home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Din Vej 'Version.2'
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: Din Vej 'Version.2'  (Læst 86738 gange)
tjacobt
Ynglingespiller

Sv: #03 Din Vej 'Version.2'
« Svar #255: 12 Jun 2009, 21:00 »

Det må man da nok sige...

Yoggidk
Gæst

« Svar #256: 12 Jun 2009, 21:10 »

18 sider... 3 updates...

der må have været megen plagen Opstemt

Barfoed91
Gæst

« Svar #257: 13 Jun 2009, 00:51 »

18 sider... 3 updates...

der må have været megen plagen Opstemt
Og dog temmelig forgæves Peace

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #258: 14 Jun 2009, 21:17 »

Håber ikke at vi kan erklære denne tråd helt død....

Naiv som jeg er, så håber jeg det er eksamenslæsning, som er skyld i denne "tørre" periode for updates.

Håber at når ferien kommer igang, så kommer der liv her igen....

Hvis ikke, så var det da sjovt mens det varede... Smiley

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #259: 17 Jun 2009, 15:50 »

Hvor er det surt at den har tråd ser ud til at være helt død efterhånden Skuffet

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Yoggidk
Gæst

« Svar #260: 17 Jun 2009, 15:52 »

ja, det er sgu sørgeligt...

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #261: 17 Jun 2009, 19:06 »

Godt nyt til os alle. Jeg har overtaget arbejdet fra RCD og har lige downloadet save gamet. Håber på at have en update klar i løbet af i aften Peace

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Yoggidk
Gæst

« Svar #262: 17 Jun 2009, 19:08 »

FANTASTISK, glæder mig helt vildt til det!

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #263: 17 Jun 2009, 19:10 »

Lyder sku godt!! Kom så med de update Opstemt

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #264: 17 Jun 2009, 19:13 »

RCD er nået 1 år frem, så jeg finder lige ud af hvor alle spiller, skriver lidt tekst om dem og uploader billederne Peace så håber ikke det tager alt for lang tid (selvom jeg har ingen idé om hvor lang tid det kommer til at tage) Peace

Din Vej 2019

Tavares
Manager

« Svar #265: 17 Jun 2009, 19:22 »

C-P:
Hver update tager omkring 30 min at lave. Peace

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #266: 17 Jun 2009, 20:35 »

5. Februar 2010

Jacob Træholt

Siden vi sidst har hørt noget til Jacob er der sket en del. Jacob har taget turen til Heracles. Heracles har betalt små 3.75 millioner og det har været en okay start for ham. Han har spillet 21 kampe og har scoret 7 mål samt lagt op til 2, hvilket har ført til en 10. plads for Heracles. Desuden har han opnået 7 U-21 landskampe med 1 mål til følge.

Joakim Larsen

Joakim har stadig succes hos Aab. Han har opnået over 50 kampe for Aab og har scoret i alt 19 mål i sin Aab karriere. Adskillige klubber er interreseret i ham og han har optrådt hele 3 gang på A-Landsholdet!

Jonas Dalgård Rasmussen

Jonas har stor succes i Roda i indeværende sæson har han scoret 10 mål, lagt op til 1 og været kampens spiller 2 gange på 22 kampe. Jonas er også den helt store på U-21 landsholdet, hvor han har scoret utrolige 10 mål i 11 kampe.

Jonas Nilsson

Jonas har denne gang taget turen til svenske Malmø. Han nåede 14 kampe i FCN, hvor han så blev solgt for 6,75 mio. Og her venter han på sæsonstart. Han har opnået 5 U-21 landskampe for sverige med 2 mål til følge. I øjeblikket er danske FCK meldt interreseret i den unge svensker.

Kevin Lassen

Kevin opnåede 32 kampe for brøndby hvor efter han så blev solgt til tyske Rostock for 7,25 mio. Hvor han er en fast del af midter forsvaret. Kevin har også opnået U-21 kampe, hvor det er blevet til 7 af slagsen.

Mads Barfoed Rasmussen

Mads har været en travl herre, han fik 15 kampe for genoa hvorefter han tog turen til Livorno og han er pt. delejet af Sampdoria. Så mon ikke vi høre mere til den talenfulde italiener i fremtiden. Livorno måtte af med 8 mio.

Mads Jensen

Mads er en af de mere talentfulde freaks (indtil videre) og hans stats ser rigtig pæne ud. Han er nu at finde i OB hvor han får en masse spilletid og nyder at spille for klubben. Mads har også opnået U-21 kampe, 13 er det blevet til.

Malte Gleerup

Malte har haft en god tid i Millwall, hvor han i første sæson scorede 15 mål i 24 kampe. I anden sæson nåede han kun at spille 7 kampe inden Beitar Jerusalem smed 3,75 mio. for den unge dansker. Også her har han succes, hvor han spiller fast og har scoret 8 mål i 11 kampe.

Niclas Jensen

Niclas er endelig kommet væk fra FCK og hans nye arbejdsgiver er Fredrikstad, hvor det er blevet til 26 kampe i første sæson. Han lukkede 35 mål ind i første sæson og holdet buret rent i 8 kampe.

Nicholai Askholm

Nicholai er stadig at finde i brøndby, hvor han er mere eller mindre fast mand han har spillet 22 kampe i nuværende sæson og klubber som Roda og Genclerbirligi (tyrkisk klub) er ude efter danskeren.

Poul Klausen

Poul er nok den bedst freak so far, hans stats er helt utrolige og han har endelig taget skiftet væk fra Lyngby, hvor han havde fin succes. FC Goningen har smidt 2 mio. for danskeren og han er lige nu igang med en rotation i angrebet. Det har indtil videre givet 15 kampe i alt med 4 som indskifter og det har resulteret i 5 mål.  

Sander Grønlund

Sander spillede hele 30 kampe for esbjerg og scoret 12 mål. Racing er hans nye klub og han har også fået spilletid på U-21 landsholdet. Han bliver brugt i rotation, hvilket han er tilfreds med. Athletic meldes som interesset og spørgsmålet er om de vil betale 49 mio. til at få ham på hans firkøbsklausul

Søren Rasmussen

Søren er stadig at finde i AGF. Han nåede 24 kampe første år og scorede 11 mål. Han har forsat sin målscoring i nuværende sæson med 8 mål indtil videre. Roda meldes som interesseret.  

Thomas Gabe

Thomads spiller stadig i brøndby. Han har opnået en del spilletid for brøndby og i nuværende sæson har han spillet 19(5) og scoret 8 mål samt 1 gang kampens spiller. Thomas er dog ikke helt tilfreds i brøndby og overvejer sine muligheder, men pt. er der ingen interesseret.

Troels Gramstrup

Troels nåede på trods af sin skade at spille 34 kampe for FCN inden han tog turen til Elfsborg for 6,5 mio, hvor han ikke har fået debut da sæsonen ikke er startet. Han er glad for sin fremtid i klubben og allerede nu regner han ikke med at blive i fodboldverdene når han trækker sig tilbage.

« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 20:38 af Crazy-Poul » Logged

Din Vej 2019

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #267: 17 Jun 2009, 20:36 »

C-P:
Hver update tager omkring 30 min at lave. Peace

Syntes dog det tog lidt længere tid, men det er måske bare mig der er langsom   Peace

Din Vej 2019

Yoggidk
Gæst

« Svar #268: 17 Jun 2009, 20:52 »

Super med en update, og ekstremt flot Opstemt Glæder mig til at se hvor jeg snart skifter hen!

Hvornår kan vi regne med en mere update!

KIU!

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #269: 17 Jun 2009, 20:55 »

Kanon. Det er da dagens overraskelse.... Smiley

En god update, og  glæder mig allerede til den næste...

Vil da godt lige takke Krohn/RCD for det arbejde som han har lagt i det.

Men super at C-P har overtaget...

Jeg har gode stats, men er godt nok noget langsom. Men Groningen spille europæisk, og er en fin klub... Smiley

Og hvornår kan vi forvente den næste?? Smiley så er stilen ligesom lagt.... Smiley

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010