home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1149 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 131021 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: #2 - Din Vej 4.
« Svar #165: 24 Jun 2009, 18:48 »

Det kommer an på, hvor hurtigt jeg kan få alting lavet Opstemt
Ellers kan jeg love at der kommer en imorgen Smiley

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #166: 24 Jun 2009, 18:50 »

ok  Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #167: 24 Jun 2009, 20:12 »

Du bliver tyk af mcd Skuffet Derfor skal du blive hjemme og give os en update Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #168: 24 Jun 2009, 23:05 »

Du bliver tyk af mcd Skuffet Derfor skal du blive hjemme og give os en update Opstemt
Tro mig, det kunne jeg faktisk godt trænge til..
Men, jeg vil se om jeg kan nå det nu. Hvis ikke, kommer den imorgen Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #169: 24 Jun 2009, 23:18 »

Der bliver stadigvæk lavet transfers, selvom det er den 1. februar, så updaten kommer fra 5. februar istedet Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #170: 24 Jun 2009, 23:22 »

Bliver det her til aften, at den kommer, eller kommer den først i morgen aften? Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #171: 24 Jun 2009, 23:26 »

Bliver det her til aften, at den kommer, eller kommer den først i morgen aften? Smiley
Den kommer nok først imorgen eftermiddag Smiley
- Jeg kan lige afsløre (har dog kun kigget på 3-4 spillere) at der er minimum en spiller, som har skiftet klub Hævet Øjenbryn

Mikkellas
Gæst

« Svar #172: 24 Jun 2009, 23:29 »

Okay, det lyder godt. Jeg regner dog ikke med, at det er mig Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #173: 24 Jun 2009, 23:44 »

Det er en spændende update vi går i møde, med transfers (læg mærke til at det er i flertal), super flot udvikling, ungdomslandskampe for diverse lande og nogle små overraskende ting, som man måske ikke lige har tænkt over, som gør det lidt mere "spændende" Smiley

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #174: 25 Jun 2009, 12:01 »

når jeg har fået spille tid på Arsenal's første hold, glæder mig til updaten!

Lavet Af GadeFM

DavidMadsen
Manager

« Svar #175: 25 Jun 2009, 13:55 »

når jeg har fået spille tid på Arsenal's første hold, glæder mig til updaten!
Det ved du jo godt, at det aldrig sker funny
Ej. Updaten kommer om under en halv time Smiley

DavidMadsen
Manager

#3 - Din Vej 4.
« Svar #176: 25 Jun 2009, 14:24 »

Din Vej 4!
Update 3; Januars transfervindue.
5. februar 2009!

Casper Andersen – Zone43
Casper spiller stadigvæk i AB Tårnby. Han burde måske se sig om efter noget nyt i sommerens transfervindue, da han ikke udvikler sig ret godt. Dog spiller han fantastisk. I hans debutsæson som professionel, har han scoret i næsten halvdelen af sine mange kampe.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian spiller i HSV endnu. Her spiller han for u19, og har spillet nogle få kampe hos reserverne. Han udvikler sig i det mindste en smule, men ikke nær så meget, som nogle af dem som får spilletid.

Mads Knutsson Hansen – knutsson
Mads spiller fortsat i Kolding, hvor han spiller rigtigt meget! Han har endda fået debut på Danmarks u19 hold. Det ser lovende ud for Hr. Knutsson, hvis han fortsætter på denne måde.

Mikkel Walle Mortensen – Nibali
Mikkel Walle har ”skiftet nationalitet”. Han har nemlig fået debut for Spaniens u19 hold! Han spiller ikke så meget i Brøndby, men til gengæld udvikler han sig meget. Hans værdi er også steget en del. Hans flotte udvikling har også skabt interesse, og hollandske PSV er ude efter ham.

Aron Greve Vidarsson – Apache
Aron udvikler sig meget minimalt i Throttur, og burde at se sig om efter en mere indbydende klub, rent udviklingsmæssigt. Dog har han fået debut på Islands u19 hold, hvilket er et plus.

Mads Sørensen - Macke
Mads udvikler sig, og har fået debut på Danmarks u19 hold. Mere er der vidst ikke at sige om Mads. Dog kunne han også godt bruge mere spilletid.

Artat Jumniu - tatii
Artat udvikler sig sindssygt meget inden for hans tekniske kompetencer. Fysisk og psykisk kunne han godt bruge lidt mere, men det er ikke slemt. Han har ligeledes fået debut for Danmarks u19 hold, og hans værdi er steget meget!

Jes Manniche - Sej007
Jes har også skiftet nationalitet. Han fik nemlig debut for Portugals u19 hold. Han kunne også godt bruge mere spilletid, for at fortsætte sin udvikling.

Mathias Havemann Enevoldsen - Enevoldsen
Mathias har det godt i Milan, hvor han overvejer en ny kontrakt. Dog kunne han også godt bruge mere spilletid, for at fastholde hans plads på Danmarks u19 landshold, hvor han har fået debut.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc spiller for Arsenals reserver. Han spiller ikke engang ret ofte, og burde kigge efter nye omgivelse, da han får for lidt spilletid. På den positive side er han sat til udlejning, og bliver vejledt af Robin van Persie – hvor han endda bliver sammenlignet med hans type – og så har han fået debut for u19 landsholdet.

Stefan Stokic - FCK010
Stefan bomber for Silkeborgs reservehold, hvor han har scoret flere mål end han har spillet kampe. Han spiller dog også nogle kampe for førsteholdet. Norske Molde overvejer at tilknytte ham, når hans kontrakt udløber efter sæsonen.

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse spiller sgu egentligt meget godt i Næstved, hvor han bomber – især i cuppen. Han har fået en ny kontrakt, som gælder til 2010. Og så har han fået debut for Danmarks u19 landshold. Han har løftet Næstveds niveau, og de ligger nummer 6 (tæt efter nummer 4) i 1. division.

René Rau - SoAP
René er blevet solgt til Fredericia, hvor han ikke har spillet på førsteholdet endnu. Grundet at de ikke spiller kampe her i vinterpausen. Han har skam også fået debut på Danmarks u19 hold!

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Selvom Frederik er en udmærket spiller, har Brøndby forsømt at hans kontrakt udløb efter første sæson. Det har Randers udnyttet, som derved sikrer ham fra sommerferien. Der kan Frederik se frem til mere spilletid end i Brøndby – og det er en god ting! Selvom der var 3 klubber ude efter ham, afviste han Sheffield Wednesday og valgte Randers. Frederik har endda fået (som den eneste freak) en kamp for u21 landsholdet!

Mikkel Lasson - Mikkellas
Mikkel er den spiller, som er skiftet for den højeste sum gennem alle vores freaks karrierer. Esbjerg var så vilde med ham, at de i stedet for at skrive forhåndskontrakt med ham helt gratis, brugte de 700.000kr, på at hente ham til fiskerbyen Esbjerg. Mikkel får nu klart den højeste løn blandt vores freaks, med 15.000 kroner ugentligt!

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar har udviklet sig fint, og spiller en gang i mellem. Norske Molde er interesserede i ham (ligesom de er i Stefan Stokic), og blev det næsten lige efter hans debut for Danmarks u19 hold.

Rekorder:
- Flest A-landskampe: Ingen.
- Flest mål for A-landsholdet: Ingen.
- Flest klubskifter: René Rau og Mikkel Lasson (1 hver!)
- Færrest klubskifter: Alle udover René Rau og Mikkel Lasson (0 hver!)
- Højeste løn: Mikkel Lasson (15.000 om ugen i Esbjerg!)
- Største transfersum: Mikkel Lasson (700.000 -> Esbjerg!)
- Første spiller som blev købt til et andet land: Ingen, endnu!
- Spillet i flest forskellige lande: Alle (1 land!)

Diverse ting:
- Vejle ligger nummer 2 i SAS Ligaen, med FCK forrest, AGF på 3. pladsen, OB som nummer 4 og Brøndby helt nede som nummer 5. Djiby Fall er topscorer.
- Middlesbrough og West Brom. ligger hhv. nummer 7 og 9 i Premier League - langt efter Manchester som er minimum 10 point foran Arsenal på 2. pladsen (afhængigt af at Arsenal er en kamp bagud) Andy Johnson fra Fulham er topscorer!
- LOSC Lille fører den franske Ligue 1, med Lyon som nummer 6. Der er dog kun 6 point fra 1. pladsen - 7. pladsen.
- Leverkusen fører Bundesligaen, efterfulgt af Wolfsburg, Werder Bremern, Dortmund, HSV, Bayern, Schalke & Hoffenheim - i nævnt rækkefølge.
- Vagner Love er topscorer i Spanien (for Real Madrid), efterfulgt af Messi og Joffre Guerrón.

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.
- Hvis der er andet i vil vide, kan i bare lige skrive.
« Seneste Redigering: 25 Jun 2009, 14:44 af DavidMadsen » Logged

LassePetersen
Ynglingespiller

Sv: #3 - Din Vej 4.
« Svar #177: 25 Jun 2009, 14:36 »

Super arbejde!
Det går sgu udemærket for mig Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #178: 25 Jun 2009, 14:45 »

Super arbejde!
Det går sgu udemærket for mig Opstemt
Tak. Det har sgu taget lang tid at få alle de ting med (hvis du har set mit edit).
Ja, du bomber lidt i Næstved Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #179: 25 Jun 2009, 15:02 »

Så blev jeg sgu alligevel solgt, og man må da formode, at de vil bruge mig regelmæssigt, når de giver 700.000 kr. for en, der kan hentes gratis Opstemt

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 39 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010