home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1241 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At rejse er at leve
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: At rejse er at leve  (Læst 6148 gange)
mvh6
Førsteholdsspiller

Sv: At rejse er at leve
« Svar #15: 31 Maj 2009, 02:42 »

Jeg har aldrig været i udlandet eller på sjælland Skuffet.

Tavares
Manager

« Svar #16: 31 Maj 2009, 02:43 »

Godt nok ikke udlandet (og dog), men som vi gør hver sommer, tager til til KBH, hvor vi bor diverse steder, 7 Dage. Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

-LFC-
Manager

« Svar #17: 31 Maj 2009, 03:22 »

Skal selv til byen som jeg føler som min anden hjemby, Nice i Sydfrankrig, for 17 gang den 27. juni. Skal være der 18 dage, men undervejs er der også 7 dage på Korsika, som vi tager til pga. at Nice er småkedelig i så lang tid, når man kender nyen som min familie og mig. Så det bliver en hel fin ferie. Peace Har en morfar der bor i Nice, derfor vi er der hvert år. Peace

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 31 Maj 2009, 08:04 »

Skal selv til byen som jeg føler som min anden hjemby, Nice i Sydfrankrig, for 17 gang den 27. juni. Skal være der 18 dage, men undervejs er der også 7 dage på Korsika, som vi tager til pga. at Nice er småkedelig i så lang tid, når man kender nyen som min familie og mig. Så det bliver en hel fin ferie. Peace Har en morfar der bor i Nice, derfor vi er der hvert år. Peace

Nu hvor du snakker om Nice.. Smiley Har tidligere skrevet at jeg skal dertil til sommer. Er der noget særligt man bør vide? Er det en fed by? Peace

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #19: 31 Maj 2009, 08:59 »

Godt nok ikke udlandet (og dog), men som vi gør hver sommer, tager til til KBH, hvor vi bor diverse steder, 7 Dage. Smiley

Du kan bo hos mig Opstemt

Jeg skal til Island i fire uger, hvoraf to af dem, der er jeg alene. Hvor jeg skal møde gamle venner og noget familie Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #20: 31 Maj 2009, 09:08 »

Jeg har også længe overvejet at tage til Korsika, er der noget hotelværk mm. du kan anbefale på den så flotte by :-)?

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 31 Maj 2009, 09:17 »

Jeg skal til Lanzarote og Barbados her i sommerferien. På Lanzarote er det Club La Santa, hvor det er på fodbold, løb, windsurfing osv. og på Barbados er det på slappe af, bade osv. Smiley

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 31 Maj 2009, 09:19 »

Fedt Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #23: 31 Maj 2009, 10:10 »

Nu hvor du snakker om Nice.. Smiley Har tidligere skrevet at jeg skal dertil til sommer. Er der noget særligt man bør vide? Er det en fed by? Peace

Nice er en meget stille by, ja den bliver kaldt en soveby. Var der selv i 2001 tror jeg det var. Men det er et rart sted at være, hvor man kan nyde det gode vejr, og gå lidt rundt. Thumbs Up

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 31 Maj 2009, 10:29 »

Lyder dejligt Peace

Yoggidk
Gæst

« Svar #25: 31 Maj 2009, 10:31 »

Lyder dejligt Peace

De 2 sidste indlæg du har lagt her i tråden er "fedt" og "lyder dejligt", jeg betragter det lidt som spam, og som om du bare vil have nogle hurtige indlæg, er det rigtigt betragtet?

kasperbp12
Manager

« Svar #26: 31 Maj 2009, 10:35 »

Familien og jeg rejser til Mallorca i en uge her i sommerferien. Nærmere bestemt hotel Alzina Mar ved Alcudia bugten. Smiley
Har altid godt kunne lide Mallorca og det går man sgu aldrig forkert af. Vi har ikke nogle bestemte ting vi skal se, lige udover at vi selvfølgelig skal til hovedstaden Palma hvor jeg også ser muligheden for at komme ind og se Son Moix, som er RCD Mallorca's hjemmebane. Dog skal jeg lige have fundet ud af hvordan og hvorledes mulighederne er for at komme hen til stadionet.

Alcudia bugten og Mallorca er alt alt for fedt!! Der er simpelthen så dejligt og var der selv sidste år og har været der en gang før det og elsker simpelthen at være der! God tur Thumbs Up

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #27: 31 Maj 2009, 10:38 »

Så nærmere sommeren sig hastigt, og mange danskere flygter til udlandet.
Er der nogle er jer freaks der søger andre steder hen?
Og i så fald, hvor skal i hen og slappe af?
Jeg skal selv til Bornholm med en kammerat i 5 dage Smiley

Skal afsted her den 20 Juni (20 dages tid, mums), hvor jeg skal til Bosnien og Serbien - Og så regner jeg med at tage et smut forbi de dejlige strande i Montenegro  Cool...

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #28: 31 Maj 2009, 10:41 »

Jeg skal til Spanien og Malaga helt nede på sydspidsen af Spanien, hvor man faktisk kan se Afrika fra, hvis man er heldig med vejret Wink 14 dages ferie, det bliver lækkert Opstemt

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010