home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Din Vej 'Version.2'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 Udprint
Forfatter Emne: Din Vej 'Version.2'  (Læst 79942 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #525: 14 Jul 2009, 23:01 »

De ligger for tiden på en 12. plads
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #526: 15 Jul 2009, 09:58 »

Det var godt nok også på tide, at jeg kom væk derfra! Man må godt nok sige, at min karriere var gået i stå.. Super updates stadigvæk C-P

Gabe
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #527: 15 Jul 2009, 10:08 »



1. Februar 2017


Jacob Træholt

Jacob har ikke fået så meget spilletid i sæsonen, men når han spiller plejer det også at gå godt. 9(4) kampe og 4 mål er hvad det er blevet til. Jacob overvejer stadig sine muligheder. Leverkusen ligger pt. på en 3. plads.

Joakim Larsen

Joakim er desværre røget på Castilla holdet, hvor han tilgængæld også spiller godt. 5 mål i 6 kampe. Hull og Nottingham Forest er interesseret.

Jonas Dalgård Rasmussen

Jonas har fundet det gode spil frem og det har ført til at City ligger på en 3. plads. 13 mål i 28(1) kampe er det blevet til. Hans værdi er oppe på 140 mio.

Jonas Nilsson

Selvom Jonas for tiden er ude med en skade på 2 til 4 uger, har det stadig været en fin sæson. 5 mål og 3 assist i 21(1) kampe. Hans værdi er steget til 182.5 mio.

Kevin Lassen

Kevin er stadig at finde i Rostock og det er han tilsyneladende tilfreds med. 22 kampe er det blevet til indtil videre. Rostock ligger pt. på en 12. plads.

Mads Barfoed Rasmussen

Selvom dette skifte lå i kortene for nogle år tilbage var der nok ikke mange der havde regnet med at de skulle ske nu. Mads kunne åbenbart ikke vende sig til England, så han tog tilbage til Italien og AC Milan, der har givet hele 205 mio. hvilket er den største transfersum en freak er skiftet for. Mads har fået en fin start med 2 assist i 3 kampe.

Mads Jensen

Mads er ude med en skade på 6 til 11 dage. Mads har spillet godt i sæsonen indtil videre, hvor han har spillet 23 kampe og lavet 7 assist og 1 mål.

Malte Gleerup

Malte har fået en fin start i Sunderland og han har også opnået landsholdsdebut mod Montenegro, hvor han scorede 1 mål. Han har fået 2 landskampe i alt. For Sunderland har han spillet 10 kampe og lavet 4 mål.

Niclas Jensen

Niclas har kun fået 1 kamp i sæsonen, hvor han ellers holdt rent bur. Cagliari er interesseret i at låne Niclas og Livorno skulle være interesseret i at købe ham.

Nicholai Askholm

Nicholai får massere af spilletid i Fenerbache, men han ligner snart en færdig mand i klubben. Hans kontrakt udløber om 4 måneder og der står en række klubber klar til at tage imod. At. Madrid, Villereal og Palermo er de største klubber.

Poul Klausen

Poul har fået gang i målscoren hos Sunderland, det er indtil videre blevet til 7 mål i 10(8) kampe. Han har fået 3 landskampe siden sidst og har lavet 1 og 1 assist.

Sander Grønlund

Historien er den samme med Sander. Han får massere af spilletid og han laver mål på stribe. Sevilla ligger pt. nummer 1 i La Liga, dog kun med 1 point ned til nummer 3.  

Søren Rasmussen

Søren er desværre ude med en længere skade, der holder ham ude i 3 til 4 måneder. Søren nåede at spille 9(1) kampe og scorer 5 mål inden sin skade.

Thomas Gabe

Thomas har fundet en klub og det er danske Vejle der har hentet ham. Han har spillet 1 træningskamp, hvor han lavede hattrick. Derby skulle være interesseret i Thomas.  

Troels Gramstrup

Troels får stadig massere af spilletid for Sunderland. 25 kampe og 1 mål er det blevet til og hans værdi er steget til 80 mio. Han har spillet 2 landskampe siden sidst.




Freaks-Rekorder



Største transfersum: Jonas Dalgård Rasmussen (185)

Flest A-Landsholdskampe: Jonas Dalgård Rasmussen (45)

Flest A landskampsmål : Jonas Dalgård Rasmussen (27)

Flest u20/21 landskampe: Søren Rasmussen (24)

Flest u20/21 landskampsmål. Søren Rasmussen (18)

Flest mål i karrieren (for klubber): Malte Gleerup (95)

Flest optrædener i karrieren (klub): Mads Barfoed Rasmussen (233)

Solgt flest gange (Man kan jo godt spille i samme klub flere gange, og udlejning tæller ikke): Jonas Nilsson (6)

Flest forskellige klubber spillet i. (Udlejning tæller): Jonas Nilsson (7)

Færrest klubber spillet i. Nicholai Askholm, Kevin Lassen og Søren Rasmussen (2 klubber)

Rekorderne vil blive opdateret hver september
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #528: 15 Jul 2009, 11:12 »

Det var da utroligt, at jeg har været i Rostock i 7 år. Nu vil jeg gerne videre. Om det så er til en dårligere klub er jeg ligeglad med. Wink
Kiu.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #529: 15 Jul 2009, 11:49 »

Det kunne være dejligt at hive La Liga mesterskabet hjem med Sevilla Smiley Det gør jeg i år, og efter det skifter jeg klub Thumbs Up God update Smiley
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #530: 16 Jul 2009, 10:45 »

Det var da utroligt, at jeg har været i Rostock i 7 år. Nu vil jeg gerne videre. Om det så er til en dårligere klub er jeg ligeglad med. Wink
Kiu.

Håber også at du snart skifter væk, for du har godt nok været i Rostock i LANG tid

Det kunne være dejligt at hive La Liga mesterskabet hjem med Sevilla Smiley Det gør jeg i år, og efter det skifter jeg klub Thumbs Up God update Smiley

Ja det ville ikke være dårlig at løfte pokalen og så rejse til en større klub Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #531: 16 Jul 2009, 11:18 »

@ C-P: Vil du tjekke om Vejle ligger i Superligaen eller 1. div?!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #532: 16 Jul 2009, 11:57 »



7. Juni 2017


Jacob Træholt

Jacob har ikke haft den bedste sæson i Leverkusen. Han spillede en del, men nåede kun at scorer 4 mål, hvilket er lavt for Jacob. Leverkusen blev nummer 2. En lang række klubber er interesseret i Jacob bla. Valencia, Man City, Lyon og Fiorentina.

Joakim Larsen

Joakim er stadig hos Castilla, men der kan han tilgændgæld også score mål. 9 mål i 16 kampe er et fint snit.

Jonas Dalgård Rasmussen

Jonas har haft en fin sæson i City, der endte på en 4. plads. 17 mål i 40(1) kampe nåede Jonas at scorer. Jonas har spillet 4 landskampe siden sidst og scoret 3 mål.

Jonas Nilsson

Jonas har haft en rigtig god sæson i Liverpool selvom de endte på en 6. plads. De nåede helt til CHL finalen, hvor de tabte til Barcelona 3-0. Jonas har scoret 13 mål og lavet 4 assist i 36(1) kampe. Hans værdi er oppe på 200 mio.

Kevin Lassen

Kevin og Rostock endte på en 9. plads og Kevin fik, som han plejer, fuld spilletid i sæsonen. Hans kontrak udløber om 2 år.

Mads Barfoed Rasmussen

Mads har haft en fin start hos AC Milan. Selvom han benyttes i rotationsprincip, så har han fået 16 kampe, hvor han har scoret 2 ganeg og lavet 6 assist. Milan endte på en 1. plads med 88 point, det samme som Juventus, men bare med en bedre målscorer.

Mads Jensen

Mads har haft en fin sæson hos Tottenham, der endte på en 10. plads. Han nåede at spille 34(1) kampe, score 2 mål og lave 9 assist.

Malte Gleerup

Malte har fået en del spilletid for Sunderland og han har også fået scoret nogle mål. Skiftet til Sunderland har sat gang i hans landsholdskarriere, hvor han nu er oppe på 5 landskampe og 2 mål.

Niclas Jensen

Niclas nåede op på 2 kampe for Bayern hele sæsonen og han skal snart til at skifte væk, hvis han vil have noget spilletid. Eneste interesseret er Cagliari der vil låne Niclas.

Nicholai Askholm

Nicholai's kontrakt er udløbet og han har derfor en måned til måned kontrakt for tiden. Hvis han takker nej til Fenerbache er der en del klubber klar til at tage imod Nicholai. Aston Villa, Newcastle, West Ham og PSG er blandt klubberne.  

Poul Klausen

Poul har haft en fin sæson i Sunderland med en del spilletid og en del mål. 12(12) kampe og 7 mål blev det til. Han har spillet 3 landskampe siden sidst.

Sander Grønlund

Selvom Sand har haft en god sæson, hvor han spillede 40 kampe og lavede 19 mål, kunne han ikke forhindre Sevilla i at falde ned til en 5. plads.

Søren Rasmussen

Søren har været ude i sammenlagt 7 måneder i sæsonen og han har derfor ikke fået meget spilletid. Han nåede at spille 9(1) kampe og lave 5 mål. Getafe endte på en 7. plads.

Thomas Gabe

Thomas har endelig fået gang i karrieren igen og det er for tiden hos Vejle. Han nåede at spille 10 kampe og score 7 mål, så den gamle Thomas er ved at være tilbage. Vejle endte på en 8. plads i Sas Ligaen.

Troels Gramstrup

Troels og Sunderland endte på en 9. plads. De nåede til semifianlen i FA cuppen, hvor de røg ud til West Ham 1-2. Troels scorede det ene mål. Troels har spillet 2 landskampe siden sidst og hans værdi er steget til 92.5 mio.




Freaks-Rekorder



Største transfersum: Jonas Dalgård Rasmussen (185)

Flest A-Landsholdskampe: Jonas Dalgård Rasmussen (45)

Flest A landskampsmål : Jonas Dalgård Rasmussen (27)

Flest u20/21 landskampe: Søren Rasmussen (24)

Flest u20/21 landskampsmål. Søren Rasmussen (18)

Flest mål i karrieren (for klubber): Malte Gleerup (95)

Flest optrædener i karrieren (klub): Mads Barfoed Rasmussen (233)

Solgt flest gange (Man kan jo godt spille i samme klub flere gange, og udlejning tæller ikke): Jonas Nilsson (6)

Flest forskellige klubber spillet i. (Udlejning tæller): Jonas Nilsson (7)

Færrest klubber spillet i. Nicholai Askholm, Kevin Lassen og Søren Rasmussen (2 klubber)

Rekorderne vil blive opdateret hver september
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #533: 16 Jul 2009, 18:38 »

Ærgeligt vi kun fik en 5. plads i La Liga. Men god update igen Smiley

Haha, kan lide at du kalder mig Sand Grin
Logged


Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #534: 16 Jul 2009, 19:06 »

Det var da rart at se, at jeg ikke fuldstændig har glemt, hvordan man scorer mål! Nu bliver Vejle mestre næste sæson.. Bare vent og se Wink

Super update C-P

Gabe
Logged

Robsteren
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #535: 16 Jul 2009, 20:06 »

Jo jo.... Bare fordi man ikke er hurtig, så kan man stadig finde vej til målet. Smiley

Great update C-P....

Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #536: 21 Jul 2009, 09:18 »

Update??  Rullende Øjne
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #537: 21 Jul 2009, 10:42 »

Jeg regner med at lave en update idag Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #538: 21 Jul 2009, 11:57 »

Kanon!! Smiley Skal jo have et eller andet at få ferien til at gå med!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #539: 21 Jul 2009, 12:19 »



24. September 2017


Jacob Træholt

Jacob har lavet endnu et klubskifte og denne gang er det til spanske Villareal, der har givet "små" 33 millioner for Jacob. Jacob har spillet 2 kampe for Villareal indtil videre.

Joakim Larsen

Joakim er desværre stadig at finde hos Real Madrid's C hold, Castilla. Han har spillet 3 kampe og lavet 1 mål og 2 assist.

Jonas Dalgård Rasmussen

Jonas har været i City i 4½ år og han ser ikke ud til at skifte væk lige med det samme. Han har spillet 4 kampe i sæsonen, dog uden at scorer. City ligger pt på en 10. plads.

Jonas Nilsson

Det går fortsat godt for Jonas i Liverpool, hvor han er fast mand og også scorer mål. 8 kampe og 3 mål er det blevet til indtil videre. Jonas har spillet 3 landskampe siden sidst og scoret 2 mål.

Kevin Lassen

Jeg håber snart at Kevin skifter klub for nu har han været i Rostock i lidt over 8 år, og det er efterhånden svært at finde noget nyt at skrive om Kevin.

Mads Barfoed Rasmussen

Mads nåede at spille 3 kampe og lave 1 assist inden han fik en skade, der holder ham ude i 4 til 5 uger. Milan ligger pt. på en 4. plads.

Mads Jensen

Mads har for nyligt underskrevet en ny kontrakt med Tottenham der næsten fordobler hans løn og holder ham på White Hart Lane indtil år 2022.

Malte Gleerup

Malte ikke fået meget spilletid her i starten. Han har fået en kamp i Liga Cuppen, hvor han han scorede 2 gange. Han har spillet 1 landskamp og scoret 1 mål på landsholdet siden sidst.

Niclas Jensen

Niclas er desværre stadig i Bayern, hvor den eneste spilletid har været 2 kampe i venskabskampe. Heldigvis er interessen steget siden sidst og Espanyol, Mallorca og Villareal er interesseret.

Nicholai Askholm

Nicholai har endelig fundet en ny klub og det er franske Lyon. Nicholai har fået en fin start i Lyon og han har allerede spillet 5 kampe.

Poul Klausen

Poul har spillet rigtig godt i opstartsfasen, hvor han scoret 6 mål i 4 kampe. Han har ikke kunnet holde det gode spil og har således ikke scoret i de 3 kampe han har spillet. Ligesom hos Malte, har Sunderland også for alvor sat gang i Poul's landsholdskarriere. Han har nu oppe på 11 landskampe og 3 mål.

Sander Grønlund

Sander er stadig i Sevilla og de har ikke rigtig fået den bedste start med 2 nederlag i 2 kampe. 1-4 til Barcelona og 0-3 til Numancia. Sander scoret målet mod Barcelona og det er hans eneste mål i de 4 kampe han har spillet indtil videre.

Søren Rasmussen

Søren har lavet en ny kontrakt med Getafe, der holder ham i Madrid indtil år 2022. Han har spillet 6 kampe i sæsonen og har scoret 2 mål.

Thomas Gabe

Thomas er stadig i Vejle, hvor han prøver at finde sin gamle mål-form, det er lykkes meget godt indtil videre, han har nemlig scoret 3 mål i 5 kampe for Vejle. FC Midtjylland og Hibernian er interesseret i Thomas.

Troels Gramstrup

Troels er stadig at finde i Sundeland, hvor han efterhånden har været i 7 år. Troels har spillet 3 kampe i sæsonen. Han har spillet 2 landskampe siden sidst.




Freaks-Rekorder



Største transfersum: Mads Barfoed Rasmussen (205 mio.)

Flest A-Landsholdskampe: Jonas Dalgård Rasmussen (55)

Flest A landskampsmål : Jonas Dalgård Rasmussen (33)

Flest u20/21 landskampe: Søren Rasmussen (24)

Flest u20/21 landskampsmål. Søren Rasmussen (18)

Flest mål i karrieren (for klubber): Malte Gleerup (109)

Flest optrædener i karrieren (klub): Mads Barfoed Rasmussen (261)

Solgt flest gange (Man kan jo godt spille i samme klub flere gange, og udlejning tæller ikke): Jonas Nilsson, Jacob Træholt (6)

Flest forskellige klubber spillet i. (Udlejning tæller): Jonas Nilsson, Jacob Træholt (7)

Færrest klubber spillet i: Kevin Lassen og Søren Rasmussen (2 klubber)

Rekorderne vil blive opdateret hver september
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010