home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 823 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Din Vej 'Version.2'
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: Din Vej 'Version.2'  (Læst 86686 gange)
Robsteren
Reserveholdsspiller

Sv: #03 Din Vej 'Version.2'
« Svar #285: 18 Jun 2009, 19:57 »

Hej C-P.
Når den næste update kommer, vil det så være muligt at få et SS af sin historie??

Sådan for at se hvor mange mål man har lavet, og hvordan man har klaret sig.

Takker mange gange.

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #286: 18 Jun 2009, 22:23 »

Tak for det alle 3 og jeg regner med en update i løbet af i aften Smiley

SS af Thomas Gabes personlighed

SS af Poul Klausen

Jeg takker og bukker..

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #287: 19 Jun 2009, 01:01 »

1. Juni 2011

Jacob Træholt

Jacob har haft en fin sæson i heracles, det er blevet til massere spilletid og i de kampe har han scoret 3 og lagt op til 4. Jacob får også massere af spilletid for U-21 landsholdet, hvor han har spillet 8 gange siden sidst. Adskillige klubber er efter jacob og der er interesse fra de bedste ligaer i europa.

Joakim Larsen

Joakim spiller sammen med kevin i Rostock og nyder stor succes. Han har i alt fået 7 A-landsholdskampe og har scoret 1 mål. Og han blev nummer 2 på klubbens interne topscorerliste med 12 mål. Joakim har opnået en værdi på 35 mio.

Jonas Dalgård Rasmussen

Jonas klare sig rigtig godt i Roda. Han scorede 14 mål på 30 kampe i sæsonen og han får også spilletid på A-landsholdet, hvor han nu har spillet 6 kampe og har scoret imponerende 4 mål.

Jonas Nilsson

Jonas har fået en lidt mere fast rolle på holdet og han nåede op på 29 kampe. Sammen med de to andre freaks i brøndby skal han spille Champions League næste sæson takket være brøndbys andenplads. 2 mål og 4 assist blev til for Jonas.

Kevin Lassen

Kevin har efterhånden udviklet sig til en rigtig fin central forsvarer og hans fysik er imponerende med bla. 20 i styrke og 19 i springstyrke. Kevin har fået beskrivelsen vidunderdreng og hans omdømme er kontinentalt

Mads Barfoed Rasmussen

Mads har været et rimeligt hit i livorno. Han har leveret assits på stribe og mon ikke han ender i en ny klub efter sommer. Palermo er lige nu den største klub der er efter Mads.

Mads Jensen

Mads har spillet godt for sin klub i tyskland og det har resulteret i landsholdsdebut og efterfølgende 3 kampe flere. Mads ser ud til at være glad i tyskland og det ligner ikke at han skifter til sommer.

Malte Gleerup

Malte er stadig den næste ebbe sand og han fortsætter med at score mål. Det blev til 12 mål i 33 kampe. Han er også begyndt at lære Hebraisk, så han skal nok blive til noget stort.

Niclas Jensen

Niclas er fast mål på sit klubhold og U-21 landsholdet og der en masse klubber efter ham, så jeg regner bestemt med at han skifter klub ved næste lejlighed.

Nicholai Askholm

Nicholai har været en fast del af brøndby forsvaret. Han føler dog at han har opnået alt og han vil gerne til en større klub

Poul Klausen

Poul er stadig i rotation hos Groningen og jeg håber han skifter til noget bedre for han har potentialet. Det blev til 5(9) kampe og kun 2 mål i sæsonen. Han har dog succes på U-21 landsholdet, hvor han har scoret 9 mål i 11 kampe.

Sander Grønlund

Sander er fast mand og han scorer mål, så hvad kan være bedre? Han er blevet vidunderdreng og hans omdømme er kontinentalt. Hans værdi er oppe på 49 mio.

Søren Rasmussen

Søren har endnu ikke spillet sig på holdet i getafe og det er småt med spilletid. Det blev til 8 kampe og 2 mål. Valladolid er pt. eneste interesseret.

Thomas Gabe

Thomas har rigtig stor succes i brøndby, hvor han spiller sammen med de to andre freaks jonas og nicholai. Thomas blev nummer 2 på topscorerlisten i sas ligaen med 19 mål. Han har fået et omdømme af kontinentalt og selvom han overvejer et kontraktilbud fra brøndby vil han gerne til en større klub. Sportin CP lurer i øjeblikket på at hente thomas ved kontrakt udløb.

Troels Gramstrup

Troels har spillet 22 kampe for sunderland og han skal næste år spille i premier league da sunderland satte sig tungt på første pladsen i championship. Troels er den mest eftertragtet freak og han ender nok i en ny klub efter sommer. Klubber som FCK, Wolfsburg og PSG er efter ham.

Freaks-Rekorder

Største transfersum: Jonas Dalgård Rasmussen 

Flest A-Landsholdskampe: Joakim Larsen (10)

Flest A landskampsmål : Jonas Dalgård Rasmussen (5)

Flest u20/21 landskampe: Jacob Træholt (21)

Flest u20/21 landskampsmål. Poul Klausen (11)

Flest mål i karrieren (for klubber): Malte Gleerup (46)

Flest optrædener i karrieren (klub): Mads Barfoed Rasmussen (98)

Solgt flest gange (Man kan jo godt spille i samme klub flere gange, og udlejning tæller ikke): Jonas Nilsson (3)

Flest forskellige klubber spillet i. (Udlejning tæller): Jonas Nilsson (4)

Færrest klubber spillet i. Nicholai Askholm (1 klub)
« Seneste Redigering: 19 Jun 2009, 22:49 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #288: 19 Jun 2009, 01:06 »

Græder er kommet til at springe februar updaten over, så i må nøjes med juni i stedet  Thumbs Up håber i kan levet med det Peace

Din Vej 2019

Erzael
Manager

« Svar #289: 19 Jun 2009, 01:43 »

Selvfølgelig C-P Wink

Jeg laver jo næsten mål på samlebånd Wink Og en dejlig værdi jeg har fået Smiley Og får masser af spilletid Smiley Det kan næsten ikke blive beder Smiley

tjacobt
Ynglingespiller

« Svar #290: 19 Jun 2009, 07:11 »

Sejt klubber fra de bedste ligaer er efter mig 8D

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #291: 19 Jun 2009, 07:30 »

Hmm. Groningen må sgu have nogle gode angribere, siden de kan holde mig på bænken....

Ville ellers gerne spille fast. Kan da lave mål for U-21 holdet.....

Iøvrigt en kanon update. Godt arbejde C-P Smiley

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #292: 19 Jun 2009, 10:17 »

Tak for det alle sammen og robsternen her har du ss af din historie

Din Vej 2019

Yoggidk
Gæst

« Svar #293: 19 Jun 2009, 10:20 »

Hvem er mest værd?
Hvem får mest i løn?

Og lige et link af min personlighed tak, så er du en skat Opstemt

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #294: 19 Jun 2009, 10:26 »

Tak for det alle sammen og robsternen her har du ss af din historie

Super. Mange tak.  Thumbs Up

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #295: 19 Jun 2009, 10:29 »

Rekorderne tager jeg et kig på 1. september når transfervinduet er slut.

ss af personlighed til yoggi

Din Vej 2019

Yoggidk
Gæst

« Svar #296: 19 Jun 2009, 10:32 »

Brug evt. det her, hvis du synes det klær'.

Gode updates forresten, dejligt at læse med!

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #297: 19 Jun 2009, 10:35 »

Nice banner i vil se det i brug ved næste update Thumbs Up

Din Vej 2019

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #298: 19 Jun 2009, 14:31 »

1. September 2011

Jacob Træholt

Selvom Jacob gerne vil væk fra klubben er han stadig at finde i Heracles. Der er ellers mange klubber efter Jacob og han er da også uundværdelig for klubben. Jacob har spillet hele 21 U-21 kampe.

Joakim Larsen

Joakim er ved at udvikle sig til en god angriber. Har spiller fast i sin klub og har fået en god start med 2 mål, 1 assist og 2 gange kampens spiller i 4 kampe. På A-landsholdet er han oppe på 10 kampe .

Jonas Dalgård Rasmussen

Jonas har haft en god tid hos Roda og det opdagede Reading, så de smed 48 mio. for ham og han har fået en god start i sin nye klub med 2 mål i 2 kampe. Jonas får stadig spilletid på landsholdet, hvor han nu er oppe på 8 kampe.

Jonas Nilsson

Jonas er stadig at finde i brøndby, hvor det går stille og roligt frem af. Han får også spille tid på det svenske U-21 landshold og klubber som Schalke, Stoke og Chievo er efter ham.

Kevin Lassen

Kevin er fortsat at finde i Rostock, hvor han er blevet en vigtig spiller for klubben. Han får massere af kampe og han er glad i klubben, så det kan ikke være bedre.

Mads Barfoed Rasmussen

Mads er endnu en freak der har opnået vidunderdreng titel og et kontinentalt omdømme, han er stadg at finde i Livorno, men jeg tror han skifter væk inden længe. Der er ingen klubber efter mads, men han vil gerne selv til en større klub.

Mads Jensen

Mads er oppe på en værdi af 30 mio. Han har fået en god start ui ligaen med 1 mål i 2 kampe. Han er nu oppe på 5 A-landsholdskampe.

Malte Gleerup

Malte er desværre rendt ind i en skade der holder ham ude i 5 til 6 måneder. Han tålmodigt på at blive sin skade skvit.

Niclas Jensen

Niclas har gjort det godt igennem længere tid hos Frederikstad og det har sampdoria fået øjnene op for og de henter ham på fri transfer, han skifter dog først den 1. 12.2011

Nicholai Askholm

Historien er den samme med Nichloai, han får massere af spilletid, men han føler at han har opnået alt med klubben og han vil meget gerne skifte. Pt. er der ingen klubber efter ham, så han må vente lidt med et skifte.

Poul Klausen

Det er stadig småt med spilletid for Poul. Han får dog stadig meget spilletid på U-21 landsholdet. Der er måske håb for Poul da Benfica har meldt sig som interesseret.

Sander Grønlund

Sander nyder stadig livet i Racing. Han er desværre ude med en skade for tiden der holder ham ude i 3 til 5 uger. Sander har ingen plan om at skifte væk lige med det samme.

Søren Rasmussen

Søren har stadig ikke spillet sig på holdet i Getafe og han har endnu ikke fået en ligakamp i sæsonen. Søren må tage fat på træningsbanen, så han kan få noget mere spilletid.

Thomas Gabe

Thomas har taget sin succes og er flyttet til Rangers på en fri transfer, hvor han indtil videre må tage til takke med en reserverolle for førsteholdet. Han har dog scoret 1 mål i 2 kampe, så han skal nok spille sig til en stamplads.

Troels Gramstrup

Troels og Sunderland er nu at finde i Premer League og det ser ud til at Troels kan klarer det. Han spillet 2 kampe i sæsonen og han spiller stadig fast på U-21 landsholdet.

Freaks-Rekorder

Største transfersum: Jonas Dalgård Rasmussen 

Flest A-Landsholdskampe: Joakim Larsen (10)

Flest A landskampsmål : Jonas Dalgård Rasmussen (5)

Flest u20/21 landskampe: Jacob Træholt (21)

Flest u20/21 landskampsmål. Poul Klausen (11)

Flest mål i karrieren (for klubber): Malte Gleerup (46)

Flest optrædener i karrieren (klub): Mads Barfoed Rasmussen (98)

Solgt flest gange (Man kan jo godt spille i samme klub flere gange, og udlejning tæller ikke): Jonas Nilsson (3)

Flest forskellige klubber spillet i. (Udlejning tæller): Jonas Nilsson (4)

Færrest klubber spillet i. Nicholai Askholm (1 klub)
« Seneste Redigering: 20 Jun 2009, 00:21 af Crazy-Poul » Logged

Din Vej 2019

Erzael
Manager

« Svar #299: 19 Jun 2009, 14:33 »

Lækkert banner der er blevet smidt på Wink Jeg går stadig rundt og nyder livet i Spanien, og kan nyde førsteholdsbold fra tribunen. Lidt ferie skal man have Smiley Super Update Smiley

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010