home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (32/4) Le Zebre/Les Éléphants
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: (32/4) Le Zebre/Les Éléphants  (Læst 41206 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (22/1) SAFC/Les Éléphants
« Svar #120: 01 Aug 2009, 23:13 »

Fik lige øje på denne blog, og jeg må sige at jeg overrasket.
Det er en utrolig fed blog du har kørende. Virkelig et flot stykke arbejde.
Din grafik er verdensklasse! Thumbs Up
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (22/1) SAFC/Les Éléphants
« Svar #121: 02 Aug 2009, 09:55 »

Jeg har ikke gjort meget væsen af mig på sitet denne sommer. Men så opdagede jeg denne lækre blog. Det er simpelthen pizza med kold cola for øjnene. Mums.

Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(23) SAFC
« Svar #122: 02 Aug 2009, 21:44 »


ROMA SNUPPER SUNDERLAND JOKER


Den rutinerede brasilianer, Alex, har fået overraskende stor succes hos Sunderland og har i den forgangne sæson samt dette efterår, fungeret som noget af en joker og super-sub for de nordengelske mesterskabsbejlere. Med hele 20 mål i sidste sæson og 12 i første halvdel af denne sæson, har han faktisk været en ganske afgørende faktor i mesterskabsjagten, på trods af at David Bentley foretrækkes som førstevalg til højrekanten, og denne's landsmand, Stewart Downing, sidder godt og grundigt på venstrekanten. Alex er dog blevet anvendt en hel del gange på højrekanten, da dette giver den 28-årige brasilianer god mulighed for at trække ind i banen og dermed bane vejen for et fantastisk venstreben, som har resulteret i mange flotte scoringer fra distancen. Nu ser det dog ud til at være slut med Nordengland for brasilianeren, der i sidste sæson var lejet ud til Sunderland, før aftalen blev gjort permanent op til denne sæson for en sum på 57,5 millioner kroner. De imponerende takter har nemlig vakt interesse hos de store klubber, hvorfor Liverpool og Roma valgte at byde på Alex, henholdsvis 120 millioner og 97,5 millioner – to bud som bestyrelsesformand Niall Quinn begge fandt for gode til at afslå, hvorfor han ikke rådspurgte manager Kevin Ball før han gav både Roma og Liverpool lov til at forhandle med brasilianeren. Her trak de italienske mestrer fra hovedstadsklubben altså det længste strå, hvorfor de nu kan præsentere den 28-årige Alex som ny mand i klubben. Dermed skal Kevin Ball sandsynligvis ud og finde sig en ny joker.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (23/1) SAFC/Les Éléphants
« Svar #123: 02 Aug 2009, 21:48 »

Tusind tak for rosen, sells, xaagaard og Dusty! Smiley
Og nu du siger det, Dusty, kunne jeg egentlig godt trænge til lidt pizza og kold Cola! Ubeslutsom Opstemt
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(24) SAFC
« Svar #124: 02 Aug 2009, 21:55 »


PORTO KAPRER ERFAREN CENTERBACK


Der var ikke mange der kunne se det kloge i det, da Kevin Ball før sidste sæsn valgte at hente den dengang 29-årige portugisiske midterforsvarer Hélder Rosário i Málaga for 30 millioner kroner. Rosário har dog været dygtig til at levere varen når han blev taget i brug, og det er blevet til i alt 20 kampe for portugiseren som på trods af flere års konsistente og fine præstationer aldrig er blevet noteret for en landskamp. Porto ville dog gerne have fat i Rosário, hvorfor de valgte at byde 24 millioner kroner – en yderst respektabel pris, som Sunderland dog valgte at acceptere, velvidende at Rosário er i sin karriere's efterår og så småt er begyndt at tænke på at trække sig tilbage, på trods af en forholdsvis ung alder på 30 år. Rosário var glad for endelig at få muligheden for at vise sig frem i en af de tre store portugisiske klubber – selvom Rosário tidligere har været forbi Sporting, nåede han dog aldrig at optræde for dem – så der gik ikke mange dage for Rosário var nået til enighed med den portugisiske storklub. Med salget af Rosário står Sunderland med blot 3 centrale forsvarsspillere, hvorfor det naturligvis er en kendt sag at de skal ud og hente en ny en af slagsen. Rygterne går indtil videre på danske Simon Kjær, eller en af de to brasilianere Léo og Danny Morais.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (24/1) SAFC/Les Éléphants
« Svar #125: 02 Aug 2009, 22:02 »

Det er en hel fantastisk blog du har gang i, FCB! Wink KIU.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: (24/1) SAFC/Les Éléphants
« Svar #126: 02 Aug 2009, 22:23 »

Hold kæft det her bliver bare bedre og bedre, Barca. Vind så snart det mesterskab! Opstemt
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (24/1) SAFC/Les Éléphants
« Svar #127: 02 Aug 2009, 22:38 »

din blog har fået mig til selv at begynde med sunderland, det helt fantastisk hvad du gør, er vild med dine updates, de ikke for lange, forholdsvis simpelt sat op, og med god grafik(billeder osv.) og så fanger du mig også med din skrivemåde, fantastisk!
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(25) SAFC
« Svar #128: 07 Aug 2009, 22:13 »


FERNÁNDEZ TIL NORDENGLAND


Efter Niall Quinn havde skuffet Kevin Ball ved at acceptere et bud på jokeren Alex, uden at spørge manageren til råds, var Sunderland nu ude efter en ny spiller der kunne gøre sig i venstreside. Her blev der snakket om både Simon Vukcevic og Matías Fernández, og som overskriften altså afslører, valgte Kevin Ball at satse på sidst nævnte, den 24-årige chilenske Villarreal-spiller. Efter en del forhandlinger med Villarreal-chefen Gregorio Manzano, fandt de to klubber til sidst ud af en aftale, der betød at Sunderland måtte slippe 65 millioner i første omgang, og desuden betale 6 millioner når – eller hvis – Fernández når at spille 20 ligakampe for Sunderland. Desuden menes det at vides at der er indskrevet en klausul, der betyder at Villarreal vil modtage 15% af den eventuelle profit den nordengelske klub nu engang skulle få på en fremtidig transfer. Grunden til at Kevin Ball valgte at hente Matías Fernández i stedet for den montenegrinske Sporting-spiller, skulle efter sigende være den, at Matías Fernández ikke behøver at opnå arbejdstilladelse, da han efter en del år i det spanske, har fået spansk pas.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(26) SAFC
« Svar #129: 07 Aug 2009, 22:23 »


BALL PUNGER UD FOR DANSK KÆMPETALENT


Det kom ikke som den helt store overraskelse da Hélder Rosário blev solgt til portugisiske Porto, efter ikke at være faldet ordentligt til i det nordengelske, og desuden ikke have spillet voldsomt mange kampe for sin, nu tidligere, klub Sunderland. Derfor var det dog nødvendigt for Kevin Ball at hente en ny centerback, hvor rygterne i første omgang lød på Simon Kjær, Léo eller Danny Morais. De to sidstnævnte blev dog udelukket, angiveligt grundet de hårde betingelser for arbejdstilladelser, hvor Kevin Ball altså må have skønnet at hverken Léo eller Morais ville kunne opnå denne. Derfor valgte Ball altså tilsyneladende at satse alt på den unge dansker, og nu er det så en officiel kendsgerning at de engelske vice-mestre har hentet den 21-årige danske landsholdsspiller, der allerede har 10 landskampe på CV'et. Det blev dog ingen billig erstatning for den nordengelske klub, der i sidste ende har måttet betale intet mindre end 67,5 millioner for Kjær, der nu kan se til frem til 3 år hos Sunderland – hvis kontrakten overholdes, vel at mærke.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (25/1) SAFC/Les Éléphants
« Svar #130: 07 Aug 2009, 22:25 »

Super fed blog FC Barcelona! Smiley
Fed grafik, du skriver godt og rigtig godt indkøb af Matias Fernandez Wink
KIU
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (26/1) SAFC/Les Éléphants
« Svar #131: 07 Aug 2009, 22:27 »

Også et godt køb af Simon Kjær Smiley
Men kan jeg få lokket dig til at give et screenshot af Fernandez og Kjær? Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (26/1) SAFC/Les Éléphants
« Svar #132: 07 Aug 2009, 22:46 »

Mange tak for al rosen! Smiley
Ballian: Det kan du tro, men det bliver først lige i morgen. Er træt og vil sove lige nu! Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(27) SAFC
« Svar #133: 08 Aug 2009, 12:00 »


COLLISON VÆK: QUINN SKUFFER BALL


Sunderland's bestyrelsesformand Niall Quinn har allerede én gang i dette transfervindue skuffet manager Kevin Ball ved at acceptere et bud på en vigtig spiller uden at spørge Ball til råds. Nu har han tilsyneladende gjort det igen. Jack Collison har haft to – og en halv – rigtig gode sæsoner hos Sunderland, og havde derfor vakt interesse hos mange af de største europæiske klubber, United, Madrid, Barcelona og Inter kan nævnes i flæng, og Inter så derfor sit snit til at forsøge at hente Collison. Derfor blev Sunderland og Jack Collison's agent kontaktet af Inter, med en forespørgsel om en mulig forhandling. Niall Quinn valgte altså, igen, at gå uden om Kevin Ball, og selv skride til handling ved at acceptere buddet der lød på 135 millioner kroner. Ball blev efter sigende rasende og kontaktede Collison og stærkt opfordrede denne til at blive i Nordengland. Collison har altid været glad for Keivn Ball, men udsigten om at prøve en ny liga, var åbenbart for god til at afslå, og Collison skifter derfor til italianske Internazionale på en 4-årig kontrakt.
”Jeg må indrømme at jeg ved Alex's tilfælde blev noget skuffet da jeg hørte at Niall havde accepteret et tilbud, men i Jack's tilfælde blev jeg ikke skuffet. Jeg blev direkte rasende – det skal jeg være den første til at indrømme. Nu må vi tage den herfra, og jeg har allerede snakket med Quinn om sagen. Vi er ikke i totterne på hinanden, overhovedet. Der er blot tale om lidt uenighed med hensyn til politikken, men vi finder naturligvis ud af det sammen – vi har trods alt kendt hinanden et godt stykke tid”, fortæller Kevin Ball. beroligende og smilende. På trods af de beroligende ord, kan man ikke lade være med at spekulere i, hvorvidt Ball kunne være tilbøjelig til at forlade Sunderland til sommer, efter den seneste tid's uoverensstemmelser med Niall Quinn. Salget af Jack Collison er dog en realitet, og derfor må man forvente at Sunderland skal på markedet for at hente sig en ny midtbane.
« Seneste Redigering: 08 Aug 2009, 12:03 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(28) SAFC
« Svar #134: 08 Aug 2009, 12:09 »


PORTUGISER ERSTATTER COLLISON


Jack Collison blev for nyligt solgt til de italienske mesterskabsbejlere Inter, og derfor har Kevin Ball været på udkig efter en erstatning for den unge waliser. Nu har den nordengelske nyslåede storklub, fundet sin nye midtbanegeneral, som bliver af lidt mere eksotisk karakter end sin forganger. Håret er oftest langt, nogle gang er han med skæg, og han måler 3 centimeter mindre end Jack Collison. Han er fundet i den portugisiske mesterskabsklub, Sporting, og den nordengelske klub har måttet betale intet mindre end 80 millioner kroner for ham. Navnet er Miguel Veloso, der har tilbragt størstedelen af sit liv på at spille fodbold i Sportin Clube de Portugal, kun afbrudt af et enkelt års udlån til den portugisiske klub O. Moscavide. Kevin Ball har dermed brudt en af de forholdsregler han i sin tid satte allerhøjest, da han blev ansat som manager i Sunderland; brug ikke mere end 70 millioner kroner på en enkelt spiller. Ball begrunder bruddet: ”Der er sket store udviklinger siden da, og jeg føler at klubben har flyttet sig meget, både økonomisk og sportsligt siden jeg blev ansat her. Derfor følte jeg at det var acceptabelt at bryde den prisbarriere jeg i sin tid satte”. Begrundelsen er mere end fornuftigt, og det bliver i sandhed spændende at se, hvad den portugisiske landsholdsspiller har at byde på.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010