home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Din Vej 'Version.2'
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: Din Vej 'Version.2'  (Læst 86721 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt

Sv: #03 Din Vej 'Version.2'
« Svar #270: 17 Jun 2009, 21:01 »

Tak begge to Smiley i skrivende stund er jeg ved 25 marts og regner med at opdatere 1. september, så vi får transfervinduet med, så måske sent i aften eller også imorgen omkring middag (afhængig af hvornår jeg står op Smiley )

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #271: 17 Jun 2009, 21:05 »

Tak begge to Smiley i skrivende stund er jeg ved 25 marts og regner med at opdatere 1. september, så vi får transfervinduet med, så måske sent i aften eller også imorgen omkring middag (afhængig af hvornår jeg står op Smiley )

Kanon. Lyder godt.

Tror vi alle håber på du går sent i seng.  Grin

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #272: 17 Jun 2009, 21:10 »

Det kan da også godt være jeg gør det  Grin

Din Vej 2019

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #273: 17 Jun 2009, 21:24 »

Lækkert, tak for updaten Thumbs Up

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #274: 17 Jun 2009, 21:39 »

Jeg skal love for der sker ting og sager.. Fedt at Crazy-Poul gider tage over! Der er props herfra! Og hatten af for RCD for det arbejde han har lavet indtil videre..

Hurra for en FmFest - ej, jeg smutter nu!

KIU

Gabe

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #275: 18 Jun 2009, 00:43 »

1. September 2010

Jacob Træholt

Jacob er stadig at finde i Heracles, hvor han får massere af spilletid. Han fik 34(1) sidste sæson hvor han scorede 7 og lagde op til 4. Grundet hans succes er der også en del klubber efter ham bla. FCK, Birmingham og 1860 München.

Joakim Larsen

Joakim har efter 2 år i Aab endelig taget turen videre og er skiftet til Rostock for 12 mio. I Rostock spiller han indtil videre fast og har fået 3 kampe i den nye sæson. Dog uden mål. Joakim er lige nu på vej til landsholdssamling som han efter hånden er blevet udtaget til en del gange. 

Jonas Dalgård Rasmussen

Jonas nyder stadig succes i Roda, han nåede i sidste sæson op på 16 mål i 32 kampe i ligaen, og han har fået sin debut på landsholdet, hvor han scorede til 4-0 mod Liechtenstein. En anden freak var også med og scorede også.

Jonas Nilsson

Jonas nåede at få 12 kampe for malmø og der viste han godt spil. 2 mål, 4 oplæg, 3 gange kampens spiller og et gennemsnit på 8.06 lover godt for hans fremtid. Det så brøndby også og de hentede ham for 18 mio. Han har indtil videre fået 7 kampe for brøndby. Han spiller desuden sammen med Thomas Gabe og Nicholai i brøndby.

Kevin Lassen

Kevin er stadig at finde i Rostock hvor han har sikret sig en stamplads på holdet. Han har status af vigtig førsteholdsspiller og det ligner ikke et skifte i den nære fremtid. 

Mads Barfoed Rasmussen

Mads har massere succes i livorno. I hans første sæson for klubben blev det til 36 kampe og imponerende 10 assist, hvilket må siges at være flot af den unge italiener. Han har skabt sig et godt navn i italien og klubber som Atalanta, Bologna og Cagliari er ude efter hans underskrift.

Mads Jensen

Mads har pakket kufferten og taget til Frankfurt. Han havde en god sæson i OB og blev så solgt for 11 mio. til Frankfurt. Han har spillet 3 flere U-21 kampe siden sidst og han er oppe på imponerende 16 kampe.

Malte Gleerup

Malte har fortsat sin gode stime og nåede at score 16 mål i 24 kampe. Et ganske godt gennemsnit og i den nye sæson har han fortsat fået spilletid i angrebet. Han er desuden blevet udråbt som den næste Ebbe Sand

Niclas Jensen

Niclas er stadig at finde i Fredrikstad, hvor han tilsyneladende har fundet lykken. Han stod 18 kampe og lukkede 15 ind, med 7 gange rent mål. Han er uundværlig for klubben, men der er interesse for målmanden og M.Haifa er kommet med et tilbud på 6 mio + klausuler, så mon ikke han er at finde nyt sted efter transfervinduet.

Nicholai Askholm

Nicholai er fast mand i brøndby forsvaret. 9 gange har han spillet i sæson og 1 gang kampens spiller. Et af hans gode forhold er sammen med den anden freak Thomas Gabe.

Poul Klausen

Poul er stadig i Groningen, han får en del spilletid og levere også mål. Poul skal nok ende i en storklub en dag og han er blevet udråbt som den næste Rui Águas.

Sander Grønlund

Sander får en masse spilletid i Racing og har opnået en værdi på 45 mio. han har fået en ny kontrakt, så hans frikøbsklausul nu er på 49 mio. Newcastle er eneste interesseret for tiden.

Søren Rasmussen

Søren er rejst til spaniens hovedstad for at spille for getafe. De måtte af med 13 mio. hvor han endnu har sin debut til gode, men den skal han nok få. Han har fået 1 kamp for det spanske U-21 landshold.

Thomas Gabe

Thomads spiller stadig i brøndby. Det går godt med en masse spilletid og han har også fået debut for landsholdet, hvor han scorede i det andet minut.

Troels Gramstrup

Troels nåede 19 kampe for Elsforg inden han tog turen til Sunderland der er rykket ned i Championship. Han blev solgt for 9 mio. Roda og Cluj skulle være interesseret i den unge forsvare.

« Seneste Redigering: 18 Jun 2009, 00:45 af Crazy-Poul » Logged

Din Vej 2019

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #276: 18 Jun 2009, 00:46 »

Hvor langt fremme skal næste update være?

Din Vej 2019

Erzael
Manager

« Svar #277: 18 Jun 2009, 00:55 »

I min version har jeg updates d. 1 februar, d. 1 juni og 1. oktober, det dækker vinter transfers, sæsonafsluting for sommer transfers.

Vil lige sige at det er fantastisk dejligt at du har ville overtage her C-P Wink Og der skal også lyde et tak til RCD, som har ville lade dig overtage projektet. Og dejligt med allerede 2 updates, på din debut dag Smiley Og det er fantastisk at jeg er blevet solgt til Racing, hvorefter min værdi er steget til hele 45.000.000,- Wink Håber jeg kommer højere op i hirakiet i Spanien. Og dejligt med U21 bold allerede Smiley

KUTGW!

Barfoed91
Gæst

« Svar #278: 18 Jun 2009, 00:56 »

Er 28 mio værd Opstemt
Superfedt at du har overtaget Crazy-Poul! Kender dig jo IRL, så jeg ved godt, at der nu vil ske en masse Opstemt
Næste update kunne måske være lige inden vi starter, efter vinterpausen? Det er i hvert fald mit bud.
Super godt Wink

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #279: 18 Jun 2009, 01:09 »

Tak for det begge to Smiley næste update kommer til at være 1. februar og så ligesom Erzael forslår det, 1 juni og så 1. oktober Smiley

Jeg regner med at der kommer en update imorgen (dog uden at love noget) Opstemt

Din Vej 2019

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #280: 18 Jun 2009, 09:41 »

Hold da op det rykker nu..! Virkelig godt arbejde C-P. Cool at se at stort set alle freaks nyder succes i deres respektive klubber Thumbs Up

KUTGW

Gabe

Edit: Er det muligt at få et ss af min personlighed??  Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #281: 18 Jun 2009, 10:11 »

Hold kæft det er flot C-P Opstemt

Jeg glæder mig sygt til hver eneste update, det er vildt... Og når du se laver updates så tit er fantastisk!

KIU MESTER!

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #282: 18 Jun 2009, 11:17 »

En super update. Godt arbejde. 3 gange pr. sæson er fint. Efter de to transfervinduer er lukket er naturligt. Og efter sæsonafslutning er rar at have, så man kan se hvordan man har klaret sig.

Har lige en enkelt ting, kan ikke lige se mit SS. (Poul Klausen) Gider du lægge den op igen??

Ellers kanon arbejde. Ser allerede frem til næste update.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #283: 18 Jun 2009, 11:30 »

Tak for det alle 3 og jeg regner med en update i løbet af i aften Smiley

SS af Thomas Gabes personlighed

SS af Poul Klausen

Din Vej 2019

Barfoed91
Gæst

« Svar #284: 18 Jun 2009, 18:42 »

Hey Crazy-Poul...
Kom lige til at tænke på, om du også får mulighed for at opdatere de der rekorder, som står i det første indlæg, eller om vi bare skal glemme rekorderne?

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010