home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Managerfeber Sunny 2009 (Data-opdatering!)
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Managerfeber Sunny 2009 (Data-opdatering!)  (Læst 111058 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Managerfeber Sunny 2009 (Data-opdatering!)
« Svar #435: 15 Jul 2009, 11:15 »

beklager, men har ikke lige fulgt samtalen.

hvornår regner du med, at dit endelige update er udført?

Torsdag.

Vi skal alle være her.

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #436: 15 Jul 2009, 12:14 »

Torsdag.

nej på torsdag kommer betaen, den endelige kommer først i starten af september..

Martin Albrechsen fra Derby er blevet fritstillet

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #437: 15 Jul 2009, 15:15 »

Altså imorgen?

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #438: 15 Jul 2009, 15:49 »

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #439: 15 Jul 2009, 16:16 »

Lidt nedern at den kommer imorgen, hvis man som mig tager på ferie i aften og har tænkt sig at spille FM hele vejen til Italien. Men det er jo nok bare mig der har det problem  Rullende Øjne Tunge

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #440: 15 Jul 2009, 16:21 »

Lidt nedern at den kommer imorgen, hvis man som mig tager på ferie i aften og har tænkt sig at spille FM hele vejen til Italien. Men det er jo nok bare mig der har det problem  Rullende Øjne Tunge

Der er jo andre updates som er ude? Fx 2 her på denne side..

DavidMadsen
Manager

« Svar #441: 15 Jul 2009, 17:05 »

sad lige og søgte lidt rundt på nettet og faldt over en artikel med teenage sensationen federico macheda som der står i den. hans PA skal vel noget op,da han har fået to succesfulde debuter for man utd. desuden bliver han spændende at følge i år for hvis owen, berbatov eller rooney bliver skadet i længere tid vil han jo komme op og blive et 3. valg til angrebet ligesom i år.
men kort syntes jeg egentlig bare hans pa skal en smule opad Smiley
Han bliver under ingen omstændigheder 3. valg.
Hierakiet må være Rooney, Berbatov, Owen, Danny Welbeck - og så Macheda. Ferguson tror stærkt på Welbeck. Jeg mener istedet at Danny Welbecks afslutninger, PA og CA skal op. F.eks. med hans fremragende mål mod Stoke, og han har spillet nogle flotte kampe allerede! Ferguson plejer også at kende talent når han ser det, og han har udtalt at Danny Welbeck har potentialet til at komme med til VM 2010, hvis alt flasker sig.

rasmussidelmann
Gæst

« Svar #442: 16 Jul 2009, 00:31 »

Han bliver under ingen omstændigheder 3. valg.
Hierakiet må være Rooney, Berbatov, Owen, Danny Welbeck - og så Macheda. Ferguson tror stærkt på Welbeck. Jeg mener istedet at Danny Welbecks afslutninger, PA og CA skal op. F.eks. med hans fremragende mål mod Stoke, og han har spillet nogle flotte kampe allerede! Ferguson plejer også at kende talent når han ser det, og han har udtalt at Danny Welbeck har potentialet til at komme med til VM 2010, hvis alt flasker sig.

nu må jeg indrømme at jeg havde glemt welbeck, men jeg tror ikke du skal regen med at han automatisk står forna macheda. welbeck har kun fået en eller to optrædener på man uniteds førstehold hvis jeg husker rigtigt. sammenlignet med macheda har han fået 4 kampe med 2 mål til følge. et af dem var godt nok heldigt sat ind, men han blev stadigvæk matchvinder mod henholdsvis sunderland og aston villa. desuden er det ikke sikkert at fergie vil bruge welbeck på toppen. han kan også ligge ude på fløjen og når jeg ser ham tænker jeg en sjov krydsning af adebayor og walcott.

men alt i alt vil jeg ikke starte en større diskusion om hvem der e rbedst, da ingen af dem rigtigt har bevist nået endnu. de kan begge nå at floppe endnu, men håber de bliver rigtig rigtig gode. forhåbentlig for de begge meget spilletid i den kommende sæson, med salget af ronaldo, owens mange skader og berbatovs elendige indhop.

CRonaldo7
Ynglingespiller

« Svar #443: 16 Jul 2009, 01:07 »

« Seneste Redigering: 16 Jul 2009, 01:09 af CRonaldo7 » Logged

AntiMadridista..... Més que un club...

The Treble... 2008/2009

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #444: 16 Jul 2009, 01:15 »

Vi skal alle være her.

DavidMadsen
Manager

« Svar #445: 16 Jul 2009, 01:45 »

CRonaldo - Igen skriver du en handel, hvor der står i artikler fra bold du linker til, at den ikke er bekræftet endnu. Hvad nu hvis han afslår kontrakten? Det er 2. gang, at du linker til bold, hvor der står i linket at den ikke er bekræftet.

CRonaldo7
Ynglingespiller

« Svar #446: 16 Jul 2009, 10:04 »

CRonaldo - Igen skriver du en handel, hvor der står i artikler fra bold du linker til, at den ikke er bekræftet endnu. Hvad nu hvis han afslår kontrakten? Det er 2. gang, at du linker til bold, hvor der står i linket at den ikke er bekræftet.

Det er vel lidt ligesom Tevez der skiftede her forleden. Jeg ville tro at fcbarcelona.dk har lidt mere insiderviden end dig omkring denne transfer da de åbenbart både kan oplyse honoraret og kontraktlængden. Men det er rigtigt nok, han mangler lægetjekket og præsentationen, og noget skal gå galt hvis det ikke sker.

AntiMadridista..... Més que un club...

The Treble... 2008/2009

Caspper
Manager

« Svar #447: 16 Jul 2009, 11:15 »

nu må jeg indrømme at jeg havde glemt welbeck, men jeg tror ikke du skal regen med at han automatisk står forna macheda. welbeck har kun fået en eller to optrædener på man uniteds førstehold hvis jeg husker rigtigt. sammenlignet med macheda har han fået 4 kampe med 2 mål til følge. et af dem var godt nok heldigt sat ind, men han blev stadigvæk matchvinder mod henholdsvis sunderland og aston villa. desuden er det ikke sikkert at fergie vil bruge welbeck på toppen. han kan også ligge ude på fløjen og når jeg ser ham tænker jeg en sjov krydsning af adebayor og walcott.

men alt i alt vil jeg ikke starte en større diskusion om hvem der e rbedst, da ingen af dem rigtigt har bevist nået endnu. de kan begge nå at floppe endnu, men håber de bliver rigtig rigtig gode. forhåbentlig for de begge meget spilletid i den kommende sæson, med salget af ronaldo, owens mange skader og berbatovs elendige indhop.

Jeg kan fortælle dig at Welbeck har fået 13 førsteholds optrædener og 3 mål.
Og Federico Macheda har 5 kampe med 2 mål.

Og generelt så beviser 17-18 årige ikke at de kan noget, de viser bare at de udvikler sig, og det er de glimrende eksempler på.

Mens du er en spåkone om owens skader og berbatovs "elendige indhop" - kan du så ikke fortælle mig om jeg vinder lotto gevinsten i uge 48?

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #448: 16 Jul 2009, 12:16 »

JEG KAN IKKE VENTE! Opstemt

//Lindskov6ooo

SebastianLyngsøe
Gæst

« Svar #449: 16 Jul 2009, 13:02 »

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010