home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 1095 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Din Vej 'Version.2'
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 37 Udprint
Forfatter Emne: Din Vej 'Version.2'  (Læst 86425 gange)
tjacobt
Ynglingespiller

Sv: Din Vej 'Version.2'
« Svar #495: 27 Jun 2009, 10:54 »

Jeg overlever ikke for det er lige præcis den uge hvor jeg ikke skal på ferie Skuffet Og som Yoggidk sagde:
Nooooooooooooo!

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #496: 27 Jun 2009, 11:09 »

Jamen så må du have en god ferie....

Tror det bliver svært at undvære disse updates, men vi har jo overlevet den hårde opstart, så mon ikke vi klarer os igennem dette også?? Smiley

Ser frem til den næste update om en uges tid.... Smiley

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #497: 27 Jun 2009, 16:01 »

Hold da op en Søren Larsen karriere min fodboldkarriere har udviklet sig til.. Fra superhelt til glemmebogen på 3-4 sæsoner. Kan godt være jeg skulle til at søge væk fra Rangers.

Godt arbejde stadigvæk C-P

Gabe

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #498: 04 Jul 2009, 17:58 »

1. Juni 2015

Jacob Træholt

Jacob har haft en rigtig god sæson i Leverkusen. Han scorede 13 mål i 27(5) kampe og Leverkusen endte på en 3. plads og skal dermed spille CHL næste sæson

Joakim Larsen

Joakim har kun spillet 2 kampe siden sidst og det er ikke blevet til yderligere mål eller oplæg. Desværre er hans udvikling gået lidt istå pga. den manglende spilletid og man må håbe at det snart bliver til mere spilletid for joakim. Real Madrid vandt iøvrigt deres 4 mesterskab i træk.

Jonas Dalgård Rasmussen

Jonas har haft en mellem-sæson i Man City. Han nåede op på 15(9) kampe og han scorede "kun" 5 mål. City endte på en 3. plads og skal ud at spille CHL til næste sæson. Det kører fortsat stadig for jonas på landsholdet, hvor han nu er oppe på 36 landskampe og 25 mål.

Jonas Nilsson

Jonas fik massere af spilletid for Nürnberg i sæsonen og han nåede op på 26(1) kampe og han lavede 7 assist. Jonas vil gerne til noget større og adskillige klubber er efter ham bla. Liverpool, City, Bayern og Roma.

Kevin Lassen

Kevin deler stadig sin spilletid imellem forsvaret og angrebet. Han nåede op på 32 kampe og han scorede 7 mål.

Mads Barfoed Rasmussen

Mads har haft en fin sæson i Genoa, der endte på en 10. plads. Mads nåede at spille 26(4) kampe og han lavede 4 assist.

Mads Jensen

Mads har haft en fin start hos Tottenham. Det blev til 7 kampe, hvor han lavede 1 mål og 1 assist. Tottemham endte på en 6. plads og skal ud at spille Europa-bold næste sæson.

Malte Gleerup

Malte har ikke helt kunne holde sit gode spil, eller i hvert fald målene, for han har fået spilletid han har bare ikke scoret så meget siden sidst. Gladbach er eneste interesseret i danskeren.

Niclas Jensen

Niclas nåede op på 4(1) kampe i sæsonen. Han har fået 1 landskamp mere siden sidst. Niclas skifter måske væk da hans kontrakt udløber i slutningen af måneden og pt. er Hull og Empoli interesseret i at udnytte dette.

Nicholai Askholm

Nicholai har spillet meget for Fenerbache i sæsonen og han nåede op på 29 kampe. Cagliari og Catania skulle være interesseret i Nicholai.

Poul Klausen

Poul har været i Groningen i rigtig land tid og han sluttede da også rigtig godt af. Hele 49(1) kampe blev det til og han scorede 23 mål. Han slutter sig til Sunderland 1.7.

Sander Grønlund

Sander og Sevilla endte på en 4. plads og skal derfor spille CHL næste sæson. Han scorede 19 mål i 43 kampe.

Søren Rasmussen

Søren har haft en fin sæson i Getafe, der endte 9. plads. De skal dog stadig ud at spille i Europa da de vandt Copa Del Rey efter de slog Villereal i finalen 3-1,  hvor Søren også selv scorede.

Thomas Gabe

Thomas skal snart til at få en ny klub for han får ikke spilletid i Rangers, hvor han har haft sin hidtil dårligste sæson som proffesionel.

Troels Gramstrup

Troels er fast inventar i Sunderland og på landsholdet, så det går glimrende for ham. Sunderland klarede sig fri af nedrykning da de endte på en 16. plads.

Freaks-Rekorder

Største transfersum: Jonas Dalgård Rasmussen (185)

Flest A-Landsholdskampe: Jonas Dalgård Rasmussen (31)

Flest A landskampsmål : Jonas Dalgård Rasmussen (19)

Flest u20/21 landskampe: Søren Rasmussen (24)

Flest u20/21 landskampsmål. Søren Rasmussen (18)

Flest mål i karrieren (for klubber): Thomas Gabe, Malte Gleerup (83)

Flest optrædener i karrieren (klub): Joakim Larsen (172)

Solgt flest gange (Man kan jo godt spille i samme klub flere gange, og udlejning tæller ikke): Jonas Nilsson (5)

Flest forskellige klubber spillet i. (Udlejning tæller): Jonas Nilsson (6)

Færrest klubber spillet i. Nicholai Askholm, Kevin Lassem, Poul Klausen og Søren Rasmussen (2 klubber)

Rekorderne vil blive opdateret hver september

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #499: 04 Jul 2009, 18:00 »

Yay så er han tilbage Opstemt

Dejlig med en update. Og det går jo okay for mig Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #500: 04 Jul 2009, 18:01 »

JAAAA! Endelig:$

Skidt med ingen spilletid, det skal satme blive bedre!

FED UPDATE!

Nysted FC
Lilleputspiller
*

« Svar #501: 04 Jul 2009, 18:08 »

Fulde navn: Kent Brylle
Højde: 181 CM
Vægt: 59 Kg
Favorit Ben: Højre
Fødeby: Nysted

Nationalitet: Danmark

Start klub: FCK
Position: Forsvar Centra, Midtbane Central.
Nummer: 6

Vælg hvilke tre stats, du vil have 20 i. Link, Link: Opdækning, Takling og Hovedstød
Foretrukne træk (vælg maks. to). Link: Kaster sig ned i taklinger, Prøver at slå gudebolde.
Personlighed Link:

Favorit Personale: Ståle Solbakken, Raul
Favorit Klubber: Real Madrid, FCK
Hadet Personale: Stephan Andersen, Messi
Hadet Klubber: Brøndby, Barcelona, Bayern München

Jeg håber, at jeg kommer med Grin
« Seneste Redigering: 04 Jul 2009, 18:11 af Nysted FC » Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #502: 04 Jul 2009, 18:14 »

Fulde navn: Kent Brylle
Højde: 181 CM
Vægt: 59 Kg
Favorit Ben: Højre
Fødeby: Nysted

Nationalitet: Danmark

Start klub: FCK
Position: Forsvar Centra, Midtbane Central.
Nummer: 6

Vælg hvilke tre stats, du vil have 20 i. Link, Link: Opdækning, Takling og Hovedstød
Foretrukne træk (vælg maks. to). Link: Kaster sig ned i taklinger, Prøver at slå gudebolde.
Personlighed Link:

Favorit Personale: Ståle Solbakken, Raul
Favorit Klubber: Real Madrid, FCK
Hadet Personale: Stephan Andersen, Messi
Hadet Klubber: Brøndby, Barcelona, Bayern München

Jeg håber, at jeg kommer med Grin

Denne tråd har været igang i lang tid, så du kan ikke komme ind midt i det hele..

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Yoggidk
Gæst

« Svar #503: 06 Jul 2009, 22:55 »

jeg er lidt grådig nu, men kommer der ikke snart en update Opstemt?

Godt arbejde!!!!

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #504: 06 Jul 2009, 23:11 »

jeg regner med at lave en update i løbet af aftenen/natten Opstemt

Din Vej 2019

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #505: 07 Jul 2009, 00:31 »

1. September 2015

Jacob Træholt

Jacob har fået en fin start på sæsonen med 2 mål i 2 kampe, desværre er han pt. ude med en skade, der holder ham væk fra banen i 3 til 4 uger.

Joakim Larsen

Joakim er stadig i Real Madrid og selvom der kun er spillet 1 kamp i ligaen får han stadig ingen spilletid. I opstartsfasen fik han 2(1) kampe.

Jonas Dalgård Rasmussen

Selvom Jonas ikke har scoret i den nye sæson, har han spillet alle 3 kampe og begynder at ligne en fast mål hos City. Han har spillet 2 landskampe siden sidst, så han nu er oppe på 38 kampe.

Jonas Nilsson

Liverpool har udnyttet deres interesse fra i sommers og hentet Jonas til klubben for 107 mio. og Jonas har dermed lavet endnu et klubskifte. Han har spillet 3 kampe og lavet 1 assist. Arsenal skulle være interesseret i svenskeren.

Kevin Lassen

Kevin er for tiden tilbage i forsvaret hvor han har spillet alle sæsonens 4 første kampe. Rostock ligger på en anden plads med 7 point, 2 point efter nummer 1 Bayern.

Mads Barfoed Rasmussen

Mads er stadig i Genoa, og han er ikke længere delejet af milan. Genoa har nemlig købt Mads "tilbage" for 175 mio. Hans kontrakt løber nu frem til 2020.

Mads Jensen

Selvom Mads ikke har været i Tottenham i lang tid vil han gerne væk da klubben skulle være igang med at købe en erstatning. Der er dog ingen interessseret.

Malte Gleerup

Malte har haft en god start på sæsonen med 2 mål i 4 kampe. Det har øget interessen for ham. Gladbach, Stuttgart og Empoli er blandt klubberne der efter Malte.

Niclas Jensen

Niclas får stadig ikke noget spilletid, men han valgte alligevel at forlænge med Bayern, så hans kontrakt nu løber frem til 2017.

Nicholai Askholm

Nicholai er stadig i Fenerbache, hvor han har spillet 4 kampe i sæsonen indtil videre. Interessen er steget siden sidst. Bolton, Hull, Reading, Catania og Palermo er efter ham.

Poul Klausen

Poul har endelig forladt Groningen og er taget til Sunderland, hvor han har fået en fin start med 2 mål i 4 kampe. Sunderland har fået en skidt start på sæsonen med 1 point i 3 kampe.

Sander Grønlund

Sander har lavet en ny kontrak med Sevilla, så nu er hans firkøbsklausen på 1.020.000.000, således er hans værdi nu steget til 255 mio. Han har scoret 1 mål i 3 kampe.

Søren Rasmussen

Søren og Getafe er nået til Uefa League gruppespillet, hvor der ikke er trukket lod endnu, men de lover godt med noget europærisk erfaring. Søren har scoret 1 mål i 3 kampe, og det var iøvrigt i Uefa League.

Thomas Gabe

Thomas har 17 minutter i sæsonens 4 kampe, alle i samme kamp, og det ligner at det er hvad Thomas må finde sig i i løbet af sæsonen, at være bænkevarmer.

Troels Gramstrup

Troels har spillet 2 kampe indtil videre for Sunderland og han har spillet 1 landskamp siden sidst. Ellers er alt stille og roligt for Troels og han er glad for at spille i Sunderland.

Freaks-Rekorder

Største transfersum: Jonas Dalgård Rasmussen (185)

Flest A-Landsholdskampe: Jonas Dalgård Rasmussen (38)

Flest A landskampsmål : Jonas Dalgård Rasmussen (25)

Flest u20/21 landskampe: Søren Rasmussen (24)

Flest u20/21 landskampsmål. Søren Rasmussen (18)

Flest mål i karrieren (for klubber): Malte Gleerup (95)

Flest optrædener i karrieren (klub): Mads Barfoed Rasmussen (200)

Solgt flest gange (Man kan jo godt spille i samme klub flere gange, og udlejning tæller ikke): Jonas Nilsson (6)

Flest forskellige klubber spillet i. (Udlejning tæller): Jonas Nilsson (7)

Færrest klubber spillet i. Nicholai Askholm, Kevin Lassen og Søren Rasmussen (2 klubber)

Rekorderne vil blive opdateret hver september
« Seneste Redigering: 07 Jul 2009, 00:42 af Crazy-Poul » Logged

Din Vej 2019

Yoggidk
Gæst

« Svar #506: 07 Jul 2009, 00:38 »

Fantastisk update! Jeg vil bare snart have spilletid.

Underligt vi er mange med nummer 1 Tunge

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #507: 07 Jul 2009, 00:43 »

Jo tak

Håber også at du snart får noget mere spilltid. Ved ikke med nummer 1. Har hørt at det er svært at lave det i editor Peace

Din Vej 2019

Tavares
Manager

« Svar #508: 07 Jul 2009, 01:00 »

Det kan godt være at Rostock er 2'er, men nu vil jeg altså gerne væk! Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #509: 07 Jul 2009, 11:03 »

God update. Nu kunne jeg også godt tænke mig at komme væk fra Getafe Wink

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010