home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Genoa tråden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Genoa tråden.  (Læst 4093 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Genoa tråden.
« : 31 Maj 2009, 18:13 »

Jeg er nu ikke selv Genoa fan, jeg har bare fulgt dem i løbet af sæsonen, efter Milito skiftede til klubben.
Tråden bliver startet, da jeg vil se, om der overhovedet er nogle Genoa-fans, og at Genoa idag sikrede sig Champions League kvalifikation, efter en 4-1 sejr mod Lecce, og Milan vandt 2-0 over Fiorentina. Genoa sikrer sig dermed 4. pladsen på målscore.

Det negative for Genoa er jo så, at en sprudlende Milito, med 99% sandsynlighed, skifter til Inter i næste sæson, sammen med Thiago Motta. Dog får Genoa penge for de to, og Robert Acquafresca som del af en byttehandel. Nogle af de penge Genoa får, går til 50% af Quaresma, og udover det sikrer de sig nok Hernan Crespo gratis.

Jeg kan godt have misforstået noget, men indtil videre er det vidst kun 100% sikkert, at Quaresma bliver del-ejet af Genoa næste sæson, alt det andet er bare meget meget tæt på.

Her er alle nyhederne!
- Bare rul længere ned, så kommer de andre nyheder nedenunder den øverste.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2009, 18:15 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Genoa tråden.
« Svar #1: 31 Maj 2009, 18:27 »

Er der ingen der følger Genoa? Grin
- Surprise, surprise..
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa tråden.
« Svar #2: 31 Maj 2009, 18:30 »

Hmmm...

Er ikke Genoa-fan, men vil bare lige oplyse dig om, at det ikke er målscoren, der er afgørende i Italien. Det er indbyrdes opgør først. Genoa må derfor tage til takke med en 5. plads i år og en plads i Europa League..
Logged

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Genoa tråden.
« Svar #3: 31 Maj 2009, 18:32 »

Det er sandt, hvad Dowie siger. Genoa får Europa League, mens Fiorentina får CL. Jo, jeg følger med i Genoa/italiensk fodbold.
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Genoa tråden.
« Svar #4: 31 Maj 2009, 18:33 »

Fuck, det er da også rigtigt. Bold.dk vildledte mig lige, ved at skrive at de fik 4. pladsen, pga. målscoren. Og på deres tabel var Genoa nummer 4. Nu er overskriften på artiklen ændret, og artiklen er ændret en smule, og i tabellen ligger Genoa kun nummer 5..
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa tråden.
« Svar #5: 31 Maj 2009, 18:36 »

Ja, Bold.dk er lidt ude at skide, når det kommer til italiensk fodbold.. Har selv klaget over den selv samme artikel.

Mht. Genoa så tror jeg, de for svært ved at klare sig europæisk efter salget af Milito og Motta. De har været to vigtige profiler for dem i denne sæson.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Genoa tråden.
« Svar #6: 31 Maj 2009, 18:40 »

Jeg tror bare, at Quaresma, Robert Acquafresca & Hernan Crespo kan pille lidt ved det. Hvis de så anskaffer sig en god erstatning for Thiago Motta, er holdet vel blevet en del stærkere? Smiley
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa tråden.
« Svar #7: 31 Maj 2009, 18:44 »

Quaresme havde jeg store forventninger til for nogle år siden, men han har skuffet mig voldsomt. Dog kan det være, at Genoa er sådan en klub, hvor han kan bryde rigtigt igennem.

Crespo har ikke vist noget de senere år, jeg tvivler stærkt på ham, men hvem ved?!
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Genoa tråden.
« Svar #8: 31 Maj 2009, 18:51 »

Jeg tror på at det er nogle gode indkøb de har lavet. Crespo er der nogle der sætter spørgsmålstegn ved, men mener at han har rutinen, og er den klassiske 'bomber-type'. Smiley
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Genoa tråden.
« Svar #9: 31 Maj 2009, 18:53 »

Quaresme havde jeg store forventninger til for nogle år siden, men han har skuffet mig voldsomt. Dog kan det være, at Genoa er sådan en klub, hvor han kan bryde rigtigt igennem.
Crespo har ikke vist noget de senere år, jeg tvivler stærkt på ham, men hvem ved?!
Som MagnusC.. skriver, er Crespo måske den bomber type de mangler, og som kan spille godt sammen med Robert Acquafresca. Og Quaresma får måske den frihed og sådan, som han har brug for i Genoa Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010