte som tidligere Serie 6 spiller, da vi ikke skal op og rode ved Milliardklubberne endnu. Så starter du spillet, og gemmer det. Derefter er det bare at finde den første klub på dit meget lange eventyr. Jeg har prøvet dette slags spil før, men er først nu blevet virkelig fanget af det, da man ikke selv kan vælge hvilke klubber man vil spille for.
Du skal ikke tage det så tungt hvis du bliver fyrret, grundet dårlige resultater o.l. Det kan også være du siger op fordi din bestyrelse ikke vil give dig bedre træningsfaciliteter eller større transferbudget, eller at du simpelthen bare ikke gider at spille i det kolde nord mere, foreksempel. Jeg har lige startet mit eventyr, i kort sagt, røven af brasiliansk fodbold. Klubben hedder CA Pimentense, og ligger i gruppe 13, i 3. division, så der er lang vej til stjernerne, men det er det fede. Man går ikke hen og vinder Premier League på en enkelt aften. Jeg har såkaldte skod spillere, hvor iblandt en af dem er en spiller som får hele 8.500,- i løn. Jeg er da også 21.000,- over mit lønbudget, og jeg kan ikke forstå at sådanne spillere skal have så meget i løn. Så nu er det bare ud på det gigantiske transfermarket, og se om man kan skrabe nogle uslebne diamanter til sig. Jeg håber at der er nogen som vil bruge dette thread som en inspiration til et nyt spil, og selv prøve kræfter som klubnomade. Og jeg håber at i ville holde os opdateret herinde omkring jeres eventyre.

Klaus Fejer
Gæst

Sv: Klubnomade
« Svar #1: 18 Jun 2009, 03:03 »

Jeg har stor glæde af ligende spil!
- Hvordan ser din computers evner udfra valgene af ligaerne/landene? Smiley

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 18 Jun 2009, 09:53 »

Når jeg en gang løber død i min HSV-karriere(Blog), så vil jeg helt klart prøve ovenstående. Har jeg aldrig prøvet før, da jeg tror jeg taber lysten. Men med den der gennemgang, så har jeg fået blod på tanden.

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 18 Jun 2009, 10:31 »

Tror helt sikkert jeg vil prøve det her. Det er jo egentlig ikke noget nyt, men det bliver godt med en tråd kun om dette. Det vil holde lysten lidt oppe tror jeg Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #4: 18 Jun 2009, 11:14 »

Altså hvor mange ligaer har du lige med, nu hvor du kan starte i en brasiliansk Serie 3 klub Opstemt?

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #5: 18 Jun 2009, 11:22 »

Den sætter virkelig lysten til et spil igang. Jeg er igang med en blog på fmdanmark.dk, men tror jeg vil begynde en blog bagefter med et spil som dit.

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Erzael
Manager

« Svar #6: 18 Jun 2009, 11:26 »

Jeg er virkelig glad for den store interesse der bliver vist. Og som Roslev siger, så er det jo egentlig ikke noget nyt, det bliver bare stillet op i et nyt perspektiv.

Jeg har alle de lande med som jeg skriver i første post, og så har jeg loadet alle ligaerne fra alle de lande Wink Det går også kun lige på min bærbar med små 2GB ram Peace

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 18 Jun 2009, 11:28 »

Jeg er nu begyndt, og er blevet ansat i Independiente Rivadavia i den argentinske 2. Division Opstemt

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #8: 18 Jun 2009, 11:28 »

Jeg er virkelig glad for den store interesse der bliver vist. Og som Roslev siger, så er det jo egentlig ikke noget nyt, det bliver bare stillet op i et nyt perspektiv.

Jeg har alle de lande med som jeg skriver i første post, og så har jeg loadet alle ligaerne fra alle de lande Wink Det går også kun lige på min bærbar med små 2GB ram Peace

>Kan du mærke at det går langsommere end normalt?

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Erzael
Manager

« Svar #9: 18 Jun 2009, 11:30 »

@Qaz - faktisk ikke. Jeg syntes det går i et passende tempo Wink Når man sidder og ser fjernsyn og holder øje med FmF samtidig, ligger man ikke rigtig mærke til det Smiley

@Roslev - Fedt Wink Held og lykke nede syd på Smiley

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #10: 18 Jun 2009, 11:33 »

så du mener at, man bare skal lave sin manager og det der, også skal man skifte klub, HVER sæson, er det, det du mener eller hvad?

Lavet Af GadeFM

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #11: 18 Jun 2009, 11:34 »

Jeg tror også jeg vil til at starte en  Thumbs Up. Så kan jeg køre lidt på den samtidig med min Catania karriere, som jeg er ved at blive lidt træt af, fordi alle mine gode spillere vil væk  Græder

EDIT: Er det kun mig der ikke kan lave andet på computeren når jeg laver et nyt game?

Erzael
Manager

« Svar #12: 18 Jun 2009, 11:35 »

så du mener at, man bare skal lave sin manager og det der, også skal man skifte klub, HVER sæson, er det, det du mener eller hvad?

Nej, du behøver ikke skifte hver sæson. Men man skal ikke slette savet hvis man bliver fyrret eller siger op, så er det op på hesten igen, og videre i sin karriere.

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #13: 18 Jun 2009, 11:41 »

arh... okay, jeg forstod det bare sådan at man skulle skifte klub hver sæson!

Ps. det er faktisk meget sjovt gjorde det i 08'eren, jeg vandt alt i, alle uploadede lande

Lavet Af GadeFM

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 18 Jun 2009, 11:45 »

Er du kommet godt igang, Erzael? Hvad er din målsætning?

Sider: [1] 2 3 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010