JosepGuardiolas oddsblog! nok engang..Goddag.
Jeg åbner hermed for endnu en af mine oddsblogge, og denne gang skal det gå lidt bedre end normalt. Jeg får åbenbart en del præstationsangst, når jeg skal fremlægge mine odds for jer, for det plejer at gå galt netop her. Men nu prøver jeg igen.
Min bookmaker hedder denne gang
bwin.com, og det herfra alle mine odds vil komme.
Den økonomiske situation kan findes i første indlæg i denne tråd.
Jeg vil holde mig til sportsgrene jeg kender noget til; fodbold, cykling, håndbold og tennis, mens jeg lytter med hos de forskellige ekspert-sider i andre sportsgrene, såsom badminton, NFL, NBA, NHL osv. - det bliver altså en masse spil udfra egne erfaringer, men også andres erfaringer. Derfor: har du et velargumenteret spil, så skriv endelig løs - jeg lytter gerne, hvis argumenterne synes at være i orden.
Normalt plejer jeg at smide mellem 200-1000 pr. bet, men da denne blog gerne skulle holde længe (og jeg ikke har mange penge at lege med) bliver indskud formentligt kun mellem 10-200 kroner.
Det skulle gerne sikre, at vi får en langtidsholdbar blog
ProjektJeg startede med at smide 300 kroner ind, og dernæst fik jeg en bonus på 600 kroner. Jeg har nu spillet bonussen igennem, således at jeg kan hæve
100% af mit beløb. Målet er at sikre mig en god sommerferie, da jeg har et sæsonbaseret job, der betyder, at der er sommerferielukket. Målet er at forvandle den nuværende status til et beløb over
2000,- - hver eneste gang jeg kan, vil jeg hæve 500, MEN der skal altid stå mindst 300 på min konto.
Nå, men her i tråden vil jeg altså poste mine spil, holde regnskab og bare hygge mig!