|
Slikkel
|
|
ja de kunne også være et bud! (:, haha. man skal nok også have 2 hurtige kanter! øhh, som backs i Real, ville jeg nok bruge Marcelo og Ramos! backsne går nemlig meget med frem! så 2 hurtige Backs ville nok være bedst!
ja dem har jeg jo også på mit hold BTW kommer du ikke lige på msn ?
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Ja eller Aguero ? måske Benzema  Aguero har scoret 16 mål i 11 kampe eller lignende for mig i mit Barca-save, så ham ville jeg bruge.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
mrKilpinen
Gæst
|
|
Ptrn tror du det ville gå godt med disse spillere Given(GK) Richards(HB) Dunne(CF) Kompany/Jagielka(CF) Brigde(VB) Joa Moutinho(CM) Veloso (CM) Srna(OMH) Matias Fernandez(OMC) Robinho(OMV) Cardozo/Balotelli(BO)
der hvor der står skråstreg er fordi jeg ikke ved hvem af dem jeg skal bruge..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mrKilpinen
Gæst
|
|
virker som en meget god taktik, men duede detsværre ikke for mit hold tabte 4-0 til Newcastle:( men kan være mine spillere lige skal lære den nye taktik før den virker, for den ser meget god ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
virker som en meget god taktik, men duede detsværre ikke for mit hold tabte 4-0 til Newcastle:( men kan være mine spillere lige skal lære den nye taktik før den virker, for den ser meget god ud.
Altså umiddelbart ser det okay ud. Har dog aldrig haft det store held med Fernandez, men derfor kan han jo godt spille godt for dig. Prøv og lad holdet spille et par kampe med taktikken, og skriv så tilbage hertil 
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
MarcA
|
|
Fin Taktik  .
|
|
|
|
|
|
MINE STRIBER ER RØDE OG HVIDE !
|
|
|
|
|
MarcA
|
|
4-2-2-2 med VCF! (Crazy Taktik) Vi boller dem! 
|
|
|
|
|
|
MINE STRIBER ER RØDE OG HVIDE !
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Aguero har scoret 16 mål i 11 kampe eller lignende for mig i mit Barca-save, så ham ville jeg bruge.
tror du jeg kan sætte palocshi derop eller Higuain ?
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
tror du jeg kan sætte palocshi derop eller Higuain ?
Paloschi gjorde det kanont for mig i mit CSKA-save, Higuain kunne også være et bud ja.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
mrKilpinen
Gæst
|
|
måske Robinho i stedet for Fernandez?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mrKilpinen
Gæst
|
|
tabte en til kamp, men det var godt nok mod Liverpool 2-1 men taktikken fungerede faktisk ret godt kunne bare ikke score. Har lige spillet mod Fulham og vandt 3-2 en kamp hvor jeg godt vil vove at sige jeg skulle have vundet større, i forhold til hvor godt mit hold spillede havde dog bare igen problemer med at få den i kassen, men spillede glimrende..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Godt at høre 
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Synes faktisk den fungere ganske godt. Har hvert fald brugt den til at bringe Wolves tilbage i PL som 1 i CC!!
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
mrKilpinen
Gæst
|
|
7-1 over Dortmund genial kamp! 1-1 mod Middelsbrogh skulle have vundet men de scorede i overtiden 1-1 mod West Ham ikke så godt men som mod Middelsbrogh scorede de til sidst 0-3 spillede utroligt skuffende
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|