home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Aston Villa tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad ender Aston Villa på?
1. Pladsen
- 3 (6,8%)
2. Pladsen
- 0 (0%)
3. Pladsen
- 1 (2,3%)
4. Pladsen
- 1 (2,3%)
5. Pladsen
- 3 (6,8%)
6. Pladsen
- 5 (11,4%)
Ingen af dem.
- 31 (70,5%)
Antal Stemmer: 44

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa tråden  (Læst 34819 gange)
Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Aston Villa tråden
« : 26 Maj 2009, 17:22 »

Det undrer mig lidt at der ikke er en Aston Villa tråd.  Rullende Øjne

Så her kommer der en Opstemt

Det er ikke fordi jeg selv er stor fan af klubben, men den ender hele tiden på en top 10 i Premier league.  Shockeret

Så en klub skal også have en god Tråd.



Here we go!                 
« Seneste Redigering: 24 Jun 2009, 17:38 af Theis Mørup » Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #1: 26 Maj 2009, 17:36 »

Dejligt med en tråd om Villa Opstemt

Tænkte på en ting. Hvad bør Villa forvente af næste sæson?
Det er uden tvivl en meget ambitiøs klub, der går efter europæisk succes, og de gjorde det da også godt et langt stykke hen ad vejen i den foregående sæson. Syntes sgu at de havde fortjent at slå Arsenal af 4. pladsen. Det var dog ikke godt det de leverede til sidst i ligaen.

Deres mål, for at være lidt ambitiøse, må være en top 4. Mener at de har holdet til det, hvis de for hentet lidt på de forskeliige positioner. 
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #2: 27 Maj 2009, 12:21 »

Ja, det syntes jeg også, en fantastisk plads ville være en 3 plads.


Hvem syntes i er nøgle spilleren?:
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #3: 27 Maj 2009, 12:47 »

Klart spillere som Ashley Young, Agbonlahor og Gareth Barry. Og Martin Laursen vár før han han stoppede. Smiley
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #4: 02 Jun 2009, 19:50 »

Syntes Gareht Barry er vildt vigtigt også ... Og så Young og lynet: Agbonlahor.

Men hvis skulle gætte, hvad tror i så Aston Villa kommer på. I må gerne begrunde det.

Jeg tror de, hvis de køber nogle gode køb og sådan så kan de altså godt komme på en top 5. !

Logged

(:

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #5: 02 Jun 2009, 19:54 »

De har jo lige solgt midtbaneprofilen, Barry, til deres, formodentligt, direkte konkurrenter, i næste sæson Shitty. For ca. 10 mio pund. Bliver spændende at se hvor meget tabene af Laursen og Barry kommer til at koste i næste sæson.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #6: 02 Jun 2009, 20:06 »

Jeg må indrømme at Martin O'Neill skuffer mig med salget af Barry, men måske var der ikke så meget han kunne gøre. Det kunne jo være en del af gentleman-aftale med Barry fra sidste sommer, hvor han overtalte Barry til at blive. En aftale der jo godt kunne indeholde et billigt salg, såfremt man ikke kom i CL ...

Der venter helt klart en stor udfordring for Villa med at få erstattet såvel Laursen som Barry der vel har været de to allervigtigste spillere for Villa de seneste par sæsoner.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #7: 02 Jun 2009, 20:12 »

Gad vide om de så ikke henter en erstatning til Barry, samt henter nogle flere spillere, for at styrke bredden og kvaliteten i truppen.
Når de i løbet af sommeren får lavet nogle transfers, kan jeg nok bedre udtale mig om, hvor jeg tror de ender i PL. Men lige nu, tror jeg at de ender på 6. pladsen Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #8: 02 Jun 2009, 20:13 »

Ja der bliver simpelthen nødt til at være sådan en aftale. Ellers kan jeg overhovedet ikke finde hverken hoved eller hale i at sælge manden som hele holdet drejer sig om, for sølle £10mio. Det bliver godt nok rigtig svært for Villa at finde en kompetent erstatning for ham. Det undrer mig dog at Barry gider til City eftersom Villa skal spille i Europa og City ikke skal. Det lugter lidt af penge..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #9: 02 Jun 2009, 20:15 »

Ja, der var intet at gøre for Villa, da Barry først sagde nu vil jeg væk, så måtte de slippe ham. Han var uden tvivl holdets vigtigste, et køb af Veloso fra Sporting ville være eminent. Han er udover at være fantastisk i FM, meget meget dygtig IRL. Han kan virke blive en fremragende afløser for Barry. Derudover kunne jeg godt se at de skulle anskaffe sig Hulk fra Porto, en mand med et fantastisk venstreben og han kan sætte sin mand af og komme til afslutning, god fysik og sidst men ikke mindst genial teknik.
En ny midterforsvar kunne jo være Bassong fra Newcastle, nu hvor Newcastle rykkede ned, må Bassong være klar på en Aston Villa transfer og det ville helt 100 gavne Villas forsvar.
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #10: 02 Jun 2009, 20:32 »

Det drejer sig jo ikke bare om at finde en spiller på Barrys spillemæssige niveau, men også om at erstatte den klubfølelse og den position i klubben, som Barry havde. Det kan man ganske enkelt ikke. Imo skal man hente en spiller der er OVER Barrys niveau, for at erstatte ham direkte med det samme.
Logged

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #11: 02 Jun 2009, 20:35 »

Det drejer sig jo ikke bare om at finde en spiller på Barrys spillemæssige niveau, men også om at erstatte den klubfølelse og den position i klubben, som Barry havde. Det kan man ganske enkelt ikke. Imo skal man hente en spiller der er OVER Barrys niveau, for at erstatte ham direkte med det samme.
Veloso er ung og kan om 2-3 år være meget meget bedre end Barry var. Du skal regne med at det vigtigste for Villa er at bygge et nyt hold op og finde spilere der kan være med til at bære holdet. Evt. Veloso, Hulk og Young
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #12: 02 Jun 2009, 20:35 »

Barry er da lidt af en ludersøn. Skifter til City for pengene. Kunne forstå hvis han var skiftet til en større klub, men pt. er City jo en mindre klub bare med flere penge. Det er sgu ikke særligt loyalt.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #13: 02 Jun 2009, 20:36 »

Jaa .. det er selvfølgelig rigtigt, men som David siger, mon ikke de køber nogle andre gode. Wink

Hvis ikke, er chancerne ikke så store for den top 5 jeg kom med .. Skuffet   ..
Logged

(:

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #14: 02 Jun 2009, 20:45 »

Barry er da lidt af en ludersøn. Skifter til City for pengene. Kunne forstå hvis han var skiftet til en større klub, men pt. er City jo en mindre klub bare med flere penge. Det er sgu ikke særligt loyalt.
Jeg havde også haft forståelse, hvis han nu var skiftet til Liverpøl. Men at skifte til City lugter bare langt væk af penge. Men manden kan jo hjælpe Robinho med at starte en æra i City, og herregud. Manden er efterhånden 28 år, han skal jo have penge til resten af sit liv..
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010