Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
30 Okt 2024, 07:58
Kenitho
Challenges
The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
Antal Registrerede Brugere:
23444
0 Brugere, 615 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
keiraupton91
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: Træningsbanen FM2009
Problem Med Egne Taktikker
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
Forfatter
Emne: Problem Med Egne Taktikker (Læst 2931 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
Problem Med Egne Taktikker
«
:
08 Jun 2009, 18:24 »
I må meget undskylde hvis der allerede er oprettet en tråd om dette, men kunne ikke lige finde en tilsvarende så starter en er. Hvis andre har samme problemmer er i selvfølgelig velkomne til også at bruge denne tråd.
Men sagen er den at jeg er ved at blive godt og grundtigt fustreret over denne udgave af FM.
Da jeg startede med at spille FM plejede jeg bare at hente taktikker andre havde lavet og haft succes med da jeg ikke havde forstand eller gad og bruge tid på at lave mine egne.
I FM 08 begyndte jeg så at sætte mig ind i det og fik da også lavet nogle ganske glimrende. Men nu hedder spillet 09 og det er her problemet ligger. Jeg kan simpelthen lige meget hvad ikke få mine taktikker til at virke!
Jeg har læst omkring 27 forskellige guides om hvordan man skal opbygge sin egen taktik, og selvom andre brugere har stor succes med dem virker det ikke for mig. Selv TT&F som virkelig er en god guide der plejer at virke, fungere ikke for mig. Jeg ved godt at man ikke skal følge TT&F 100% men selv lave de små ændringer da TT&F jo bare er et slags 'skelet' man kan bygge videre på.
TT&F virkede ikke, diverse guides her på FMF virkede ikke. Hverken de guides jeg har læst på FMD, FMGlive og tilmed Sigames eget FM forum virker for mig. Jeg er ved at blive godt og grundigt fustreret over dette, og det ødelægger virkelig min lyst til at spille FM 09 hvilket er ærgeligt da det jo er et fantastisk spil.
Så hvis der er nogle af jer brugere derude som har nogle god tips og tricks, eller kender et par gode guides så sig endelig til, for jeg er virkelig ved at være sur på dette spil! og jeg giver gerne alt et par forsøg.
Jeg gider normalt ikke downloade taktikker da det sjove i mine øjne ligger i at lave sit eget, men jeg føler mig snart nødsaget til at begynde på det hvis jeg ikke snart finder ud af hvordan man bygger en succesfuld taktik..
Håber virkelig i kan hjælpe mig!
D4nskeren
Ynglingespiller
Sv: Problem Med Egne Taktikker
«
Svar #1:
08 Jun 2009, 18:30 »
Kan ikke sige andet end jeg er enig
Har også haft store problemer med egne og jeg havde os lavet dem lidt efter TT&F. Jeg er så bare begyndt at downloade andres og så gennem tiden tweake dem mere og mere efter min smag så de efterhånden ligner noget nyt ...
Men ja 100% enig, det er i hvert fald virkelig svært (Med en nybegynders øjne, som mig) at starte på det her spil med egne taktikker
Det måtte godt sænke sværhedsgraden en smule hvis det stod til mig :b
Enevoldsen
Landsholdsspiller
«
Svar #2:
08 Jun 2009, 18:37 »
Måske har du konflikter i din taktik...
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #3:
08 Jun 2009, 21:47 »
Det er selvfølgelig en mulighed, men jeg synes efterhånden snart jeg har taget højde for alle de konflikter der er blevet forklaret her på forumment, samt de konlikter som jeg selv kan komme i tanke om. Så tror ikke det er det, men kan selvfølgelig godt være.
Har endnu engang givet mig i kast med en ny taktik, men er nu ikke voldsomt optimistisk..
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #4:
08 Jun 2009, 22:17 »
Pt. spiller jeg ikke lige med United, men har før prøvet bands of two igen uden succes.
Men har siddet og spillet lidt på nogle af mine spil, og bliver ved med at se det samme problem.
I mine venskabskampe er jeg selvfølgelig utrolig overlegen og spillet flyder utroligt godt. Så kommer jeg til ligaen, og spillet flyder også og jeg har stortset atlt boldbesiddelsen. Problemet er bare, at jeg kan kontrollere en kamp fuldstændig, men alligevel for modstanderne en chance eller to, og dem scorer de på hver gang!
Har massere af chancer, og scorer også en del mål men det irritere mig bare at modstanderne altid lige scorer et mere. Og det er selvom jeg dominerer fuldstændigt! Mine taktikker er flot fodbold og se på, men bare ikke særligt effektive.
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #5:
09 Jun 2009, 19:58 »
Som sagt er jeg meget i mod at 'hente' og bruge taktiske ideer som andre brugere har lagt op da jeg mener at udfordringen i manager er at finde ud af tingene selv, men som sagt har jeg haft så meget modgang i spillet at jeg også har prøvet, diverse taktiske ideer og der i blandt Cesc's igen uden succes.
Ja tildels kigger jeg efter modstandernes angribere. Med tildels mener jeg at jeg her på det sidste er blevet så fustreret at jeg glemmer en masse vigtige ting, og det hjælper selvfølgelig heller ikke. Men når jeg husker det så plejer jeg at når modstanderne spiller med hurtige angribere og/eller med kontra angreb så spiller jeg med dyb linje.
Som regel plejer jeg at kører med en høj d-linie, ofte på samme hak som min mentalitet da jeg er tilhænger af den form for fodbold med højt pres på modstanderne.
Hvilke slags mål er svært at sige.. De laver ofte en masse forskellige så som friløbere, langskud, og heldige mål ved evt. forsvars fejl. Men en ting de aldrig scorer på er hjørnesparkene. Det er en af de få ting jeg virkelig har styr på i dette manager spil.
Lige pt. har det været hold som Villarreal, Atletico Madrid, Wolfsburg, Manchester United jeg har prøvet med, og alle sammen med samme resultat.. ingen succes.
Lige pt. i dette spil kører jeg kun med en taktik, som jeg nu prøver at justere så godt jeg kan fra kamp til kamp. bruger en 4-2-3-1, med den offensive midtbane spiller som den frie rolle. Det har faktisk været det eneste lyspunkt, da han scorer stort set alle min mål.
I nogle spil har jeg både haft offensive som defensive taktikker, samt taktikker der passer til en varm kampdag og en regnfuld kampdag. Dvs. en taktik der er baseret på mere korte afleveringer og en med mere direkte aflevringer.
Pile er ikke noget jeg bruger. Kun mine midterforsvar har nogle pile tilbage, ellers er resten af holdet helt neutralt hvad angår pile. På den måde synes jeg at holdet er mere organiseret, arbejder som et hold og at der ikke render nogle spillere rundt på nogle unaturlige positioner og ligner nogen der ikke ved hvad de laver på banen.
At markere nøglespillere er faktisk en af de ting jeg ikke har gjort, og når jeg nu skriver dette kan jeg godt hører hvor dumt det egentlig er! men lige pt. spiller jeg med Zone forsvar hele tiden. Er der forskel på om man skal spille med zone eller tæt markering når det er mod hurtige eller langsome spillere? Det har jeg aldrig tænkt på.
Og det med modstander formationerne så er det et klart ja! uanset om de spiller en normal 4-4-2 eller det er en 4-2-3-1 eller 4-1-2-2-1 osv. så går det galt! ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, men mange tak fordi du giver der tid til at hjælpe!
kagemix
Ynglingespiller
«
Svar #6:
09 Jun 2009, 21:27 »
Citat af: -RVM- 09 Jun 2009, 19:58
Som sagt er jeg meget i mod at 'hente' og bruge taktiske ideer som andre brugere har lagt op da jeg mener at udfordringen i manager er at finde ud af tingene selv, men som sagt har jeg haft så meget modgang i spillet at jeg også har prøvet, diverse taktiske ideer og der i blandt Cesc's igen uden succes.
Ja tildels kigger jeg efter modstandernes angribere. Med tildels mener jeg at jeg her på det sidste er blevet så fustreret at jeg glemmer en masse vigtige ting, og det hjælper selvfølgelig heller ikke. Men når jeg husker det så plejer jeg at når modstanderne spiller med hurtige angribere og/eller med kontra angreb så spiller jeg med dyb linje.
Som regel plejer jeg at kører med en høj d-linie, ofte på samme hak som min mentalitet da jeg er tilhænger af den form for fodbold med højt pres på modstanderne.
Hvilke slags mål er svært at sige.. De laver ofte en masse forskellige så som friløbere, langskud, og heldige mål ved evt. forsvars fejl. Men en ting de aldrig scorer på er hjørnesparkene. Det er en af de få ting jeg virkelig har styr på i dette manager spil.
Lige pt. har det været hold som Villarreal, Atletico Madrid, Wolfsburg, Manchester United jeg har prøvet med, og alle sammen med samme resultat.. ingen succes.
Lige pt. i dette spil kører jeg kun med en taktik, som jeg nu prøver at justere så godt jeg kan fra kamp til kamp. bruger en 4-2-3-1, med den offensive midtbane spiller som den frie rolle. Det har faktisk været det eneste lyspunkt, da han scorer stort set alle min mål.
I nogle spil har jeg både haft offensive som defensive taktikker, samt taktikker der passer til en varm kampdag og en regnfuld kampdag. Dvs. en taktik der er baseret på mere korte afleveringer og en med mere direkte aflevringer.
Pile er ikke noget jeg bruger. Kun mine midterforsvar har nogle pile tilbage, ellers er resten af holdet helt neutralt hvad angår pile. På den måde synes jeg at holdet er mere organiseret, arbejder som et hold og at der ikke render nogle spillere rundt på nogle unaturlige positioner og ligner nogen der ikke ved hvad de laver på banen.
At markere nøglespillere er faktisk en af de ting jeg ikke har gjort, og når jeg nu skriver dette kan jeg godt hører hvor dumt det egentlig er! men lige pt. spiller jeg med Zone forsvar hele tiden. Er der forskel på om man skal spille med zone eller tæt markering når det er mod hurtige eller langsome spillere? Det har jeg aldrig tænkt på.
Og det med modstander formationerne så er det et klart ja! uanset om de spiller en normal 4-4-2 eller det er en 4-2-3-1 eller 4-1-2-2-1 osv. så går det galt! ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, men mange tak fordi du giver der tid til at hjælpe!
Jeg kan se dit problem,,,
Ang dine pile..,
Jeg har pile frem ad med mine backs..- wing har også pile frem, og midten har neutralt..,.
Du skal frem og score det første mål, og derefter køre defensivt.., eller det min holdning, og jeg har vundet rigtig mange trofæer osv med F.C Barcelona
Din holdinstruktioner..
Kør offensivt,
korte afleveringer
hurtigt omspil
normal bredte (Stavefejl mayb. dno)
ingen tidspild!
middel tackling
og højt pres!
Tæt markering, det gør at dine modstandere bliver hårdt presset, og måske laver nogle fejl som kan give dig "Kontra"
Mandsopdækning, det er en meget god ide hvis du har en forsvarsspiller som er stærk og sikker i sin sag, hvis du har unge talenter, må jeg nok sige han skal have zone dækning.., men kun min mening..
Jeg spiller med en 4-2-2, og så har jeg en af midtbanespillerne et tak op..
Målmand
Back Forsvar Forsvar Back
Wing Midt Wing
Att.Midt
Ang Ang
Backs - pil frem
forsvar - pil ned
Wings - Pil frem
midt - ingen pil
Att.midt - pil frem
Ved ikke om det jeg skriver her giver nogen mening for dig, om det har hjulpet, eller jeg bare er en spade der skriver noget du allerede vidste
, men anyway.. jeg håber det hjalp en lille smule..
hvis du gerne vil have ydeligere informationer eller nogle screenshots af min taktik/holdopstilling eller lign. så skriv da endelig
Mvh. Kasper
«
Seneste Redigering: 09 Jun 2009, 21:34 af kagemix
»
Gas, vand og varme
stiv pik og charme!
Erzael
Manager
«
Svar #7:
09 Jun 2009, 23:55 »
Citat af: Klods Hans 09 Jun 2009, 23:47
Hej igen.
Fortsætter du dit arbejde, så tror jeg på du blir bedre end de fleste. Du vil gerne sætte dig ind i tingene og ber ikke bare om en Screenshot ! Skide godt
Offentsivt : 2 pile tilbage på centerbacks 2 pile frem på fullbacks.
1 pil frem på mca
og fløjene samt omc.
Hvad er mca?
Milliardær - Blog
kagemix
Ynglingespiller
«
Svar #8:
10 Jun 2009, 15:10 »
Citat af: Klods Hans 10 Jun 2009, 14:39
Ups !
Den fik jeg ikke lige med. . MCa og MCd er begge central midtbane med hver deres rolle. En offensiv : mca, - og en defensiv : mcd.
Klodshans, det var godt forklaret, og jeg kan lide din måde.., jeg har
1.taktik (Boldbesiddelse)
2.taktik (OFFENSIVT - SCOR MÅL!)
3.taktik (Defensiiv - hvis du er presset eller føre med stort)
Jeg har valgt at lave min egen taktik(ker), pga. dem jeg hentede ikke virkede for mig..,:)
Hvilket hold er du Klodshans
?
og har du et ss af dit hold (:
Gas, vand og varme
stiv pik og charme!
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #9:
10 Jun 2009, 15:43 »
Igen mage tak for jeres hjælp! Hvilke dejligt at i gider og give jer tid til at hjælpe det er super fedt! Men min ide med at lave mine egne taktikker var at jeg gerne ville sætte mig ind i hvordan spillet fungerede i stedet for bare at kopiere hvad andre har lavet og haft succes med. På den måde bliver man jo ikke bedre selv. Ideen med tråden var også at jeg håbede på at folk som jer ville give jer tid til at forklare os nybegyndere med opbyggelse af taktik, hvordan det hele fungerer. Så andre der har problemer er også meget velkomne til at bruge den tråd!
Kigger da lige lidt på jeres teorier omkring pilene. Det lyder virkelig spændene og som noget der virkelig kan bruges! Ideen med tre taktikker vil jeg også helt klart undersøge nærmere. Teorien med den tætte markering lyder også spændene og jeg vil ligesom med det andet lig eprøve og finde ud af hvad der passer bedst til mine spillere.
Men Klods Hans jeg har lige et spørgsmål til dig. Så i din tråd Udførelse og Konflikt at du brugte et eksempel på en kamp mod Sporting CP og Veloso. Du skrev at du trak din midtbane længere tilbage på banen. Når du mener trækker den længere tilbage mener du så med mentaliten eller skærme af? Det blev jeg lige lidt i tvivl om da jeg læste det.
En sidste ting er at du i din tråd udførelse og konflikt skriver at det er en konflikt i taktikken at røre ved ryk frem intruktionen ved spillere på vitale postioner som OMC og DMC. Men du siger her at jeg skal give en pil frem på OMC. Det forstår jeg ikke helt. Er der forskel på det hvis man spiller med en 4-4-2 eller en 4-2-3-1? Blev lige lidt forvirert da jeg læste det.
En anden ting er. Med de 3 ekspempler på taktikker du lige har givet mig, skal holdinstillingerne så være det samme på alle 3 taktikker? For min logik ville sige at på den defensive taktik skulle jeg kører med defensiv mentalitet samt lav skærme af, den balancerede normal mentalitet og blandet skærme af og sidst den offensive med meget høj mentalitet og høj skærme af? Eller er det ikke sådan?
Spillede lige en kamp i Champions League hvor jeg lagde mærke til, specielt på målspark, at mine midtbane spillere stod utroligt langt væk fra modstanderne og lod dem tage dem ned og begynde at spille bolden rundt. En ting jeg prøvede at gøre var tilsidst at trække skærme af to hakker mere tilbage. Det resulterede i lidt mere boldbesiddelse men ikke meget, fik dog også et mål på hjørnespark men da jeg ofte scorer på hjørnespark er jeg meget i tvivl om det har noget med det at trække skærme af tilbage at gøre. Men hvad siger i? Er det noget i den stil jeg gjorde der vil hjælpe med at komme først på boldene?
«
Seneste Redigering: 10 Jun 2009, 16:51 af -RVM-
»
kagemix
Ynglingespiller
«
Svar #10:
10 Jun 2009, 17:04 »
Citat af: -RVM- 10 Jun 2009, 15:43
Igen mage tak for jeres hjælp! Hvilke dejligt at i gider og give jer tid til at hjælpe det er super fedt! Men min ide med at lave mine egne taktikker var at jeg gerne ville sætte mig ind i hvordan spillet fungerede i stedet for bare at kopiere hvad andre har lavet og haft succes med. På den måde bliver man jo ikke bedre selv. Ideen med tråden var også at jeg håbede på at folk som jer ville give jer tid til at forklare os nybegyndere med opbyggelse af taktik, hvordan det hele fungerer. Så andre der har problemer er også meget velkomne til at bruge den tråd!
Kigger da lige lidt på jeres teorier omkring pilene. Det lyder virkelig spændene og som noget der virkelig kan bruges! Ideen med tre taktikker vil jeg også helt klart undersøge nærmere. Teorien med den tætte markering lyder også spændene og jeg vil ligesom med det andet lig eprøve og finde ud af hvad der passer bedst til mine spillere.
Men Klods Hans jeg har lige et spørgsmål til dig. Så i din tråd Udførelse og Konflikt at du brugte et eksempel på en kamp mod Sporting CP og Veloso. Du skrev at du trak din midtbane længere tilbage på banen. Når du mener trækker den længere tilbage mener du så med mentaliten eller skærme af? Det blev jeg lige lidt i tvivl om da jeg læste det.
En sidste ting er at du i din tråd udførelse og konflikt skriver at det er en konflikt i taktikken at røre ved ryk frem intruktionen ved spillere på vitale postioner som OMC og DMC. Men du siger her at jeg skal give en pil frem på OMC. Det forstår jeg ikke helt. Er der forskel på det hvis man spiller med en 4-4-2 eller en 4-2-3-1? Blev lige lidt forvirert da jeg læste det.
En anden ting er. Med de 3 ekspempler på taktikker du lige har givet mig, skal holdinstillingerne så være det samme på alle 3 taktikker? For min logik ville sige at på den defensive taktik skulle jeg kører med defensiv mentalitet samt lav skærme af, den balancerede normal mentalitet og blandet skærme af og sidst den offensive med meget høj mentalitet og høj skærme af? Eller er det ikke sådan?
Spillede lige en kamp i Champions League hvor jeg lagde mærke til, specielt på målspark, at mine midtbane spillere stod utroligt langt væk fra modstanderne og lod dem tage dem ned og begynde at spille bolden rundt. En ting jeg prøvede at gøre var tilsidst at trække skærme af to hakker mere tilbage. Det resulterede i lidt mere boldbesiddelse men ikke meget, fik dog også et mål på hjørnespark men da jeg ofte scorer på hjørnespark er jeg meget i tvivl om det har noget med det at trække skærme af tilbage at gøre. Men hvad siger i? Er det noget i den stil jeg gjorde der vil hjælpe med at komme først på boldene?
Altså ved ikke om du kan bruge min mening til noget specielt men jeg mener
Offensiv taktik
Spil meget offensivt, du skal score flest mål, sørge for at dine fans bliver tilfredse.., du skal spille med meget frihed, så dine spillede står fri til at blive spillet.., du skal have højt pres, og tæt markering, så du virkelig presser dine modstandere på "hele banen".
Defensiv taktik
Spil defensivt, jeg bruger kun denne her taktik hvis jeg er rigtig presset!, og jeg ved at det ikke nytter at spille offensivt når de er fysisk og teknisk bedre..,
[/li][li]
Spil defensivt
[/li][li]
Lidt frihed
[/li][li]
Pres kun på egen banedel
[/li][li]
Tidsudtrækning ofte
[/li][li]
Spil på kontra
[/li][li]
Ryk lidt med dine pile, evt. dine wings og backs..
[/li][li]
pas på med ikke at blive FOR defensiv, du skal nok have en mandsopdækning og tackling hårdt, eller det har jeg ihvertfald hvis jeg er hårdt presset på egen banehalvdel..
Neutral(boldbesiddelse)
[/li][li]
Spil normal - gerne lidt offensivt
[/li][li]
Tempo - hurtigt
[/li][li]
Afleveringer - korte
[/li][li]
Højt pres
[/li][li]
Mandsopdækning
[/li][li]
Tidsudtrækning - SJÆLENT!
[/li][li]
Frihed - en smule mere end (normal)
Jeg er ikke helt sikker på det er 100% det samme som det jeg har.., jeg er ikke inde i spillet lige pt., så skriver bare hvad jeg ville gøre hvis jeg startede en karriere nu..
Jeg kan bedst lide at have boldbesiddelse, om jeg spiller defensivt eller offensivt, eller bare neutralt, det rager mig en pind..
Hvis du er hårdt presset skal du bare trække tiden ud.., og husk at kigge på din ass. managers feedback, måske har dine spillere for meget selvtillid, måske er der nogen som har svært ved at passe ind..,
Hvis du nu fører 2-1, og ikke vil smide sejren væk, så kig rigtig godt på dine spillere, hvor trætte er de?,
hvis en spiller er træt, er der store chancer for at dine modstandere udnytter muligheden og slår til
..,
«
Seneste Redigering: 10 Jun 2009, 17:25 af kagemix
»
Gas, vand og varme
stiv pik og charme!
kagemix
Ynglingespiller
«
Svar #11:
10 Jun 2009, 17:10 »
Jeg har altid en mand som forsøger at komme ind foran målmanden til hjørnespark..
og min forsvarsspiller (Ramon), 2017.. han har score 10 mål i 21 kampe..,
Skærme af?, jeg skærmer ikke af hele tiden...
Jeg vælger at gå ind i modstanderinstrukti
oner.. og give enkelte modstandere "Skærm af" på altid.., og det er tit deres hurtige wings eller angribere..,,
Giv en af dine talentspejdere opgaven at give dig nogle informationer om dine modstandere inden kamp.. så siger han altid hvilken formation, hvilke resultater de havde inden din kamp..., og hvordan deres spille stil er .., og så giver de også gerne en farlig spiller eller to..
«
Seneste Redigering: 10 Jun 2009, 17:12 af kagemix
»
Gas, vand og varme
stiv pik og charme!
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #12:
10 Jun 2009, 23:49 »
Det er helt sikkert noget jeg kan bruge til noget det der!
Overvejer stærkt at spille med min OMC med enten en fri rolle eller som spilfordeler. Hvad siger i til det? Ville det være en god ide for taktikken, eller ville det være en konflikt? Er meget i tvivl om jeg skal gøre det med det samme eller om det er bedre at vente med at tilføje det indtil truppen er blev spillet fuldstændig ind i min taktik.
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #13:
11 Jun 2009, 22:39 »
Så tror jeg endelig jeg har fundet noget der virker! Vinder en del kampe, dog er de fleste på hjemmebane. Har endnu ikke vundet på udebane og det er dumme point og sætte til! Har prøvet at spille med den defensive taktik, og de resulterede i et 1-1 resultat ude mod Real hvilket jo er rigtig godt men taber til markant dårlige modstandere. Markere også deres stjernespillere, spiller mere defensivt en hjemme, men det ser ikke lige ud til at virke. Nogle der har nogle forslag, for er helt blank på det.
kagemix
Ynglingespiller
«
Svar #14:
11 Jun 2009, 22:51 »
Citat af: -RVM- 11 Jun 2009, 22:39
Så tror jeg endelig jeg har fundet noget der virker! Vinder en del kampe, dog er de fleste på hjemmebane. Har endnu ikke vundet på udebane og det er dumme point og sætte til! Har prøvet at spille med den defensive taktik, og de resulterede i et 1-1 resultat ude mod Real hvilket jo er rigtig godt men taber til markant dårlige modstandere. Markere også deres stjernespillere, spiller mere defensivt en hjemme, men det ser ikke lige ud til at virke. Nogle der har nogle forslag, for er helt blank på det.
Jeg vil mene at du skal spille lige så offensivt som hjemme, faktisk mere offensivt..., når du så har scoret målet til 1-0, kan du gå defensivt.., medmindre du har alt spillet..
men altid tæt markering.., og så måske ikke så højt pres pga det er på udebane, an på hvordan dit hold er..
forresten? må jeg ikke se et SS af dit hold, så det lidt nemmere at hjælpe dig :')?
Gas, vand og varme
stiv pik og charme!
Sider:
[
1
]
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »