home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Tendens: Spillere til større klubber - kan det ændres?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tendens: Spillere til større klubber - kan det ændres?  (Læst 1926 gange)
pølleboben
Ynglingespiller

Tendens: Spillere til større klubber - kan det ændres?
« : 03 Jun 2009, 16:39 »

Nu er jeg godt nok ved at være træt af spillere der vil til større klubber. Jeg er i 6. sæson med FCK og ligger nummer 15 på europa ranglisten, men alligevel vil mine spillere til "større klubber" som er klubber der ligger 10-20 pladser under min rangering ! Er der slet ikke noget man kan gøre for at ændre denne tendens!?

Samtdig, hvor meget skal man læne sig op ad det med at bede assistent fjerne urealistiske handler?
Et lille surt opstød, men håber der kan komme noget brugbar feedback Smiley
Tak

DavidMadsen
Manager

Sv: Tendens: Spillere til større klubber - kan det ændres?
« Svar #1: 03 Jun 2009, 16:41 »

Det er fordi den danske liga ikke er så stor som f.eks. Premier League. Inde i editoren kan du sætte reputation for hver liga, og som man kan se derinde, er den SAS Ligaens rep. ret langt nede. Dog bør det at være ændret til FM '10, at ligaerne (og præmiepenge samt tv indtægter) ændres. For det er en smule åndssvagt.

pølleboben
Ynglingespiller

« Svar #2: 03 Jun 2009, 16:45 »

Det betyder jo at det er super svært at få en klub op, der kan blande sig helt i toppen. Et langsigtet spil er der vel så ikke så meget krudt i ? Skuffet

sindsygt
Gæst

« Svar #3: 03 Jun 2009, 16:47 »

Det er fordi Suppen har en lille reputation ift de store ligaer Smiley.

Så vidt jeg ved, er urealistiske handler at du ikke kan få Casilias til Vejle i første sæson Smiley. Sp tror ikke du skal lægge så meget i det Smiley.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #4: 03 Jun 2009, 16:59 »

Du kan give dem store kontrakter. Det er træls, men så holder du også på dem i lang tid. Prøv også at skabe et godt forhold til dine spillere, så er de mindre eventyrlystne

Andreas87
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 05 Jun 2009, 13:31 »

Mht. til hvilket ry ligaerne har, ændrer det sig ikke igennem spillet? for det er selvfølgelig klart at man som dansk midterhold i SAS-Ligaen ikke har samme ry som Man Utd, men hvis man nu er et par sæsoner inde, og man selv er med i kvartfinalerne i Champions League, og et eller to andre SAS-Liga hold er med langt henad vejen i UEFA-Cuppen, skifter ligaen så ikke ry, så 2. div England ikke er mere attraktivt at komme til end danske SAS-Liga?

og så lige for at sige noget mere, så oplever jeg det også vældig vanskeligt at holde på mine spillere i Brøndby, men som det er sagt før, kan man holde lidt på dem ved at forlænge kontrakter en gang om året. Problemet i BIF er, at de har spillets dårligste administration, der fortæller mig at jeg bare kan bruge løs af klubkassen, mens vi er 40 mil i underskud. Så bliver det sgu lidt svært at forlænge kontrakter hele tiden.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010