home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  PTRN'S 4-2-3-1
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: PTRN'S 4-2-3-1  (Læst 48049 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #15: 13 Jun 2009, 13:32 »

Overvejer, at bruge den på mit tottenham save, da jeg kan se at du har haft succes med den. Skal siges at min offensiv består af: Modric, silva, marquinho(s), Bentley, moutinho(?), Ignacio camacho og Bojan..(De spiller selvfølgelig ikke alle på engang, da jeg mener det er for mange offensive spillere).
Men kan se du har mange spillere indstillet på fri rolle/meget kreativitet og langskud.
Spilder man ikke mange chancer for at gennemspille modstandernes forsvar, ved at benytte så mange langskud?
Når så mange spiller har så meget kreativ frihed eller har fri rolle, gør det så ikke den samlede virkning dårligere?

På forhånd tak Smiley
Ikke efter min erfaring. Jeg har altid spillet med en kreativ offensiv, da dette giver noget spændende fodbold, og er en udfordring for de andre hold. Du kan evt fjerne den frie rolle fra din "defensive midt", altså bindeleddet som beskrevet.

Men det er en dejlig stærk offensive den der, tror den passer perfekt til min taktik Smiley

Langskud er jo en indstilling der skal indstilles efter de specifikke hold. Hvis du ikke har nogen der er gode til langskud, så sæt den på blandet eller sjældent. Har dog aldrig haft særlig god erfaring med en angriber der prøver mange skud ude fra, det forstyrrer nærmest opspillet til ham.

Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #16: 13 Jun 2009, 13:34 »

Kan du ikke smide et SS ind af hvordan du har sat de forskellige ting taktisk?
Hent taktikken, og smid den ind i FM, det er lettere for alle parter Smiley

Jeg prøvede den lige med milan og det ser rigtigt fornuftigt ud, man må bare give Udinese at de var skarpe, og formåede at score på de få chancer de havde, og så havde mine spillere nogle store fejl engang imellem, men statestikke kan der ikke pilles ved. Bestemt lovende  Thumbs Up

Det ser rigtigt godt ud, taget i betragtning af at spillerne jo skal vende sig til en taktik når den er ny Smiley At Udinese scorer på de chancer de har, er jo bare uheldigt. Hvis du fortsætter med den, må du meget gerne kommer med feedback Smiley
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #17: 13 Jun 2009, 13:39 »

Problemet er bare at jeg ikke er sikker på om jeg kan holde på Xabi Prieto hele sommeren over da mange har vist stor interesse for ham (Edit: Prieto har sagt til medierne at han nu alligevel ikke ønsker at skifte til en større klub så jeg tror alligevel der er gode chancer for at beholde ham Grin)Skuffet Marcos er jo kun lånt til Real Sociedad så han vender nok snuden hjemad her engang i sommerferien og vil dog ikk brug 17.000.000 på ham som han er sat til Wink
Dog vil jeg ikke have noget problem ved at slippe for Abreu hvis der kommer et godt tilbud, for jeg kan virkelig ikk lide ham :b Han har det med at blive for selvglad efter han har spillet et på kampe Wink
Tror du at en person som Diaz de Cerio kunne tage over for ham eller vil jeg blive nødsaget til at købe en ny angriber der? Smiley

Anyways hvis de bliver solgt sidder jeg self med en god pose penge til at købe nogle gode nye offensive spillere Wink

Btw:
Dog er Marcos som nu sidder på bænken inde normalt Wink Samme gælder for Bravo Smiley
Diaz de Cerio ser rigtig fornuftig ud. Men hvis der ikke er længe til du er færdig med sæsonen, vil jeg nok anbefale at prøve min taktik i den nye sæson, da spillerne sakl bruge lidt tid til at tilvende sig en ny taktik Smiley
Logged

welbz is dat guy

D4nskeren
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #18: 13 Jun 2009, 14:19 »

Det er skam også det jeg gør Wink Er lige blevet færdig med sæsonen og jeg er på vej ud og lede efter en god offensiv midt Smiley 
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #19: 13 Jun 2009, 14:23 »

Det er skam også det jeg gør Wink Er lige blevet færdig med sæsonen og jeg er på vej ud og lede efter en god offensiv midt Smiley 
Okay, hvis du bruger taktikken fra næste sæson, må du meget gerne skrive hvordan det går Smiley
Logged

welbz is dat guy

D4nskeren
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #20: 13 Jun 2009, 14:36 »

Skal jeg nok, men har eksamen lige her for tiden så der bliver ikke spillet alt for meget Wink
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #21: 13 Jun 2009, 15:06 »

Skal jeg nok, men har eksamen lige her for tiden så der bliver ikke spillet alt for meget Wink
Samme her Opstemt
Logged

welbz is dat guy

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #22: 13 Jun 2009, 16:47 »

Kan jeg ikke få et SS af Angriberens spillerinstrukser fra din taktik ptrN?
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #23: 13 Jun 2009, 16:56 »

Kan jeg ikke få et SS af Angriberens spillerinstrukser fra din taktik ptrN?
Jo da Smiley

Her
Logged

welbz is dat guy

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #24: 13 Jun 2009, 16:59 »

Tak skal du ha' Thumbs Up
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #25: 13 Jun 2009, 17:12 »

Logged

welbz is dat guy

nikolajl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #26: 13 Jun 2009, 17:19 »

Ved du om den også virker godt hos Brøndby IF?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #27: 13 Jun 2009, 17:30 »

Ved du om den også virker godt hos Brøndby IF?
Med Jan Kristiansen og Krohn Dehli på hver sin kant, Farnerud på offensiven, Jallow på toppen, og Holmen og Gislason på centralen, tror jeg helt sikkert du kan lave nogle gode resultater Smiley
Logged

welbz is dat guy

nikolajl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #28: 13 Jun 2009, 17:46 »

Med Jan Kristiansen og Krohn Dehli på hver sin kant, Farnerud på offensiven, Jallow på toppen, og Holmen og Gislason på centralen, tror jeg helt sikkert du kan lave nogle gode resultater Smiley

Jeg har virkelige mange spørgsmål fordi jeg er "nybegynder", jeg kan se du har fuldstædig styr på spillet.
Kan vi snakke over msn? Lassen-@live.com
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PTRN'S 4-2-3-1
« Svar #29: 13 Jun 2009, 17:56 »

Jeg har virkelige mange spørgsmål fordi jeg er "nybegynder", jeg kan se du har fuldstædig styr på spillet.
Kan vi snakke over msn? Lassen-@live.com
Du kan spørge om en masse spørgsmål her inde til alle fmfreaks bruger?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010