home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  2. sæson kikser
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 2. sæson kikser  (Læst 1562 gange)
ArneBabz
Ynglingespiller

2. sæson kikser
« : 04 Jun 2006, 15:50 »

Hej eksperter Grin

Jeg er ret ærgelig lige nu, jeg har et spil kørende med Valencia som gik strygende i første sæson. Jeg har lavet min egen taktik som virkede som det skulle, men her i 2. sæson har jeg blivet nødt til at lave ændringer tit.

Har oplevet det uttalige gange før at mit hold fucker up i anden sæson, hvordan kan det være? Og hvad skal jeg gøre ?  Ubeslutsom

Manchester: En klub for folk der hader sig selv.

United-styrer
Gæst

Sv: 2. sæson kikser
« Svar #1: 04 Jun 2006, 15:58 »

Det sker tit, at de andre hold gennemskuer taktikken med tiden. Prøv evt. at ændre den til en anden i omkring ti kampe, hvorefter du går tilbage til supertaktikken igen.

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #2: 04 Jun 2006, 16:00 »

Okay, spændene.. Så hvis jeg spiller med en anden i 10 kampe glemmer computeren min gamle taktik? Super, det vil jeg da prøve, mange tak.

United-styrer
Gæst

« Svar #3: 04 Jun 2006, 16:02 »

Okay, spændene.. Så hvis jeg spiller med en anden i 10 kampe glemmer computeren min gamle taktik? Super, det vil jeg da prøve, mange tak.

Der er ingen garanti, men det er i hvert fald en mulighed, som har virket for mig før Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 04 Jun 2006, 16:03 »

Du behøver ikke at ændre din taktik helt, du skal bare justere den en smule fra kamp til kamp, alt efter modstanderne.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #5: 04 Jun 2006, 16:06 »

Okay ;s mit overall problem er at jeg ikke skaber nok. Jeg har en vildt ond truppe, og er igang med at investere i Robinho som kommer 1. januar. Det irriterer mig grænseløst jeg ikke kan komme op på det 15-20 skud på mål som jeg fik sidste sæson.

United-styrer
Gæst

« Svar #6: 04 Jun 2006, 16:08 »

Okay ;s mit overall problem er at jeg ikke skaber nok. Jeg har en vildt ond truppe, og er igang med at investere i Robinho som kommer 1. januar. Det irriterer mig grænseløst jeg ikke kan komme op på det 15-20 skud på mål som jeg fik sidste sæson.

Så skal du måske forøge bredden, tempoet og spille med korte afleveringer.

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #7: 04 Jun 2006, 16:11 »

Jeg har en rigtig bred trup, spiller med højt tempo og korte afleveringer i forevejen.. :S

Hehe..

United-styrer
Gæst

« Svar #8: 04 Jun 2006, 16:29 »

Jeg har en rigtig bred trup, spiller med højt tempo og korte afleveringer i forevejen.. :S

Hehe..

Med bredden mente jeg, at du skulle spille bredere (width/bredde under holdindstillinger), men ellers kan du evt. prøve at tweake det bare en lille smule, som Hawk1nZ foreslog.

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #9: 04 Jun 2006, 16:32 »

Jeg er gået tilbage til den gamle taktik, og har lige spillet en suveræn kamp mod Espanyol. Jeg giver den lige 5-10 kampe, og hvis ikke I hører fra mig, er det fordi det går mig godt Smiley

Tak for feedback.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 04 Jun 2006, 16:44 »

Hehe..

Ja men al det andet skal også passe ind. Det samme skal player instructions. Det hjælper jo ikke at du spiller med korte hurtige afleveringer, hvis du spiller defensivt, eller hvis dine spillere ikke presser op af banen og løber fremad? Hele taktiksystemet skal selvfølgelig hænge sammen for at være en success

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010