home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Wolfsburg - en satsning!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Wolfsburg - en satsning!  (Læst 9259 gange)
JeJa
Gæst
 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #30: 11 Jun 2009, 12:50 »

Hehe ok, tak Wink
Logged

JeJa
Gæst
 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #31: 11 Jun 2009, 22:31 »

Succes kommer med skuffelse


En fantastisk start på sæsonen, det var indret mindre! 10 point efter 4 kampe. Senest kamp: 2-0 over Dortmund! Endnu engang en god præstation af drengene! Brozek havde scoret i det 7. minut mens Misimovic øgede fem minutter inde i 2. halvleg. Brozek blev dog skadet i denne kamp, et stort tab.
Men selvom alt var fryd og gammen lige nu, så blev den næste kamp ikke just dét.
Vi tabte 2-0 hjemme til AEK i UEFA Cup'en på mål af Nathan Burns og Ismael Blanco i 2. halvleg. Det var ikke rigtig godt, da jeg havde ambitioner om gruppespil, da det giver gode penge til klubben.

Vi fik dog en lille oprejsning i næste kamp mod Karlsruhe, vi vandt 2-1, men var lige ved at lukke dem ind i kampen til sidst. Vi var foran 2-0 indtil det 81. minut, hvor Karlsruhes Sebastian Freis scorede til 2-1, som desuden har spillet godt indtii videre i denne sæson. Vi fik et tungt pres på os, men vi afværgede godt, hvilket hele holdet kan være stolte af.
Nedturen begyndte dog igen i næste kamp på udebane mod Dortmund i pokalturneringen. Vi havde haft et godt tag på Dortmund i vores to tidligere kampe mod dem, hvor vi havde vundet 1-0 i en træningskamp og 2-0 mod dem i ligaen. Måske var det det der gjorde det, spillerne var måske lidt for selvsikre.

Nedturen fortsatte i næste kamp i ligaen mod Hoffenheim. Jeg var på en overraskende 1. plads med Hoffenheim to point efter. Vi tabte 2-0 på mål Ibisevic og Giménez i 1. halvleg. Hoffenheim spillede godt og vi var ikke gode nok oppe foran, hvilket også  havde været problemet mod Dortmund. Vi havde manglet Brozek og han var ikke rigtig komme igang igen.

Vi tog til Athen for at spille returkampen mod AEK, og her var AEK igen mest på bolden, men vi var med. Og i det 55. minut scorede Brozek så til 1-0, men selvom vi prøvede at score til 2-0, fik vi ikke målet. Det betød intet gruppespil i denne sæson.

Vores næste kamp var hjemme mod Stuttgart som havde vundet de seneste tre kampe, men det blev noget af en fuser og den endte 0-0, et okay resultat selvom vi var på hjemmebane.
Så var der 14 dages landsholdspause. Vi ville fokusere på det positive, når spillerne ville komme hjem fra landsholdsopgaver; vi havde vundet 1-0 i Athen og spillet uafgjort mod et formstærkt Stuttgart. Og jeg tror det betalte sig.

Vores næste kamp var mod Werder Bremen. Det var en fuldstændig vanvittig kamp. Jeg havde prøvet forskellige opstillinger de seneste kamp og jeg rykkede også rundt i denne kamp, fordi Werder tog teten. Men vi kom foran både 1-0 og 2-0 på mål af Dzeko og Brozek i henholdsvis i det 24. og 29. minut! Fantastisk! Nu var den såkaldte eufori der igen, måske var vi på vej ind i en god stime! Men men, i det 45. minut scorede Daniel Jensen til 2-1, men det var vel også fair eftersom de havde ramt stolpen et par gange. Men vi holdte stand indtil det 83. minut, hvor Aaron Hunt fandt vej til netmaskerne, men igen var det nok fair efter at
Werder havde lagt et tungt pres. Jeg havde som sagt prøvet at skifte opstilling og spillemåde for at få overtaget. Jeg skiftede så opstilling til en 4-1-4-1 efter deres scoring, hvor de fire forreste på midtbanen blev skubbet frem og der skulle ikke gå mere en fire minutter før Skjelbred løb i dybden og fik en fremragende pasning fra Riether som jeg havde puttet på den defensive midtbane. Skjelbred løber mod mål, afdribler Wiese og scorer! 3-2! SÅÅÅÅDAN! Mig og Seppo hoppede og ned og krammede hinanden! Nu skulle der bare holdes stand og det gjorde vi! En vigtig og flot sejr. Var 4-1-4-1 den nye opstilling? Den skulle i hvert fald prøves.

Selvom jeg var imponeret af truppen, så var der en spiller, som jeg var blevet ganske begejstret for! Per Ciljan Skjelbred. Han var den som havde spillet bedst i truppen. Han havde vist vilje og gåpåmod og havde allerede slået igennem. Flot klaret af den unge knægt!     



Spillede kampe:
Hertha BSC Berlin 1-1 VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg 1-0 DSC Arminia Bielefeld
1. FC Köln 1-4 VfL Wolfsburg

VfL Wolfsburg 2-0 Borussia Dortmund
VfL Wolfsburg 0-2 AEK Athen - UEFA Cup
VfL Wolfsburg 2-1 Karlsruher
Borussia Dortmund 2-0 VfL Wolfsburg  - DFB Pokal
TSG 1899 Hoffenheim 2-0 VfL Wolfsburg
AEK Athen 0-1 VfL Wolfsburg - UEFA Cup
VfL Wolfsburg 0-0 VfB Stuttgart
Werder Bremen 2-3 VfL Wolfsburg

Næste kamp:
VfL Wolfsburg - FC Energie Cottbus


« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 22:54 af JeJa » Logged

JeJa
Gæst
 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #32: 12 Jun 2009, 20:38 »

Når pressen lyver


Jeg sad på kontoret. Jeg var rasende! Hvordan ku' de?! De havde absolut ingen indsigt i noget som helst! Der var ingen tvivl om, at Louise havde set det. Jeg var en død mand.
Jeg satte mig i bilen og kørte hjemad. Jeg burde sagsøge de svin! Men pengene var ikke til det. Jeg træder ind af døren, og det første jeg ser er Louise grædende og det næste en voldsom smerte i venstre kind, det var ikke berettiget, jeg havde ikke engang fået lov til at snakke, og så havde hun smækket mig en. Men jeg forstod hende godt, hvem tror ikke på sladderbladene? Men hun burde give mig en chance for at tale ud! Hun smider avisen i hovedet på mig, dagens udgave af Bild, den avis som jeg allerede havde set én gang i dag. Det stod i højre hjørne: "Wolfsburg-manager utro med sekretær?" Jeg bladrede om til sporten,
hvor det store billede var på forsiden, af Andrea og mig, Andrea Burkhardt, Jürgen Marbarchs sekretær. Jürgen Marbach er adm. direktør for marketing, organisation og stadion.
Andrea havde nogle papirer fra Jürgen som skulle underskrives dagen før og vi faldt i snak. Vi aftalte, at vi ville spise frokost sammen. Det gjorde vi så og da vi skulle sige farvel, krammede vi hinanden og så snap, snap, snap! Så havde Bild deres billeder til at kunne få træneren med den nuværende succes ned med nakken!
Louise vendte ryggen til mig og gik mod køkkenet.
Jeg råbte til hende, "Jeg har aldrig, ALDRIG kysset den kvinde!", "Det var en frokost, som venner!"
Hun råbte tilbage, mens jeg nærmede mig køkkenet, "Hvordan kan det så være, at Bild skriver du kyssede hende?!"
"Er der billeder af det, hva'? ER DER?! Jeg har aldrig kysset den kvinde, jeg har krammet hende én gang, og det var det de fik billeder af!"
Hun gik helt op til mig og spurgte, "Fortæller du sandheden? Jeg tog ikke til Tyskland for at blive holdt for nar! Er det sandheden du fortæller mig nu?!"
"Jeg sværger ved mit liv!"
Hun gik ind til mig og krammede mig, jeg var to hoveder højere end hende, hun græd. "Jeg elsker dig jo", hviskede jeg.
"Jeg elsker også dig", hviskede hun tilbage.

Dagen efter var der stopfyldt med journalister uden for træningsanlægget. Det første og eneste jeg sagde var: "Jeg har aldrig, og jeg mener aldrig kysset Andrea Burkhardt! Spørg hende selv. Og lige en ting til, jeg håber Bild skammer sig overdådigt meget! Nu vil jeg gerne fokusere på mit hold!"


« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 22:52 af JeJa » Logged

JeJa
Gæst
 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #33: 13 Jun 2009, 21:42 »

Hvornår sætter vi os igennem?


Skuffende kampe. Vi har ikke kunnet score, når vi skulle og det er ved at gå mig på. 0-0 hjemme mod Cottbus var ikke godt nok, og selvom vi vinder 2-0 ude over Bochum, så scorer Dzeko først det andet mål i det 91. minut, og det første kom i 77. Så spillede vi 1-1 hjemme mod Leverkusen, egentlig ikke supe fortjent, men vi kan ikke få momentum i kampen og det er præcis samme skete i kampen mod Schalke. Vi kommer foran 1-0 på et selvom efter ét minut, men det er stadig dem der har kampen, og selvom de får Bordon vist ud, så scorer de til 1-1 ved Løvenkrands i det 87. minut. Vi tager så imod HSV hjemme, jeg prøver noget helt nyt, men det bliver stadig en meget lige kamp, HSV får en spiller vist ud og vi vinder knebent 1-0 på mål af Grafite.
Så galdt det kampen mod ærkerivalerne fra Hannover, men det var præcis samme procedure. De vinder 1-0 på hovedstød af Mario Eggimann og den holder kampen igennem, selvom vi har chancerne til at udligne.
Selvom det ikke har været prangende ligger vi stadigvæk på en 3. plads, men hvis vi ikke snart får scoret nogle mål, så mister vi den.
Josué er også utilfreds med mig lige nu, fordi jeg ikke ville sælge ham, så måske var han ikke så interesseret i at få klubben til at blive en succes, som han selv sagde...

Desuden har jeg solgt Grafite for 47 mil. til Sampdoria, så nu skal der findes en rigtig angriber i sommerpausen.



Spillede kampe:
Hertha BSC Berlin 1-1 VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg 1-0 DSC Arminia Bielefeld
1. FC Köln 1-4 VfL Wolfsburg

VfL Wolfsburg 2-0 Borussia Dortmund
VfL Wolfsburg 0-2 AEK Athen - UEFA Cup
VfL Wolfsburg 2-1 Karlsruher
Borussia Dortmund 2-0 VfL Wolfsburg  - DFB Pokal
TSG 1899 Hoffenheim 2-0 VfL Wolfsburg
AEK Athen 0-1 VfL Wolfsburg - UEFA Cup
VfL Wolfsburg 0-0 VfB Stuttgart
Werder Bremen 2-3 VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg 0-0 FC Energie Cottbus
VfL Bochum 0-2 VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg 1-1 Bayer 04 Leverkusen
Schalke 04 1-1 VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg 1-0 HSV
Hannover 96 1-0 VfL Wolfsburg

Næste tre kampe:
VfL Wolfsburg - Eintracht Frankfurt
FC Bayern München - VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg - Borussia Mönchengladbach


« Seneste Redigering: 13 Jun 2009, 21:44 af JeJa » Logged

JeJa
Gæst
 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #34: 17 Jun 2009, 00:36 »

Indkøbstid!


Der var 4 kampe tilbage til vinterpausen. Jeg følte mere eller mindre, at de bare skulle overstås. De brådne kar skulle ud af klubben og der skulle hentes forstærkninger.
Vi vandt vores kamp hjemme mod Frankfurt 2-1. Vi kommer foran efter tre minutter på mål af Dzeko, super god start. Og det blev bedre; i det 15. minut fik Frankfurts Lyberopoulos rødt kort og det udnyttede vi til en 2-0-føring seks minutter senere ved Michael Schäfer. Det så længe ud til at blive kampens resultat, men i 5. minuts overtid reducerer Frankfurts Amanatidis til 2-1.
Næste kamp mod Bayern, var jeg sikker på, at vi kunne lave en overraskelse, men Bayern tog teten og kom allerede foran efter to minutter ved Podolski, men ellers holdte vi stand hele kampen igennem, indtil vi igen i overtiden lod en bold ende i netmaskerne. Denne gang var det Toni som var på færre. Det blev kampens resultat og der blev ikke ligefrem sjovere de sidste to kampe, hvor det blev til en hæsblæsende hjemmekamp mod Mönchengladbach, hvor kampen endte 3-3, efter vi havde været bagud en gang, foran en gang og bagud en gang til. Vi kunne ikke rigtig bruge resultatet til så meget. Og det samme galdte i næste kamp mod Hertha, hvor vi spillede 1-1. Vi kom endnu engang foran efter 34. minutter på et selvmål af Kaká, men i det 52. minut fik Josué sit andet gule kort og blev udvist, det udnyttede Hertha og udlignede syv minutter senere på mål af Chahed.
En halv sæson var nu gået, det var helt klart, at der var nogle ting der skulle laves om. Der skulle hentes en målsluger ind, og jeg havde allerede en i tankerne.



Spillede kampe:
Hertha BSC Berlin 1-1 VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg 1-0 DSC Arminia Bielefeld
1. FC Köln 1-4 VfL Wolfsburg

VfL Wolfsburg 2-0 Borussia Dortmund
VfL Wolfsburg 0-2 AEK Athen - UEFA Cup
VfL Wolfsburg 2-1 Karlsruher SC
Borussia Dortmund 2-0 VfL Wolfsburg  - DFB Pokal
TSG 1899 Hoffenheim 2-0 VfL Wolfsburg
AEK Athen 0-1 VfL Wolfsburg - UEFA Cup
VfL Wolfsburg 0-0 VfB Stuttgart
Werder Bremen 2-3 VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg 0-0 FC Energie Cottbus
VfL Bochum 0-2 VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg 1-1 Bayer 04 Leverkusen
Schalke 04 1-1 VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg 1-0 HSV
Hannover 96 1-0 VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg 2-1 Eintracht Frankfurt
FC Bayern München 2-0 VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg 3-3 Borussia Mönchengladbach
VfL Wolfsburg 1-1 Hertha BSC Berlin

Mig og Seppo havde flere spillere vi gerne ville have solgt, f.eks. Bernd Korzynietz, Marwin Hitz og Ales Bednar (som jeg havde hentet som backup til angrebet). Men det var ingen af dem som blev solgt, men Josué, Simunek, Costa, Santana og Dejagah. Josué blev solgt til Porto for 70 mil., efter at jeg havde sagt, at de skulle byde det i stedet for det bud de allerede havde forelagt os. Simunek blev solgt for 35 mil. til Sporting Lissabon. Han er et talent, men jeg brugte ham ikke, og derfor valgte Seppo og mig at sælge ham. Porto lagde et tilbud på Costa, som jeg ikke fandt godt nok, så Seppo og mig sagde, at de kunne give 48 mil, og så kunne de få lov at snakke med ham. Vi regnede ikke med, at de ville byde det, men det gjorde de, og så fik de selvfølgelig lov til at tale med Ricardo (Costa). Jonathan Santana blev solgt til Hoffenheim for 13 mil., hvilket var et fint salg, da han heller ikke indgik i mine førsteholdsplaner. Den sidste som blev solgt var Dejagah for 30 mil., som også tog til Hoffenheim, men jeg blev ikke involveret i salget, da Hans Dieter mente, at det var for godt et tilbud at afslå. Men vi fik kun 7,5 mil. nu og 22 mil. over 24 måneder, desuden får
vi 10 % af næste salg, men det var ikke noget jeg var helt tilfreds med, da Dejagah havde gjort det udemærket og jeg hellere ville have haft 30 mil. med det samme. Desuden er Lars Ebeling taget til TeBe Berlin og Nils-Frederik Müller er taget til Union Berlin, begge to på en fri transfer.
Ind i imellem salgene er nye også hentet til. Vores forhåbentlige nye målsluger bliver Francisco "Kikín" Fonseca, som vi hentede i Tigres (eller deres rigtige klubhavn: Club Universitario de Nuevo León). Vi har store forventninger til ham. Desuden har vi hentet en udviklingsspiller i 19-årige Jonathan Cristaldo for 8 mil.
Til midtbanen har vi hentet Leon Andreasen i Fulham for 55 mil. Han slog ikke til i Fulham, men forhåbentlig kan han det her.
Til forsvaret har jeg hentet 23-årige Marco Russ i Frankfurt, også for 55 mil.
Jeg har også hentet fire ungdomsspillere, som er nogle af de største talenter:
Bob de Vries, 17 år, hollænder, central midtbanespiller (7 mil., fra Excelsior) (regen)
Dolf Oosting, 17 år, hollænder, midterforsvarer (8,75 mil., fra AZ Alkmaar) (regen)
Sascha Baumann, 15 år, tysker, angriber (7 mil., fra Stuttgarter Kickers) (regen)
Pablo Meza, 16 år, argentiner, central midtbanespiller (8,25 mil., fra Quilmes, tiltræder først d. 20/7-2010) (regen) 

Jeg var inde på Hans Dieter Pötsch' kontor, vi snakkede venskabskampe. Jeg ville gerne arrangere en stor kamp, en opvisningskamp for publikummet i Wolfsburg. Det ville desuden også blive en stor oplevelse for spillerne. Vi snakkede frem og tilbage og blev til sidst enige om at prøve at invitere A.C. Milan til Wolfsburg. Vi regnede med at indbringe omkring 3 mil. og A.C. Milan ville få lidt under tredjedelen af indtægten. De accepterede og alle i Tyskland var begejstrede over, at vi kunne få så stort et hold til Wolfsburg. Det var god omtale.
Desuden er tre træningskampe også blevet arrangeret mod Litex Lovech, Levski Sofia og Wisla Krakow.

Vi vandt alle vores træningskampe. Selv mod A.C. Milan! En fulddstændig fantastisk kamp, som har været alle pengen værd for tilskuerne! I det 25. minut scorede vi på vores hjørnesparkskombina tion som normalt ikke virker. Det var Barzagli som var målscoreren. Ti minutter scorede vi til 2-0, igen på hjørnespark, men denne gang var det Costa som headede bolden ind. Fuldstændig fantastisk! To perfekte hjørnespark af Christian Gentner, han havde gjort det super godt i denne og sidste træningskamp, hvor han scorede et mål.
To minutter inde i 2. halvleg scorer Milan så ved Kaká. Men men, vi holder stand og i det 77. minut scorer Fonseca så til 3-1, super debut for mexicaneren! I det 83. minut reducerer Borriello dog til 3-2, men de udligner aldrig og vi vinder så kampen 3-2 hjemme over A.C. Milan! Det er helt surrealistisk! Selv om det er en træningskamp, så er det jo fuldstændig latterligt! Dog var der ikke helt udsolgt på stadion, hvilket må siges, at være skuffende. Kun 25457 var på plads på Volkswagen Arena, hvor der er plads til 30122.

Nu var det tid til en ny opstilling, nu hvor nye spillere havde fundet sin vej til klubben.
Den ser således ud:

Benaglio

Zebina - Barzagli - Russ - Schäfer

Andreasen

Gentner - Skjelbred - Krzynówek

Fonseca - Dzeko


Vores træningskampe endte således:
VfL Wolfsburg 3-0 Litex Lovech
VfL Wolfsburg 3-2 A.C. Milan
VfL Wolfsburg 2-1 Levski Sofia
VfL Wolfsburg 3-0 Wisla Krakow

Næste tre kampe:
DSC Arminia Bielefeld - VfL Wolfsburg
VfL Wolfsburg - 1. FC Köln
Borussia Dortmund - VfL Wolfsburg


« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 00:44 af JeJa » Logged

JBNJUNIOR
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #35: 17 Jun 2009, 11:28 »

Igen godt skrevet, man kunne godt bruge oftere updates:) men det er helt fint alligevel!
Logged

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #36: 17 Jun 2009, 13:47 »

Synes det er en fed grafik du har inde i spillet. Jeg har simpelthen prøvet alt, for at få logoer og facepacks ind i spillet. Men det virker ikke!. Så kunne godt tænke mig at vide hvor du har lagt det grafik ind. Jeg har fulgt diverse guider uden nogen virkning.
Mvh. Bif-boy99
Logged

marcusdyhr
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #37: 17 Jun 2009, 13:54 »

flot med 4. pladsen Smiley du kan sagtens nå en anden plads
Logged

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

JeJa
Gæst
 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #38: 17 Jun 2009, 21:51 »

Jeg har også kun fulgt guides.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #39: 17 Jun 2009, 22:15 »

Ikke for at være negativ (følgende er konstruktiv kritik), men dine updates er for lange, og det store billede med ligatabellen er for stort og grimt at se på. Lav istedet et link nederst, hvor det ser f.eks sådan her ud;
Google!
Bare et råd. Og hvis du (som førnævnt) skærer ned på længden, og kun tager det vigtige og spændende med, vil du nok få flere læsere, og du vil holde ud længere, mht. at blogge Smiley
Logged

klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #40: 19 Jun 2009, 11:40 »

God blog, og rigtig godt skrevet. Dog synes jeg du gav for meget får Leon Andreasen. Da han er aldrig er god hos mig.
Logged

Mr.Langlet
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg - en satsning!
« Svar #41: 19 Jun 2009, 16:27 »

God blog Wink
Fin tekst , nem at læse og gode billeder Smiley

Godt gået White Smiley
Logged


JeJa
Gæst
 
[Lukket] Wolfsburg - en satsning!
« Svar #42: 21 Jun 2009, 21:30 »

Pga. dårlig placering (nr. 8 efter rigtig dårligt forår) og intet nyt interessant job.
Kommer ny blog på et tidspunkt Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010